Ga naar inhoud

Brigittjuh : 14 april 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi meiden, ik heb een vraag, ik overweeg een borstvergroting, ik heb volgende maand al een afspraak bij dr Verdonck in begianbrestclinic

Ik had een mooie volle D altijd maar ik ben 30 kg afgevallen waardoor er een slappe B van over is

Ik twijfel een beetje over de maat, is D erg groot met prothese?

Een wat is het verschil tussen voor en onder de borstspier?

en welke soort prothese raden jullie aan voor  mooie volle en  natuurlijke borsten 

Moet je zelf een sport bh en zo,n borstband kopen? welke hadden jullie?

hebben jullie ervaring bij deze dokter en kliniek? ik lees goede verhalen, en de prijs is aantrekkelijk

Hadden jullie veel pijn na de operatie, en van af wanneer gingen jullie weer huishouden doen, fietsen enz?

Alvast bedankt voor jullie reacties

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, ik heb 375 en 400cc gekregen en zit op cup maat E. Echt niet groot. Oogt eerder een grote C/D. Ik heb half onder de spier. Dit maakt dat het eruit ziet als een druppel. Heb ronde protheses van mentor coh2. Sportbh moest ik kopen. De borstband zat bij mij bij de prijs in. De pijn is mij achteraf meegevallen. De eerste dagen is wat ongemakkelijk. Daarna wil het allemaal prima. Ik heb me echt aan voorschriften gehouden. Dus 6wk niet stofgezogen etc.... je hersteld maar 1 keer he

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Brigittjuh:

Dank je, waar ben je geopereerd? 

Mij dacht dag 400 cc net een d was of is dat per persoon verschillend afhankelijk met welke cub je start?

wanneer ging je weer fietsen? 

Op sommige sites lees is na 2 weken en soms pas na 4

gr Brigit 

Dit is idd per persoon verschillend. Mijn start was een slappe A. Maar vaak word bedoeld voor het oog een D maar de cup is groter omdat het een implantaat is en dus ronder als een echte borst. Ik ben geholpen door Straten in Heyendael. 

 

Wat bedoel je precies met fietsen?? Normaal fietsen van en naar de stad bv of bedoel je fietsen als sport. Ik heb volgens mij helemaal niet gefietst een lange tijd ivm de winter maar ik gok dat dit na 2 wk wel weer kan mits je de remmen kunt inknijpen. Autorijden deed ik na 4weken weer maar dit voelde wel heel gek aan de borstspier. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Brigittjuh:

P.s welke soort sport bh is handig? 

Zit veel verschil in, zoiets als dit lijkt me wel handig 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Ik had een tri action van de Triumph maar deze vond ik niet fijn op de wondjes zitten. Daarna een shock absorber gekocht. Dit zat stukken beter. Die op de foto is ook dikke prima hoor. Fijn een voorsluiting. Al word je wel snel handig met een achtersluiting hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Brigittjuh

 

He meis, gefeliciteerd met je nieuwe boobs.

 

Ik heb de titel van je topic even aanpast, hier kun je nu verder al je updates, en als je het leuk vind je operatie verslag neerzetten.

 

Neem goed op tijd je pijnstilling in,dit is echt de eerste paar dagen heel erg belangrijk want  zo ben je dan steeds een beetje de pijn voor,veel rust pakken en genoeg drinken om het vocht sneller af te voeren.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh

Ik zie die foto van die sport bh. Ik word op 2 juni geopereerd moet wel nog op eeste consultatie in mei. Maar waar kan ik zo'n sport bh vinden ? Ik dacht mijn sport bh aan te doen waarmee ik loop. Maar dat zal misschien toch wel meer steun geven. Als ik al die verhalen lees over de pijn. Kan ik me maar beter goed beschermen.

Bedank. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh

Is nog pril. Tevreden van Verdonck. Is bij mij ook in bbc. 

Hoelang ben je ongeveer in het ziekenhuis aanwezig ?

Mag ik vragen waarom je keuze van sebbin, ik ben een beetje de drie keuzes van impl.  die hij in zijn ziekenhuis gebruikt aan het opzoeken.

Mag ik vragen welke cupmaat je had voorheen ?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel tevreden maar was er in en er uit, echt lopende band werk zeg maar , ik heb sebbin gekozen omdat deze goed rond zijn ivm hangborsen voorheen 

men sibben heeft een lange levensduur 

ik had een behoorlijke slappen B en hoop nu d 325 cc heb ik gekregen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Brigittjuh proficiat met je tweeling!! Ik had ook zo'n gevoel als jij zegt een lopende band werk!! Ze zijn zo juist gedaan met een operatie en 15tje later zijn ze weer begonnen met de volgende!! Maar vond het toch niet erg dat ik zo snel weer weg mocht. 

@Natje3! ! Ik ben ook bij verdonck Bbc geopereerd en sebbin genomen omdat ze goed stevig zijn en mooi rond! Ook geven ze meer projectie dan andere merken. Wel zijn ze niet zo breed als de andere twee.

 

Ben nu 2,5 weken po en wel tevreden, ook al wacht ik eerlijk gezegd dat ze een beetje groter worden!! 

 

Een goede herstel brigitt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Brigittjuh:

@xstephx dank je, ik hoop dat ze groter zijn dan ze nu ogen onder het verband, vind je je borsten te klein?

 

ik vond het lopende band werk niet erg als me borsten maar goed zijn, daar lang blijven leek me ook niks, was blij om naar huis te kunnen gaan.

welke maat had je en welke heb je nu? 

Onder het verband zitten ze echt onder druk, tis een compressieband dus wat je nu ziet zegt niet veel... ik dacht ook de eerste week "heb ik het allemaal hiervoor gedaan??" En was best wel "verdrietig" omdat ze zo klein er uit zagen en mijn man een keer zo'n stomme reactie van "ze zijn nog altijd klein!".... 8 dagen po mocht ik het verband er af doen want het begon pijn te doen aan mijn rug en onder mijn oksels (dat ding was helemaal gekrompeld) en vond ze klein maar wel een groot verschil met wat ik vroeger had (een leeg 80b) 

Nu zijn ze wat groter, en mooier.... met de tijd worden ze ook alleen maar mooier, en ook groter.... spier en huid drukken op de prothesen, dus zodra alles losser wordt, gaan je prothesen ook losser en dus groter worden :43:

Ik heb 350cc gekregen en zit nu op 85c.... maar die begint nu een beetje strak te zitten, dus denk dat ik volgend week weer een maatje groter moet halen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 wat de pijn betreft Is per persoon echt heel anders! Ik had niet echt pijn aan mijn borsten, alleen de eerste 2-3 dagen spierpijn bij elke beweging en harde borsten als ik meer dan 5 minuten moest stapen of staan.... ik had wel gekneusde ribben, dat deed pas zeer!!! Zo de eerste week goed uitgerust, niets gedaan, mijn bed en kussens waren mijn beste vrienden.... de tweede week wanneer de pijn aan mijn ribben minder was ben ik weer gaan fietsen, voor de baby zorgen en het huishouden (dat mag niet, stofzuigen en dweilen, maar ik voel me goed bij, heb geen last van dus doe ik dat toch) 

Het Is belangrijk dat je naar je lichaam luistert! Ik ben niet bang om dingen te doen vanwege mijn borsten/operatie... als ik het wil doen dan doe ik het, voorzichtig en als ik merk dat het ongemakkelijk voelt dan stop ik direct. Dus het Is echt persoonlijk hoe je lichaam er op reageert en wat je allemaal kan of niet met de loop der dagen... wat voor werk doe je? Heel zwaar tillen zou ik wel niet doen! Voor de dames in de zorg denk ik dat het zwaar Is na 2 weken.... ik doe vooral administratief werk, moet niets heffen dus voor mij geen probleem om te werken. 

@Brigittjuh geduld en vetrouwen in je pc! Het gaat echt mooi zijn! Mijn doel was ook een D :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Natje3 Ik vind ook alles wel mee vallen, de 1e 3 dagen waren behoorlijk pijnlijk maar kan nu al meer doen dan ik had verwacht, wat ik kan doen doe ik, en wat niet lukt doe ik dan ook niet,

sommige dingen minder snel maar het lukt, zo ben ik nu ook gewoon aan het werk (eigen webshop) en het lukt redelijk, maar ga niks overbelasten, hopelijk over 2 weken een mooi resultaat :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.