Ga naar inhoud

Laurasophia : 27 februari 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hier ook mijn operatieveslag! Ik vond het zelf ook erg fijn om alle verhalen van anderen te lezen! Gister 27 oktober werd ik geopereerd door dr. Nio in het OLVG. We waren zondag avond al naar het nieuwe van der Valk hotel Oostzaan gereden omdat we anders zo vroeg weg moesten (2 uur rijden).. heerlijk geslapen daar en maar tien minuten rijden naar het OLVG. Om 07.00 uur moest ik mij melden en om 07.20 kwam dr Nio mij ook aftekenen.. Ik zou om half 10 geopereerd worden (als 3e) maar dit werd 10.30 uur! Ik was zo bang voor de narcose maar de anesthesist garandeerde mij 100% dat ik weer wakker zou worden :) toen ging ik rustig slapen en om 12.30

werd ik wakker! Even een raket ijsje gegeten en toen om 13 uur weer terug naar de kamer! Ik had eerst nergens last van maar na een uur begon ik heel misselijk te worden! Ik kreeg nog iets in Mn infuus tegen de misselijkheid, maar het enige wat echt hielp was overgeven! Om 16.30 gingen we naar huis, onderweg nog een paar keer overgegeven maar dat was telkens weer een opluchting! Om 19 uur waren we thuis, heb nog even op de bank gelegen en om half 10 gingen we naar bed na een lange zware dag! Ik heb heerlijk geslapen! Geen pijn! Neem tot nu toe om de 6 uur 1000 Mg paracetamol en 2x per 24 uur een Naproxen! Ik stond net al weer was op te vouwen en loop een beetje rond! Ben gelukkig niet meer misselijk en pijn kan ik het niet noemen.. meer een stuwingsgevoel of het gevoel dat je bh veel te strak zit! Ik was zo bang dat ze te groot zouden worden dus op het laatste moment toch nog 320cc hydrogel gevraagd ipv 340... nu toch wel spijt van Haha.. maar ik had ze liever te klein dan te groot! Ze staan nog wel heel stijf en ver uit elkaar, ik hoop dat dat nog een beetje veranderd! Sport bh 75C zit niet heel strak, vraag me af of dat goed is! Maar volgende week donderdag moet ik op controle komen dus dan hoor ik het wel! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat het allemaal zo goed is gegaan! 

En tja dat overgeven.. Ik hoop dat het mij straks bespaard blijft.. Maar ach als dat nou het ergste is.. 

In ieder geval erg leuk om je verslagje te lezen. 

 

Jij hebt ze achter de spier denk? Dus dan kunnen ze nog groter worden :)

 

Ik krijg op 10 april ook 320cc monobloc hydrogel voor de spier van Nio in het OLVG dus ik ga je zeker volgen! 

 

Hoe gaat het nu met je? 

 

Een heel fijn herstel toegewenst! xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Laurasophia Happy Boobday he, zit erop :) Doe je wel rustig aan ondanks dat jij je goed voelt want het is nog erg broos daarbinnen en je zit aan de pijnstilling. Je lichaam kan zo niet echt aangeven dat het moe is ondanks dat je hersenen aangeven dat het prima gaat zo kort na je operatie. 

 

Je sportbh moet ook niet te strak zitten maar wel comfortabel om je boobs heen. Bij Nio heb je meestal ietsje ruimte nodig in de bh zodat ze rustig kunnen indalen. Bij je controle kan hij dit idd bekijken.

 

Fijn herstel verder en rustig aan, geniet van het zicht ;) 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tries89; vond ik inderdaad ook jammer! Ik lag alleen met een oud vrouwtje... Haha wel lekker rustig! Ik hoop dat jij ook een goed herstel hebt!!

 

B00bies; ik heb 320 hydrogel dual plane inderdaad! Had ze ook liever voor de spier maar dat ging net niet volgens dr. Nio! Het herstel valt me echt super mee!! 

 

BrownieG; Dankje! Ik bedacht me ook dat ik toch maar in bed moet gaan liggen ondanks dat ik me echt super goed voel! Dr. Nio zei vanaf woensdag mocht ik weer uit bed! Vandaag dus :)

 

Noesoe; de nachten gaan ook goed! Ik slaap heerlijk, misschien wel een voordeel dat ik altijd al veel op Mn rug sliep... 

 

het herstel gaat dus super, vind ze alleen nog niet mooi :( ze staan heel ver uit elkaar en dit lijkt raar in een strak shirtje! Als dit zo blijft had ik het liever niet gedaan, maar misschien moet ik geduld hebben! Herkent iemand dit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen laurasophia,

Wat naar dat je je zo voelt. Ik kan het natuurlijk niet beoordelen, want ik ben zelf nog een groentje en sta niet voor jouw spiegel. Maar ik heb gister aardig wat foto's zitten bekijken ter voorbereiding op m'n consult en daar zag ik dat de vorm nog enorm kan veranderen. Soms schrok ik best een beetje van de eerste foto's, terwijl ze er na een paar weken fantastisch uitzagen. 

Ik hoop dat de onzekerheid snel weer wat gaat zakken. Misschien kun je nog even naar Nio bellen voor de geruststelling? Veel sterkte meis!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Laurasophia, meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs. Nu lekker rustig aan doen, op tijd je medicijnen nemen en je lekker laten vertroetelen. Ik zou nog geen wassen gaan vouwen, zo net na je operatie. En wat betreft je borsten die ver uit elkaar staan; als de protheses dual plane geplaatst zijn staan ze zowiezo verder uit elkaar dan wanneer ze voor de spier zijn geplaatst. Maar zo kort po kun je er nog niks van zeggen hoor meis. Ze gaan de komende maanden nog zo veranderen. En dan komen ze ook wat dichter bij elkaar te staan. Het toverwoord bij een bv is GEDULD :38:. Het worden vast prachtige boobs.

Ik krijg zelf 10 juli een hersteloperatie bij Nio en ik vind het een goede tip, dat hotel, de nacht voor de operatie. Dat ga ik ook boeken. 

Meis, ik wens je een heel fijn herstel toe. Doe rustig aan hè..... geef je lichaam de eerste zes weken de kans om een mooi kapsel om de protheses te vormen. 

 

Veel liefs, Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.