Ga naar inhoud

Zoooe : 28 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie
9 minuten geleden zei Liefbeestje:

Lekker uitrusten @Zoooe, en een goede medicatie spiegel opbouwen. Enne, gefeliciteerd met je nieuwe setje :D

Dankjewel :D ben er wel heel blij mee! Ja dat vind ik lastig, heb je tips? Zit nu wel aan de morfine, maar dat is toch wel heel sterk merk ik aan Mn hoofd

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden zei Zoooe:

Dankjewel :D ben er wel heel blij mee! Ja dat vind ik lastig, heb je tips? Zit nu wel aan de morfine, maar dat is toch wel heel sterk merk ik aan Mn hoofd

Belangrijkste is dat je een spiegel opbouwt in je bloed. Dus keurig om de aantal uur je pcm/diclofenac/morfine nemen, zorg ervoor dat je niet afwacht of het wel gaat zonder; gewoon nemen die eerste dagen. Ik dacht dat @best_boobie goed is in het maken van schema's.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei Liefbeestje:

Belangrijkste is dat je een spiegel opbouwt in je bloed. Dus keurig om de aantal uur je pcm/diclofenac/morfine nemen, zorg ervoor dat je niet afwacht of het wel gaat zonder; gewoon nemen die eerste dagen. Ik dacht dat @best_boobie goed is in het maken van schema's.....

Graag ff een pb @Zoooe, dan kan ik schema maken.

Schrijf erbij wanneer je welk medicijn voor het laatst gehad hebt, en hoeveel mg je medicijnen zijn en hoe vaak je volgens recept die medicijnen mag nemen.

Noem de pb: medicijnen,  dan reageert ik zodra ik hem zie :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei Liefbeestje:

Belangrijkste is dat je een spiegel opbouwt in je bloed. Dus keurig om de aantal uur je pcm/diclofenac/morfine nemen, zorg ervoor dat je niet afwacht of het wel gaat zonder; gewoon nemen die eerste dagen. Ik dacht dat @best_boobie goed is in het maken van schema's.....

Dankjewel voor je reactie, heb contact opgenomen met haar inderdaad! Voel mijzelf echt niet lekker door de morfine...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-3-2017 om 10:27 zei Zoooe:

Ja dat bracht mij ook enorm aan het twijfelen! Dat je niet eens kunt zien dat het protheses zijn bij anatomisch. Goed dat je het verschil na elkaar hebt gepast! Ik ga toch voor ronde, omdat ik die bolling toch wel graag wil hebben en ik geloof niet dat ze bij anatomische wel heel dicht bij elkaar kunnen omdat je dan toch met je tepels blijft zitten inderdaad. Ja dat zei de arts ook, met een bb heb je wel een mooi spleetje dan!

Ik heb wederom anatomisch en nu 440cc en geloof me ...ik heb een spleetje hi hi. :4: Of ik er zelf nu blij mee ben das ten tweede aangezien ik mijn tetten nog te groot vind. Maar oké. Net 6 dgn po 

jij een gied herstel Meis :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Wuppie:

Ik heb wederom anatomisch en nu 440cc en geloof me ...ik heb een spleetje hi hi. :4: Of ik er zelf nu blij mee ben das ten tweede aangezien ik mijn tetten nog te groot vind. Maar oké. Net 6 dgn po 

jij een gied herstel Meis :53:

@Wuppie 

zo ik ben weer boven water, ik voelde me gisteren zo beroerd heb heel de ochtend ook overgegeven. 

 

Wauw prachtig lijkt me! Ze zullen vast ook nog wel slinken toch? Vanwege het vocht? Hoe gaat het met je?

 

ik heb helaas geen spleetje haha en zei als eerste WoW zijn ze niet te klein haha maar het is goed zo ze zijn niet klein.

 

dankjewel jij ook nog een goed herstel meissie probeer toch van je nieuwe aanwinsten te genieten hihi! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Gizmootje:

Hoi fijn dat het achter de rug is,

 

nu ff je draai vinden en wachten op pijnloos herstellen. Heb je voor de spier of dual plane ? 

 

 

@Gizmootje

hoi! Ja inderdaad fijn! Is trouwens een hele mooie kliniek met heel aardig personeel! Dus je bent in goede handen straks. 

 

Ja precies kan niet snel genoeg gaan haha, maar komt goed, ik kon blijkbaar niet goed tegen de morfine die je op recept meekrijgt, dus ben gisteren heel ziek geweest. 

 

Ik heb dual plane! Hoe krijg jij ze geplaatst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zoooe:

@Gizmootje

hoi! Ja inderdaad fijn! Is trouwens een hele mooie kliniek met heel aardig personeel! Dus je bent in goede handen straks. 

 

Ja precies kan niet snel genoeg gaan haha, maar komt goed, ik kon blijkbaar niet goed tegen de morfine die je op recept meekrijgt, dus ben gisteren heel ziek geweest. 

 

Ik heb dual plane! Hoe krijg jij ze geplaatst?

Ik krijg ze voor de spier omdat ik

al aardig borst heb zeiden ze alleen volume boven mis kon het voor de spier ronde proteses. Maar heb me afspraak met dr peters nog dus wellicht geef hij een ander advies dan de consulente 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Gizmootje:

Ik krijg ze voor de spier omdat ik

al aardig borst heb zeiden ze alleen volume boven mis kon het voor de spier ronde proteses. Maar heb me afspraak met dr peters nog dus wellicht geef hij een ander advies dan de consulente 

@Gizmootje dat vind ik wel heel mooi wat ik hier voorbij zie komen als het voor de spier is! Ja inderdaad even afwachten dan? Wanneer staat je afspraak met hem gepland?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Zoooe:

@Gizmootje dat vind ik wel heel mooi wat ik hier voorbij zie komen als het voor de spier is! Ja inderdaad even afwachten dan? Wanneer staat je afspraak met hem gepland?

Eerst had ik een afspraak 11 april maar werd verzet na zondag 7

mei. Maar maakt me niet uit ben pas juli aan de beurt dus nog tijd genoeg 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-3-2017 om 13:07 zei Gizmootje:

Ik krijg ze voor de spier omdat ik

al aardig borst heb zeiden ze alleen volume boven mis kon het voor de spier ronde proteses. Maar heb me afspraak met dr peters nog dus wellicht geef hij een ander advies dan de consulente 

Bij mij zei peters ik bekijk het tijdens de operatie maar ik heb maar 10 x gezegd voor de spier toen hij ging aftekenen en ben blij zo weinig pijn gehad haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-3-2017 om 22:06 zei Gizmootje:

Eerst had ik een afspraak 11 april maar werd verzet na zondag 7

mei. Maar maakt me niet uit ben pas juli aan de beurt dus nog tijd genoeg 

@Gizmootje groot gelijk! Lekker op het gemakje kan je goed opzoeken wat je mooi vindt etc en jezelf goed voorbereiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.