Ga naar inhoud

Sisssi : 14 februari 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hi ! 

 

Ik ben Siënna en ben 21 jaar jong en woon in Duitsland  :)

 

Ik ben 14.02.2017 geopereerd door Frans v Straten in de Heyendeal Kliniek. Ronde mentor protese high Profile 375cc.  Achter de spier .. 

 

Ik ben nu op dag 4 na de operatie en het gaat langzaam Berg op .. 

Mijn linker borst geneesd vrij snel, mijn rechter borst doet een beetje Meer pijn .. Hier heb ik vaak aan de zijkant, zeg maar onder mijn oksel, een stekende pijn .. wat echt heel vervelend is.. 

 

Lieve Groetjes! :wub::wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sisssi

 

Hoi meis, en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

In het begin kan de pijn soms heftig zijn,maar met de goede pijnstilling moet het wel dragelijk zijn,

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je verder al je updates neerzetten.

 

Blijf lekker rustig aan doen en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Sisssi:

Hi ! 

 

Dankjewel ! 

Ja sind gister gaat het opeens een heel Stuk beter . Het ontspannen onder de douche heeft wonderen gedaan ! 

 

Liefs xx

 

Oh fijn, meestal zijn de eerste 3 tot 5 dagen inderdaad het pijnlijkste.

 

Nou he, hoe een douche zo'n uitwerking kan hebben., zit gelukkig nu een stijgende lijn in.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kimely

 

Het gaat echt onwijs goed . Ik zou het liefste gewoon weer alles doen , maar dat kan natuurlijk niet haha .. maar heb geen pijn meer en ben ook al weg geweest . Ik pas wel nog op dat ik niks zwaar til en mn armen niet te hoog doe .. 

 

Donderdag heb ik Kontrolle ben zo benieuwd :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.