Ga naar inhoud

Even voorstellen .


Daphne123

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

via via ben ik op dit form terecht gekomen.

vanaf mijn pubertijd ben ik al onzeker over mijn  borsten.

ik vind ze te klein en nu ruim 7 jaar later heb ik het nog niet kunnen accepteren.

uit principes heb ik nooit een borstvergroting willen doen, ik wil graag natuurlijk blijven.

Echter merk ik dat ik het niet los kan maken en denk ik dat het me vaker ongelukkig maak dan ik zelf besef.

Door met mensen uit mijn omgeving erover te praten die het hebben gedaan of gaan doen ben ik er anders naar gaan kijken.

Ik ben mijn principe aan het loslaten en vraag mezelf nu eigenlijk af waarom ik het niet al eerder heb gedaan...

Wel vind ik het allemaal nog spannend hoor.

Ik heb gehoord dat dokter Verdonk erg goed schijnt te zijn, heeft iemand ervaring met deze dokter?

Zelf ben ik een slanke vrouw van 163 en 55kilo.
Ik zit veel in de sportschool dus heb ik vrij sportief figuur.

alle informatie en tips zijn welkom!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Daphne, 

 

Nogmaals welkom.

Spannend idee he, een borstvergroting. Maar als je er eenmaal aan begint te denken kun je straks niet meer aan iets anders denken en zit je vervolgens heel de dag borsten te bekijken :D en op dit forum, hihi. 

 

Vrijdag word ik dus geopereerd door Dr Verdonck in de Belgian Breast Clinic. 

Ik was bij twee andere klinieken geweest en vond het bij hem het prettigst. Dat is voor iedereen persoonlijk, dus het is handig als je naar verschillende artsen kunt gaan om te kiezen. Je leert steeds meer. 

 

Zelf vond ik hem zo vriendelijk, nam alle tijd, dacht echt met mij mee en vond geen vraag te veel. En ik had er veel, geloof me. Haha 

Ik heb ondertussen kinderen waardoor er geen volume meer in mijn borsten zit. Dus mijn keuze is om voor het merk Motiva te kiezen, Motiva Full rond 400cc.  ( ben 1.72m en weeg 66kg) 

 

Dr Verdonck staat er idd om bekend dat hij ook gaat voor het meest natuurlijkste resultaat. Dat vond ik zelf ook prettig. 

 

Veel plezier met de zoektocht. Alle vragen zijn welkom. 

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Daphne123:

Hallo,

 

via via ben ik op dit form terecht gekomen.

vanaf mijn pubertijd ben ik al onzeker over mijn  borsten.

ik vind ze te klein en nu ruim 7 jaar later heb ik het nog niet kunnen accepteren.

uit principes heb ik nooit een borstvergroting willen doen, ik wil graag natuurlijk blijven.

Echter merk ik dat ik het niet los kan maken en denk ik dat het me vaker ongelukkig maak dan ik zelf besef.

Door met mensen uit mijn omgeving erover te praten die het hebben gedaan of gaan doen ben ik er anders naar gaan kijken.

Ik ben mijn principe aan het loslaten en vraag mezelf nu eigenlijk af waarom ik het niet al eerder heb gedaan...

Wel vind ik het allemaal nog spannend hoor.

Ik heb gehoord dat dokter Verdonk erg goed schijnt te zijn, heeft iemand ervaring met deze dokter?

Zelf ben ik een slanke vrouw van 163 en 55kilo.
Ik zit veel in de sportschool dus heb ik vrij sportief figuur.

alle informatie en tips zijn welkom!!!

@Daphne123 hier ook bij dr. Verdonck geweest! Verder geen andere consulten nodig gehad want ik voelde me bij deze pc er op mijn gemak. Ik wilde heel graag natuurlijke borsten, aangezien Verdonck hierom toch wel bekend staat bij hem terecht gekomen! 

 

Ga vooral eens op consult en laat t over je heen komen! Je voelt direct of t voor jou de juiste pc is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mia '82:

Hallo Daphne, 

 

Nogmaals welkom.

Spannend idee he, een borstvergroting. Maar als je er eenmaal aan begint te denken kun je straks niet meer aan iets anders denken en zit je vervolgens heel de dag borsten te bekijken :D en op dit forum, hihi. 

 

Vrijdag word ik dus geopereerd door Dr Verdonck in de Belgian Breast Clinic. 

Ik was bij twee andere klinieken geweest en vond het bij hem het prettigst. Dat is voor iedereen persoonlijk, dus het is handig als je naar verschillende artsen kunt gaan om te kiezen. Je leert steeds meer. 

 

Zelf vond ik hem zo vriendelijk, nam alle tijd, dacht echt met mij mee en vond geen vraag te veel. En ik had er veel, geloof me. Haha 

Ik heb ondertussen kinderen waardoor er geen volume meer in mijn borsten zit. Dus mijn keuze is om voor het merk Motiva te kiezen, Motiva Full rond 400cc.  ( ben 1.72m en weeg 66kg) 

 

Dr Verdonck staat er idd om bekend dat hij ook gaat voor het meest natuurlijkste resultaat. Dat vond ik zelf ook prettig. 

 

Veel plezier met de zoektocht. Alle vragen zijn welkom. 

 

xxx

haha jaa in mijn nachtdiensten heb ik al uren zitten kijken en lezen haha. ik heb het vragenlijstje ingevuld op de BBC site en binnen een aantal werkdagen zullen ze contact met me opnemen  voor een afspraak te maken.. toch wel spannend en nog onwerkelijk eigenlijk.

Jij heel veel succes vrijdag!!

Ik heb eerlijk gezegd nog geen verstand van de verschillende soorten vullers dokter Verdonk gebruik. kan jij me daar iets meer over vertellen?

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Eef.n:

@Daphne123 hier ook bij dr. Verdonck geweest! Verder geen andere consulten nodig gehad want ik voelde me bij deze pc er op mijn gemak. Ik wilde heel graag natuurlijke borsten, aangezien Verdonck hierom toch wel bekend staat bij hem terecht gekomen! 

 

Ga vooral eens op consult en laat t over je heen komen! Je voelt direct of t voor jou de juiste pc is! 

ik vind het inderdaad erg belangrijk dat ze natuurlijk uitzien. heb je de operatie al gehad? ik heb het vragenlijstje op BBC ingevuld en zal gebeld worden om een afspraak voor consult te maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Daphne123:

ik vind het inderdaad erg belangrijk dat ze natuurlijk uitzien. heb je de operatie al gehad? ik heb het vragenlijstje op BBC ingevuld en zal gebeld worden om een afspraak voor consult te maken!

 

@Daphne123 spannend! Meestal kun je wel vrij snel op consult! 

 

Ik ben 3 weken geleden geopereerd! Ik heb de Motiva 255cc gekregen. Ik had een kleine a en denk dat ik nu op een grote C/kleine D zit. Maar das nog lastig te zeggen in sportbh. 

 

Dr. Verdonck werkt met deze protheses: 

ik heb voor de Motiva gekozen omdat deze het meest natuurlijke voelde en weinig kans op kapselvorming! 

 

Ik ben benieuwd wanneer je op consult mag! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Eef.n:

 

@Daphne123 spannend! Meestal kun je wel vrij snel op consult! 

 

Ik ben 3 weken geleden geopereerd! Ik heb de Motiva 255cc gekregen. Ik had een kleine a en denk dat ik nu op een grote C/kleine D zit. Maar das nog lastig te zeggen in sportbh. 

 

Dr. Verdonck werkt met deze protheses: 

ik heb voor de Motiva gekozen omdat deze het meest natuurlijke voelde en weinig kans op kapselvorming! 

 

Ik ben benieuwd wanneer je op consult mag! 

 

top, bedankt voor de links! meteen even inlezen hihi.

ik wil ook graag een volle C maar ik wil niet dat ze boven zo rond zijn ik wil ze natuurlijk laten vallen maar volgens mij heeft dat ook met het model van je eigen borst te maken he? hoe voel jij je nu na de operatie?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Daphne123:

top, bedankt voor de links! meteen even inlezen hihi.

ik wil ook graag een volle C maar ik wil niet dat ze boven zo rond zijn ik wil ze natuurlijk laten vallen maar volgens mij heeft dat ook met het model van je eigen borst te maken he? hoe voel jij je nu na de operatie?

 

 

 

@Daphne123 ja weer precies wat je bedoeld! Dat wilde ik ook niet! Ik had voorbeelden meegenomen van borsten (na borstvergroting) wat ik mooi vond en deze laten zien. 

Hierdoor kon de. Verdonck mij goed adviseren en wist hij precies mijn wens! 

 

Ik heb ronde protheses duel plane. Dit is dus achter de borstspier, zodat t mooi natuurlijk oogt en t geen 'ballen' zijn! 

 

Met mij gaat t nu prima! Ik ben nog wel beperkt, doe alles met mate en luister goed naar mijn lichaam! De eerste week vond ik echt heel pittig.. ik ben goed ziek geweest van de narcose en toch ook wel veel pijn gehad. Maar na de eerste week merk je ineens zoveel vooruitgang! Ik heb hier 2 kleintjes van 1,5 en 3 jaar rondlopen.. dat maakt t ook wel erg pittig! 

 

Zorg vooral dat je de eerste 3-4 dagen iemand hebt die voor je zorgt! Dat maakt t wat makkelijker allemaal.. ik kon de eerste dagen echt niet uit bed komen zonder hulp! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik heb inderdaad ookal wat voorbeeld van hoe wel en hoe absoluut niet haha.

Wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de drie verschillende protheses die dr Verdonk gebruikt? 

Dat kan ik me goed voorstellen dat het met die kleintjes om je heen extra pittig is. gelukkig heb je al wat minder pijn en hopelijk kan je er snel helemaal van gaan genieten :).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Daphne123:

jaa ik heb inderdaad ookal wat voorbeeld van hoe wel en hoe absoluut niet haha.

Wat is nu eigenlijk precies het verschil tussen de drie verschillende protheses die dr Verdonk gebruikt? 

Dat kan ik me goed voorstellen dat het met die kleintjes om je heen extra pittig is. gelukkig heb je al wat minder pijn en hopelijk kan je er snel helemaal van gaan genieten :).

 

 

@Daphne123 wat de exacte verschillen zijn durf ik je niet te zeggen. Dr. Verdonck legt je dat allemaal uit als je op consult bent! Ik weet dat ik de Motiva het meest prettige en natuurlijkste  vond aanvoelen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daphne123, sorry had je berichtje gemist. Vandaar mijn late reactie.

 

Om in te gaan op de protheses:

Sebbin ken ik ook niet heel goed, dan alleen wat ik op internet heb gelezen en dat is ook niet veel.

 

Mentor is naar mijn weten echt wel een goed merk. FDA goedgekeurd. Je hebt verschillende cohesieve gels. Nummer I, die is het zachtst, maar geeft iets meer rimpelvorming dan II. Cohesieve gel II is iets steviger (maar nog steeds zacht) en geeft minder rimpelvorming dan I. Het is een gel die niet kan lekken. Mentor heeft een 'ruwe' buitenkant waardoor het kapselvorming 3 tot 4% is, vele malen minder dan gladde prothese. (30 - 33%)

 

Motiva vond ik ook het meest prettigst en natuurlijkst aanvoelen van die drie. Het is nog zachter dan Mentor en heeft maar een kapselvorming van 0,3%. Dit komt door de 'ruwe' buitenkant, maar weer anders dan Mentor.

Het heeft een bleushield voor extra veiligheid en een transponder, zodat ze via de buitenkant met een apparaatje kunnen checken wat er in zit. Is wellicht later voor handig tijdens een wissel.

Ook heeft Motiva een 'slimme' gel die zich meer vormt naar de bewegingen die je maakt. Je kunt dit het beste op de site lezen. Of op plaatjes google, dan zie je het ook goed.

Motiva geeft minder rimpelvorming dan Mentor heb ik begrepen.

Doordat Motiva wat zachter is dan Mentor, zijn de 'randen' ook wat zachter, minder hard. Daarmee bedoel ik dat een diameter van 12cm van Mentor ook echt 12cm is en dat van Motiva wat bewegelijker, omdat het net wat zachter is.

 

Prijzen zijn wel verschillend.

Sebbin is het goedkoopst van de 3, daarna Mentor en daarna Motiva. Prijzen zou ik op kunnen zoeken, maar misschien heb je die ondertussen ook al ontvangen van dr. Verdonck.

 

Hoe gaat het verder met je zoektocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Mia '82:

@Daphne123, sorry had je berichtje gemist. Vandaar mijn late reactie.

 

Om in te gaan op de protheses:

Sebbin ken ik ook niet heel goed, dan alleen wat ik op internet heb gelezen en dat is ook niet veel.

 

Mentor is naar mijn weten echt wel een goed merk. FDA goedgekeurd. Je hebt verschillende cohesieve gels. Nummer I, die is het zachtst, maar geeft iets meer rimpelvorming dan II. Cohesieve gel II is iets steviger (maar nog steeds zacht) en geeft minder rimpelvorming dan I. Het is een gel die niet kan lekken. Mentor heeft een 'ruwe' buitenkant waardoor het kapselvorming 3 tot 4% is, vele malen minder dan gladde prothese. (30 - 33%)

 

Motiva vond ik ook het meest prettigst en natuurlijkst aanvoelen van die drie. Het is nog zachter dan Mentor en heeft maar een kapselvorming van 0,3%. Dit komt door de 'ruwe' buitenkant, maar weer anders dan Mentor.

Het heeft een bleushield voor extra veiligheid en een transponder, zodat ze via de buitenkant met een apparaatje kunnen checken wat er in zit. Is wellicht later voor handig tijdens een wissel.

Ook heeft Motiva een 'slimme' gel die zich meer vormt naar de bewegingen die je maakt. Je kunt dit het beste op de site lezen. Of op plaatjes google, dan zie je het ook goed.

Motiva geeft minder rimpelvorming dan Mentor heb ik begrepen.

Doordat Motiva wat zachter is dan Mentor, zijn de 'randen' ook wat zachter, minder hard. Daarmee bedoel ik dat een diameter van 12cm van Mentor ook echt 12cm is en dat van Motiva wat bewegelijker, omdat het net wat zachter is.

 

Prijzen zijn wel verschillend.

Sebbin is het goedkoopst van de 3, daarna Mentor en daarna Motiva. Prijzen zou ik op kunnen zoeken, maar misschien heb je die ondertussen ook al ontvangen van dr. Verdonck.

 

Hoe gaat het verder met je zoektocht?

super bedankt voor je informatie!  zoals ik het kan lezen zal inderdaad mijn keuze uitgaan naar motiva. en ik denk ook vrij logisch dat je voor 'de beste' het meeste betaald. Ik heb nog niets gehoord van dokter Verdonk, dat zal deze week worden denk ik.

Ik ben me op dit moment eigenlijk niet verder aan het orienteren. Ik hoor alleen maar positieve geluiden over dokter verdonk en volgens mij zijn zijn prijzen ook redelijk. Ik wacht het consult af en als ik dan twijfel ga ik verder kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Eef.n:

@Daphne123 wat de exacte verschillen zijn durf ik je niet te zeggen. Dr. Verdonck legt je dat allemaal uit als je op consult bent! Ik weet dat ik de Motiva het meest prettige en natuurlijkste  vond aanvoelen. 

 

 

Mag ik vragen wat je kwijt was voor de ronde motiva dual plane? Aangezien ik denk dat ik ook voor deze ga kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Daphne123:

Mag ik vragen wat je kwijt was voor de ronde motiva dual plane? Aangezien ik denk dat ik ook voor deze ga kiezen.

Ik heb het toch even opgezocht in mijn mail. (deze mail was van 27 januari 2017)

 

Sebbin: 2595,-€ (http://www.sebbin.com/en/women.html )

Mentor: 2995,-€ (http://www.mentorwwllc.com/global-us/Breast.aspx)

Motiva Ergonomix met Qid : 3395,-€ (http://motivaimplants.com/ )

 

Een consult is 35 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Mia '82:

Ik heb het toch even opgezocht in mijn mail. (deze mail was van 27 januari 2017)

 

Sebbin: 2595,-€ (http://www.sebbin.com/en/women.html )

Mentor: 2995,-€ (http://www.mentorwwllc.com/global-us/Breast.aspx)

Motiva Ergonomix met Qid : 3395,-€ (http://motivaimplants.com/ )

 

Een consult is 35 euro.

met de btw of komt die nog erbij?

 

ik hoorde toevallig vandaag van een kennis dat zij in de periode dat ze ging voor een borstvergroting ( inmiddels 6 jaar geleden) wat minder positieve geluiden hoorde over dokter verdonk. Maar jij bent tot nu toe tevreden over alles en hebt ook geen slechte verhalen over hem gehoord of?

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden zei Daphne123:

met de btw of komt die nog erbij?

 

ik hoorde toevallig vandaag van een kennis dat zij in de periode dat ze ging voor een borstvergroting ( inmiddels 6 jaar geleden) wat minder positieve geluiden hoorde over dokter verdonk. Maar jij bent tot nu toe tevreden over alles en hebt ook geen slechte verhalen over hem gehoord of?

Nee, geen btw, dit is de prijs.

 

Ooooh, nee ik heb tot nu toe geen negatieve verhalen gehoord over hem. Tot nu toe ben ik tevreden idd en wat ik over hem las vond ik ook prettig. Het mailcontact is met Stephanie, zij is snel en prettig in het contact. Ook fijn.

Het helpt ook dat ik het merk Motiva heel mooi vind en daar goede verhalen over hoor. Zeker ook dat de Motiva Ergonomix rond is van vorm, (dus geen risico met draaien) maar wel de natuurlijke voordelen heeft van anatomisch.

Echt de moeite waard om eens langs te gaan, maar ik zou zeker ook langs anderen chirurgen gaan. Liever een keer te veel en zeker zijn van je keuze dan alsnog die twijfel krijgen. Wat je krijgt uiteindelijk twijfels genoeg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Mia '82:

Nee, geen btw, dit is de prijs.

 

Ooooh, nee ik heb tot nu toe geen negatieve verhalen gehoord over hem. Tot nu toe ben ik tevreden idd en wat ik over hem las vond ik ook prettig. Het mailcontact is met Stephanie, zij is snel en prettig in het contact. Ook fijn.

Het helpt ook dat ik het merk Motiva heel mooi vind en daar goede verhalen over hoor. Zeker ook dat de Motiva Ergonomix rond is van vorm, (dus geen risico met draaien) maar wel de natuurlijke voordelen heeft van anatomisch.

Echt de moeite waard om eens langs te gaan, maar ik zou zeker ook langs anderen chirurgen gaan. Liever een keer te veel en zeker zijn van je keuze dan alsnog die twijfel krijgen. Wat je krijgt uiteindelijk twijfels genoeg!

dus 3395 is wat je daad werkelijk betaald bij de motiva?

 

hoe kan ik een nieuwe discussie starten en vragen of andere ervaring hebben met Bruno Demeyere?

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden zei Daphne123:

met de btw of komt die nog erbij?

 

ik hoorde toevallig vandaag van een kennis dat zij in de periode dat ze ging voor een borstvergroting ( inmiddels 6 jaar geleden) wat minder positieve geluiden hoorde over dokter verdonk. Maar jij bent tot nu toe tevreden over alles en hebt ook geen slechte verhalen over hem gehoord of?

 

Dat is inclusief btw! Bij mij was t overigens dezelfde prijs, al had ik er nog een borstband bij besteld. 

 

Ik heb niet eerder negatieve berichten over hem gehoord en toch echt wel goed onderzoek gedaan naar hem. Ik ben echt vol lof over hem, niks is teveel en vragen worden erg snel beantwoord! 

 

Ik denk dat als je op consult geweest bent, je naar je gevoel moet luisteren! Bij mij was dit direct goed over dr. Verdonck. Ik begrijp best dat je er bang voor bent hoor. 

 

Heb je al een datum voor je consult? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Daphne123:

dus 3395 is wat je daad werkelijk betaald bij de motiva?

 

hoe kan ik een nieuwe discussie starten en vragen of andere ervaring hebben met Bruno Demeyere?

 

... Of ik kan hier gewoon al mijn ervaring delen met Bruno Demeyere :P

Ik had 8 februari mijn eerste consult bij hem en voelde me zeer op mijn gemak. Hij is zeer professioneel en luistert ook echt naar je.

9 maart wordt ik geopereerd, mijn datum staat vast!

Mij heeft hij ronde protheses aangeraden van mentor. (250 à 300 Cc.)

Maar dat verschilt uiteraard per persoon. Misschien dat hij jou iets anders voorstelt?

Ik las in ieder geval al zéér veel goeie verhalen over hem hier op het forum!

Ik hoop dat ik binnenkort ook 1 van hen ben :D

Als je twijfelt kan je altijd bij meerdere pc's op consult gaan en dan de arts kiezen waar je je het beste bij voelt.

Het is jouw lichaam! Je moet je goed voelen bij de arts die je gaat opereren. 

 

Succes nog met je zoektocht!!

 

P.s. als je via de zoekbalk 'demeyere' of 'artemedis' intypt ga je ook alvast veel vinden over hem :) misschien het proberen waard?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Eef.n:

 

Dat is inclusief btw! Bij mij was t overigens dezelfde prijs, al had ik er nog een borstband bij besteld. 

 

Ik heb niet eerder negatieve berichten over hem gehoord en toch echt wel goed onderzoek gedaan naar hem. Ik ben echt vol lof over hem, niks is teveel en vragen worden erg snel beantwoord! 

 

Ik denk dat als je op consult geweest bent, je naar je gevoel moet luisteren! Bij mij was dit direct goed over dr. Verdonck. Ik begrijp best dat je er bang voor bent hoor. 

 

Heb je al een datum voor je consult? 

Jaa ik kon ook echt niiks negatiefs vinden dus vond het ook apart.
Neej helaas nog geen datum voor consult denk dat ik morgen of woensdag eens telefonisch contact ga opnemen. Ik heb begrepen dat er twee locaties zijn waar je bij terecht kan toch? want ik had eens op google maps gezocht en scheelde toch wel behoorlijk in tijd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Bo90:

 

... Of ik kan hier gewoon al mijn ervaring delen met Bruno Demeyere :P

Ik had 8 februari mijn eerste consult bij hem en voelde me zeer op mijn gemak. Hij is zeer professioneel en luistert ook echt naar je.

9 maart wordt ik geopereerd, mijn datum staat vast!

Mij heeft hij ronde protheses aangeraden van mentor. (250 à 300 Cc.)

Maar dat verschilt uiteraard per persoon. Misschien dat hij jou iets anders voorstelt?

Ik las in ieder geval al zéér veel goeie verhalen over hem hier op het forum!

Ik hoop dat ik binnenkort ook 1 van hen ben :D

Als je twijfelt kan je altijd bij meerdere pc's op consult gaan en dan de arts kiezen waar je je het beste bij voelt.

Het is jouw lichaam! Je moet je goed voelen bij de arts die je gaat opereren. 

 

Succes nog met je zoektocht!!

 

oee spannend!!

ik had inderdaad al een paar berichten over hem gevonden en indd allemaal positief. wel viel mij op dat de berichten wel vaak al van jaren geleden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Daphne123:

Jaa ik kon ook echt niiks negatiefs vinden dus vond het ook apart.
Neej helaas nog geen datum voor consult denk dat ik morgen of woensdag eens telefonisch contact ga opnemen. Ik heb begrepen dat er twee locaties zijn waar je bij terecht kan toch? want ik had eens op google maps gezocht en scheelde toch wel behoorlijk in tijd haha

 

@Daphne123 Ik had toen ook telefonisch contact opgenomen en kreeg direct een aantal data! Ik denk dat t sneller is dan mailen. 

 

Ik heb de afspraak gehad in Tessenderlo, ik weet niet zeker of ze ook een andere locatie hebben waar ze consulten doen. De afspraken zijn in de avonduren dus dat is ideaal! De operatie vindt volgens mij altijd in Lichtaart plaats. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gho @Miss.S is bv de eerste waar ik aan denk die nog maar in oktober geopereerd is. Hoe Dan ook... Daar zou ik me nu geen zorgen over maken. Hij wordt hier hoog aangeschreven op het forum en dat lijkt me het belangrijkste. Ik zelf krijg mijn prothese vóór de spier. Dat doet Demeyere het vaakst. Hij doet ook dual plane als het echt nodig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.