Ga naar inhoud

Ely : 3 april 2017 : Dr. Casaer : Brugge


Aanbevolen berichten

Hoi dames, 

Ik ben Ely, 39j. Stiekem wil ik heel lang mooie borsten, maar dit jaar heb ik de knoop doorgehakt. 
Ik heb al 2 afspraken bij Dr Blondeel in Gent gehad en moet of mag de operatie datum bepalen.

In het begin dacht ik aan LIPOFILLING (gezicht plus borsten) maar na onderzoek vond ik bijna geen positieve reacties over lipofilling. 
Sowieso ga ik voor borstvergroting, mss ook huid op mijn buik laten liften. 

IK ben 165,slank sportief en zie er niet slecht uit. Met kleren aan. Na 2 kinderen en mezel op jonge leeftijd te verwaarlozen is  huid op mijn buik beetje los en borsten zelfde verhaal.
Ik draag bh maat 75 B, en qua grote vind ik het niet erg, maar dat ze hangen.. 

Omdat ik vrij drukke baan heb(ben zelfstandige in horeca) en me lange revalidatie niet kan veroorloven, plus natuurlijke vullen had ik voor borsten lipofilling gekozen. Echter lees ik dat het weggegooid geld is..
Over prof. Blondeel alleen maag positief gehoord (wel duur). Lees ook in zijn mail dat ze niet garanderen dat resultaat van eerste keer blijvend gaat zijn.. 

Is er iemand die ervaring met LIPOFILLING heeft?
Wat zijn jullie ervaringen? 
Zou fijn vinden als iemand zijn ervaring kon delen xxxx 

Ely 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

Allereerst wat ontzettend goed dat je de knoop eindelijk hebt doorgehakt! :) Ik had precies hetzelfde toen ik naar lipofilling keek.. Kost toch een hoop geld en het resultaat is vaak matig. Maarja ik wilde geen siliconen. Zo ben ik op de monobloc hydrogel protheses uitgekomen :) Deze hebben wel een siliconen envelop, maar de vulling bestaat uit lichaamseigen stoffen (water met een soort suiker als verdikkingsmiddel). Dus dan mis je het gevaar van lekken, scheuren en doorzweten van de siliconen. Op het forum kan je meer informatie over deze protheses vinden.

Succes!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ely tis je geluk met met je eigen topic :35:  dus zal effe reageren hierop;

Heb zelf geen lipo aan m'n borsten gehad maar een BV met siliconen van Eurosilicone bij dr Nio. Dus heb er geen ervaring mee maar heb mij wel hierin verdiept voordat ik m'n boobs had. 

Wens je ietsie meer zoals bijv 1 cupje meer, dan is het wellicht een optie en je moet natuurlijk wel het vet in huis hebben ;) Mja...vet is een dingetje dat snel weggaat als je afvalt of gaat sporten ( lees vaak dat de borsten daar als eerste de dupe van zijn) Hiernaast zijn er meerdere behandelingen nodig om het resultaat te krijgen en vind ik het nogal prijzig. 

Zal effe onderstaand even topic van dr Brukers plaatsen zodat je iets meer info hebt mbt lipofilling / pagina 5 

Zou je sowieso adviseren om je goed in te lezen hier in diverse operatieverslagen zodat je een beeld hebt bij het herstel en het verloop. Hiernaast kun je de zoekbalk gebruiken als je meer info wenst van je PC of lipofilling. 

Wat bereft dat volgen van mijn profiel :45: ooit zo ingesteld toen BF een update had en daarna nooooit meer naar omgekeken :106: Maar vroeg je toe hoor zodat je in m'n album kan en het proces kan inzien :35: 

Succes met je tietenreis, kennis opdoen en wellicht reageren er nog een paar dames. En stel gerust je vragen in dit topic!! 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag op bezoek geweest bij dr nolens. Zij raad geen lipofilling aan omdat je veel vet van jezelf nodig hebt. En ze wil niet zuigen om te zuigen :D

 

ik vermoed dat een borstvergroting meer nodig heeft dan lipofilling maar dat er toch beter met implantaten gewerkt worden? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 12-12-2016 om 18:15 zei My dream:

Vandaag op bezoek geweest bij dr nolens. Zij raad geen lipofilling aan omdat je veel vet van jezelf nodig hebt. En ze wil niet zuigen om te zuigen :D

 

ik vermoed dat een borstvergroting meer nodig heeft dan lipofilling maar dat er toch beter met implantaten gewerkt worden? 

Hey DREAM,

Uiteindelijk heb ik beslist om zekere vr onzekere nemen.

Afspraak bij dr. Casaer op 4 jan. 2017...

 Ik hou jullie op de hoogte! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hoi dames!

In november kwam ik hier informatie zoeken. Welke dokters de beste zijn. 

Veel nuttige informatie dankzij dames die hier hun ervaringen delen.

 

Zo wil ik ook mijn bijdrage leveren.

 

Ik ben al 2 keer op consultatie bij dokter B.Casaer geweest en operatie is op 3 april gepland. 

Hij kiest voor een prothese boven de spier, nieuwe methode waarbij prothese aan bovenkant deels onder de spier wordt geplaatst, grote deel ervan boven de spier. Waardoor de genezingsprocess heel vlot verloopt. 

Hij werkt ook met nieuwste protheses, die, als er geen complicaties zijn makkelijk met weefsel vergroien. 

85% vol,230-250 CC.

Momenteel heb ik 75B en ik ga voor 80C, ik vond het een mooie transformatie.

Niet klein en niet te groot, het ging bij mij ook niet om grote borsten maar wel om natuurlijk mooie gevulde. 

 

Op dit moment beschik ik niet over de exacte gegevens van protheses, maar na operatie zal ik het zeker hier delen. 

De kostprijs is 4700 euro, alles Inc,ook de steun bh is inbegrepen. 

 

De klok beging nu te tikkend en spanning stijgt met de dag. 

 

Later ga ik of fotos van mij te posten. Voor en na. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij een wat onbekender naam (maar leef wel momenteel onder een steen Hihi)! Leuk om eens over te lezen, hij werkt met eurosilicone? 

En bedoel je dual plane plaatsing? 

 

Heel veel succes en geniet van je boobs straks!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elyben je bij hem op consult geweest in het az of privé kliniek? 

Ik ben ook bij hem op consult geweest en vond hem vreselijk! Hij luisterde totaal niet naar wat ik wou en wou doen wat hij goed vond (ik wil rond hij anatomisch, ik wil van leeg b naar volle c of kleine d, hij wilt volle b en meer niet).... ik wist niet zeker of hij alleen bij mij zo deed of bij iedereen..... ik ben ook van brugge en ga nu mijn operatie 160km verder laten doen :( 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ely, ik ga binnenkort ook voor de tweede keer naar Dr. Bob Casaer en vond wel dat ik goed werd geholpen. Totaal geen druk en goede uitleg. Houd je ons op de hoogte van de operatie? Ik ben immers razend benieuwd naar het pijnproces, ikzelf kan niet langer dan 9 dagen in verlof blijven. 

 

Grts. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi meiden, 

Sorry dat ik er niet zo aanwezig ben.

Ik heb een eigen horeca zaak en ben heel de tijd alleen maar ah werk. 

Maar belangrijke info zal ik zeker geven.

 

Dokter Bob Casaer een hele fijne arts! 

Hij is zoveel bij spreekuur als de behandeling zeer begripvol en professioneel en begripvol geweest. 

 

Vandaag ben ik door hem geopereerd. 
240 cc, boven de spier. 

Hij radde het mij aan, omdat het achter de spier plaatsen oudere methode is. 

Onder de huid aan bovenkant wordt implantaat voor klein stukje door het snee in het spier tussen de snee geplaatst. Daardoor blijft die op zijn plaatst. 

Hij gebruikt ook nieuwe implantaten die makkelijk met weefsel vergroeien. 

Bij het kiezen voor de spier zou ik minder pijn hebben. 

IK heb ook voor lipofilling onder mijn ogen gekozen, dat is ook gelijk gebeurd. 

 

Het was dagopname, ik ben van 17.00 thuis. 
Heb wel belemmering en beetje pijn, maar het valt echt mee! Ik was bang dat ik voor lange tijd pijn most lijden, want kan het me niet veroorloven, moet over 1 week werken.

 

 

ik durfde niet naar mijn borsten te kijken... Maar toen ik het toch deed, was ik heel blij.

Ze zijn natuurlijk stijf nu, maar zien er super goed uit. 

 

 

Deze dokter is echt een aanrader, een top arts!

 

Ik ga de foto's uploaden.

 

 

Ps Aan oprichters van deze forum: Hartelijk dank! Zeer nuttige informatie en wegwijs voor zoekenden! Xx

Donatie volgt! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ely

 

Gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik neem aan dat je bedoeld dat de protheses subfaciaal geplaatst zijn, dit is inderdaad een nieuwe methode, die ook maar door enkele artsen word gebruikt,dit is net weer een andere methode dan dual plane ( half achter de spier) 

De protheses die je dan nu hebt zijn de polyurethaan,bij deze staat een herstel van 3 weken i.p.v. de 6 weken bij andere protheses.

 

Fijn dat alles zo is meegevallen, en je nu al heel erg tevreden bent, doe wel echt rustig aan,want volgende week al weer aan het werk vind ik heel erg optimistisch, vooral in de horeca, want de protheses moeten goed in gaan kapselen,dus je mag echt een aantal dingen de eerste weken niet doen, zwaar tillen,ellebogen boven de schouders etc, dus als je je het kunt veroorloven om nog iets langer thuis te blijven zou ik dat aanbevelen, want je herstelt maar 1 keer meis.

 

Neem goed op tijd je pijnstilling in en goed drinken, dit helpt om het vocht sneller af te voeren.

 

Ah dat is lief van je,donaties worden altijd zeer gewaardeerd.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.