Ga naar inhoud

Cinta :1september 2010 :Dr. Damen :Wellness Kliniek


Gast cinta

Aanbevolen berichten

Hey Cinta...is normaal joh!Dont worry! De ene borst is de andere niet!iedere borst is een aparte operatie he,komt vanzelf goed,maar dat heb je al gehoord van een paar andere ladys hier zie ik.rolleyes.gif

Ze gaan vanzelf mooi worden,wacht maar af,ze veranderen nog iedere dag! 1bouncingboobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Dank je voor je steun. Ja ik heb het gelezen. Ik moet nog even geduld hebben. Valt ook even niet mee. Ook dat geld absoluut voor de meeste vrouwen heb ik in de gaten. Ik probeer gewoon af te wachten en ga het maar eens per dag bekijken hoe dat mijn borsten veranderen. Meer kan ik nu toch niet doen. Toch!! Zie ik veranderingen dan meld ik dat ook meteen hoor.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zult zien dat ze elke dag veranderen.. smile.gif

Maar ben ook super blij met dit forum!

Heb er echt zo super veel geleerd..

En voel je je rot, dan is er altijd wel iemand die je opvrolijkt smile.gif

Zal ook iedere dag mijn borsten gaan bekijken voor eventuele veranderingen. Van dit forum leer je heel erg veel. Lees ook onderwerpen van wat ik ook niet wist. En dan denk ik ook van; oke dat wist ik nog niet. Geweldige site. Dat is zo fijn van deze site dat er altijd wel iemand is die je weer opvrolijkt. Dat is ook zo geweldig van deze site.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinta,

Niet gemakkelijk steeds weer dat geduld opbrengen hé, maar ben zeker dat het wel goed komt met je boobs, zag al verschillende voorbij komen die door dr. Damen zijn 'afgeleverd' en allemaal mooie boobs geworden! Zal bij jou ook wel bijtrekken, wacht maar binnen enkele weekjes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinta,

Niet gemakkelijk steeds weer dat geduld opbrengen hé, maar ben zeker dat het wel goed komt met je boobs, zag al verschillende voorbij komen die door dr. Damen zijn 'afgeleverd' en allemaal mooie boobs geworden! Zal bij jou ook wel bijtrekken, wacht maar binnen enkele weekjes!

Liefs, 54.gif

Hoi Eefje,

Dank je wel voor je steun. Doet me wel heel erg goed. Trouwens van alle vrouwen die een reaktie gegeven hebben. Kei en kei lief allemaal. Heb zelf ook geen vervelende verhalen van andere vrouwen over dr. Damen kunnen vinden hoor. Zelfs een vriendin van mij en de vriendin van haar vader zijn geholpen door dr. Damen. Zelfs half Den Bosch loopt met borsten van dr. Damen. Wel heel grappig overigens. Door al die positieve verhalen over dr. Damen heb ik ook de volledige vertrouwen in hem gekregen en de grote stap gemaakt natuurlijk. Wat ik nu zelf ontdekt heb is dat ik meer had moeten opzoeken over de vragen die ik had kunnen stellen aan dr. Damen. Het enige wat je denkt is dat je meteen na de bv schitterende borsten er aan over houd. Bij andere dingen zoals vocht in borsten en buik en vele andere dingen denk je gewoon helemaal niet aan. Misschien niet slim he. We zijn natuurlijk niet allemaal hetzelfde he en iedereen geneest anders. En als je de tv aanzet over de bv dan is het net alsof het daar ook meteen helemaal geweldig is he. Nou geeft de tv denk ik ook wel een vertekend beeld over alles. Want ja die vrouwen zijn natuurlijk al door het herstel heen. Dat zie je niet he. Maar goed ik wacht gewoon even rustig af en eens kijken per dag wat de veranderingen zijn. Geduld hebben is wel heel moeilijk maar wel een schone zaak.

Liefs,

Cinta119.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

met het blote oog en in de spiegel zag ik ook nooit verschil in verandering.

ik maakte foto,s om de 4dagen en dan ga je toch ineens wel erg veel verschil zien hoor,geloof me blush.gif

en het gaat zoiezo goedkomen,weet ik zeker.

ik ben ook eens benieuwd naar je foto,s zeg!

Hey hoi Moontje,

Ik ga ook steeds iedere dag wel kijken hoor naar mijn nieuwe boobs. Foto's maken doe ik er ook van om later de verschillen goed te kunnen zien. Zelf zie je dat niet en een ander ziet dat meestal wel. Zelfs een vriendin van mij leeft met me mee en steld me gerust. Zij heeft haar borsten ook laten vergroten door dr. Damen. Zo en die zijn mooi. Zei zegt ook dat het wat tijd nodig heeft. Mijn vriendin is op 12 maart j.l. geholpen door dr. Damen en heel erg tevreden over hem. Ook de vriending van haar vader kon wel janken nadat ze de tape verwijdert had. En ook bij haar is het goed gekomen. Blijkt dan toch uit alles dat ik geduld moet hebben en het per dag even moet bekijken. Nu ik een sportbh aan heb is de pijn ook wat minder maar nog niet erg fijn af en toe. Als je teveel gedaan hebt dan voel je het wel. Achter de borstspier is toch wel pijnlijk. Ik doe gewoon van wat ik kan en anders moet het maar wachten. Toch!!!

Liefs,

Cinta116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he ze staan er eindelijk op mijn foto's. Hier kun je dus we duidelijk zien van waar ik zo van schrok. Zag vanmorgen in de spiegel toch al wel kleine veranderingen. Hoop dat het nog wel veel beter word die nieuwe boobs van mij. Nu op dit moment kan ik er nog niet van genieten. Maar ja dat zal nog wel komen.

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje,

nou heb je foto's bekeken ^_^

Ik vind dat je nu al hele mooie borsten hebt hoor! Mooi groot ook :D

Ik snap at je wel geschrokken bent, je rechterborst staat iets lager maar geloof me dit verandert echt nog!

Maak maar eens foto's elke dag en je ziet ze gewoon veranderen ;)

Komt echt goed meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor je reaktie. Ja ik zag vanmorgen al wel een hele kleine verandering hoor. Maar het is wel heel weinig natuurlijk. Wat ik ook merkte was dat mijn sportbh vanmorgen echt vol zat. Ik had een d gehaald en dacht gisteren nou dat is geen d maar een c. En dat was gisteren ook minder dat mijn borsten vol in mijn nieuwe sportbh zaten nadat we de tape eraf gehaald hadden. Er zijn dus wel kleine vooruit gangen. We proberen maar positief te blijven. Toch!!!

Liefs,

Cinta

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinta,

Heb net ook je picjes gekeken, en snap best dat je schrok, maar het komt vast helemaal goed hoor. De prothesen zitten nu nog erg hoog, en als die indalen (zakken) dan zullen je tepels ook normaliseren en niet meer naar beneden kijken. En dat ze groter geworden zijn sinds de tape eraf is is zeker ook zo, die tape drukt ze helemaal plat en eens die af is kunnen ze ontspannen zeg maar, je spier zal ook nog verder oprekken en dan komen ze nog meer naar voor. Geef het de tijd en dat komt allemaal goed! :D

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cinta,

Heb net ook je picjes gekeken, en snap best dat je schrok, maar het komt vast helemaal goed hoor. De prothesen zitten nu nog erg hoog, en als die indalen (zakken) dan zullen je tepels ook normaliseren en niet meer naar beneden kijken. En dat ze groter geworden zijn sinds de tape eraf is is zeker ook zo, die tape drukt ze helemaal plat en eens die af is kunnen ze ontspannen zeg maar, je spier zal ook nog verder oprekken en dan komen ze nog meer naar voor. Geef het de tijd en dat komt allemaal goed! biggrin.gif

Liefs, 54.gif

Hey Eefje,

Dank je wel voor je steun meid. Heb al van vele gehad. Dat doet je zo goed he. Jullie zijn echt allemaal heel erg lief zeg. Als ik alles zo lees dan moet ik het zeker nog de tijd geven. Geduld is een schone zaak zeggen he. Vaak klopt dat ook. Maar toch!! Morgen ga ik weer foto's maken en plaats ze dan weer hier op deze site. Vanmorgen zag ik al een hele kleine verandering. Langzaam aan krijg je dan al een innie minnie vertrouwen. Deze site doet ieder vrouw denk ik wel heel goed. Mij wel in ieder geval.

Liefs,

Cinta54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cinta!

Ookal geniet je er nu nog niet van: toch allereerst gefeliciteerd met je boobs! Hoe gaat het met je herstel?

Ik heb je foto's gezien en vind het echt meevallen! De prothesen zitten gewoon nog hoog (was bij mij ook!) en gaan nu langzaam zakken waardoor je straks ook meer borst onder je tepel krijgt. Ik merk bij mezelf dat het ook echt met de week mooier/zachter/natuurlijker wordt.

Geduld geduld geduld.... en ik weet hoe moeilijk dat is. Het gaat goedkomen.

Succes!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinta,wat zien je boobs er al rustig uit joh,ze worden mooi!!

ben je zelf ook al wat geruster dat ze gewoon mooi zijn/nog meer worden?

p.s wat ene leuk kettingkje heb je aan biggrin.gif

Ja he ben ook heel trots aan het worden hihihhihih lol lol dat wil je niet weten joh. Nu zie ik ze ook iedere dag veranderen. Kan niet wachten tot de volgende dag om te gaan douchen en dan weer te kijken. Heb vanmorgen zelf de foto's genomen met de spiegel erbij hahahahahahahahaha. Ja Moontje ik ben er super blij mee met mijn boobs1bouncingboobs.gif .

Ja he mooi kettinkje he hihihihiihihih ik weet wat je bedoelt hihiihihihiih

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.