Ga naar inhoud

AllerGroosteTwijfelaar : 30 juni 2017 : Dr. Heintz : AZ St Lucas


Aanbevolen berichten

Op 2017-5-21 om 09:13 zei Desert-Rose:

@AllerGroosteTwijfelaar

 

Hoi hoi,

 

Ik zie dat jij ook een datum hebt, dus ik heb gelijk eventjes de titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie,hier in dit topic al je updates,eventuele vragen en je operatie verslag neerzette, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

x

Bedankt! 

Ik weet niet of ik dit aan jou mag/kan vragen, maar bij het aanmelden ben ik wat te snel geweest en heb een typfout in mijn naam. Zou dat nog rechtgezet kunnen worden? 

 

Groetjes van de AllerGrootsteTwijfelaar (ook al heb ik nu zelfs al een datum :rolleyes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De knoop is doorgehakt. Ik heb een datum! Het voelt nog steeds irreëel moet ik zeggen. Nu de beslissing genomen is, is er wel een last van mijn schouders gevallen. Ik ben helemaal enthousiast bij het idee dat ik binnenkort borsten ga hebben, maar zie wel tegen de operatie zelf. Even doorbijten zeker?

 

Ben gaan passen, en we zijn tot 325cc gekomen. Nu begin ik natuurlijk te denken of het niet te groot zal zijn :blush:. De twijfels toch!

 

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Bedankt iedereen voor de aanmoedigingen!

Gisteren was het zover! Ik had toch wel zenuwen, maar was er ook enthousiast voor!

Net na de operatie voelde ik me geradbraakt, maar ging al snel wat beter. De eerste nacht viel heel goed mee! Niet echt pijn gehad en lag heerlijk met een borstvoedingskussen in mijn nek. Vandaag op het gemakje. Veel kan ik niet doen, alles staat stijf, maar pijn valt mee.

 

Alles staat nog gezwollen, maar ben er nu al blij mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Bedankt iedereen voor de aanmoedigingen!

Gisteren was het zover! Ik had toch wel zenuwen, maar was er ook enthousiast voor!

Net na de operatie voelde ik me geradbraakt, maar ging al snel wat beter. De eerste nacht viel heel goed mee! Niet echt pijn gehad en lag heerlijk met een borstvoedingskussen in mijn nek. Vandaag op het gemakje. Veel kan ik niet doen, alles staat stijf, maar pijn valt mee.

 

Alles staat nog gezwollen, maar ben er nu al blij mee!

Jeeej! Wat fijn! Hoop dat het zo goed blijft gaan! Welke pijnmedicatie heb je mee gekregen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei AllerGroosteTwijfelaar:

Bedankt iedereen voor de aanmoedigingen!

Gisteren was het zover! Ik had toch wel zenuwen, maar was er ook enthousiast voor!

Net na de operatie voelde ik me geradbraakt, maar ging al snel wat beter. De eerste nacht viel heel goed mee! Niet echt pijn gehad en lag heerlijk met een borstvoedingskussen in mijn nek. Vandaag op het gemakje. Veel kan ik niet doen, alles staat stijf, maar pijn valt mee.

 

Alles staat nog gezwollen, maar ben er nu al blij mee!

Blij voor jou dat alles goed verlopen is! Ben benieuwd naar jou resultaat.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik werd eergisteren geopereerd door dr. Heintz 325cc en een borstlift links, ik zit volledig ingepakt dus heb zelf nog niks gezien, morgen afspraak voor verbandwissel ben benieuwd! Vroeg me af hoe het nu met jullie gaat, van pijn med. Heb ik enkel ibuprofen 600mg voorgeschreven gekregen zo mag ik er 3 per dag nemen. De pijn valt tot nog toe goed mee als ik neerlig... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-8-2017 om 23:29 zei silly1981:

Ik werd eergisteren geopereerd door dr. Heintz 325cc en een borstlift links, ik zit volledig ingepakt dus heb zelf nog niks gezien, morgen afspraak voor verbandwissel ben benieuwd! Vroeg me af hoe het nu met jullie gaat, van pijn med. Heb ik enkel ibuprofen 600mg voorgeschreven gekregen zo mag ik er 3 per dag nemen. De pijn valt tot nog toe goed mee als ik neerlig... 

Hoi!

Hoe gaat het nu met je? het verband is er ondertussen af waarschijnlijk? Nu zal alles nog hoog en stijf staan, maar gaat allemaal nog veranderen hoor. Elke dag zal de pijn wat minderen. Ik nam paracetamol en diclofenac, daarmee stelde ik het wel heel goed. 

Ik zal vrijdag 8 weken po zijn, de tijd is voorbij gevlogen! Helemaal nergens meer last van. Ik kan slapen zoals ik wil, zalig! En ik ben super blij met het resultaat!

Veel goede moed met het herstellen! Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.