Ga naar inhoud

Jen2017 : 14 februari 2017 : Dr. van der Lei : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Na lang wikken en wegen, heb ik een jaar geleden toch besloten dat ik graag een borstvergroting wil. Ik heb ze nooit formeel laten meten maar ga uit van een 75aa, ik draag altijd pushups in de maat 75a maar houd daar altijd wat ruimte in over. Wilde eerst het geld rond hebben dus apart spaarpotje aangemaakt en na een jaar actief extra sparen is het financiële deel gecovered!  

Komende woensdag heb ik mijn eerste consult bij de Bergman kliniek, dr. Van der Lei.

Van cc ' s heb ik nog  weinig. verstand. Wat ik graag wil is dat mijn borsten wr na de operatie in ieder geval in het echt zo uitzien als nu met kleren aan (met alle padding dus haha) liefst een klein beetje groter. Met 175 en 62 kilo denk ik dat ik meer dan tevreden ben meteen b-cup. 

Vragen waar ik nu vooral mee worstel zijn: Hoe erg moet ik me instellen op pijn? Wanneer kan ik weer aan het werk? Wanneer kan ik weer sporten? Hoe lang duurt het voordat ze hun "uiteindelijke" vorm krijgen? Op al deze vragen vind ik standaard gemiddelde antwoorden op d sites, maar volgens mij is het voor iedereen verschillend. Mijn meest wezenlijke vraag op dit moment is: is het antwoord op al bovenstaande vragen ook afhankelijk van aantal cc ' s dat je erin hebt laten zetten? Ik lees dat heel veel meiden  300 cc of meer kiezen, heb je daar meer last van da wanneer je (zoals ik, denk ik) kiest voor een kleinere vergroting van 150-250 cc? 

 

Oeps dit wordt wel een erg lang bericht. Tot zover! Groetjed

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jen2017:

Hallo allemaal,

Na lang wikken en wegen, heb ik een jaar geleden toch besloten dat ik graag een borstvergroting wil. Ik heb ze nooit formeel laten meten maar ga uit van een 75aa, ik draag altijd pushups in de maat 75a maar houd daar altijd wat ruimte in over. Wilde eerst het geld rond hebben dus apart spaarpotje aangemaakt en na een jaar actief extra sparen is het financiële deel gecovered!  

Komende woensdag heb ik mijn eerste consult bij de Bergman kliniek, dr. Van der Lei.

Van cc ' s heb ik nog  weinig. verstand. Wat ik graag wil is dat mijn borsten wr na de operatie in ieder geval in het echt zo uitzien als nu met kleren aan (met alle padding dus haha) liefst een klein beetje groter. Met 175 en 62 kilo denk ik dat ik meer dan tevreden ben meteen b-cup. 

Vragen waar ik nu vooral mee worstel zijn: Hoe erg moet ik me instellen op pijn? Wanneer kan ik weer aan het werk? Wanneer kan ik weer sporten? Hoe lang duurt het voordat ze hun "uiteindelijke" vorm krijgen? Op al deze vragen vind ik standaard gemiddelde antwoorden op d sites, maar volgens mij is het voor iedereen verschillend. Mijn meest wezenlijke vraag op dit moment is: is het antwoord op al bovenstaande vragen ook afhankelijk van aantal cc ' s dat je erin hebt laten zetten? Ik lees dat heel veel meiden  300 cc of meer kiezen, heb je daar meer last van da wanneer je (zoals ik, denk ik) kiest voor een kleinere vergroting van 150-250 cc? 

 

Oeps dit wordt wel een erg lang bericht. Tot zover! Groetjed

Welkom

Als eerste zou je de omvang van je borsten kunnen meten met alle opvulling en kijken op wat voor maat je dan uitkomt.

Kom je dan op een 75 b-cup zou ik voor een c-cup gaan (150 cc is een cup maat meer)

En neem voorbeeld foto's mee op consult dan krijgt je pc een idee wat jou wensen zijn en of dit mogelijk is.

Hier op het forum wordt altijd wel geadviseerd om bij meerdere pc op consult te gaan. 

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Jen2017:

Hallo allemaal,

Na lang wikken en wegen, heb ik een jaar geleden toch besloten dat ik graag een borstvergroting wil. Ik heb ze nooit formeel laten meten maar ga uit van een 75aa, ik draag altijd pushups in de maat 75a maar houd daar altijd wat ruimte in over. Wilde eerst het geld rond hebben dus apart spaarpotje aangemaakt en na een jaar actief extra sparen is het financiële deel gecovered!  

Komende woensdag heb ik mijn eerste consult bij de Bergman kliniek, dr. Van der Lei.

Van cc ' s heb ik nog  weinig. verstand. Wat ik graag wil is dat mijn borsten wr na de operatie in ieder geval in het echt zo uitzien als nu met kleren aan (met alle padding dus haha) liefst een klein beetje groter. Met 175 en 62 kilo denk ik dat ik meer dan tevreden ben meteen b-cup. 

Vragen waar ik nu vooral mee worstel zijn: Hoe erg moet ik me instellen op pijn? Wanneer kan ik weer aan het werk? Wanneer kan ik weer sporten? Hoe lang duurt het voordat ze hun "uiteindelijke" vorm krijgen? Op al deze vragen vind ik standaard gemiddelde antwoorden op d sites, maar volgens mij is het voor iedereen verschillend. Mijn meest wezenlijke vraag op dit moment is: is het antwoord op al bovenstaande vragen ook afhankelijk van aantal cc ' s dat je erin hebt laten zetten? Ik lees dat heel veel meiden  300 cc of meer kiezen, heb je daar meer last van da wanneer je (zoals ik, denk ik) kiest voor een kleinere vergroting van 150-250 cc? 

 

Oeps dit wordt wel een erg lang bericht. Tot zover! Groetjed

Hoi welkom!!

iedereen is anders. Ik heb al gelezen van dames die bijna dubbel zo veel cc hadden laten steken die veeel minder pijn hadden. Iedereen is verschillend. 

En voor het aantal cc heb ik gewoon geluisterd naar de PC, ik heb daar een pasvorm kunnen passen en zo kunnen kijken wat bij mijn lichaam in proportie overeenkwam want voor mij was het meer om mijn lichaam in proportie te hebben en niet om heel grote boezem te hebben. Ik ben 1m70 en weeg 72 kg . Had 75B, maar dan klein. Heb 350 cc motivas achter de spier en ik denk ongeveer een grote C uit te komen. Of een kleine D , tis nog moeilijk te zien aangezien ik nog meer geopereerd ben van 23 december.

veel succes alvast! 

 

Lieve groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

 

Dank jullie wel voor je reacties! Ik kan het me bijna niet voorstellen dat 150cc geen verschil laat zien, het is nu zo weinig (voor mijn gevoel zou 50 cc al een wereld van verschil maken als dat bestond, haha)! Maar daar kan de PC me morgen vast ook meer over vertellen. Goed idee Ank om op te meten wat het nu is met alle opvulling.

 

Gaan de meeste mensen ook daadwerkelijk bij meerdere klinieken op consult? Ik wilde het eigenlijk laten afhangen van het gevoel dat ik bij de eerst PC heb, maar misschien is het dan een idee om wat verder rond te shoppen.

 

Vind het echt mega spannend.

 

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Jen2017:

Hallo dames,

 

Dank jullie wel voor je reacties! Ik kan het me bijna niet voorstellen dat 150cc geen verschil laat zien, het is nu zo weinig (voor mijn gevoel zou 50 cc al een wereld van verschil maken als dat bestond, haha)! Maar daar kan de PC me morgen vast ook meer over vertellen. Goed idee Ank om op te meten wat het nu is met alle opvulling.

 

Gaan de meeste mensen ook daadwerkelijk bij meerdere klinieken op consult? Ik wilde het eigenlijk laten afhangen van het gevoel dat ik bij de eerst PC heb, maar misschien is het dan een idee om wat verder rond te shoppen.

 

Vind het echt mega spannend.

 

Groetjes!

Als je wil wil ik jou wel per uitzondering mijn voor en na situatie door sturen van 160cc 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Jen2017:

Hallo dames,

 

Dank jullie wel voor je reacties! Ik kan het me bijna niet voorstellen dat 150cc geen verschil laat zien, het is nu zo weinig (voor mijn gevoel zou 50 cc al een wereld van verschil maken als dat bestond, haha)! Maar daar kan de PC me morgen vast ook meer over vertellen. Goed idee Ank om op te meten wat het nu is met alle opvulling.

 

Gaan de meeste mensen ook daadwerkelijk bij meerdere klinieken op consult? Ik wilde het eigenlijk laten afhangen van het gevoel dat ik bij de eerst PC heb, maar misschien is het dan een idee om wat verder rond te shoppen.

 

Vind het echt mega spannend.

 

Groetjes!

Luister naar advies van de PC over aantal cc en vergelijk je niet met andere dames op het forum die heel veel meer zouden genomen hebben. Iedereen is anders en neem het aantal cc waar jij je goed bij voelt . Ik ging idd ook consulten doen bij meerdere PC's, maar voelde me goed bij m'n eerste consult dat ik niet meer bij iemand anders ben langsgegaan :D . 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei twijfelgeval92:

Luister naar advies van de PC over aantal cc en vergelijk je niet met andere dames op het forum die heel veel meer zouden genomen hebben. Iedereen is anders en neem het aantal cc waar jij je goed bij voelt . Ik ging idd ook consulten doen bij meerdere PC's, maar voelde me goed bij m'n eerste consult dat ik niet meer bij iemand anders ben langsgegaan :D . 

Xxx

Dank je wel voor je reactie, twijfelgeval! Het is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van je voorsituatie, je lengte, gewicht en weet ik veel wat voor factoren hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Dat maakt het ook lastig vind ik. Zo wil ik bijvoorbeeld best wel voorbeeldfotos meenemen van wat ik mooi vind, maar vraag me af of dat zinnig is want het is natuurlijk ook de vorm die je borsten nu hebben die van invloed zijn op h oe het er straks uit komt te zien. pfff, moeilijk!

 

Wat betreft consulten ga ik denk ik ook gewoon kijken hoe het klikt vanmiddag en wat voor gevoel ik bij de PC heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Jen2017:

Dank je wel voor je reactie, twijfelgeval! Het is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van je voorsituatie, je lengte, gewicht en weet ik veel wat voor factoren hoe het er uiteindelijk uit komt te zien. Dat maakt het ook lastig vind ik. Zo wil ik bijvoorbeeld best wel voorbeeldfotos meenemen van wat ik mooi vind, maar vraag me af of dat zinnig is want het is natuurlijk ook de vorm die je borsten nu hebben die van invloed zijn op h oe het er straks uit komt te zien. pfff, moeilijk!

 

Wat betreft consulten ga ik denk ik ook gewoon kijken hoe het klikt vanmiddag en wat voor gevoel ik bij de PC heb!

Idd, je ziet wel hoe het verloopt. Veel succes! Ik vond het gemakkelijk om te zeggen van ik wil bolle vorm, groter etc dan een foto. want dan zou ik miss teveel vergelijken met de foto als eindresultaat. 

Laat eens weten hoe de consult was ! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi! Duurde even voordat ik hier weer inlogde. Heb inmiddels eerste en tweede consult gehad. Voelde me gelijk op mijn gemak bij de PC: een no nonsense type. heeft me verschillende dingen laten passen en ik twijfel nu tussen 250 rond en 280 anatomisch. ze hebben zo'n mooi apparaat dat een 3d kan maken van hoe het eruit zou komen te zien. dus ik zit nu de hele tijd te loeren en te twijfelen. anatomisch ziet er mooier uit, maar ben bang dat 280 echt groot wordt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! 

 

Spannend allemaal he! Ik had dezelfde voorsituatie als jij. Heb daar geen foto van, maar ik kan je wel toevoegen in mijn album van foto's van na de operatie. Ik heb 390 cc gekregen. 

Ik dacht in eerste instantie dat dit veeeeeeeeel te groot zou worden, maar dat is het echt niet. 

Denk dus goed na over de maat. Het went snel. 
Mensen zien trouwens niets aan me (diegene die ik niets gezegd heb), omdat ik ook altijd van die maximizers aan had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Goedemiddag!

 

Aanstaande dinsdag, op de meest romantische dag van het jaar mag ik onder het mes! Heb heel lang getwijfeld over de prothese en het aantal CC's dat ik moet nemen. Ik ben 1.75, weeg 61 kilo en wil absoluut niet dat het te groot wordt. Heb nu praktisch niets dus wil ook niet ineens met enorme jetsers uit de voorjaarsvakantie komen, haha! Heb uiteindelijk besloten voor medium profile, 280CC anatomisch dual plane te gaan. Probeer wel foto's te vinden die vergelijkbaar zijn met mijn situatie maar volgens mij is dat echt koffiedik kijken, want het ligt ook aan hoe breed je borst is, hoe groot je romp, hoe veel borst je in je voorsituatie hebt, etc. etc. Ik denk dat ik het maar over me heen moet laten komen!

 

De 3d beelden zien er super mooi uit, dus ik kan niet wachten! Wel heb ik een paar vragen, misschien dat jullie me hiermee kunnen helpen:

- het valt me op de foto's op dat de borsten de eerste weken na de operatie echt nog hoog en dik zijn. Hoe lang duurt het voordat die als het ware 'indalen?'

- hoe zit het eigenlijk met push up bhs, kun je die na de operatie eigenlijk dragen of zit er niet zoveel omhoog/omlaag beweging meer in?

- Mijn vriend kan mij op zijn vroegst 2 uur PO opzoeken. Dat houdt dus in dat ik (tenzij ik iemand anders regel, haha), de eerste twee uur alleen bijkom. Hoe was dat bij jullie? hadden jullie gelijk iemand aan je bed staan? en was dat fijn/niet fijn? ik kan me voorstellen dat ik net uit die verdoving het ook prima vind om nog een beetje te tukken.

- Heb de rest van de week vrijgenomen. Heb geen kinderen en vriendlief is vanaf donderdag overdag weer aan het werk. Natuurlijk vertrekt hij wat later zodat hij me aangekleed en al ergens neer kan zetten, maar ben vanaf dag 3 PO in mn up. Wat kan je de hele dag doen?! Is het netflix & chill tot de max, of kun je ook een boek lezen (echt, geen idee, mag je een boek tillen?), of zou ik als ik geen pijn heb ook een beetje vanuit huis kunnen werken van achter de computer? Het lijkt me zo saai, eerlijk gezegd

 

Het is wel grappig, ik kijk enorm uit naar de operatie en zie daar absoluut niet tegenop, maar de gedachte aan 6 weken herstellen en rustig aan doen, niet sporten etc. echt kill me now! Je moet er wat voor over hebben :)

 

Kan niet wachten tot bikiniseizoen straks begint!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jen2017

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Push-up word het eerste half jaar tot een jaar afgeraden,omdat push-up kan zorgen dat de protheses omhoog worden geduwd, en dat kan er weer voor zorgen dat je pocket te groot word.

 

Op zich is het niet zo erg dat je vriend pas een paar uur later bij je kan zijn,kun je inderdaad zelf nog even lekker rustig bijkomen.

 

In het begin zit er nog veel vocht,dat zorgt ook ervoor dat alles nog gezwollen is, de eerste 6 weken word het kapsel aangemaakt en dan gaan ook de protheses indalen, en bij de 1 duurt dat iets langer dan bij de ander, met ongeveer 3 maanden kun je ook pas zeggen hoe je borsten er uiteindelijk uit blijven zien.

 

De eerste tijd is de tv je beste vriend, maar ook een boek lezen, en heel even computer is geen probleem, je hebt alleen je rust nodig, en die moet je ook echt pakken,want het is toch een behoorlijke operatie en dat moet je niet onderschatten.

 

Na 3 dagen alleen,moet kunnen, ik zou alleen zorgen dat je iemand op de achtergrond hebt, die je kunt bellen als er iets is,

Want je kunt en mag zelf weinig tot niets doen.

 

Ook qua werk zou je het eerst even aan moeten kijken hoe je je voelt ,de 1 is wel in staat om na een week weer aan het werk te gaan en de ander heeft daar meerdere weken voor nodig.Bureauwerk zou wellicht moeten lukken mits je maar niet hoeft te sjouwen en dingen van hogerop hoeft te pakken, want je mag je ellebogen niet boven de schouders.

 

Inderdaad het niet sporten, is iets wat je voor mooie borsten eventjes over moet hebben, want je herstelt maar 1 keer, dan kun je het beter in 1 keer goed doen, en heb je er jaren plezier van.

 

Nu lekker aftellen, voorbereidingen treffen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor je reactie! En oeps voor het niet samenvoegen, had niet door dat dat de bedoeling was!

 

Vind je opmerking over de push-ups heel waardevol, zal daar het komende jaar vanaf blijven! Telt dat ook voor voorgevormde bh's? Vaak zit er altijd wel een klein beetje padding in, maar niet alles pusht het echt omhoog. Lijkt me ergens ook heerlijk bevrijdend om niet met die pushups in de weer te hoeven :D

 

Wat betreft de andere zaken dus gewoon suck it up en de tijd zien door te komen, check! We hebben onze vakantiebestemming al gekozen dus ik ga gewoon lekker met een lonely planet op de bank liggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei Jen2017:

Dank voor je reactie! En oeps voor het niet samenvoegen, had niet door dat dat de bedoeling was!

 

Vind je opmerking over de push-ups heel waardevol, zal daar het komende jaar vanaf blijven! Telt dat ook voor voorgevormde bh's? Vaak zit er altijd wel een klein beetje padding in, maar niet alles pusht het echt omhoog. Lijkt me ergens ook heerlijk bevrijdend om niet met die pushups in de weer te hoeven :D

 

Wat betreft de andere zaken dus gewoon suck it up en de tijd zien door te komen, check! We hebben onze vakantiebestemming al gekozen dus ik ga gewoon lekker met een lonely planet op de bank liggen.

 

 

Geeft niet meis, normaal als iemand een voorstel topic heeft en er is een datum bekend, passen BB of ik die titel aan en verhuizen we het topic, maar gen probleem, het is opgelost zo.

 

Wat bijv mooie bh's zijn ipv een push-up zijn plunge, die geven wel iets meer decollete, zonder te pushen.

Precies,je bent nu zo gewend aan deze bh's, maar het mooiste is natuurlijk dat je die na je bv eigenlijk niet meer hoeft te dragen,en gewoon een mooie beugel kunt aanschaffen.

 

Klopt, gewoon al die weken even de boel de boel laten,en in een hoekje van de bank heeeeel veel tv kijken.

En op een gegeven ogenblik als je goed voelt, mag je best even lekker gaan wandelen, zodat je even uit huis bent,

 

Het loopt allemaal vanzelf,als je maar blijft denken dat herstel voorop staat, en dan komt alles goed, het zijn "maar" 6 weken.:P

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Dag dames!

 

Bijna een weer PO, dus meer dan tijd voor een operatieverslag. 

 

Half acht 's ochtends mocht ik mij melden bij de Bergman kliniek in Heerenveen. Er werd mij verteld dat ik rond kwart over acht weggebracht zou worden en in de drie kwartier daaraan voorafgaande werd ik naar 'mijn' kamer gebracht. Hier kreeg ik mijn outfit voor de operatie (zon jurk met drukknopen, lelijk mutsje en paar slippers). eerst kwam de verpleegkundige me informeren over het proces. Daarna kwam dr. van der Lei zelf langs om definitief te informeren naar het aantal door mij gekozen cc's en om de boel af te tekenen. Vervolgens kwam de anesthesist een infuusje aanleggen (had nog nooit eerder een infuus gehad, vond ik best eng maar stelde eigenlijk niets voor). Ze hingen een zakje antibiotica aan het infuus en ik werd verzocht paracetemol te slikken en een laatste keer naar de wc te gaan.

 

Klokslag kwart over acht werd ik opgehaald met bed en al, naar de operatiekamer gereden en op het operatiebed getild. Er kwamen wat mensen zich voorstellen (er was iemand van de firma bij, een assistent en de rest weet ik niet meer, vijf man in totaal geloof ik). ineens merkte ik dat ik wat prikken in een deel van mijn gezicht voelde. ik dacht help wat is dat, maar ze waren al begonnen wat spul in te spuiten voor de narcose. ik had ooit horrorverhalen gelezen over mensen die ver genoeg onder narcose waren gebracht dat ze fysiek niet meer konden reageren maar wel de pijn nog konden voelen, dus ik was super bang dat k niet goed onder narcose zou komen (dit bleek achteraf niet te kunnen, ze plaatsen plakkers op je voorhoofd waarmee hersenactiviteit gemeten wordt en ze dus gelijk kunnen zien als je niet ver genoeg onder narcose bent, dus ik had beter mijn energie aan wat anders kunnen besteden). in no time was ik onder zeil en voor ik het wist lag ik op de uitslaapkamer.

 

Wakker worden vond ik heel naar. ik had pijn en had het echt superkoud. was over mijn hele lijf aan het rillen en trillen wat natuurlijk meer pijn deed. Elke vijf minuten werd mijn bloeddruk automatisch gemeten, maar ik had het gevoel dat dat veel vaker was, elke 30 seconden ofzo. Blijkbaar heb je zo vlak ut narcose weinig besef van tijd. toen de verpleegkundige even kwam kijken, merkte ik dat ik allemaal warme tranen aan het grienen was en mijn stem heel erg bibberde. snapte ik zelf niets van maar ze zei dat dat wel vaker voorkomt, dat alle stress er dan ineens uit komt (ik had de dag ervoor 14 uur gewerkt om alles af te ronden en ben daarna nog lekker naar body balance gegaan om te ontspannen dus niet echt tijd gehad om van tevoren te stressen). er werd een zakje paracetemol aan mijn infuus gehangen en de pijn nam snel af. Een halfuur nadat ik naar de uitslaapkamer werd gebracht lag ik weer te babbelen en mocht ik ook naar 'mijn' kamer. 

 

Daarna kwam een vriendin en we hebben gezellig zitten keuvelen totdat ik wat te eten kreeg. drinken ging ook prima en plassen kon ik voor 12 uur al. Dokter kwam nog even langs om bij te praten en fotos te maken van zijn kunstwerk. Het was gelijk al mooi, dat had ik helemaal niet verwacht. Uiteindelijk zijn we rond half drie weggegaan en naar huis gereden.

 

Ik ben zeer te spreken over de kliniek en de professionals die zich met mij hebben bemoeid. Dr. van der Lei is echt een no nonsens man met een duidelijke visie op zijn vak en dat kan ik wel waarderen. De consulenten, verpleegkundigen en anesthesist namen verder ook alle tijd om mijn vragen te beantwoorden en me te informeren over de procedure en het herstel. 

 

Eenmaal thuis aangekomen heb ik besloten het tot bedtijd uit te zingen en dat heeft er waarschijnlijk aan bijgedragen dat ik van half tien tot half 5 heb doorgeslapen! Dat patroon heb i kde rest van de week gehouden, ik word elke nacht wakker rond half vijf. dan lig ik niet meer lekker en moet vriendlief mij omhoog duwen, kussens opschudden en neem ik twee nieuwe paracetemol. Lang bericht, krijg een beetje last van het typen dus ik houd hier even bij.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,

 

Ik heb een vraag en weet niet of ik een nieuw topic moet openen of dat ik hem beter hieronder kan plaatsen. Sinds maandag ben ik weer aan het werk en eerlijk gezegd... dat valt best tegen. Ik moet  20 minuten rijden om er te komen en heb een kantoorbaan waarbij ik wel wat heen en weer sjouw tussen verschillende verdiepingen om naar afspraken te komen, maar heb ook redelijk wat computertijd. Na drie uurtjes werken merk ik al dat ik meer pijn begin te krijgen en als ik thuis kom, ben ik echt uitgeblust. Borsten voelen hard en pijnlijk van binnenuit, maar als ik ze aanraak, is het tegelijkertijd alsof de hele borst slaapt (dus zo'n dof gevoelloos gevoel van buitenaf, terwijl hij van binnen pijn doet).

 

Is dat gek? ik was eigenlijk van de pijnstillers af maar zonder paracetemol vind ik het echt lastig om van 8 tot 6 vol te houden. Zijn er meer dames die hier last van hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...

Hallo @Jen2017

 

Ik lees net je verslag omdat ik zelf over 3 weken mijn eerste consult heb bij Dr. Van der Leij. Hoe zijn jouw verder ervaringen met hem en hoe is het resultaat nu je een jaar verder bent? Ikzelf ben 1,78 en 60KG, vrij tenger dus.. De struggle die jij had met het aantal CC'S zie ik ook bij mij nog wel komen. Het doet me wel goed om te lezen hoe je over de pc denkt, ik ben zelf ook een no nonsense persoon haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.