Ga naar inhoud

Appie : 17 februari 2017 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo Allemaal,

 

Via deze weg wil ik me voorstellen. Ik ben vrijdag geopereerd bij Boerhaave, 340cc mentor anatomische prothese voor de spier :) 

Erg tevreden over de kliniek en het resultaat tot nu toe. Gisteren en vandaag even gewandeld buiten, verder nog erg moe en stijf.

 

Voor de operatie had ik 75B max, doel was grote C kleine D. Ik ben lang rond de 1,80 en smal 62 kg.

 

Ik had eerst een 80C na po van de kliniek, later vervangen door 80B maar gisteren ging ik door de grond van dr pijn van mijn BH. Dus mijn moeder heeft een 80C (met goedkeuring van de kliniek telefonisch) gekocht bij de Hema. Vrijdag bij de nacontrole mag ik de bh die ik van hun gekregen heb omruilen...

 

Aangezien dit een voorstel ronde is haha; ik heb een zoon van 6 die bij zijn vader is nu (gescheiden). Ik werk rond de 30u per week in de zorg (niet lichamelijk zwaar werk). 

 

Alvast bedankt voor jullie reacties :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Appie

 

he meis, welkom en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Het moe zijn na de operatie is echt ook nog door de narcose ( goed drinken) en dat in combinatie met de pijnstilling, en naar buiten gaan is op zich wel even lekker om een frisse neus te halen, maar je moet ook echt goed je rust pakken, dat heb je echt nodig.

 

Au dat lijkt me inderdaad heel erg pijnlijk een te kleine bh, helemaal omdat er nu ook nog veel vocht zit, dus zal een enorme opluchting zijn geweest toen je de andere bh aan deed, kon je weer een beetje ademhalen.

 

Ik heb even je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates blijven doen.

 

Ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Desert-Rose:

@Appie

 

he meis, welkom en gefeliciteerd met je nw boobs.