Ga naar inhoud

Liz808 : 28 april 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

 

Graag wil ik mij even voorstellen! Ik ben 23 jaar, ben 1m65 en heb een kleine 75B. Na jaren onzekerheid en twijfels heb ik besloten om toch een borstvergroting te doen. Zoals misschien velen onder jullie wel herkennen, is het in de winter niet zo erg om kleine borstjes te hebben, maar in de zomer als je een bikini aan moet dan lijkt alles zo plat... Ik ben reeds op gesprek gegaan bij Dr. Verdonck en voelde mij direct op mijn gemak. Bij het passen kwamen we op 295cc, rond en achter de borstspier. Heel veel groter mocht ik niet gaan of het verdikte mij precies en maakte mij nog kleiner... Graag zou ik een grote, volle C krijgen. Heeft iemand ongeveer dezelfde situatie? Ondertussen staat de datum van mijn operatie ook al vast! Al maak ik mij wat zorgen over de pijn en het herstel... Een maand nadien heb ik namelijk examens. Nu dacht ik om max. 5 dagen 'out' te zijn en daarna weer te kunnen leren. Denken jullie dat dit lukt? En wat is jullie bevinding met terug te beginnen sporten? Wanneer lukt dit ongeveer terug?

 

Alle info is zeker welkom aangezien ik het best allemaal wat spannend vind! ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Liz808, ik ben gisteren bij verdonck geweest en mijn operatie staat vast voor 31/3.

Ik ben 1.63m en weeg 60kg. Ik wil van leeg b naar volle c kleine d... het wordt dan sebbin 355cc. ... welke merk ga je gebruiken? Per merk kunnen de cc's sterk variëren om een zelfde resultaat te bekomen.

Het ergste Is dan wel tussen de eerste 3 en 5 dagen en dan begint je leven weer langzaam aan terug naar  normal. Ik zelf heb 9 dagen verlof en dan terug naar werk.... het zal wel moeten gaan.... qua sporten ik begreep van verdonck dat je na de 2 weken als de band af gaat langzaam aan kunt beginnen op te bouwen.... van een ander pc was echt 6 weken wachten tot je opnieuw kon beginnen sporten. .. ik denk goed naar je lichaam luisteren en langzaam opbouwen en niet meer doen dan wat je kan doen.... Grtjes.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @xstephx !

 

Wat leuk te horen dat jij ook de stap gaat zetten! Ik vind het allemaal echt spannend!

 

Volgens Verdonck kon ik kiezen tussen alle drie de merken, en nu ben ik aan het twijfelen tussen Mentor en Motiva... Zal hierover nog wat moeten opzoeken...

 

Ik had ook gerekend op max 5 dagen, maar sommigen schrijven hier bijna 2 weken en dat vind ik best wel eng... zolang kan ik mij echt niet permitteren om 'niets' te doen. Achja zal wel bij iedereen anders zijn zeker!? Gewoon luisteren naar mn lichaam zal inderdaad het verstandigste zijn!

 

Ben heel benieuwd naar de voor en na foto's hier op het forum... Kan ze nog niet zien :( Misschien kan ik daarna al wat beter inschatten hoe ze eruit zullen zien na de operatie!

 

Wens je alvast heel veel succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii,

 

Ik ben vorige week dinsdag bij Verdonck geweest. Bij mij waren ook alle 3 de merken prima en de keuze was aan mij. Sebbin valt voor mij af omdat ik daar geen goed gevoel bij heb. Tussen mentor en motiva twijfel ik ook. Ik neig denk ik toch meer naar Mentor hoe langer ik er over na denk. De slimme gel van motiva spreekt mij wel aan, maar houd ook wel van dat stugge van mentor en daar hoor je gewoon meer over. Omdat ik toch nog kindjes wil schijnt het er daarna nog natuurlijker uit te zien, dus ik denk dat mentor voor mij een goede keuze is.

 

Ik ben benieuwd waar jij uiteindelijk voor gaat.

Wel al een datum zie ik? Wanneer moet jij je keuze doorgeven? 

 

Waar vindt trouwens de operatie plaats? Ik moet nog mailen voor een datum. Hoop in mei te kunnen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sandra87

Super om te horen. Ik ben ook bij Dr.Verdonck geweest en heb me 3 januari laten opereren. Ik ging van een kleine B naar 330cc high profile dual plane. Ik ben 1.77 en weeg 60 kilo. Jaren geleden had ik cup C daar had ik ook nog bh''s van. Echter paste deze me allemaal niet meer. Ik heb dus sowieso een D. Het is wel zo dat ik nu in 2 bh''s toch een C heb. En in andere weer D of E. Er zit dus toch nog redelijk wat verschil in de maat van de bh''s. Mijn omtrek is 70 of 75. Je kan foto's in mijn  album terug vinden... dan heb je een beetje een idee.

 

Ik ben ook erg te spreken over de welnesskliniek en Dr.Verdonck in het bijzonder. Naar welke kliniek ga je toe?

 

Succes alvast!  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Liz808

 

spannend allemaal! Er valt hier op het forum genoeg te lezen over Mentor of Motiva, dus dat is fijn. Beide zijn goed, het gaat vnl waar jij je het prettigst bij voelt.

 

Vrijdag 24 feb ben ik geopereerd door Dr. Verdonck. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je kijken. Mijn voorsituatie was een kleine lege B75 en ik wilde graag uitkomen op een mooie D. Ik heb gekozen voor Motiva 375cc. 

 

Veel plezier (en succes) met de voorbereidingen en het vooruitzicht! 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal!

Zo leuk om jullie reacties allemaal te lezen!

Ik ben gisteren nog eens bij Verdonck geweest (Belgian Breast Clinic trouwens) en heb mijn beslissing genomen ivm het merk. Het wordt Motiva! Nu heb ik 275cc gepast en vond dit heel mooi… alleen vraag ik mij af of het al dan niet kleiner uitvalt en ben aan het twijfelen om toch voor 295cc te kiezen. (Wat ook nog perfect kon volgens Verdonck) Kan iemand hierin raad geven? Heb al veel foto’s bekeken maar pff, vind het heel moeilijk!

Ik word dus 28 april geopereerd in Turnhout! Misschien ben ik niet alleen!? J

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Ellen125:

Hoii,

 

Ik ben vorige week dinsdag bij Verdonck geweest. Bij mij waren ook alle 3 de merken prima en de keuze was aan mij. Sebbin valt voor mij af omdat ik daar geen goed gevoel bij heb. Tussen mentor en motiva twijfel ik ook. Ik neig denk ik toch meer naar Mentor hoe langer ik er over na denk. De slimme gel van motiva spreekt mij wel aan, maar houd ook wel van dat stugge van mentor en daar hoor je gewoon meer over. Omdat ik toch nog kindjes wil schijnt het er daarna nog natuurlijker uit te zien, dus ik denk dat mentor voor mij een goede keuze is.

 

Ik ben benieuwd waar jij uiteindelijk voor gaat.

Wel al een datum zie ik? Wanneer moet jij je keuze doorgeven? 

 

Waar vindt trouwens de operatie plaats? Ik moet nog mailen voor een datum. Hoop in mei te kunnen :D

Hey hey!

 

Ik ga voor Motiva gaan.. dit past precies beter qua omtrek van mijn borst.

Ik heb al een tijdje geleden gevraagd welke data er nog vrij waren omdat ik graag wat keuze had :) en ik kan tot de dag van de operatie zelf nog beslissen welke maat ik neem! Dat is wel leuk vind ik want ik weet het nog niet...

 

De operatie gaat door in Turnhout!

 

Ik dacht dat hij in mei ook nog sowieso elke vrijdag vrij was om te opereren, maar voor verdere details bel je misschien eens best! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mia '82:

Hoi @Liz808

 

spannend allemaal! Er valt hier op het forum genoeg te lezen over Mentor of Motiva, dus dat is fijn. Beide zijn goed, het gaat vnl waar jij je het prettigst bij voelt.

 

Vrijdag 24 feb ben ik geopereerd door Dr. Verdonck. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je kijken. Mijn voorsituatie was een kleine lege B75 en ik wilde graag uitkomen op een mooie D. Ik heb gekozen voor Motiva 375cc. 

 

Veel plezier (en succes) met de voorbereidingen en het vooruitzicht! 

 

xx

 

 

Heel erg bedankt!! Ben benieuwd naar de jouwe :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ook ik ben afgelopen zaterdag naar dr verdonck gegaan. Ik ga van een "gevulde" a naar een d..

400 cc Motiva :) 7 april is de datum, kan echt niet wachten!

Ik kijk er zo enorm naar uit! 

Dr verdonck was zeer vriendelijk en voelde mezelf enorm op mijn gemak.

 

Nu hopen dat de tijd een beetje vlug gaat haha

 

Succes iedereen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-3-2017 om 14:41 zei Liz808:

Hey hey!

 

Ik ga voor Motiva gaan.. dit past precies beter qua omtrek van mijn borst.

Ik heb al een tijdje geleden gevraagd welke data er nog vrij waren omdat ik graag wat keuze had :) en ik kan tot de dag van de operatie zelf nog beslissen welke maat ik neem! Dat is wel leuk vind ik want ik weet het nog niet...

 

De operatie gaat door in Turnhout!

 

Ik dacht dat hij in mei ook nog sowieso elke vrijdag vrij was om te opereren, maar voor verdere details bel je misschien eens best! :)

 

 

Oh opereeert hij alleen op vrijdag?

Stephanie reageerde op mijn mail dat de laatste vrijdag een feestdag is maar de andere zouden kunnen.  

 

Verdonck zei wel dat mentor breder was maar bij mij daarover niks gezegd. Heb omtrek onder van 68cm. Waar lag het bij jou aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.