Ga naar inhoud

Voorbeeld 325cc? Bergman kliniek Dr. F. Lichtenegger


Aanbevolen berichten

Hi iedereen! Ik ben nieuw hier en heb heeeel veel vragen.
Ik ben 22 jaar, 1,77m en ik heb een slank postuur. Wat er mist aan mijn lichaam zijn borsten.
 

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik mijn borstoperatie vergoed krijg, super blij natuurlijk! Via mijn verzekering kan ik het laten vergoeden bij bergman kliniek.
Ik heb volgende week donderdag een consult met Dr. F. Lichtenegger.

Hopelijk gaat alles vanaf nu snel en ben ik snel aan de beurt voor mijn operatie.

Een half jaar geleden ben ik bij Diana Gabriel geweest op consult en zij rade mij 350cc dual plane aan met ronde prothese, omdat dat het beste bij mijn lichaam zou staan. 
Ik vind zelf 300cc denk ik mooier omdat ik nu vrijwel plat ben en ik niet te neppe borsten wil. Ik ben alleen wel heel benieuwd hoe dit er uit ziet! Ik zie veel foto’s online maar ik kan daar niet uit halen of zij voor de operatie ook plat waren.

 

Nu zijn mijn vragen: 
Wie heeft ook een operatie laten doen bij Dr. F. Lichtenegger? Heeft ze goed geholpen met de juiste maat uitkiezen?

 

Heeft iemand voorbeeld foto’s van ronde protheses, dual plane in 300/325cc? 

Het liefst van iemand die bijna geen borsten van zichzelf had!

 

Hoe voorkom je plooien in de protheses? Ik lees veel over plooien en ik vraag me af welke protheses hier het minste kans op hebben.


Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan deze informatie te komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Ik ga binnenkort naar m'n consult bij Bergman en wil wat informatie over ronde protheses Dual plane!

 

Ik lees veel dat bij ronde protheses Dual plane vaak 50cc weg valt vanwege de spier, heeft iemand hier ervaring mee? 

 

Ik heb nu 75aa en zou graag uit willen komen op een c! Ik dacht daarom zelf aan 325cc. Zou dit genoeg zijn? 

 

Hoeveel cc hebben jullie en is het kleiner uit gevallen door het achter de spier te plaatsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Jacoline:

Hallo!

 

Ik ben ook benieuwd naar voorbeelden van ongeveer 300cc. Ik heb zelf gekozen voor 320cc dual plane en heb nu een kleine a-cup en wil ook een natuurlijk resultaat, dus snap je helemaal ;). Ik word pas in juni geopereerd, dus alle tips zijn welkom :)

 

gr Jacoline

Hi! Oh jij hebt het zelfde, op welke cup wil jij uitkomen? Bij welke kliniek ben jij geweest voor je consult ?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Jacoline:

Hey!

 

ik hoop op een volle c, misschien kleine d uit te komen. Ik heb mijn consult gehad bij de abc Clinic in Breda, maar de operatie zal worden uitgevoerd in het Amphia ziekenhuis :)

 

groetjes!

 

Oh dat is ook mijn wens ja! Hoop ook op een c uit te komen, hebben ze daar wat gezegd over het verdwijnen van volume bij het plaatsen achter de spier?

en welke protheses gebruiken ze daar?

 

ik heb donderdag mijn afspraak bij Bergman, ben benieuwd wat zij gaan zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De arts zei dat met deze hoeveelheid cc achter de spier ik 2 cupmaten zou toenemen, ik neem aan dat hij daarbij rekening heeft gehouden met eventueel verlies door de plaatsing achter de spier. Bij de computersimulatie zag het er ook uit als een c-cup, als het me lukt kan ik de foto die ik van het beeldscherm heb gemaakt wel plaatsen :) Hij zal bij mij Polytech implantaten gebruiken omdat de kans op kapselvorming dan minimaal is en ik een garantie heb van 10 jaar. 

Ik ben ook erg benieuwd naar het advies wat jij krijgt! Ook qua 'hoogte' of 'projectie' van het implantaat. Ik krijg moderate (wat volgens mij een medium projectie inhoudt) maar je hebt ook high, dan is het implantaat dikker zegmaar. 

Laat me weten hoe het ging :)!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha hier ook de wens volle C (nu aa/a)

Mij is dual plane anatomisch 245cc aangeraden maar ik ga 7-3 nog eens passen en wil ik kijken hoe de 280 staat. Heb alleen 215 en 245 gepast en op 3d consult ziet het er uit als een C maar als ik vergelijkbare voorSituaties op zoek en hun aantal cc daarna en wat ik mooi vind, dan kom ik eerder op 280/310 cc uit (wat hun hebben laten plaatsen) 

 

Dus dat wil ik bespreekbaar maken, kom ik wel op een C uit en ia wat ik mooi vind qua voorbeelden een C of in werkelijkheid meer gezien ze allemaal meer cc hebbben

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat je het nog een keer gaat bespreken, voor je eigen geruststelling! Maar ik kan me best voorstellen dat als je tenger bent minder cc's toch hetzelfde ogen als meer cc's bij iemand die niet heel tenger is.. daarnaast moet het ook passen natuurlijk ;) 

Ik ga eens uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen, dan kan ik mijn 3D simulatie laten zien :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jacoline:

De arts zei dat met deze hoeveelheid cc achter de spier ik 2 cupmaten zou toenemen, ik neem aan dat hij daarbij rekening heeft gehouden met eventueel verlies door de plaatsing achter de spier. Bij de computersimulatie zag het er ook uit als een c-cup, als het me lukt kan ik de foto die ik van het beeldscherm heb gemaakt wel plaatsen :) Hij zal bij mij Polytech implantaten gebruiken omdat de kans op kapselvorming dan minimaal is en ik een garantie heb van 10 jaar. 

Ik ben ook erg benieuwd naar het advies wat jij krijgt! Ook qua 'hoogte' of 'projectie' van het implantaat. Ik krijg moderate (wat volgens mij een medium projectie inhoudt) maar je hebt ook high, dan is het implantaat dikker zegmaar. 

Laat me weten hoe het ging :)!

 

groetjes

 

Oh dat is wel een groot voordeel van die implantaten! Ik wil graag een implantaat met zo min mogelijk kans op plooien, ik weet niet met welke Bergman werkt maar dat hoor ik donderdag vast wel. Ik zou hier wel vertellen waar ik op uit ben gekomen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. Het moet ook letterlijk passen op/in je lijf. En ik wil niet het maximale erin proppen en dat het dadelijk of met randen in het midden zit op mijn borstbeen of zowat onder mijn oksels omdat de prothese te breed is om er nog natuurlijk uit te zien. In ieder geval is de keuze tussen 215 en 245cc gemaakt. 245 en heel misschien dan 280

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 2/16/2017 om 17:20 zei Benieuwdmens:
Hi iedereen! Ik ben nieuw hier en heb heeeel veel vragen.
Ik ben 22 jaar, 1,77m en ik heb een slank postuur. Wat er mist aan mijn lichaam zijn borsten.
 

 

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik mijn borstoperatie vergoed krijg, super blij natuurlijk! Via mijn verzekering kan ik het laten vergoeden bij bergman kliniek.
Ik heb volgende week donderdag een consult met Dr. F. Lichtenegger.

 

Hopelijk gaat alles vanaf nu snel en ben ik snel aan de beurt voor mijn operatie.

Een half jaar geleden ben ik bij Diana Gabriel geweest op consult en zij rade mij 350cc dual plane aan met ronde prothese, omdat dat het beste bij mijn lichaam zou staan. 
Ik vind zelf 300cc denk ik mooier omdat ik nu vrijwel plat ben en ik niet te neppe borsten wil. Ik ben alleen wel heel benieuwd hoe dit er uit ziet! Ik zie veel foto’s online maar ik kan daar niet uit halen of zij voor de operatie ook plat waren.

 

 

 

Nu zijn mijn vragen: 
Wie heeft ook een operatie laten doen bij Dr. F. Lichtenegger? Heeft ze goed geholpen met de juiste maat uitkiezen?

 

Heeft iemand voorbeeld foto’s van ronde protheses, dual plane in 300/325cc? 

Het liefst van iemand die bijna geen borsten van zichzelf had!

 

Hoe voorkom je plooien in de protheses? Ik lees veel over plooien en ik vraag me af welke protheses hier het minste kans op hebben.

 

 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aan deze informatie te komen
 

 

Heb je inmiddels je operatie gehad bij Dr. Lichtenegger?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Benieuwdmens:

Jaa 6 april al

Ik heb de mijne op 20 juni bij haar gehad. Ben je tevreden? Hoe is het gevoel in je borsten? En de littekens? Ben nieuwsgierig naar wat ik mogelijk kan verwachten.... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.