Ga naar inhoud

Mijn eerste Sapph


barbabella

Aanbevolen berichten

Inmiddels zijn er 4 weken verstreken na mijn borstvergroting en ben ik voor het eerst echte beha's wezen shoppen. Mijn keuze viel al snel op de Sapph collectie bij Livera, beugelbeha's die ik voorheen nooit paste, en jawel ik ben geslaagd met een 75D :2:

Groetjes Barbabella

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOOI!!!!

Ik was gister ook bij Livera was even op sportbeha onderzoek. Heb staan kijken bij de Saphh collectie ik mag daar van mezelf ook een hoop van kopen na de operatie.

Toen ik nog borstvoeding gaf en nog een 70D had droeg ik er daar ook wel eens van.

Ze zijn alleen vrij breed in de omvang, jammer want ze hebben hele mooie maar ik paste niet alle modellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat dacht je van deze sapph bh's?

Die zitten echt heerlijk.

Voor mij niks anders meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden, wisten jullie dat er ook een Sapph/Marlies Dekkers Outlet online is?

Dat is echt heel leuk shoppen vaak voor leuke prijzen ook nog!!

Groetjes ESJ (Sapph-fan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja B-cupje die bedoel ik. Tsja je moet echt ff regelmatig kijken het is natuurlijk wel een outlet, dus er komen meestal maar een paar maatjes binnen. Maar net de maat die je nodig hebt kan er tussen zitten.

De moeite waard om af en toe even rond te snuffelen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb een Push up van Sapph gekocht tijdje terug. Eentje met voorsluiting. Maar ga me toch langzaam bedenken dat dit niet de beste BH is die ik heb gekocht. Hij zit mega strak en bovenaan puilen ze er uit. En de verkoopster maar jubbelen dat het zo mooi zat. Achteraf bietje spijt van.

Iemand anders die dit kent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey meiden,

Ik ben vandaag voor t eerst gaan shoppen voor mooie bh`s setjes kom ik V&D binnen

Paar padded cups van Sapphs van 27,95 voor 10 euro, ik blij gelijk zoeken naar mijn maat

75F/70F en ja hoor precies nog 2 over 1 in blauw en 1 zwart cups echt mooi en nog stringetje

en broekje in maat S.

Kom ik bij de kassa scant kassiere de bh zie ik in display 27,95 schijnen en pakt ze de volgende gaat ze door

Ze zijn toch afgeprijsd Mevrouw waarom geen korting eraf, zij zegt mevrouw sorry ze zijn verkeerd afgeprijsd t is

27,95 per stuk, ik nou dat vind ik niet leuk hoor ben ik voor niks zo blij geworden kunt u niet ff bellen

naar de verantwoordelijke, kassiere ik ga ff naar manager bellen en ja hoor ik mocht ze meenemen

voor 10,- per stuk totaal kwijt 40 euro :rolleyes::rolleyes:

Echt geen geld voor merk bh, jammer dat ze niet meer veel hadden.

Ik vind ze heerlijk zitten had nooit van t merk gehoord.

Zal proberen foto erop te zetten die me maar steeds niet wil lukken :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.