Ga naar inhoud

Jacoline : 30 mei 2017 : Dr. de Schipper : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • 3 months later...
Op 9-3-2017 om 18:49 zei Alysha:

Hoi hoi! Wat fijn dat je bv gepland staat super spannend! Ik kan je helaas geen informatie geven want ik zelf word volgende week geropeerd... dus ik ken de spanning haha! Ik krijg max 300cc.. duall plane dus dat zal niet veel schelen. Ik kom eigenlijk van vrijwel niks vandaan. Heel veel succes. En ik zal mijn ervaringen ook delen op deze site. Liefs! 

 

Op 9-3-2017 om 18:49 zei Alysha:

Hoi hoi! Wat fijn dat je bv gepland staat super spannend! Ik kan je helaas geen informatie geven want ik zelf word volgende week geropeerd... dus ik ken de spanning haha! Ik krijg max 300cc.. duall plane dus dat zal niet veel schelen. Ik kom eigenlijk van vrijwel niks vandaan. Heel veel succes. En ik zal mijn ervaringen ook delen op deze site. Liefs! 

Hey 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-3-2017 om 18:49 zei Alysha:

Hoi hoi! Wat fijn dat je bv gepland staat super spannend! Ik kan je helaas geen informatie geven want ik zelf word volgende week geropeerd... dus ik ken de spanning haha! Ik krijg max 300cc.. duall plane dus dat zal niet veel schelen. Ik kom eigenlijk van vrijwel niks vandaan. Heel veel succes. En ik zal mijn ervaringen ook delen op deze site. Liefs! 

Het alysha ik heb een vraagje ik wil graag ook een vergroting doen alleen twijfel ik heeel erg of ik het nog niet te jong voor ben ik dacht vraag het even ik ben namelijk 18 maar vind het heel eng hoe heb jij het ervaren en hoe oud ben jij dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.