Ga naar inhoud

Beste iedereen!


LittleL

Aanbevolen berichten

Beste iedereen ik ben littlel,

Ik droom al jaren over een mooie boezem en nu as zaterdag is het dan zover. Ik ben best zenuwachtig en twijfel nog over de grote van de implantaten. Ik heb nu een a cup ik zou graag voor een volle c gaan dus de pc adviseerde mij om 350cc te nemen mijn vriend zegt omdat het misschien te groot is voor mijn bouw. Ik ben 1,63 en weeg 52kg dus atletisch gebouwd. Kunnen jullie mij helpen of evt adviseren?

bedankt alvast

groetjes Littlel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom! Fijn dat je een datum hebt al en zo snel! Waar word je geopereerd en door wie?

 

Je moet doen wat jij fijn vind het niet jou vriend! Mijn vriend is ook bang met mijn keuze dat het te groot gaat zijn maar heb hier op het forum nog geen keer gelezen dat iemand het achteraf te groot vindt. Vaak vinden ze het te klein juist want het went super snel! Kan je beter te groot nemen als te klein en achteraf doodongelukkig dat je zoveel geld hebt verspeeld en niet blij ermee bent:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.