Ga naar inhoud

borstvergroting in de zomer


Gast Cathytje

Aanbevolen berichten

Hey, ik heb een vraagje.

raden jullie een borstvergroting aan in de zomermaanden? 

Ik heb zonet een afspraak gemaakt voor een eerste consultatie, maar tegen dat er effectief zal geopereeerd worden zijn we waarschijnlijk enkele maanden verder en wordt het zomer....

graag jullie advies. Bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hem zelf ook in de zomer laten doen (:

Dit omdat ik dan door de zomervakantie echt 6 weken goed rustig aan kan doen. Vind t wel een chill idee dat het dan gewoon lekker weer is en ik in de zomer automatisch een stuk lekkerder in mijn vel zit. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml daar heb je wel een punt. Ik ga zelf toch wachten tot na de zomer... misschien omdat ik stiekem wel wat angst heb voor de pijn en het zo nog even kan uitstellen :P

Heb jij al een datum? En wie gaat je opereren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mmlSpannend!! :D Ik heb woensdag een consult en zou geopereerd willen worden eind augustus - begin september. 

Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte he :) Succes alvast mocht ik je niet meer horen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op maandag 13 februari 2017 om 12:49 zei Cathytje:

@mmlSpannend!! :D Ik heb woensdag een consult en zou geopereerd willen worden eind augustus - begin september.

Ben benieuwd! Hou ons op de hoogte he :) Succes alvast mocht ik je niet meer horen!

Enorm spannend, maar allemaal voor een goed doel he (:

Hoe beviel je consult?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaai @Cathytje.... ik wordt 31 maart geopereerd, niet te koud niet te warm... ik denk dat in de zomer geopereerd worden is wel zonde van het mooi weer, ik bedoel, het duurt weken voordat je naar strand/zwembad kan gaan (door de risico dat de littekens infecteren).... verder is niet echt aangeraden om je bikini te dragen, pas na 6 weken po..... de band kan veel jeuken (heb ik gelezen van de meiden die al geopereerd zijn) en met de warmte, zweten, ik kan mij voorstellen dat de jeuk meer kan zijn..... 

Aan de andere kant heb je het wel dat door de zomer, lange dagen, sun shining tog veel beter in je vel zit, waardoor je de pijn dat je eventueel mag hebben op een ander manier verdraagt.... 

Tis een persoonlijk keuze, maar ik zou het niet in de warmste dagen van het jaar doen (ook al weet je het hier nooit wanneer het warm gaat worden)....

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mml zie ander topic :D @xstephx bedankt voor je bericht. Bij mij ligt de datum ondertussen vast. 8 augustus 2017 zal het worden. Ik heb het in mijn verlof laten vallen zodat ik niet onnodig afwezig moet zijn op mijn werk en toch voldoende rust kan nemen. Ik ga eerst nog lekker een weekje naar de kust en dan aansluitend the big day!! Hopelijk door het verlof aan de kust helemaal zen en ontspannen :) Ik heb na de operatie nog anderhalve week verlof, ik hoop dat dit voldoende is. Ik doe bureauwerk, dus moet wel lukken denk ik. En jij 31 maart al!! Spannend meid! Je zal al wel aan het aftellen zijn :P Bij wie laat je het doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames ik lees ook eventjes mee! 

Heb 8 maart een eerste consult en had via het telefonisch afspreken al gevraagd hoelang de wachtlijst was. Nu vertelde ze dat de arts ( dr peters ) tot juli vol zit. Dus waarschijnlijk als ik hier voor zou kiezen dan ben ik juli pas aan de beurt. Maar heb een vakantie geboekt in sept dus denk ik dat het te kort is om dan al op vakantie te kunnen. Dus twijfel of het dan evt maar na de zomer moet gebeuren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje

Ik ga zelf voor een operatie op 3 juli en wil eind augustus nog een weekje op vakantie. Na 6 weken verwacht ik wel weer op de been te zijn hoor. Zolang je geen enorm actieve vakantie hebt en gewoon een beetje door stadjes wandeld en van de zon geniet lijkt het mij geen probleem. Maar dat ligt natuurlijk aan jouw vakantieplannen en activiteiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje normal gezien kun je na 6 weken alles doen, sporten, bewegingen, tillen, enz. Als je hechtingen goed genezen zijn dan zou er geen bezwaar zijn om naar zwembad en strand te gaan. Ik word 31/3 geopereerd en ga in juli ook voor zwembad,strand, pretparken, enz met de kinderen. 

Maar je kan best een keer vragen aan de pc of dat geen kwaad heeft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gizmootje ik denk dat tegen dan de pijn wel weg is. Wel wat voorzichtig zijn met de zon... als je jezelf onder een parasol zet en het wat rustig aan doen, lijkt het mij wel Ok denk ik. Zowiezo is je lichaam ontspannen door het verlof en dat komt het herstel alleen maar ten goede denk ik dan. Ik zou het toch ook even met je pc bespreken en eens horen hoe hij erover denkt. Ik ga zelf voor 8 augustus, dan valt het lekker in mijn verlof en moet ik niets regelen op mijn werk. Succes alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.