Ga naar inhoud

Cinta :1september 2010 :Dr. Damen :Wellness Kliniek


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Vorige week woensdag 1-9-2010 heb ik een borstvergroting laten doen door dr. Damen van het Wellness kliniek in Genk. Aardige man die dr. Damen. Ben goed ontvangen door een vriendelijke verpleegkundige voor de voorbereidingen voor de operatie. Moet zeggen dat alles goed is verlopen en mocht weer vrij snel naar huis. Alleen nu ik nog in de tape zit zie ik dat mijn linker borst aan de voorkant platter is dan de rechter borst. Van de linker borst heb ik ook een enorme pijn rechts totaal niet. Branderig gevoel in de linker borst rechts nauwelijks. Het branderige gevoel blijkt erbij te horen en gaat met de tijd over. Ook is mijn buik erg opgezet en voelt strak aan. Zo ik het via internet heb opgezocht is dat ook normaal en dat gaat op den duur ook weer weg. Wat mijn vraag is, of dat het nog goed komt met mijn linker borst. Dat dat platte gedeelte aan de voorkant nog bol gaat worden net als bij de rechter kant. Misschien maak ik me zorgen om niks hoor. Omdat de tape er nog af moet en dat mijn borsten natuurlijk nog erg opgezwollen zijn. De zwelling moet ook nog een stuk minder gaan worden. Heeft iemand hier ervaringen in, en komt het nog goed.

Groetjes,

Cinta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta,

Ik denk dat je het beste even af kunt wachten. Je bent tenslotte net pas geopereerd. Meestal is er nog veel zwelling. Ik zie dat bij mezelf ook.

Ik zou het gewoon afwachten en anders als je echt denkt het klopt niet, even contact opnemen met de kliniek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinta,

Welkom! :)

Gefeliciteerd met je nieuwe :1boobs: ! :64:

Je moet je boobs zien als twee afzonderlijke operatiewonden die elk hun eigen herstel hebben, de ene kan dus heel anders reageren dan de andere, maar na verloop van tijd trekt dat allemaal weer bij. En de tape drukt alles ook nog heel erg plat, je zult zien als dat er eenmaal af is dat je linkerboob ook wel meer naar voren zal komen, en ook je borstspier moet nog oprekken, waar door je boobs ook nog meer zullen naar voor komen. Maar als je het echt niet vertrouwd, gewoon een belletje naar de kliniek, zij zijn beste geplaatst om je gerust te stellen of je te vragen te komen, omdat het niet pluis is. Doe je nooit verkeerd mee.

Er zijn hier vrij veel dames die door dr. Damen zijn geopereerd, typ anders eens 'Damen' bovenaan in de zoekfunctie, zul je op een heleboel van hun topics uitkomen, en daar haal je ook al veel info uit, zij hebben per slot dezelfde ervaring gehad als jij.

Neem aan dat je volgende week ook terug moet om je tape te laten verwijderen? Hoeveel cc heb je gekregen?

Wens je vast een voorspoedig herstel en veel lees- en postplezier hier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta,

Ik denk dat je het beste even af kunt wachten. Je bent tenslotte net pas geopereerd. Meestal is er nog veel zwelling. Ik zie dat bij mezelf ook.

Ik zou het gewoon afwachten en anders als je echt denkt het klopt niet, even contact opnemen met de kliniek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta,

Ik denk dat je het beste even af kunt wachten. Je bent tenslotte net pas geopereerd. Meestal is er nog veel zwelling. Ik zie dat bij mezelf ook.

Ik zou het gewoon afwachten en anders als je echt denkt het klopt niet, even contact opnemen met de kliniek.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat ik inderdaad het beste nog even kan wachten. Het is ook nog maar pas een week geleden dat ik ben geopereerd. Dus nog niet lang geleden. En misschien ben ik wel te ongeduldig.

Gr, Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 300cc aan ieder kant gekregen. Van een kleine 70 c naar welke maat weet ik nog niet. Ik heb wel om een volle c kleine d gevraagt. Nog even spannend wat de maat nu werkelijk zal zijn straks. Ben wel heel nieuwsgierig. Het is zo wie zo voor iedereen spannend die een borstvergroting heeft laten doen.

Gr, Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Vandaag de tape eraf gehaald. Jeetje, wat ben ik geschrokken zeg. Twee verschillende borsten. Rechts zit lager dan links. Tepels wijzen naar beneden. Echt niet blij. Nu lees ik wel dat het nog moet indalen en dat het vocht nog moet wegtrekken. Maar toch, je maakt je toch zorgen. Vooral omdat er bij sommige dames na de bv al hele mooie borsten hebben. Kortom ik kan nu wel janken. Misschien is het overdreven ik weet het niet. Emotioneel doet het toch heel wat met je. Wat moet ik nu. Toch maar weer terug gaan naar het wellness kliniek. Hoop dat er vrouwen zijn die mij raad kunnen geven. Heb helaas nog geen foto's geplaatst op het forum galerij. Die komen er wel aan zodra dat het kan.

Lieve groetjes van,

Cinta.102.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cinta,

Het is normaal dat je borsten verschillend indalen!

Het zijn 2 aparte wonden dus herstellen zich allebei apart!

Komt echt allemaal nog wel goed hoor! kan soms wel even duren!

Bij mij zie je ook een klein verschil in hoogte!

Gewoon geduld hebben!!

Toch zou ik wel heel graag een foto willen zien..

Wijzen je tepels echt naar beneden? was dit voor je bv ook al zo?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Cinta,

Het is normaal dat je borsten verschillend indalen!

Het zijn 2 aparte wonden dus herstellen zich allebei apart!

Komt echt allemaal nog wel goed hoor! kan soms wel even duren!

Bij mij zie je ook een klein verschil in hoogte!

Gewoon geduld hebben!!

Toch zou ik wel heel graag een foto willen zien..

Wijzen je tepels echt naar beneden? was dit voor je bv ook al zo?

Liefs 58.gif

Hallo mii18

Als ik de foto's goed bekijk die mijn vriend gemaakt heeft van de borsten voor en na de operatie schrik ik best. Mijn borsten voorheen waren super lelijk. Die hingen wel zo erg joh. Marja wat wil een kind gekregen 2,5 jaar borstvoeding gegeven en dan wil het ondertussen wel gaan hangen. Mijn borsten waren ook "leeg". Voorheen had ik een 75 b of 70 c gevuld. Dus ja, mijn tepels hingen behoorlijk naar beneden. En nu heb ik gevraagd om een grote c kleine d. Zodat ze weer lekker opgevuld zijn en mooi er uit zien in kleren die je aan hebt. En het ergste mijn vriend vind ze nu dus ook niet mooi toen ze net uit de tape waren. En ja dan krijg je het toch moeilijk. Borsten zijn voor iedere vrouw net zo belangrijk als dat mannen dat vinden van hun geslachtsdeel. Ik zal straks eens vragen aan mijn vriend hoe dat ik het moet doen om foto's te plaatsen en dan zet ik ze er meteen op en geef ik een bericht. Vind het wel heel erg lief dat je me steund. Dank je wel116.gif

Lieve groetjes van,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik had net als jij een lege b- cup( hang) en dat kunnen ze met een bv best goed oppimpen hoor. Even geduld en niet meteen in paniek raken. Ik schrok ook de eerste keer zonder die bh na 2 dagen en mijn man moest ook even nadenken zag ik ...... Dat was ook wat mij het meeste raakte :-(

nu na 14 dagen PO zie ik ze steeds mooier en soort van steviger worden.

Ik ben benieuwd naar je foto's, waarschijnlijk zullen wij jouw borsten heel anders zien dan dat jij dat nu doet.

Komt goed hoor :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Cinta,

Geen dank daar zijn we hier toch voor op het forum? :)

Maar ik denk dat het vast nog allemaal goed komt!

De een heeft al mooie boobies als ze net geopereerd is en bij de ander duurt het wat langer!

Er verandert gewoon nog heel veel aan je boobies... Zwelling en vocht weg, indalen enz.

Geduld is dus een schone zaak! Altijd maar weer geduld hebben ;)

En het is moeilijk hoor, ik kan het me voorstellen, want je wilt toch eigenlijk al graag

mooie borsten hebben kort na je bv!

Geef het gewoon ff de tijd en je zult zien dat het allemaal goedkomt!

Geef maar een gil als je foto erop staat, dan kunnen wij ook even spieken!

Wij kijken er vaak weer anders tegenaan als jij dat doet..

Sterkte en liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cinta,

wat vervelend dat je er zo over denkt, kan me voorstellen dat je b'tje teleurgesteld bent.

Maar wat de rest ook al zegt, geduld is een schone zaak

Ben zelf ook net geopt. bij WK afgelopen donderdag, alleen bij dr. visser

ik kreeg trouwens gelijk bh aan, al op operatietafel

Misschien moet 't bij jou nog bijtrekken van de tape......

Sterkte in ieder geval :147:

Grtz meissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik had net als jij een lege b- cup( hang) en dat kunnen ze met een bv best goed oppimpen hoor. Even geduld en niet meteen in paniek raken. Ik schrok ook de eerste keer zonder die bh na 2 dagen en mijn man moest ook even nadenken zag ik ...... Dat was ook wat mij het meeste raakte :-(

nu na 14 dagen PO zie ik ze steeds mooier en soort van steviger worden.

Ik ben benieuwd naar je foto's, waarschijnlijk zullen wij jouw borsten heel anders zien dan dat jij dat nu doet.

Komt goed hoor 116.gif

Hoi Bizzie,

Je schrikt gewoon enorm. Je hebt ook geen enkelen voorstelling ervan van hoe dat het zal zijn na de bv. Wat je voor ogen hebt is dat het gewoon meteen in orde is en zeker mooi zoals bij de meeste. Tja, en dan is het toch in een keer "anders" dan bij anderen. Heb op het forum gallerij bij verschillende vrouwen gekeken en ook al hingen de borsten na de borstoperatie was het toch al heel mooi. Ben jij ook eerst ingetaped of had je al meteen een bh aan. En misschien ben ik nu wel zo geschrokken van mezelf dat ik het natuurlijk even ook niet kan zien bij mezelf. Maar ja, ik denk dat ik toch even geduld moet hebben. Als ik de foto's geplaatst heb dan zal ik het meteen laten weten. Wel heel lief van je steun. Doet je toch wel ontzettend goed.

Lieve groetjes van,

Cinta116.gif116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Cinta,

Geen dank daar zijn we hier toch voor op het forum? smile.gif

Maar ik denk dat het vast nog allemaal goed komt!

De een heeft al mooie boobies als ze net geopereerd is en bij de ander duurt het wat langer!

Er verandert gewoon nog heel veel aan je boobies... Zwelling en vocht weg, indalen enz.

Geduld is dus een schone zaak! Altijd maar weer geduld hebben wink.gif

En het is moeilijk hoor, ik kan het me voorstellen, want je wilt toch eigenlijk al graag

mooie borsten hebben kort na je bv!

Geef het gewoon ff de tijd en je zult zien dat het allemaal goedkomt!

Geef maar een gil als je foto erop staat, dan kunnen wij ook even spieken!

Wij kijken er vaak weer anders tegenaan als jij dat doet..

Sterkte en liefs 116.gif

Hey mii18,

Tja het is inderdaad weer "dat geduld hebben". En geduld is een schone zaak he. Je wilt zeker dat het meteen na de operatie goed en mooi is. En als je tot de ontdekking komt dat dat niet zo doet dat veel pijn. Ik beloof gewoon om even af te wachten en dan nog eens te kijken van hoe het eruit ziet. Als de foto's erop staan geef ik zeker wel een giga gil.

Liefs,

Cinta116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil toch aan iedereen laten weten dat ik het heel erg fijn vind dat ik steun krijg via deze site van jullie. Ik wil jullie er toch heel erg voor bedanken. Jeetje, wat doet dat goed. Heb al wel een traantje laten vallen hoor. Maar ja ik moet gewoon even meer geduld hebben. Wel zal ik iedere dag even kijken hoe dat het er voor staat en proberen er een foto van te maken zodat ik die later hier kan plaatsen. Ik geef dan zeker een gil als ze erop staan.

Liefs van,

Cinta53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinta,wees gerust hoor,dit hebben wel 70% van de lady,s hier/of gehad(zelfs ik ook).

je hebt vocht in je borsten,en dat zorgt ervoor dat je borsten nu niet gelijk staan.dit komt helemaal goed,en de ene daald sneller en eerder in,als de ander.na een week of 3 ben je van het meeste vocht af,en dan trekt heel de boel bij.

ik heb het zelfs tot 5weken gehad.

even geduld,en ook ik ben iemand die geen mooie ronde borsten had net geopereerd,ik kreeg pas vorm en ronding na een week of 3(heb je vast op me foto,s gezien)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bizzie,

Je schrikt gewoon enorm. Je hebt ook geen enkelen voorstelling ervan van hoe dat het zal zijn na de bv. Wat je voor ogen hebt is dat het gewoon meteen in orde is en zeker mooi zoals bij de meeste. Tja, en dan is het toch in een keer "anders" dan bij anderen. Heb op het forum gallerij bij verschillende vrouwen gekeken en ook al hingen de borsten na de borstoperatie was het toch al heel mooi. Ben jij ook eerst ingetaped of had je al meteen een bh aan. En misschien ben ik nu wel zo geschrokken van mezelf dat ik het natuurlijk even ook niet kan zien bij mezelf. Maar ja, ik denk dat ik toch even geduld moet hebben. Als ik de foto's geplaatst heb dan zal ik het meteen laten weten. Wel heel lief van je steun. Doet je toch wel ontzettend goed.

Lieve groetjes van,

Cinta116.gif116.gif

Ik had meteen een Bh aan na de operatie en ik moet eerlijk bekennen dat ik die op een bepaalde manier aantrek omdat ik doodsbang ben dat ik toch weer die hangers zal gaan krijgen. Dat voelt zo ...ouwelijk. Ik ben tevreden zoals het er nu uitziet. Jij zal dat over een paar dagen ook zijn, geloof me.

Bij mij was het na de 1e schok ook moeilijk om echt blij te zijn met mijn boobs maar de reactie`s op mijn foto`s maakten dat ik anders naar mezelf ging kijken.

Heb jij die band inmiddels af of moet dat nog even ?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ondertussen heb ik zoveel foto's gezien op deze site. Gewoon om te kijken of dat ik vergelijkings materiaal kan vinden. Zal zo nog even naar jou foto's kijken. En tja zoals iedereen eigenlijk al zegt moet ik gewoon even geduld hebben. Is moeilijk maar het zal wel moeten.

Dank je wel voor je steun Moontje.

Liefs van,

Cinta116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

foto,s van mij heb ik je in ene link gestuurt,en dan moet je vooral de eerste paar bekijken enzo,hihi zag er niet uit enzo

en na 3weken,mega verschil,ik hou lang en veel vocht vast,jij mischien ook(veel vocht) dus dat kan een gek beeld geven nu voor je borsten.

Hoi Moontje,

Ik heb ondertussen je foto's gezien. Vind echt dat je hele mooie borsten hebt hoor. Ik heb er ook een reaktie bij gezet. Heb wel via gallerij gekeken moet ik je zeggen. Denk dat ik gewoon nog even moet wachten hoe dat het zich bij mij vordert met die borsten. Veel vocht vast houden doe ik altijd al heel erg. Vooral rond de periode dat ik ongesteld moet worden. Dan zal dat nu ook wel weer zo zijn gezien ook mijn opgezwollen buik. Die is al maar een heel klein beetje geslonken. Na het eten is het het ergst. Dan kan ik ook verder in de avond niks lekkers meer pakken omdat je dan al een heel erg vol gevoel hebt. Hoop maar dat dat ook snel weg is want ik kan nu geen spijkerbroeken meer aan. Dus ja dan komt dat geduld weer om de hoek kijken. Wel te gek van al die steun. Jeetje wat een geweldig site zeg. Het doet je gewoon zo goed joh. Echt fijn.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.