Ga naar inhoud

Even voorstellen!


blackpom

Aanbevolen berichten

Dag dames,

 

Ik haak ook graag aan op het Borstenforum! Ik snuffel al een paar jaar in vlagen rond op het internet om me in te lezen over borstvergrotingen en heb nu de knoop wel doorgehakt denk ik dat het daadwerkelijk gaat gebeuren..

 

Mijn twijfel zit 'm erin dat ik niet plat van mijzelf ben en dat ik toch moeite hem om dan een ingreep in een gezond lichaam te doen. Ik hou niet echt van risico's nemen dus ik vind dit een lastige stap, maar ik wil het wel heel graag! Ik hoop op het forum wijzer te worden en kunnen gaan besluiten waar ik consults wil gaan inplannen.

 

Op dit moment heeft mijn voorkeur een monobloc prothese, maar ik moet me daar nog wat beter in verdiepen.. Ik hoor graag jullie ervaringen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @blackpom! Welkom op het forum :D Het is idd een moeilijke keuze, ik snap wat jij bedoelt want ik vond het eerst ook gek om een ingreep te ondergaan op mijn gezonde lichaam. Ik heb daarom gewacht (3 jaar) tot ik helemaal 100% zeker wist dat ik een borstvergroting wou. Neem lekker je tijd om goed na te denken en kijk gerust rond in het forum en op het internet om de benodigde informatie te verzamelen. Toen ik het knop wilde doorhakken ben ik bij 3 verschillenden klinieken geweest (Praktijk Diana Gabriels, de Wellness Kliniek, de Belgian Breast Clinic). Op die manier wilde ik kennis maken met verschillende soorten protheses en chirurgen. Ik heb in de tussentijd ook veel informatie verzameld over de certificaten etc (zoals ISO en FDA). Uiteindelijk heb ik gekozen voor de Belgian Breast Clinic (Dr. Verdonck) en ben ontzettend blij met het resultaat. Ik heb voor het merk Motiva gekozen terwijl ik voorheen niet wist dat het bestond. Door naar verschillenden klinieken te gaan en reviews te lezen zul je veel leren en kun je ook nagaan bij wie je het beste gevoel bij hebt. Heel veel succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Bedankt voor jouw welkom! Mijn reactie is een beetje laat want de website doet het niet op mijn telefoon en zit eigenlijk nooit op de laptop.. Bijna een nieuwe telefoon dus dan kan ik wat actiever mee doen gelukkig!

 

Ik lees veel over klinieken in Belgie, maar het lijkt me toch wel spannend.. Ver weg en ander land. Waarom heb jij toch voor een kliniek in Belgie gekozen? Of ben je van Belgie, dan is het een ander verhaal natuurlijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.