Ga naar inhoud

Jacoline : 30 mei 2017 : Dr. de Schipper : Amphia Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Mijn naam is Jacoline en ik ben 29 jaar. Begin juni staat mijn borstvergroting gepland, waarbij ik Polytech anatomische 320cc implantaten moderate projection zal krijgen die dual plane worden geplaatst. Ik heb nu een kleine a cup en hoop op een volle c uit te komen (ik ben 1.68 m en weeg 56 kg). Het is mijn eerste operatie ooit, dus ik vind het enorm spannend!

 

Ik ben er benieuwd naar
- ervaringen van dames met soortgelijke implantaten (voldoen ze aan je verwachting qua grootte?)
- ervaringen van de dual plane plaatsing (pijn? herstelperiode?)
- Tips voor voor en de periode na de operatie?

 

Ik zal zelf mijn ervaringen ook hier vermelden :)

 

Liefs Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor voorbereidende gesprekken met de anesthesist en de verpleegkundige. Zij hebben me veel uitgelegd over de narcose, het verloop van de dag van de operatie en het herstel en ik moet zeggen dat dat me echt gerustgesteld heeft. Het is de eerste keer dat ik word geopereerd dus vind het allemaal best spannend, maar met de geruststellende informatie ben ik er een stuk relaxter onder en kan ik eigenlijk niet wachten tot het gebeurd is. Nog even wachten tot juni en me dan eindelijk vrouw voelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Wat fijn dat je bv gepland staat super spannend! Ik kan je helaas geen informatie geven want ik zelf word volgende week geropeerd... dus ik ken de spanning haha! Ik krijg max 300cc.. duall plane dus dat zal niet veel schelen. Ik kom eigenlijk van vrijwel niks vandaan. Heel veel succes. En ik zal mijn ervaringen ook delen op deze site. Liefs! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jacoline,

 

Wat spannend allemaal! Heb je bewust voor de zomermaand gekozen? 

 

Ga je via abc kliniek of helemaal via amphia? En door welke arts wordt je geopereerd? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-3-2017 om 13:57 zei Loulou_:

Hoi Jacoline,

 

Wat spannend allemaal! Heb je bewust voor de zomermaand gekozen? 

 

Ga je via abc kliniek of helemaal via amphia? En door welke arts wordt je geopereerd? 

 

 

Hey LouLou,

 

ja ontzettend spannend, maar wel leuke spanning :) Ik had in juni al 2,5 week vrij gevraagd en dacht, toen ik de knoop doorhakte om een borstvergroting te doen, dan kan ik mooi in die weken herstellen zonder dat ik mijn baas hoef te vertellen dat ik word geopereerd ;) dus hoop wel dat het herstel voorspoedig verloopt.

Ik ben via abc Clinic in contact gekomen met dr de schipper die mij in het Amphia gaat opereren. Ontzettend prettige gesprekken mee gehad, dus heb heel veel vertrouwen in hem. 

 

Heb jij al een bv gehad :)? Ben benieuwd voor welke arts en welke grootte je hebt gekozen :)

 

gr Jacoline

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jacoline:

Hey LouLou,

 

ja ontzettend spannend, maar wel leuke spanning :) Ik had in juni al 2,5 week vrij gevraagd en dacht, toen ik de knoop doorhakte om een borstvergroting te doen, dan kan ik mooi in die weken herstellen zonder dat ik mijn baas hoef te vertellen dat ik word geopereerd ;) dus hoop wel dat het herstel voorspoedig verloopt.

Ik ben via abc Clinic in contact gekomen met dr de schipper die mij in het Amphia gaat opereren. Ontzettend prettige gesprekken mee gehad, dus heb heel veel vertrouwen in hem. 

 

Heb jij al een bv gehad :)? Ben benieuwd voor welke arts en welke grootte je hebt gekozen :)

 

gr Jacoline

 

 

Slim om het zo te plannen. Nee, ik heb nog geen borstvergroting gehad. Ik heb een eerste consult staan op 23 maart bij Frans Straten. En heb zojuist gebeld naar abc clinic om een afspraak te maken voor een consult. Als het goed is wordt ik daarover morgen teruggebeld. Ik woon in de omgeving van Breda. Het lijkt me daarom prettig om vlakbij huis geholpen te kunnen worden, maar een goed gevoel bij de arts die mij gaat opereren is natuurlijk ook belangrijk. Afstand is zeker niet het allerbelangrijkste. Over Frans Straten lees ik veel goeds.  Ook is hij iets goedkoper (maar is poliklinisch, zonder overnachting). Ik ga eens googelen op dr Schipper, ik heb nu gevraagd naar Kolkman (ook veel goeds over gelezen).   Op de website van abc staat dat er oa gewerkt wordt met protheses van Natrelle,  jij hebt het over een ander merk. Mag ik vragen wat het verschil is tussen deze twee merken,  weet je dat toevallig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2017 om 20:50 zei Loulou_:

Slim om het zo te plannen. Nee, ik heb nog geen borstvergroting gehad. Ik heb een eerste consult staan op 23 maart bij Frans Straten. En heb zojuist gebeld naar abc clinic om een afspraak te maken voor een consult. Als het goed is wordt ik daarover morgen teruggebeld. Ik woon in de omgeving van Breda. Het lijkt me daarom prettig om vlakbij huis geholpen te kunnen worden, maar een goed gevoel bij de arts die mij gaat opereren is natuurlijk ook belangrijk. Afstand is zeker niet het allerbelangrijkste. Over Frans Straten lees ik veel goeds.  Ook is hij iets goedkoper (maar is poliklinisch, zonder overnachting). Ik ga eens googelen op dr Schipper, ik heb nu gevraagd naar Kolkman (ook veel goeds over gelezen).   Op de website van abc staat dat er oa gewerkt wordt met protheses van Natrelle,  jij hebt het over een ander merk. Mag ik vragen wat het verschil is tussen deze twee merken,  weet je dat toevallig?

 

Het is inderdaad het allerbelangrijkste dat je een goed gevoel bij de betreffende arts hebt! Ik krijg inderdaad Polytech ipv natrelle. De arts gaf aan liever met polytech te werken omdat met die implantaten de kans op kapselvorming het allerkleinst is, daarbij geeft dat merk 10 jaar garantie in die zin dat als er toch kapselvorming mocht ontstaan je nieuwe implantaten vergoed krijgt. Maar hij liet mij vrij in de keuze, als ik een beter gevoel had bij de natrelle implantaten zou hij die voor mij bestellen. Ik ben uitgegaan van de ervaring van de arts en heb dus voor Polytech gekozen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu alle verdere updates en na je operatie ook je operatieverslag neerzetten.

Wanneer is de precieze datum van de operatie, dan zetten we dat nog even in de titel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi hoi,

 

Ik heb je titel aangepast en het topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu alle verdere updates en na je operatie ook je operatieverslag neerzetten.

Wanneer is de precieze datum van de operatie, dan zetten we dat nog even in de titel.

 

xx

Dankje! 6 juni :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Loulou_:

Bedankt voor de informatie over de protheses @Jacoline

 

Ben je ook bij andere klinieken op consult geweest om te kunnen vergelijken? 

 

 

Graag gedaan! Nee dat niet, ik had er gelijk een goed gevoel bij dus had die behoefte niet zo, maar was wel benieuwd naar de ervaringen van anderen die ik op dit forum kon teruglezen :) ben ook benieuwd naar jouw ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Oh meiden ik ben echt zo'n twijfelaar.

Zit de afgelopen dagen de resultaten bij iedereen te bekijken en weet gewoon niet of ik met 320cc moderate profile wel het gewenste resultaat krijg. Vandaag toch maar naar het ziekenhuis gebeld en opnieuw een afspraak gemaakt om te passen. Zou het erg vinden als ik achteraf spijt zou krijgen dat ik niet groter heb genomen, maar wil ook geen onnatuurlijk resultaat.. 

Ik ben zelf 1.68, weeg 57 kg en heb nu 70b (maar het ziet eruit als een A). Zijn er meiden die ook zon moeite hebben gehad met de keuze en meiden met vergelijkbare grootte implantaten?

groetjes, een twijfelende Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Gast Dualplane300cc
Op 28-3-2017 om 14:29 zei Jacoline:

Oh meiden ik ben echt zo'n twijfelaar.

Zit de afgelopen dagen de resultaten bij iedereen te bekijken en weet gewoon niet of ik met 320cc moderate profile wel het gewenste resultaat krijg. Vandaag toch maar naar het ziekenhuis gebeld en opnieuw een afspraak gemaakt om te passen. Zou het erg vinden als ik achteraf spijt zou krijgen dat ik niet groter heb genomen, maar wil ook geen onnatuurlijk resultaat.. 

Ik ben zelf 1.68, weeg 57 kg en heb nu 70b (maar het ziet eruit als een A). Zijn er meiden die ook zon moeite hebben gehad met de keuze en meiden met vergelijkbare grootte implantaten?

groetjes, een twijfelende Jacoline

Hahaha ja zeker!!! Ik heb ook nog een extra pas afspraak gemaakt voor mijn operatie en voelde me zelfs toen nog niet zeker! Mij is vertelt dat je echt op je pc moet vertrouwen zij hebben veel ervaring ermee en weten wat t beste bij jou past.

mijn pc dacht aan 280 cc of 300cc en heb toch 300cc gekozen en ben toch wel blij ermee!

het went heel snel, maar ik heb ook gelezen dat je ze wel groter kunt doen lijken maar kleiner niet.. dus denk er goed over na!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah fijn om te weten dat ik niet de enige ben! Ik ben na het gesprek niet voor meer cc gegaan, dat vond ik dan toch onnatuurlijk ogen (op de computersimulatie). Wel voor high profile gegaan in plaats van moderate profile zodat ze wel iets meer naar voren komen en dus iets groter ogen, vooralsnog wordt het 310cc high profile van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

@Jacoline een voedingskussen is fijn bij het vinden van een houding. En rietjes om te drinken. En ik heb steriele gaasjes die ik elke dag over mijn pleister doe zodat mijn bh rand niet zo hard op de hechtingen drukt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Bijna!:

@Jacoline een voedingskussen is fijn bij het vinden van een houding. En rietjes om te drinken. En ik heb steriele gaasjes die ik elke dag over mijn pleister doe zodat mijn bh rand niet zo hard op de hechtingen drukt! :)

Kijk dat zijn nog eens tips waar ik iets aan heb!! Thanks! Voedingskussen gelijk besteld! Straks even boodschappen doen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Stefanie1991:

hoi hoi hoe gaat het met je? welkom nieuwe boobys 

ben benieuwd hoeveel het geworden is en hoe je je voelt.

gr ste

Hey Stefanie, wat lief dat je het vraagt! Het gaat eigenlijk best goed!

Me vandaag om 7 uur moeten melden bij het ziekenhuis, had m'n eigen kamer waar ik de preventieve pijnstillers kreeg en een pilletje tegen de stress (haha was behoorlijk zenuwachtig. Daarna werd ik naar een andere kamer gereden waar ik nog met de chirurg sprak die me aftekende. Ik kreeg daar ook m'n infuus en werd om 8 uur naar de OK gereden. Daar werd de narcose/verdoving (weer niet precies hoe dat heet) door het infuus toegediend en was ik binnen een paar seconden in slaap. Om 10 uur werd ik wakker in de uitslaapkamer. Toen ik goed en wel wakker was werd ik weer teruggereden naar mijn eigen kamer om verder bij te komen en werd mijn man gebeld. Ik had inmiddels een tubigrip omgekregen (een soort strakke bandeaubh) en kon wat eten. Ik mocht even kijken van de verpleegster en oooh wat vind ik ze nu al prachtig m'n nieuwe boobs!!! Om 4 uur smiddags mocht ik weer naar huis. Behalve een soort drukkend spierpijn gevoel heb ik nu (nog) niet veel pijn en alleen hulp nodig om van liggend op de bank omhoog te komen.

De chirurg heeft de afgesproken implantaten geplaatst namelijk: Polytech replicon, high profile, 315cc, anatomisch, dual plane geplaatst (vandaar de drukkende spierpijn denk ik).

Hoop dat ik morgen nog zo goed voel. Ben best nog moe van de narcose dus hoop dat ik goed slaap :)

 

liefs Jacoline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is geen pijn gehad als ik de paracetamol blijf nemen, alleen opstaan is een hel, dan heb ik een enorme druk op de borst. Vandaag voor het eerst wat gewandeld en een paar minuten gefietst op de hometrainer. Vocht in m'n buik wordt minder, maar heb het idee dat m'n borsten wel opgezwollen zijn. 

In m'n album heb ik een foto toegevoegd van het resultaat (van 315cc Polytech high profile). Hoewel m'n borsten wel wat uit elkaar staan ben ik er wel al heel tevreden mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.