Ga naar inhoud

Wie weet goede manier afvallen?


Sweetboobs16

Aanbevolen berichten

Hoi meiden!

 

Nooit gedacht dat ik dit ooit zou vragen ergens. Überhaupt druk maken om extra kilo's heb ik nooit gehad. 

 

Jaren was ik aan de slanke kant echt een mooi figuurtje. September 2015 werd er iets naars bij mij ontdekt waardoor ik 3 keer geopereerd moest worden voordat ik er vanaf was. Van September 2015 tot Juni 2016 heb ik bijna tot aan een stuk thuis gezeten. Gevolg.. eten uit verveling en aankomen door te weinig beweging. Voor dit alles woog ik 64kg en dat vond ik helemaal prima. Nu met implantaten erbij weeg ik 75kg. Nogal een verschilletje en vind het echt niet leuk..

 

Ben dol op eten en heb jaren zorgeloos alles kunnen eten zonder aan te komen. Toch wil ik super graag een aantal kilo's eraf hebben. Op dit moment is de sportschool niet iets wat ik als optie heb. Dus graag adviezen zonder sporten. Bijvoorbeeld adviezen voor eten alleen?

 

Ik lees graag jullie tips, ervaringen.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdiep je eens in de paleo leefstijl of kijk naar koolhydraten arme recepten. Erg lekker allemaal en afvallen gaat vanzelf. Wel moet je als je je doel hebt bereikt je voeding aanpassen naar uiteindelijk een balans tussen de hoeveelheid koolhydraten die jouw lichaam nodig heeft. Doe je dit niet kom je net zo hard weer aan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.