Ga naar inhoud

misagi : 24 april 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal, 

Eindelijk heb ook ik de knoop doorgehakt en ga in het nieuwe jaar voor nieuwe boobs! Ik wil het al zo lang en gisteren na een goed gesprek met mijn man de knoop doorgehakt yesss! Ik heb altijd al een klein verschil in grootte gehad in mijn borsten en ik hoop dat ook dat straks verholpen kan worden. Verder zijn mijn borsten veel volume kwijt geraakt na het afvallen en een zwangerschap. 

Ik ben me nog aan het inlezen over welke kliniek, wat ik precies wil en mooi vind enz dus ik ga hier ook eens goed lezen en kijken zodat ik de juiste keuze straks kan maken. Het idee alleen al dat ik de keuze heb gemaakt maakt mij al blij :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Na veel lezen en foto's kijken zijn er voor mij 2 plastisch chirurgen die ik mijn boobs durf toe te vertrouwen. Maar nu kan ik geen keuze maken tussen deze twee; van Straten of Nio. De reden dat ik twijfel is omdat Nio een eerste keer ook voor groter dan 500/550 cc durft te gaan en dit zou schijnbaar bij Frans de max. zijn voor een eerste borstvergroting? Ik heb foto's opgeslagen van wat ik mooi vind en graag zou willen qua grootte en ik weet niet of ik daar dan kom met 500/550 cc. Ik ben namelijk niet zo slank als de meeste meiden hier. En het is niet mijn bedoeling om zo snel alweer voor een wissel te gaan dus ik wil graag dat ze meteen een mooi formaat hebben :D

Natuurlijk zou ik het liefste bij beide op consult gaan maar dat gaat erg moeilijk ivm werk man en kids en school. 

Hebben jullie tips meiden? Misschien kan ik er nog wat mee om een keuze te maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 14/12/2016 at 7:39 AM, misagi said:

Na veel lezen en foto's kijken zijn er voor mij 2 plastisch chirurgen die ik mijn boobs durf toe te vertrouwen. Maar nu kan ik geen keuze maken tussen deze twee; van Straten of Nio. De reden dat ik twijfel is omdat Nio een eerste keer ook voor groter dan 500/550 cc durft te gaan en dit zou schijnbaar bij Frans de max. zijn voor een eerste borstvergroting? Ik heb foto's opgeslagen van wat ik mooi vind en graag zou willen qua grootte en ik weet niet of ik daar dan kom met 500/550 cc. Ik ben namelijk niet zo slank als de meeste meiden hier. En het is niet mijn bedoeling om zo snel alweer voor een wissel te gaan dus ik wil graag dat ze meteen een mooi formaat hebben :D

Natuurlijk zou ik het liefste bij beide op consult gaan maar dat gaat erg moeilijk ivm werk man en kids en school. 

Hebben jullie tips meiden? Misschien kan ik er nog wat mee om een keuze te maken. 

Ik weet niet of je al hebt gekozen. Maar het grootste verschil tussen Frans en Nio is dat Frans tot de max natuurlijke maat gaat. Bij mij was dat 450 cc bij 76 kg. Dus ook geen kleine dame. En bij Nio kan je zo groot gaan als je zelf wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Bruisend:

Ik weet niet of je al hebt gekozen. Maar het grootste verschil tussen Frans en Nio is dat Frans tot de max natuurlijke maat gaat. Bij mij was dat 450 cc bij 76 kg. Dus ook geen kleine dame. En bij Nio kan je zo groot gaan als je zelf wil.

Ik heb daarom inderdaad besloten naar Nio te gaan. Mede ook omdat het neutraal is met passen aantal cc's waardoor ik voor mijn gevoel echt kies voor wat ik mooi vind staan en niet met de gedachte oei dat is wel heel veel cc :)

Even in je album gespiekt ziet er mooi uit! Ben je zelf tevreden over de kliniek? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 hours ago, misagi said:

Ik heb daarom inderdaad besloten naar Nio te gaan. Mede ook omdat het neutraal is met passen aantal cc's waardoor ik voor mijn gevoel echt kies voor wat ik mooi vind staan en niet met de gedachte oei dat is wel heel veel cc :)

Even in je album gespiekt ziet er mooi uit! Ben je zelf tevreden over de kliniek? 

ja ik ben hartstikke blij met mijn boobs van Frans. Precies wat ik wilde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Zo de datum staat gepland. Wel later dan ik eigenlijk had gehoopt ivm werk maar die datum zat Dr. Nio al vol. Mocht er iemand uitvallen dan kan ik alsnog. Stiekem hoop ik daar een beetje op omdat ik ook een zoontje heb die naar school moet en mijn partner dan zo'n 4 dagen thuis is. 

 

Ik had foto's meegenomen van wat ik mooi vind en om dat resultaat te krijgen met mijn situatie nu adviseerde hij 800cc. Wowww dacht ik! Maar toch vonden mijn partner en ik dit wel het mooiste staan. Dr.Nio gaf aan dat ik in het begin wel een double bubble ga krijgen bij één borst :( en dan slaat bij mij meteen twijfel toe. Vind ik ze dan wel mooi? Trekt de double bubble weg? Toch niet beter een lift? 

Misschien heeft iemand hier ook ervaring mee en hoe het uiteindelijk is geworden :)

 

Verder twijfel ik over het merk. Dit is bij het consult niet besproken dus daar heb ik nog even over gebeld. Eigenlijk was de keuze helemaal aan mij en kwamen we uit bij Eurosilicone of Mentor. Ehhh, ik weet het niet haha. Wat zijn de verschillen? Is het alleen de naam? Projectie? 

 

In ieder geval ben ik blij dat mijn keuze dat ik voor een bv ga definitief is. Nu nog keuzes maken :D misschien hebben jullie nog tips, ervaringen of adviezen? 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@misagi

 

he meis, ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles bij elkaar staan.

 

Bij het plaatsen van grotere protheses kan inderdaad een double bubble ontstaan, maar die trekt echt weg, 

Het gaat geleidelijk aan en je hebt er wel geduld voor nodig.

 

Het verschil tussen de protheses ligt voornamelijk aan de breedte, maar ook wel aan de projectie en het profiel. Van de eurosilicone zou je een Extra High Profile krijgen, Mentor High.

Zo is er nu ook de Motiva, deze prothese is heel erg in opmars hier.

 

Ik zal eens op een rijtje zetten wat de verschillen zijn.en hier zie je dat de mentor een behoorlijk brede prothese is, met dan ook minder projectie.

 

Eurosilicone : 800 cc - 13.6 breed - 7.7 projectie

Mentor :         800 cc - 15.4 breed - 6.3 projectie

Motiva:          825 cc - 14 breed - 7.2 projectie

(Motiva          725 cc - 13.5 breed  - 6.9 projectie) 

 

En blijf je echter heel erg twijfelen dan zou ik gewoon nog een keer gaan passen, want je moet wel 100% achter je keuze staan, en alles moet duidelijk zijn voor je.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose Dank je! :)

 

Dat zei Dr. Nio inderdaad ook al kan hij geen 100% garantie geven dat het weg trekt. Maar toch vind ik het een beetje eng omdat ik dit doe zodat ik er mooiere boobs voor terug krijg ipv dat ik straks denk had ik het maar niet gedaan. 

 

De keuze wat betreft de merken is puur omdat ik over eurosilicone toch ook best wat negatieve dingen heb gelezen. Al kent Dr. Nio deze verhalen niet. Mijn gevoel zegt te gaan voor mentor. Motiva is er nog niet zo heel lang geloof ik? 

 

Bedankt voor je berichtje xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is als je een borst goed moet opvullen om zo een lift te voorkomen, dan kom je eigenlijk vaak bij grotere protheses terecht, en die dan dual plane geplaatst ,kan in het begin zorgen voor double bubble, maar ik heb echt hier verschillende malen gezien dat het echt wegtrekt.

 

Alternatief is dan kleinere protheses en een lift,maar het is echt wat jouw voorkeur heeft.lift kan natuurlijk ook nadelen hebben.

 

Aan de dag van vandaag zijn er eigenlijk geen "slechte"protheses meer, maar je moet ook hiermee op je eigen gevoel af gaan.

Motiva bestaat al behoorlijk wat jaren, maar de laatste tijd zie je ook veel vaker nu in Nederland dat artsen er mee werken.

 

Ik denk zelf dat het het beste is als je toch nog eens een keer op consult gaat,want ik merk dat de twijfel blijft, en tijdens een vervolg consult,heb je eigenlijk meer specifieke vragen, terwijl het eerste consult meer informatief is.

Je hebt nog voldoende tijd,dus ik zou die tijd benutten, om zekerheid te gaan krijgen, of jij volledig achter deze keuze kunt staan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
Op Tuesday, March 07, 2017 om 14:17 zei Desert-Rose:

Het is als je een borst goed moet opvullen om zo een lift te voorkomen, dan kom je eigenlijk vaak bij grotere protheses terecht, en die dan dual plane geplaatst ,kan in het begin zorgen voor double bubble, maar ik heb echt hier verschillende malen gezien dat het echt wegtrekt.

 

Alternatief is dan kleinere protheses en een lift,maar het is echt wat jouw voorkeur heeft.lift kan natuurlijk ook nadelen hebben.

 

Aan de dag van vandaag zijn er eigenlijk geen "slechte"protheses meer, maar je moet ook hiermee op je eigen gevoel af gaan.

Motiva bestaat al behoorlijk wat jaren, maar de laatste tijd zie je ook veel vaker nu in Nederland dat artsen er mee werken.

 

Ik denk zelf dat het het beste is als je toch nog eens een keer op consult gaat,want ik merk dat de twijfel blijft, en tijdens een vervolg consult,heb je eigenlijk meer specifieke vragen, terwijl het eerste consult meer informatief is.

Je hebt nog voldoende tijd,dus ik zou die tijd benutten, om zekerheid te gaan krijgen, of jij volledig achter deze keuze kunt staan.

 

xx

:o Ik zie nu pas je berichtje!!! Sorry daarvoor,  heb waarschijnlijk de melding voorbij gescrold. Maar ik ben sinds vandaag ook trotse bezitster van echte Nio's :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag was het eindelijk zo ver! Wat was ik zenuwachtig de afgelopen dagen maar vanaf het moment dat dokter Nio mij had afgetekend vanochtend waren alle zenuwen plotseling weg! :D Het gaat goed en ben nu al blij! ♡

 

Ik reageer later nog even uitgebreid hoor, maar nu eerst lekker op mijn gemak doen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei misagi:

:o Ik zie nu pas je berichtje!!! Sorry daarvoor,  heb waarschijnlijk de melding voorbij gescrold. Maar ik ben sinds vandaag ook trotse bezitster van echte Nio's :D

 

Gefeliciteerd met je nw boobs meis,

 

Uitgebreid reageren dat komt wel, nu lekker goed je rust pakken, op tijd  je pijnstilling nemen, ook echt vannacht je wekker zetten, en goed drinken, dit is om de narcose snel uit je lichaam te krijgen en het vocht snel af te voeren.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Gefeliciteerd met je nw boobs meis,

 

Uitgebreid reageren dat komt wel, nu lekker goed je rust pakken, op tijd  je pijnstilling nemen, ook echt vannacht je wekker zetten, en goed drinken, dit is om de narcose snel uit je lichaam te krijgen en het vocht snel af te voeren.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Dank je wel :D Mijn wekker staat voor alle medicijnen dus komt goed ;) Benieuwd of ik überhaupt kan slapen maar ga mijn best doen :)

 

Bedankt xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok super, nou hoop het ook voor je meis, de eerste paar dagen zijn meestal niet fijn.

Leg wat kussens op elkaar, zet er 1 recht tegenaan, zodat je een soort glijbaan krijgt, op deze manier ondersteun je ook je nek en schouders,en je ligt al wat hoger ( zo kom je ook iets makkelijker uit bed) en leg dan ook een kussen in je knieholtes, op deze manier lig je redelijk ontspannen en glij je niet zo onderuit.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje meid dat ga ik zo proberen! Heb al verschillende houdingen geprobeerd maar tot nu voelt zitten het prettigst :)

Maar met slapen natuurlijk niet zo handig haha :rolleyes:

 

Ach over een paar dagen gaat het waarschijnlijk al een heel stuk beter en ben ik het ergste alweer vergeten ;)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies, maar als je een paar kussens neemt, dan lig je ook hoger, omdat je eigenlijk veel meer met je billen bij de kussens zit,  en wat sommige ook doen ,is in een hoekje van de bank een slaapplek maken, zo zit/lig je ook.

 

Dat is ook zo, de eerste 3 tot 5 dagen zijn over het algemeen het ergste,daarna gaat het alleen maar stapje voor stapje beter.

maar het klopt hoor, over een aantal dagen als je je weer iets beter voelt, ben je het weer vergeten, en het is soms even op je tanden bijen, maar voor een goed doel.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei misagi:

Ja was erg blij met jou glijbaan tip! :D Zo heb ik toch van 23.30 tot 3 uur kunnen slapen! 

 

Daarom ook! Ik kijk nu al uit naar die dag hahaha :P

 

Ah kijk, fijn om te horen meid, alle uurtjes die je lekker kunt slapen zijn meegenomen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik weer! :D Eigenlijk gaat het sinds vandaag echt een stuk beter en pak nu ook alleen nog maar de paracetamol. Ga zo lekker even een stukje lopen. Weet iemand nog iets wat goed helpt tegen obstipatie? Zondag voor het laatst geweest dus wil nu wel echt heel graag! :rolleyes: Had al zakjes macrog...... mee gekregen vanuit het ziekenhuis maar ook dat heeft niet niet geholpen helaas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei misagi:

Daar ben ik weer! :D Eigenlijk gaat het sinds vandaag echt een stuk beter en pak nu ook alleen nog maar de paracetamol. Ga zo lekker even een stukje lopen. Weet iemand nog iets wat goed helpt tegen obstipatie? Zondag voor het laatst geweest dus wil nu wel echt heel graag! :rolleyes: Had al zakjes macrog...... mee gekregen vanuit het ziekenhuis maar ook dat heeft niet niet geholpen helaas!

 

 

Hoi meid, hoe vaak per dag gebruik je de macrogol? wan je mag het 3 keer per dag nemen, en gelijk erna neem je een extra glas water.

Als dit echt niet helpt zou je ook kunnen vragen bij de apotheek voor lactulose, dit helpt over het algemeen sneller, en is zonder recept te krijgen, je kunt ook roosvicee laxo proberen, verder ook inderdaad meer bewegen helpt om alles weer beter op gang te krijgen,daarnaast zou je pruimen of kiwi kunnen eten, dit werkt ook laxerend.

 

Genoeg drinken en vezelrijke voeding.

 

Fijn dat het een stuk beter met je gaat en je het af kan met de paracetamol, zit dus een goede stijgende lijn in je herstel.

 

Wel rustig aan blijven doen, en op tijd je rust pakken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.