Ga naar inhoud

Plots gek op boobs?


xstephx

Aanbevolen berichten

Haay meiden.... hebben jullie dat ook zo gehad dat vanaf het moment dat je uiteindelijk de stap genomen hebt en de datum voor operatie vast hebt, dat je een soort "obcessie" krijgt? 

 

Ik ben nu constant aan het denken aan de dag van de operatie en als ik vrije tijd heb dan wel op internet info aan het zoeken en foto's kijken.... terwijl ik dat vroeger helemaal niet had... en zeker niet naar foto's van andere vrouwen kijken en ook nog denken "ow die zijn heel mooi gelukt!!" 

 

Ben ik nou gek aan het worden of Is dat een normale proces dat alle vrouwen aangaan??? 

 

Bedankt voor jullie hulp!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nouuu ik ben inmiddels het wachten zoooo zat. Ik word echt gek van mijzelf.

 

Ik had halverwege november al mijn consult en ik word pas 10 april geopereerd (was het meest ideaal ivm studie en werk) door drs Nio en dan krijg ik de 320cc monobloc hydrogel voor de spier en onder lokale verdoving. Ik hoop dan van mijn 70C (oogt als een Bcup) een 70E of 70F te maken. Achteraf bezien was het voor de rust in mijn hoofd misschien toch beter geweest om het iets eerder te plannen, maarja een goed herstel gaat voor!

 

Ik heb heel het forum al uitgeplozen, en dan met name alle verslagen en ervaringen over de monobloc hydrogel. Daarnaast op internet allerlei onderzoeken erover gelezen. Met mijn vriend gezellig naar resultaten van borstvergrotingen gekeken (je hebt daar best handige website voor, die dwalen hier ergens op het forum rond, tip!) . Voelde heel apart, maarja hij wilde wel weten wat ik allemaal van plan ben. 


Ook de pc op internet nagetrokken en mij een beetje ingelezen in de complicaties (moet je niet al te veel doen).  

 

Dus zo ongeveer alles al gelezen en gezien, ben het passen met zakjes met rijst/water stadium ook al gepasseerd en het "aantal cc twijfelmoment" al te boven.

 

Kortom gooi mij maar op de operatietafel, ik ben er klaar voor! 

 

Hoe ver ben jij nu met je oriëntatie en heb je inmiddels al concrete plannen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@B00bies bij mij is het nog best wel "rommelig"... ik word 31 maart geopereerd, maar moet eigenlijk nog 1 maart naar consult... hahaha klinkt gek, maar ik ben al bij 2 verschillende pc geweest en ik vond het vreselijk.... de eerste gaaf alleen een beetje algemeen informatie over de operatie en om te passen of te kijken wat ik wou moest ik dus eerst 3 keer op consult zijn geweest (en elke consult betaal je, uiteraard!!) ik probeerde hem te zeggen bij dat eerste consult dat ik graag ronde prothesen zou willen en va een kleine b naar volle c - kleine d gaan, dat vond hij belachelijk, hij opereert met anatomisch en wou bij mij maar een b van maken..... ik ga niet voor 100cc hoor!! daarvoor blijf ik zoals ik ben!!!

Bij de tweede pc was er weinig tot geen info, mocht wel passen, en wij kwamen tot 365cc rond.... maar verder geen idee welke merk prothese, voor of achter spier? hij zei helemaal niets!! er was niet eens een spiegel!! gelegenheid om fotos te trekken was er eigenlijk ook niet, omdat hij het allemaal zo snel mogelijk wou afronden.... offerte heeft hij wel gegeven, en dat viel ook tegen, zijn prijs op internet was paar duizend euro lager dan het offerte dat ik kreeg.....

Nu ga ik bij verdonck, heb heel veel goede reviews gelezen over hem, en tot nu toe alle contact loopt heel goed, geeft me nu al een goed gevoel.... ik heb mijn operatie al vast gezet bij hem omdat ik eigenlijk op geen andere datum geopereerd kan worden (door mijn werk, werk van mijn man en de kinderen...) en als ik wacht tot ik op consult kom dan is die datum hoog waarschijnlijk al niet meer beschikbaar. 

 

Ik heb op internet enorm veel gelezen, ik denk dat ik 1 kwart van mijn dag daar mee bezig ben hahaha en voelt eigenlijk zooooo eerrgggg..... het is echt als of ik een "boobies ziekte" heb!!! kan amper wachten tot mijn consult en eindelijk weten welke protheses, welke maat, alles!! en dan nog een hele lange maand tot operatie, verschrikkelijk!!! zo lang wachten!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker je maakt me blij dat ik niet de enige ben hahaha 

 

ik kijk ook zo veel, en dat vind ik juist zo bizar, omdat ik eigenlijk nooit geïnteresseerd ben geweest in de teten van andere vrouwen, en nu kan ik niet stoppen met kijken en zeggen "ow die zijn goed gelukt" en soms ook wel "oh gosh... die zijn echt een mislukkeling" hahahah

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Sunday, February 19, 2017 om 09:21 zei xstephx:

@B00bies bij mij is het nog best wel "rommelig"... ik word 31 maart geopereerd, maar moet eigenlijk nog 1 maart naar consult... hahaha klinkt gek, maar ik ben al bij 2 verschillende pc geweest en ik vond het vreselijk.... de eerste gaaf alleen een beetje algemeen informatie over de operatie en om te passen of te kijken wat ik wou moest ik dus eerst 3 keer op consult zijn geweest (en elke consult betaal je, uiteraard!!) ik probeerde hem te zeggen bij dat eerste consult dat ik graag ronde prothesen zou willen en va een kleine b naar volle c - kleine d gaan, dat vond hij belachelijk, hij opereert met anatomisch en wou bij mij maar een b van maken..... ik ga niet voor 100cc hoor!! daarvoor blijf ik zoals ik ben!!!

Bij de tweede pc was er weinig tot geen info, mocht wel passen, en wij kwamen tot 365cc rond.... maar verder geen idee welke merk prothese, voor of achter spier? hij zei helemaal niets!! er was niet eens een spiegel!! gelegenheid om fotos te trekken was er eigenlijk ook niet, omdat hij het allemaal zo snel mogelijk wou afronden.... offerte heeft hij wel gegeven, en dat viel ook tegen, zijn prijs op internet was paar duizend euro lager dan het offerte dat ik kreeg.....

Nu ga ik bij verdonck, heb heel veel goede reviews gelezen over hem, en tot nu toe alle contact loopt heel goed, geeft me nu al een goed gevoel.... ik heb mijn operatie al vast gezet bij hem omdat ik eigenlijk op geen andere datum geopereerd kan worden (door mijn werk, werk van mijn man en de kinderen...) en als ik wacht tot ik op consult kom dan is die datum hoog waarschijnlijk al niet meer beschikbaar. 

 

Ik heb op internet enorm veel gelezen, ik denk dat ik 1 kwart van mijn dag daar mee bezig ben hahaha en voelt eigenlijk zooooo eerrgggg..... het is echt als of ik een "boobies ziekte" heb!!! kan amper wachten tot mijn consult en eindelijk weten welke protheses, welke maat, alles!! en dan nog een hele lange maand tot operatie, verschrikkelijk!!! zo lang wachten!!!

 

Hihi Jeetje je zoekt ze wel uit, wat een pannenkoeken :29:

 

Maar idd bij Verdonk zal het wel goed komen. Ben er zelf nooit geweest, maar afgaand op hetgeen ik hier gelezen heb iig wel een goede keus. 

 

Hihi ben bang dat je na je operatie pas van je 'boobiesziekte' genezen bent, maar wie weet blijf je ook daarna nog hier op het borstenforum plakken:3: en tja geduld is hier denk ik wel het sleutelwoord.. ook na je operatie nog minimaal 6 weekjes geduld:93:

 

Succes! Voor je het weet is het 1 maart en dan is nog maar even aftellen naar 31 maart xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.