Ga naar inhoud

Zoooe : 28 maart 2017 : Dr. Peters : Janssen Kliniek : Oisterwijk


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

 

Ik zal mijzelf even voorstellen: ik ben Zoë, 23 jaar oud en wil al heel lang een bv. Ik heb al een eerste consult gehad bij praktijk Diana Gabriels en er is al een consult met de pc ingepland en er is ook al een operatiedatum ingepland.

 

Via internet kwam ik op dit forum terecht en ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen! Het is namelijk toch niet niks en ik wil graag goed voorbereid de operatie ondergaan! Ook twijfel ik nog over hoeveel cc ik wil.

 

Groetjes Zoë

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Created
  • Laatste Reactie

@Zoooe

 

He meis, en welkom,

 

Qua cc zou ik eerst eens even het consult met je pc afwachten, en eens kijken wat hij gaat adviseren, en aan de hand daarvan overleggen met hem.aangezien een pc een duidelijker advies kan geven dan een consulente.

Neem foto's mee van wat jij mooi vind,en schrijf al je vragen op, zo ben je dan toch al een stuk beter voorbereid.

 

Verder kun je via de zoekbalk rechts boven heel veel info opzoeken.

Ik heb je titel iets aangepast zodat die meer lijkt op de andere in deze categorie.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-1-2017 om 13:07 zei Zoooe:

Hallo iedereen!

 

Ik zal mijzelf even voorstellen: ik ben Zoë, 23 jaar oud en wil al heel lang een bv. Ik heb al een eerste consult gehad bij praktijk Diana Gabriels en er is al een consult met de pc ingepland en er is ook al een operatiedatum ingepland.

 

Via internet kwam ik op dit forum terecht en ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen! Het is namelijk toch niet niks en ik wil graag goed voorbereid de operatie ondergaan! Ook twijfel ik nog over hoeveel cc ik wil.

 

Groetjes Zoë

Hoi Zoë,

 

 

Spannend! Ik ben2 weken geledem

geopereerd via Diana bij dokter Peters. Bij welke chirurg ga jij? 

Tussen welke maten twijfel je? 

 

Xoxo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miikelly

hoe heb je het tot nu toe ervaren en is alles goed gegaan?

 

Ik ga ook bij dokter Peters, moet nog op 2e consult, maar soms lees ik verhalen dat iemand achteraf meer cc had gewild en dat wil ik voorkomen! Bij het eerste consult hebben ze 400 cc geadviseerd. 

 

Hoe veel cc heb jij? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Zoooe:

@Miikelly

hoe heb je het tot nu toe ervaren en is alles goed gegaan?

 

Ik ga ook bij dokter Peters, moet nog op 2e consult, maar soms lees ik verhalen dat iemand achteraf meer cc had gewild en dat wil ik voorkomen! Bij het eerste consult hebben ze 400 cc geadviseerd. 

 

Hoe veel cc heb jij? 

 

Xx

Hoi @Zoooe,

 

Tot nu toe ben ik prima geholpen bij DG. Kevin Peters is erg aardig en ik heb alleen maar goeie dingen over hem gelezen. Ik had gekozen voor 500cc, maar dit is uiteindelijk niet gelukt. Er zit nu 450cc in en daar baal ik van! Morgen heb ik de eerste controle, dus even afwachten wat ik daar te horen krijg. 

 

Het is mijn 2de operatie en ik had hiervoor 250cc, maar dat zal ik niemand aanraden als je van jezelf een a-cup hebt zoals ik, want dan krijg je spijt haha! 

 

Ik ben benieuwd wat je keuze uiteindelijk wordt en wat Kevin je adviseerd! 

 

Xoxo

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miikelly Hi!

 

Sorry voor de late reactie had de melding niet gezien! 

 

Jammer dat 500 cc niet is gelukt, maar je kan altijd beter een eerlijke pc hebben! Hoe is je eerste controle gegaan? 

 

Ik wil ook bij dr Peters gaan vragen of er meer cc mogelijk is. Als ik het doe, wil ik het wel goed doen haha, zolang het wel allemaal mogelijk is natuurlijk en er niet mega nep uitziet, maar wat ik voorbij heb zien komen van Diana Gabriels ziet het er allemaal mooi uit!

 

Zijn ze bij jou tussen de borstspier geplaatst en heb je high profile?

Is je eerste operatie ook via Diana geweest? Ben je tot nu toe tevreden met het resultaat? ^_^

 

Wat een vragen haha, nog eentje dan om mee af te sluiten; viel de pijn mee?

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Zoooe:

@Miikelly Hi!

 

Sorry voor de late reactie had de melding niet gezien! 

 

Jammer dat 500 cc niet is gelukt, maar je kan altijd beter een eerlijke pc hebben! Hoe is je eerste controle gegaan? 

 

Ik wil ook bij dr Peters gaan vragen of er meer cc mogelijk is. Als ik het doe, wil ik het wel goed doen haha, zolang het wel allemaal mogelijk is natuurlijk en er niet mega nep uitziet, maar wat ik voorbij heb zien komen van Diana Gabriels ziet het er allemaal mooi uit!

 

Zijn ze bij jou tussen de borstspier geplaatst en heb je high profile?

Is je eerste operatie ook via Diana geweest? Ben je tot nu toe tevreden met het resultaat? ^_^

 

Wat een vragen haha, nog eentje dan om mee af te sluiten; viel de pijn mee?

 

xxx

Hoi! Geeft niks! De eerste controle vond ik tegen vallen, omdat die vrouw bij DG er volgens mij niet veel verstand van had. Ik vertrouwde haar adviezen niet helemaal, dus ik heb naar de kliniek in vlaardingen gebeld en die konden mij gelukkig goed advies geven. Ik vind het jammer dat de eerste controle niet bij je eigen pc is, want die is juist belangrijk. 

 

Kevin kan daar goed advies in geven. Daar vertrouw ik echt op. En als ik over een paar jaar toch nog meer cc wil kan het nog, omdat alles dan weer meer is opgerekt hihi. Maarja dat zien we dan wel weer. Ze zijn bij mij tussen de borstspier geplaatst en volgens mij zag ik high profile op de doos van de protheses staan haha. 

Mijn eerste operatie is bij Bergman Clinics geweest. Een stuk duurder en je krijgt een hoop luxe, wat op dat moment best fijn is, maar het resultaat was erg slecht. Ik had ook erg last van de drains daarna, maar gelukkig is Kevin zo ervaren dat hij die niet nodig heeft. Scheelt een hoop!

Tot nu toe ben ik tevreden met het resultaat, behalve dat ik ze nog steeds te klein vind haha. Ze zijn in ieder geval veel mooier dan de eerste keer! Ik ben zo stom geweest om geen foto te maken van voor de operatie, dus ik hoop die te kunnen krijgen bij DG om te vergelijken.

de pijn vond ik echt meevallen! Als je je rustig houdt komt het helemaal goed. En na de eerste 3 dagen vond ik het heel goed te doen allemaal. Omdat ik de eerste keer verschrikkelijk veel pijn had heb ik me voorbereid op het ergste en toen viel het uiteindelijk allemaal mee. Ik denk vooral omdat ik geen drains had! En die krijg jij ook niet, dus daar mag je echt blij me zijn! M'n zusje is bij dr Rozenburg geopereerd vorig jaar ( ook bij DG) en die had daar ook de meeste pijn van. 

 

Morgen zet ik weer nieuwe foto's in m'n album, dus dan kan je zien hoe het er nu met 3 weken po uitziet. :D

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2017 om 20:34 zei Zoooe:

@Miikelly Hi!

 

Sorry voor de late reactie had de melding niet gezien! 

 

Jammer dat 500 cc niet is gelukt, maar je kan altijd beter een eerlijke pc hebben! Hoe is je eerste controle gegaan? 

 

Ik wil ook bij dr Peters gaan vragen of er meer cc mogelijk is. Als ik het doe, wil ik het wel goed doen haha, zolang het wel allemaal mogelijk is natuurlijk en er niet mega nep uitziet, maar wat ik voorbij heb zien komen van Diana Gabriels ziet het er allemaal mooi uit!

 

Zijn ze bij jou tussen de borstspier geplaatst en heb je high profile?

Is je eerste operatie ook via Diana geweest? Ben je tot nu toe tevreden met het resultaat? ^_^

 

Wat een vragen haha, nog eentje dan om mee af te sluiten; viel de pijn mee?

 

xxx

Hoi @zoeee,

 

had je m'n lange bericht nog gezien? Heb je al een tweede consult gehad? Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo iedereen,

 

Helaas heb ik best een vervelende situatie meegemaakt bij Diana Gabriëls. Ik zou daar op 28 maart as geopereerd worden door dr Peters. Afgelopen dinsdag 14 februari had ik een consult bij hem ingepland. Eerst zou dit in Barendrecht zijn, vervolgens werd het in Bosch en Duin en tevens was het een uur later. Wel een eind rijden maar afspraak kon niet meer verzet worden als ik nog op 28 maart geopereerd wilde worden.

 

Ik heb ruim 2 weken van te voren (gelijk toen ik te horen kreeg dat mijn afspraak werd verzet) contact opgenomen en omdat ik van ver moet komen afgesproken dat ik van te voren zou bellen en dan vragen of het uit zou lopen. 

 

Zo gezegd zo gedaan. Dinsdagavond belde ik om kwart over 6 op (moest om half 7 gaan rijden om er om half 8 te kunnen zijn) en zij vertelde mij dat het zeker een uur tot anderhalf uur uitliep. Dus we harde afgesproken dat ik om half 8 zou gaan rijden zodat ik er om half 9 zou zijn. Dus om 10 voor half 8 bel ik nogmaals met de boodschap dat ik ga rijden en dat ik een uur onderweg ben. Toen werd mij verteld dat het prima was en dat zij mijn dossier klaar zouden leggen.

 

Eenmaal daar aangekomen (iets voor half 9, mooi op tijd, nog in de file gestaan en zelfs nog op tijd zijn) was er nog iemand die om 10 voor 9 een afspraak zou hebben. Ik had dr Peters van te voren opgezocht en ik dacht in een fractie dat ik hem naar buiten zag lopen naar de auto's, maar had hem nog nooit gezien dus wist het niet. Toen ik naar binnen ging waren de dames al een beetje in de stress. Ik moest een formulier invullen en mijn ID en zorgpas overhandigen. Toen kwam er een dame naar mij toe en zij vertelde mij dat de arts zojuist boos was weggelopen en dat haar collega hem aan het bellen was om hem terug te krijgen, aangezien ik anders niet gezien kon worden, omdat er geen andere chirurgen meer aanwezig waren. Uiteindelijk kwam haar collega met de boodschap dat hij niet terug wilde komen. Nou daar stonden we dan, helemaal voor niets. Uiteindelijk maar gelijk boos en teleurgesteld de auto ingestapt. Onderweg heb ik Diana zelf nog gebeld en aan de lijn gekregen; zij vertelde mij dat zij niet wist wat ze moest zeggen en dat de arts boos was omdat hij niet op die locatie wilde opereren (hij had overdag operaties). Waarbij ik al gelijk dacht van waarom deel je informatie dat een arts boos is terwijl hij operaties uit aan het voeren is. Tevens zei ik dat ik een onkostenvergoeding wilde hebben. Zij zei mij dat ik kon mailen en dat het dan overgemaakt zou worden. Dat zou ik dan ook zeker doen. Toen ik thuis was kwam ik erachter dat mijn ID en zorgpas daar nog lagen. Dus weer opgebeld en dit zou netjes opgestuurd worden. Ik heb de volgende dag gelijk een mail gestuurd met onkosten, ik kreeg een mail terug dat ik maar 50 eur terug zou krijgen en dat de arts niet boos weggelopen zou zijn. Die informatie was niet juist en hij zou nooit later dan 8 uur cliënten ontvangen. Tevens werd er in de mail geschreven dat ik had gezegd dat ik maar 5 minuten van de locatie verwijderd zou zijn, volstrekte onzin. 

 

Ik was best boos en heb een afspraak gemaakt bij de ABC clinic in Breda. Hier kon ik gisteren 16 februari al terecht. Wat mij opgevallen is, is dat de pc hier hele andere implantaten adviseerde. Tevens is de prijs hier wel iets hoger, maar bij Diana is de prijs 3200 euro voor anamotische implantaten en bij abc 3950. Bij deze kliniek is het eerste consult al gelijk bij de pc en het tweede ook, maar dan in het Amphia ziekenhuis en met 3D scan. Tevens wordt je geopereerd in het ziekenhuis en mag je zelfs een nachtje blijven. 

 

Na deze ervaring twijfel ik sterk of ik mijn operatie bij Diana door zal laten gaan en twijfel ik sterk over wat mooier zal zijn qua implantaten. Graag zou ik jullie ervaringen horen en waarom jullie voor ronde of anatomische hebben gekozen! Heeft er iemand ervaringen met de abc clinic?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoooe

 

He meid, Wat vervelend dat je zo van het kastje naar de muur word gestuurd, maar ik kan anders zeggen, dit is typisch iets voor DG, niemand die daar werkt weet van een ander hoe of wat, agenda's worden slecht beheert,en het is toch belachelijk dat een medewerker daar niet weet wanneer een arts aanwezig is, tot hoe laat etc, met andere woorden, ik zou me inderdaad nog maar eens goed bedenken of je hier wel geopereerd wilt worden,ondanks het feit dat de artsen die er werken wel allemaal goed zijn.

 

ABC kliniek komt hier af en toe voorbij,en dan eigenlijk meer het Amphia , Dr. Kolkman. het prijsverschil ligt er met name aan dat er bij DG enorm groot ingekocht word, en ze daardoor dus de prijs omlaag kan gooien, maar er zijn nog veel meer klinieken/ziekenhuizen, die ong rond dezelfde prijsklasse zitten, nu is anatomisch zowieso al iets duurder dan rond.

 

Ik zou gewoon eens verder rondkijken, bijv: Dr. Straten- Kliniek Heyendael,  Dr. Nio en Dr. van Selms-OLVG,  Dr. Verdonck-Belgian Breast Clinic.

 

En dan gaan passen en kijken wat je het mooiste vind, met ronde protheses krijg je altijd meer bolling bovenin, terwijl het met een anatomische meer geleidelijk afloopt, beide kunnen heel natuurlijk ogen, maar het is persoonlijk van wat iemand mooi vind.

 

Lees anders eens de topics door over deze verschillende artsen, en aan de hand daarvan maak je nog een paar afspraken.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees ff mee. 

Heb binnekort een intake met consulente in Uden via Diana Gabriels. Heb je nu een nieuwe afspraak gekregen bij dr peters of wat is nu de bedoeling bij jou via Gabriels ? Want als ik het goed begrijp staat je operatie datum wel vast ? 

 

Wat een pech een uur te moeten rijden en dan zo behandeld worden. Ik heb eerste gesprek in Uden gepland dichter bij voor me dan Barendrecht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose

bedankt voor het bericht! Veel informatie waar ik iets aan heb.

 

Het kwam ook als een grote chaos over bij DG. Ik twijfel zeker of ik daar nog geopereerd wil worden, heb wel resultaten van de arts (dr. Peters) opgezocht en die zijn wel heel mooi. 

 

Bedankt voor de uitleg waarom het daar goedkoper kan! De arts die ik bij de abc clinic heb gezien, die wist al gelijk over welke kliniek ik het had.

 

De arts bij de abt clinic heeft anatomische implantaten geadviseerd en bij Diana hebben ze ronde geadviseerd, nu twijfel ik daar ook enorm over. Wil niet dat het twee ballonnetjes worden, maar ik wil ook absoluut niet dat ze een beetje hangen zegmaar (op je borstkas), maar ik wel wil volume aan de bovenkant. Vind het heel lastig en resultaten opzoeken is ook lastig, omdat het niet identiek is aan je eigen lichaam. Ligt het er misschien ook aan waar de pc ervaring mee heeft en waar ze geplaatst worden?

 

Wel een goede tip om misschien nog andere intakes te plannen bij verschillende artsen, maar wel lastig omdat het vaak iets verder weg is voor mij en rekening moet houden ivm met werk. 

 

 Heb ook op dit forum geprobeerd het verschil tussen rond en anatomisch te kunnen vinden en wat ik dan het mooiste vind, maar dat vind ik erg lastig. 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje

 

ja heb een nieuwe afspraak nog voor de operatiedatum dus kan nog wel geopereerd worden als ik wil. Weet alleen niet goed wat ik moet doen, dus nog even over nadenken en veel op dit forum kijken! 

 

Ja dat was wel heel erg zuur! Maar goed misschien was het een incident en zoiets kan overal misschien wel gebeuren. 

 

Wel fijn dat jij dichterbij voor jou op consult kan komen! Wanneer ga je op eerste consult? Spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De artsen die daar werken zijn allemaal goed, maar de communicatie, planning etc is nooit op orde daar, en soms lijkt het net of iedereen  maar wat doet.

 

Hahaha de meeste pc's weten inderdaad wel om welke kliniek het gaat, als je zegt dat het niet super geregeld is in een bepaalde kliniek.

 

Als je twijfelt zou je natuurlijk alsnog op consult kunnen gaan bij Dr. Peters,en kijken wat je er van vind, je kunt altijd nog je operatie cancelen als het je niet bevalt.

 

Rond of anatomisch is echt een hele persoonlijke keuze,met ronde krijg je meer bolling, terwijl je met een anatomische een heel natuurlijke afvlakking krijgt, en het is echt maar net wat je zelf mooi vind, het is echter niet zo dat je met ronde opgeplakte ballonnen krijgt.

 

Iedere arts heeft zijn eigen voorkeuren, en het is zeker wel zo dat een arts ervaring moet hebben met plaatsten van anatomische, omdat de pocket echt heel nauwkeurig meet, een iets te grote pocket kan er al voor zorgen dat een anatomische prothese kan gaan draaien.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

De artsen die daar werken zijn allemaal goed, maar de communicatie, planning etc is nooit op orde daar, en soms lijkt het net of iedereen  maar wat doet.

 

Hahaha de meeste pc's weten inderdaad wel om welke kliniek het gaat, als je zegt dat het niet super geregeld is in een bepaalde kliniek.

 

Als je twijfelt zou je natuurlijk alsnog op consult kunnen gaan bij Dr. Peters,en kijken wat je er van vind, je kunt altijd nog je operatie cancelen als het je niet bevalt.

 

Rond of anatomisch is echt een hele persoonlijke keuze,met ronde krijg je meer bolling, terwijl je met een anatomische een heel natuurlijke afvlakking krijgt, en het is echt maar net wat je zelf mooi vind, het is echter niet zo dat je met ronde opgeplakte ballonnen krijgt.

 

Iedere arts heeft zijn eigen voorkeuren, en het is zeker wel zo dat een arts ervaring moet hebben met plaatsten van anatomische, omdat de pocket echt heel nauwkeurig meet, een iets te grote pocket kan er al voor zorgen dat een anatomische prothese kan gaan draaien.

 

xx

 

 

 

@Desert-Rose

 

ja het is wel een zooitje, belde vanochtend op omdat ik mijn id en zorgpas nog niet terug heb gekregen, zegt diegene aan de telefoon van ja daar weet ik niets van ben ik niet bij geweest... mag als het goed is wel pas na het consult betalen voor mijn operatie, maar bel tegen die tijd nog wel een keer voordat dat ook fout gaat. Wil namelijk wel graag op gesprek bij dr. Peters, maar dat is pas een week voor mijn operatie. 

 

Ja ik wilde eigenlijk heel graag ronde, maar toen kwam die pc bij de abc clinic op mij over alsof dat wel heel nep (naar mijn idee dus twee echt van die opgeplakte rondjes) zouden worden als ik ronde protheses zou nemen, qua prijs zou het bij die kliniek geen verschil maken, dus dat vind ik echt vreemd en daardoor ben ik echt aan het twijfelen. Ook vertelde die pc dat je met anatomische protheses meer kunt omdat die in verschillende breedtes te verkrijgen zijn waardoor de borsten dichter bij elkaar kunnen en ietsje via de zijkant uit kunnen steken (ik heb een iets bredere borstkas). 

 

Heel lastig dus allemaal haha.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje

 

Ja ik ook en ben benieuwd voor jou naar je eerste consult! Laat maar weten hoe het was en door wie je evt geholpen gaat worden! Wil je zelf heel graag bij dr. Peters? 

 

Ja als ik iets hoor dan laat ik het je weten! Heb op dit forum inderdaad wel gelezen dat hij aardig vol zit voor een tijd.

 

Jij ook veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat bedoel ik dus, normaal zou je dus als medewerkster een aantekening maken voor de andere, dat ID en zorgpas opgestuurd gaan worden, of zijn opgestuurd, maar iedereen daar werkt langs elkaar heen.

 

Je moet zeker eerst een consult bij de pc hebben gehad, want voor hetzelfde geld adviseert hij een heel ander cc dan de consulente.

 

Iedere pc heeft zijn of haar eigen voorkeur voor protheses en/of plaatsing, dus dan krijg je al snel dat er word gezegd door een arts die een voorkeur heeft voor anatomisch dat rond er nep uit gaat zien, maar dat is dus absoluut niet zo.

Wel kan het zijn dat als je dus bijv redelijk tenger bent en je gaat dan voor de spier plaatsen dat je dus de randen gaat zien, en dan oogt het wel minder natuurlijk.

Maar als je dus tenger bent en een dunne huid en/of weinig borstweefsel word er zowieso eigenlijk altijd dual plane of achter de spier geplaatst.

 

Bij beide protheses zijn er veel verschillende breedtes,profielen etc, dus ook met rond kun je alle kanten op, wel is het zo dat je met anatomisch met minder cc, meer projectie kunt krijgen.

 

Ga gewoon op consult, en desnoods nog bij een andere pc, want je moet dadelijk wel zeker van je zaak zijn en niet over 1 nacht ijs gaan.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben langs de pc dr. Peters gegaan (moest en kon opeens wel eerder dan 21 maart) en hij adviseerde wel 400 cc, maar hij kan ze niet heel dicht tegen elkaar zetten omdat mijn tepels dan te veel naar buiten gaan wijzen volgens hem. Hij liet mij wel kiezen tussen rond en anatomisch. Maar in de snelheid van het consult ben ik vergeten te vragen of dat het uitmaakt of dat ik dan anatomische neem (of ze dan wel dichter tegen elkaar aan kunnen). @Desert-Rose kun jij mij misschien uitleggen hoe dit zit? Ik heb hiervoor nog naar Diana gebeld, maar ik kreeg een heel onvriendelijk persoon aan de telefoon. 

 

De pc van het amphia adviseerde toen dus anatomische en dan extra high profile? Of hoe ik het mag noemen bij anatomisch haha. Dan krijg je denk ik hetzelfde effect als bij ronde? Dus ook die bolling aan de bovenkant? Hij zei destijds dat hij ze wel dicht tegen elkaar zou plaatsen, omdat hij het net als dat ik dat ook niet mooi vindt als er een kloof tussen zit. Hij zei ook dat ze aan de zijkanten wel een klein beetje uit mogen steken, dr. Peters zei dat dit niet mooi is en doet dit niet. 

 

Ook wil dr. Peters maar tot maximaal 450cc gaan waarbij hij al zei dat bij 450 cc er nep uit gaat zien. De pc van de abc clinic/amphia liet mij zelfs bijna 500 cc passen en zei dat dit gaat lukken. 

 

Ik moet uiterlijk aanstaande maandag mijn operatie annuleren bij DG mocht ik dat willen, omdat dat nog voor 2 weken van te voren is (operatie staat voor 28 maart), ik heb ook expres het formulier nog niet getekend. Ik heb een tweede consult staan op 16 maart bij de pc van het amphia. Eerst zou mijn consult bij Peters op 21 maart staan en had ik dus tot dan de tijd om te beslissen en zou ik het tweede consult afwachten maar dat gaat nu dus niet. Ik heb ook al een operatiedatum van het amphia gekregen mocht ik dat willen kan het 19 april. Nog wel iets langer wachten, maar ook redelijk snel. 

 

Kan iemand mij advies/tips geven? Of een ervaring delen of waarom je een keuze hebt gemaakt voor rond of anatomisch? Ik lees namelijk ook dat anatomisch kan gaan draaien..

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zoooe wat vervelend dat dit zo allemaal is gelopen.. zou daar ook niet tegen kunnen..

benieuwd wat het gaat worden nu bij jou en bij wie. 

verschil tussen ronde en anotomische zie hieronder misschien is het dan duidelijk.

Ronde prothese

Een ronde prothese heeft bijvoorbeeld een minder luxe gel (cohesive 2), is daardoor minder vorm stabiel en plooit sneller, maar voelt iets soepeler aan. Een anatomische prothese is een vorm stabiele prothese door zijn luxere gel.
Een ronde prothese is eigenlijk een 2-dimensionale prothese; de diameter is overal het zelfde, de prothese is immers rond, dus alle maten zijn overal het zelfde.

Anatomische prothese

Een anatomische prothese is een 3-dimensionale prothese; de breedte en de hoogte van de prothese kun je onafhankelijk van elkaar aanpassen en kiezen. Je kan dus met een anatomische prothese echt een borstvergroting op maat verrichten met als doel zo natuurlijk mogelijke borsten die passen bij uw lichaam. Ik heb dan ook een sterke voorkeur voor anatomische borstprotheses, omdat ik met deze protheses de borsten op maat kan uitlijnen door hun mogelijkheid te varieren in hun breedte, hoogte en profiel (oftewel projectie).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.