Ga naar inhoud

Kimely : 30 mei 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi dames,

 

Over 98 dagen is het zover, dan krijg ik eindelijk mijn nieuwe borsten. Ik twijfel nog of ik voor 300 of 345 cc zal gaan, dit zal ik de ochtend voor de operatie nog voor een laatste keer passen. Ik ben 1.65 en weeg 60 kilo. Zijn er wellicht dames met ongeveer dezelfde verhoudingen hebben, dan zal ik daar heel graag foto's van zien. 

 

Ook zit ik er een heel klein beetje mee dat mensen er iets over gaan zeggen aangezien ik bijna wekelijks nog op stap ga bijvoorbeeld. Ik weet dat ik daar niet mee moet zitten, omdat ik het voor mijzelf doe, maar toch spookt dit door mijn hoofd. Komt jullie dit ook bekend voor? Plus dat ik het denk ik toch ook mijn collega's moet gaan vertellen.. Tips?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste Reactie

Ondertussen nog 37 dagen! Nu begint het op te schieten :D 

 

Ik heb twee foto's toegevoegd met 300 en 345 cc, wat vinden jullie? (de bovenste foto is 345 cc)

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik zou ook voor de bovenste gaan.

Ik vind het ook wel een beetje spannend wat mijn omgeving vindt maar aan de andere kant, mochten ze rare reactie's geven dan zegt dat meer over hun :-)

Mijn operatie staat 12 juni gepland, ook bij de heyendael kliniek. Nog een paar weekjes om mezelf voor te bereiden.
Spannend, he! 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het zo bizar vinden dat al die maten anders uitkomen van persoon tot persoon. Ik had 450 gepast en leek net hetzelfde als die van jou. Ik ben wel maar 1m57. 

 

Ik vind de bovenste ook het mooiste staan bij je.m

 

ik ga je volgen, zo heb ik weer wat leuke voorbeeldjes tot aan mijn operatiedag :P

 

en nu...afteleuuuhhhh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-10 om 20:01 zei Paperdollniek:

Ik zou ook voor de bovenste gaan.

Ik vind het ook wel een beetje spannend wat mijn omgeving vindt maar aan de andere kant, mochten ze rare reactie's geven dan zegt dat meer over hun :-)

Mijn operatie staat 12 juni gepland, ook bij de heyendael kliniek. Nog een paar weekjes om mezelf voor te bereiden.
Spannend, he! 


 

Ik ga toch nog even passen op de operatiedag, al heb ik voor 99% zeker ook al wel de keuze gemaakt voor 345 cc.
Ondertussen heb ik het mijn directe collega's verteld, waaronder 1 man en ze reageerden eigenlijk allemaal wel goed. Ik denk niet dat ik het alle collega's (een stuk of 20) ga vertellen, die zien het vanzelf wel ;-). En dan heb je natuurlijk nog alle mensen buiten je werk.. Maar ach we doen het voor onszelf :D 
 

Hoeveel cc wil/krijg jij? en anatomisch of rond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2017-5-10 om 22:01 zei JESSICAD:

Ik blijf het zo bizar vinden dat al die maten anders uitkomen van persoon tot persoon. Ik had 450 gepast en leek net hetzelfde als die van jou. Ik ben wel maar 1m57. 

 

Ik vind de bovenste ook het mooiste staan bij je.m

 

ik ga je volgen, zo heb ik weer wat leuke voorbeeldjes tot aan mijn operatiedag :P

 

en nu...afteleuuuhhhh

Nu kan het op de foto misschien ook net wat anders lijken. Heb jij ook foto's van de pas sessie? Ik ben voor 99% al wel zeker dat ik toch voor de 345 cc ga, al ga ik nog wel even passen op de operatiedag, wat al over 18 dagen is!! :D 

 

Bij welke arts word je geopereerd? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Kimely:

Nu kan het op de foto misschien ook net wat anders lijken. Heb jij ook foto's van de pas sessie? Ik ben voor 99% al wel zeker dat ik toch voor de 345 cc ga, al ga ik nog wel even passen op de operatiedag, wat al over 18 dagen is!! :D 

 

Bij welke arts word je geopereerd? 

Ik zal je toevoegen. Dan kan je eens kijken in men album. Word ook door straten geopereerd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Kimely said:

Ik ga toch nog even passen op de operatiedag, al heb ik voor 99% zeker ook al wel de keuze gemaakt voor 345 cc.
Ondertussen heb ik het mijn directe collega's verteld, waaronder 1 man en ze reageerden eigenlijk allemaal wel goed. Ik denk niet dat ik het alle collega's (een stuk of 20) ga vertellen, die zien het vanzelf wel ;-). En dan heb je natuurlijk nog alle mensen buiten je werk.. Maar ach we doen het voor onszelf :D 
 

Hoeveel cc wil/krijg jij? en anatomisch of rond?

 

Fijn dat je op de dag zelf nog een keer kunt passen!
Ik krijg 450 cc, rond :-) En ik heb nu een hele kleine 75 a en hoop straks op een mooie c/d. Mijn datum is verplaatst naar 22 mei (op mijn eigen verzoek) dus nu gaat het ineens heel snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
52 minuten geleden zei Elske77:

@Kimely hoe gaat het met je? Ik ben afgelopen maandag geopereerd. Heb je ook zo'n zwelling? 

Hoii Elske!

 

Ik heb net even lekker gedouched en ben van bh gewisseld, wat een bevrijding! 

 

De nacht ben ik nog redelijk doorgekomen, wel vanacht de wekker gezet om celebrex en twee paracetemol te nemen. Vanochtend merkt ik wel dat het wat meer pijn deed. Vooral het spierpijn gevoel en de druk op de borst. 

 

Ik heb inderdaad flink wat zwelling en het lijkt nog niet echt op borst :D .

 

Hoe is het bij jou gegaan en hoe voel je je nu???

 

Groetjes,

Kimely

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik dus eergisteren geopereerd en de zWelling neemt nog steeds toe ondanks het compressievest. Moet ik trouwens de eerste week aanhouden. Best wel behoorlijk pijnlijk en alles staat straks gespannen recht onhoog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2017 om 13:20 zei Kimely:

Hoii Elske!

 

Ik heb net even lekker gedouched en ben van bh gewisseld, wat een bevrijding! 

 

De nacht ben ik nog redelijk doorgekomen, wel vanacht de wekker gezet om celebrex en twee paracetemol te nemen. Vanochtend merkt ik wel dat het wat meer pijn deed. Vooral het spierpijn gevoel en de druk op de borst. 

 

Ik heb inderdaad flink wat zwelling en het lijkt nog niet echt op borst :D .

 

Hoe is het bij jou gegaan en hoe voel je je nu???

 

Groetjes,

Kimely

Hey Kimely,

Ik ben 30 mei geopereerd en heb ook best veel zwelling en druk op de borst, is dat bij jou al afgenomen? Heb jij ook last van een opgezette buik door het vocht of niet? 

Gr Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-5-2017 om 13:28 zei Elske77:

Nou ik dus eergisteren geopereerd en de zWelling neemt nog steeds toe ondanks het compressievest. Moet ik trouwens de eerste week aanhouden. Best wel behoorlijk pijnlijk en alles staat straks gespannen recht onhoog. 

Hey Elske,

ik ben 30 mei geopereerd en mijn borsten zijn ook gespannen en recht omhoog, is dit bij jou al minder geworden? Vraag me af hoelang het duurt voordat dat afneemt :)

gr Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jacoline:

Hey Elske,

ik ben 30 mei geopereerd en mijn borsten zijn ook gespannen en recht omhoog, is dit bij jou al minder geworden? Vraag me af hoelang het duurt voordat dat afneemt :)

gr Jacoline

Hey Jacoline,

mijn rechterborst is mooi gezakt, was eigenlijk al heel snel. Maar dat was mijn probleemborst zoals Nio hem noemde, hij hing enorm. Links zit nog hoog, ben ook pas 6 dagen postoperatief natuurlijk, maar verschil is duidelijk. Rechts is wel veel meer gezwollen ook, denk vocht en bloeduitstorting. Hoe zak jij inmiddels? 

Heb gisteren een andere bh aan gehad om vest te wassen, zat minder lekker. Wat draag jij? Heb je foto's? 

Van wat ik hier zie kan het wel wat weken duren hoor, voor ze zakken, dus geen zorgen zou ik zeggen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Elske77:

Hey Jacoline,

mijn rechterborst is mooi gezakt, was eigenlijk al heel snel. Maar dat was mijn probleemborst zoals Nio hem noemde, hij hing enorm. Links zit nog hoog, ben ook pas 6 dagen postoperatief natuurlijk, maar verschil is duidelijk. Rechts is wel veel meer gezwollen ook, denk vocht en bloeduitstorting. Hoe zak jij inmiddels? 

Heb gisteren een andere bh aan gehad om vest te wassen, zat minder lekker. Wat draag jij? Heb je foto's? 

Van wat ik hier zie kan het wel wat weken duren hoor, voor ze zakken, dus geen zorgen zou ik zeggen ;-)

Hey! Ik had hiervoor bijna niets dus ze zitten bij mij allebei hoog ;) Ik draag zo'n tubibandding (weet niet precies hoe het heet haha), heb na m'n operatie gelijk een postoperatiebh besteld maar helaas nog niet binnen. Ik heb je toegevoegd dus als het goed is zou je m'n foto's moeten kunnen zien? Anders zet ik m'n album tijdelijk wel even op openbaar ;)

oooh weken, dan moet ik gewoon geduld hebben..

gr Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Jacoline:

Hey! Ik had hiervoor bijna niets dus ze zitten bij mij allebei hoog ;) Ik draag zo'n tubibandding (weet niet precies hoe het heet haha), heb na m'n operatie gelijk een postoperatiebh besteld maar helaas nog niet binnen. Ik heb je toegevoegd dus als het goed is zou je m'n foto's moeten kunnen zien? Anders zet ik m'n album tijdelijk wel even op openbaar ;)

oooh weken, dan moet ik gewoon geduld hebben..

gr Jacoline

Ha Jacoline,

ja als je weinig had heb je natuurlijk een strak huidje, duurt wat langer. Bij mij zakte vooral rechts gewoon in die zak van huid Haha. Ik kijk even je foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Jacoline:

Hey! Ik had hiervoor bijna niets dus ze zitten bij mij allebei hoog ;) Ik draag zo'n tubibandding (weet niet precies hoe het heet haha), heb na m'n operatie gelijk een postoperatiebh besteld maar helaas nog niet binnen. Ik heb je toegevoegd dus als het goed is zou je m'n foto's moeten kunnen zien? Anders zet ik m'n album tijdelijk wel even op openbaar ;)

oooh weken, dan moet ik gewoon geduld hebben..

gr Jacoline

Supermooi vind ik ze, nu al. je hebt alleen je foto geüpload in de omschrijving ipv in het album. Dat weet ik omdat ik dat ook eerst had gedaan. Je moet dus niet gelijk bestanden uploaden maar eerst je album kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Jacoline:

Hey Kimely,

Ik ben 30 mei geopereerd en heb ook best veel zwelling en druk op de borst, is dat bij jou al afgenomen? Heb jij ook last van een opgezette buik door het vocht of niet? 

Gr Jacoline

Hoii Jacoline,

 

Ik heb het idee dat de zwelling nu wel iets minder is, maar de druk op de borst is nog steeds volop aanwezig. Ik dacht dat ik wel iets kon minderen met de pijnstillers, maar daar had ik vanochtend spijt van. Mijn buik is wel wat minder opgezet sinds vandaag.

 

Hoe is het verder bij jou? Wil je mij toevoegen aan je album? Dan zal ik jou ook direct even toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Kimely:

Hoii Jacoline,

 

Ik heb het idee dat de zwelling nu wel iets minder is, maar de druk op de borst is nog steeds volop aanwezig. Ik dacht dat ik wel iets kon minderen met de pijnstillers, maar daar had ik vanochtend spijt van. Mijn buik is wel wat minder opgezet sinds vandaag.

 

Hoe is het verder bij jou? Wil je mij toevoegen aan je album? Dan zal ik jou ook direct even toevoegen.

Hey Kimely,

 

gisteren ging het heel goed, maar vandaag ben ik supermoe :( houd dus maar even rust.

ik heb je toegevoegd als het goed is!!

 

gr Jacoline 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.