Ga naar inhoud

ambiedebembie : 30 juni 2017 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hi allemaal,

 

26 jaar jong, volgens Hunkemoller 75C, zelf meer overtuigd van een kleine B ;-)

Ik ben me aan het orienteren voor een borstvergroting. 

Al lange tijd ben ik niet geheel tevreden met mijn borsten. De vorm en ronding is helemaal oké, alleen heb ik geen volume. 

Maakt voor mij niet uit hoe veel push er in een BH zit, bij mij wordt er niks gepushed helaas. 

 

Ik heb daarom gister een eerste consult gehad bij Bergman Clinics in Heerenveen.

Toch wel even een 'schrik-moment' wanneer je een BH met kipfilets erin krijgt. Wat een verschil!

Daarna een scan laten maken en deze heb ik ook mee gekregen in de email. 

Daar gaven ze aan dat een 240cc of een 265cc mij geeft wat ik wil, het volume. 

Wat zijn jullie ervaringen bij Bergman te Heerenveen?

 

Maandag 13 maart heb ik ook een consult bij Bruno de Meyere. 

Ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft. Een vriendin van mij is hier geweest en die is erg tevreden.

 

Ik kreeg een tip mee van de PC om te zoeken naar foto's van borsten die ik mooi vind zodat ik voor mezelf een goed beeld kan schetsen hoe groot ik eigenlijk wil. 

Hebben jullie hier misschien een idee waar ik zo'n zoektocht goed kan beginnen?

Op google kom ik niet veel verder behalve mega tieten ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou welkom en fijn dat je consultatie goed verlopen is. Ik ben ook bij bruno de meyere geweest en ook erg blij mee. 

Goede tip hoor, qua foto's! 

En je vind hier genoeg, je moet enkel actieve lid zijn, en bij sommige vragen want net als ik zijn er die het afgeschermd hebben. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wordt binnen een weekje geopereerd door De Meyere :D 

Ik kan hem momenteel alleen maar aanraden. Wat een vriendelijke, rustige, eerlijke man. Hij staat hier ook bekend als een chirurg met gouden handen dus ik hoop dat ik ook tevreden zal zijn!

 

Veel succes met zoeken!

Het forum staat vol met foto's , dus je gaat hier wel even zoet zijn. :)

Maar zoals @Miss.S zegt, vele foto's staan afgeschermd. Als je even een berichtje stuurt, willen ze je misschien wel toevoegen aan hun album.

 

Dit is een site van mentor implantaten met vele voorbeelden. Ik weet niet of je ook zoiets zoekt?

 

https://www.breastimplantsbymentor.com/breast-augmentation/before-after-photos/gallery

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh dat is een handige link! 

 

Ik heb ook foto's gezocht (hier op forum en instagram bij plastisch chirurgen). Maar ik ben het 2x vergeten te laten zien. Het hielp bij mijn 1e consult heel erg! Zij had een heel ander beeld van natuurlijk dan mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties! 

En @Bo90 wat een super link, hier kan ik veel mee. En heel veel succes deze week!!!

 

13 maart ga ik naar Bruno voor een consult, zal jullie laten weten hoe het is gegaan. 

Ik weet wel, na het consult is het wel iets wat ik echt wil. Ook wel fijn dat dat nu helemaal zeker is :-)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2017 om 11:00 zei ambiedebembie:

Ik kreeg een tip mee van de PC om te zoeken naar foto's van borsten die ik mooi vind zodat ik voor mezelf een goed beeld kan schetsen hoe groot ik eigenlijk wil. 

Hebben jullie hier misschien een idee waar ik zo'n zoektocht goed kan beginnen?

Op google kom ik niet veel verder behalve mega tieten ;-)

Op veel websites van klinieken staan voor en na foto's, daar heb ik veel voorbeelden weggehaald

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi all,

 

het is wat stil geweest maar ik heb mijn keuze laten vallen op Bruno!

Hij was erg kundig tijdens het gesprek en gaf mij een goed gevoel over de operatie en zijn kijk hierop.

Vooral het feit dat hij implantaten op voorraad heeft en tijdens de operatie bepaalt welke je krijgt (uiteraard wel in overleg wat het max is).

Ook dat je moeder tijdens de operatie nog binnen mag komen om te kijken of het niet te groot of juist te klein wordt sprak mij erg aan!

 

Om meteen gas te geven, heb ik op 4 juli de operatie gepland!

Nu al zenuwachtig! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ambiedebembie

Zo spannend dat je een datum hebt! Hoe is het gesprek met De Meyere verlopen? Neemt hij zijn tijd? Mag je direct eens passen? 

 

Ik ga eind april op consult bij hem. Als ik beslis er mee door te gaan, dan graag ook operatie begin juli. Hopelijk gaat dat dan nog... Was dat nu al het volgende vrije operatiemoment? Ik hoop van niet? 

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb naast mijn consult bij Dr. Cambier ook een consult gepland bij Dr. Demeyere binnen 2 weken, om af te wegen wie het beste bij mij past. 

 

Ik ben ook erg benieuwd om te horen hoe je consult is gegaan!

Is het rush rush of neemt hij z'n tijd om al je vragen te beantwoorden? Diende je topjes en/of foto's mee te nemen? Welke soort protheses raadde hij aan?

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hi @RosieW

 

ik was erg tevreden over Meyere. Hij neemt de tijd voor je en als je al foto's hebt, gewoon mee nemen!

hij legde bij mij eerst helemaal uit wat de operatie inhoud, wat hij gaat doen en wat de risico's zijn. 

 

Daarna gaat hij een kijkje bij je nemen, wat je nu hebt. Hoe ze staan, volume en degelijke. Daarna pakt hij zo'n kipfilet borst die je in je bh kan doen om te kijken hoe het 'eruit' komt te zien.

 

Hij raad je een bepaalde maat, hoeveelheid aan en tijdens de operatie word echt gekeken wat erin gaat. Wat ik persoonlijk fijn vind is dat je moeder het laatste woord heeft. Die komt tijdens de operatie kijken of de grote inderdaad is wat je voor ogen had. Daarom is het van belang dat je je moeder of de gene die mee gaat goed kan vertellen wat je wil. En ook voor hem is dat wel handig natuurlijk ;) 

 

spannend man! Ben benieuwd wat je ervan vind. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ambiedebembie:

Hi @RosieW

 

ik was erg tevreden over Meyere. Hij neemt de tijd voor je en als je al foto's hebt, gewoon mee nemen!

hij legde bij mij eerst helemaal uit wat de operatie inhoud, wat hij gaat doen en wat de risico's zijn. 

 

Daarna gaat hij een kijkje bij je nemen, wat je nu hebt. Hoe ze staan, volume en degelijke. Daarna pakt hij zo'n kipfilet borst die je in je bh kan doen om te kijken hoe het 'eruit' komt te zien.

 

Hij raad je een bepaalde maat, hoeveelheid aan en tijdens de operatie word echt gekeken wat erin gaat. Wat ik persoonlijk fijn vind is dat je moeder het laatste woord heeft. Die komt tijdens de operatie kijken of de grote inderdaad is wat je voor ogen had. Daarom is het van belang dat je je moeder of de gene die mee gaat goed kan vertellen wat je wil. En ook voor hem is dat wel handig natuurlijk ;) 

 

spannend man! Ben benieuwd wat je ervan vind. 

 

Nou, dat zal al niet mijn moeder zijn, hahaha! Eerder mijn partner. Maar dat is al een goed iets vind ik. Buiten dat mijn partner me eerder met een G cup ziet en ik mezelf met D of E :P

 

Ik heb alvast veel foto's en weet heel duidelijk wat ik wel of niet wil. Heeft hij je info gegeven over soort prothese en plaatsing voor/achter de spier?

 

Fijn dat je consult zo goed is gegaan!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
1 uur geleden zei ambiedebembie:

@RosieW hij plaatst ze voor de spier. Is natuurlijker en doet minder pijn. Niet geheel onbelangrijk haha

 

Hey!

Ik ben intussen 2x bij De Meyere geweest en het is me nu allemaal erg duidelijk.

Het zal ongeveer 450cc vóór de spier worden.

Ik ben benieuwd! 20/04 is het zover :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Op 30-4-2017 om 10:49 zei ambiedebembie:

@RosieW en en en en en! Hoe is het gegaan? Goed gevoel, blij met resultaat? Veel pijn of juist weinig haha tell me everything! ;)

 

Hoi!

Je kan misschien beter even mijn operatietopic lezen, dan heb je ineens alle info ^_^

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 2017-3-17 om 21:53 zei Desert-Rose:

@ambiedebembie

 

He meis, 

 

Fijn dat je een keuze hebt kunnen maken,en gelijk een datum super, ik heb daarom gelijk je titel aangepast en het topic verhuisd, hier kun je nu alles neerzetten, van updates tot operatie verslag en heb je alles bij elkaar staan.

 

xx

 

 

He hoi! Mijn datum is vervroegd :lol: 

Word op 30 juni geopereerd, scheelt toch weer 5 dagen!

Wil je dit aanpassen in de titel? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei ambiedebembie:

 

He hoi! Mijn datum is vervroegd :lol: 

Word op 30 juni geopereerd, scheelt toch weer 5 dagen!

Wil je dit aanpassen in de titel? Alvast bedankt.

 

He meis, nou precies scheelt weer een paar dagen :)

Ik heb het voor je aangepast.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hi allemaal! 

 

Vandaag alweer 6 dagen po en wat gaat het goed! Zo goed, dat ik helemaal was vergeten een verslagje te schrijven haha.

 

ik ben in België geopereerd en beviel me dikke prima. Aardige vent, die Bruno en weet wat 'ie doet. We hadden tussen 250-300 besproken en uiteindelijk is het 300cc geworden! Eerst schrok ik daar best van, want ja, je hebt een bepaald beeld in je hoofd met 250 en daar is toch 50cc bij gekomen. 

 

De eerste dag ja de operatie was ik toch een beetje overdondert soort de grote, was dit wel wat ik wilde? Is het niet te groot? Zag er zo groot en gespannen uit. Maar naar mate de dagen verstrijkte begon ik te wennen en vond ik het juist mooi! Iedereen, vrienden en familie, vind het er nu al natuurlijk uit zien terwijl het nog best 'punten' zijn ;) 

 

elke dag ga ik naar buiten, frisse lucht doet me goed en zo blijf ik in beweging. Douchen gaat al zelfstandig, zelfs m'n haren wassen lukt al! De pijn is niet echt pijn te noemen, meer het gevoel van een pukkel die op knappen staat en de huid van is gespannen. Zo voelt het haha. Meer pijn doet m'n rug, het niet kunnen strekken/rekken van merk ik wel. Maar al met al, niks te klagen! Paracetamol slik ik bijna niet meer, max 4 op een dag. 

 

Enorm blij met de keuze en ook met De Meyere, wat een lekkere naturlijke tieten maakt die man! Kan hem iedereen aanraden :D ik ga genieten in de zon.

 

kusjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.