Ga naar inhoud

Ka1 : 25 oktober 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast ka1

Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Ik lijk wel weer zwanger in mijn laatste weken. :wacko: Huis MOET schoon, kasten opgeruimd, was klaar, vloeren gedweild, enz. Morgen de bedden verschonen en de laatste kleine dingetjes. Geen rust in mijn lijf. :63: Verder zijn we nog wat aan het klussen. We hebben een ander huis gezien waar we helemaal verliefd op zijn geworden. :33: Misschien zit er de komende maanden nog een verhuizing in ook! Maar....eerst ons eigen huis verkopen, daarna hopen we dat het andere huis nog te koop staat.

Kortom, de zenuwen komen langzaam op gang.... :24:

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey Karen,

Het is bijna zover, morgen heb je je :1bouncingboobs: !!! Hopelijk valt t nog mee met de zenuwen.

Bij mij is het ook bijna zover, woensdag om 7u moet ik er zijn. Is wel vroeg, maar het is maar 20 minuutjes rijden, dus valt wel mee. Ik hoop alleen maar dat mijn PC dan ook goed uitgeslapen is :4:

Veel succes morgen :71:, ik kijk uit naar je verslagje!

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

nogmaals heel veel succes gewenst

ik heb geen last van nestdrang hoor haha, had ik bij beiden kinderen ook niet dus ook niet bij deze nieuwe jongens haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!!!

Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu lekker aan het uitrusten bent.

Ben benieuwd naar je verslagje!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden. Ze zijn er hoor! Twee mooie borsten :1big_boobs:

Ben er heel blij mee, nu al en ondanks de pijn. Tjonge wat doet dat zeer zeg :102:

Ook nog de pech dat we een waterbed hebben. Daar is niet fatsoenlijk op te liggen en opstaan is een ware beproeving. :84::83: Vannacht ga ik naar zolder op het logeerbed.

Afijn, mijn verslagje: We vertrokken ruim op tijd, want er was 9 kilomter file op de A2. Maar dik op tijd aanwezig.

Even over 11 uur werden we gehaald en mocht die de mooie operatiejurk aan. Daarna kwam de anestesist en die stelde me goed gerust. Ook dr. Van Onselen kwam, maakte foto's en zette de bekende mooie tekeningen op mijn borsten. Ze waren beiden heel erg aardig en stelde me goed gerust. Rondom 11.40 werd ik naar de operatiekamer gebracht en aangehaakt aan allerlei appartuur. De anestesist kwam binnen en ging achter me zitten. Masseerde licht mijn slapen en voordat ik het wist, was ik vertrokken. Heerlijk!

Om 13.10 werd ik weer wakker. Ik lag best wel te shaken. De anestesist vroeg hoe het ging en gaf iets tegen het shaken. Ook vroeg hij hoeveel pijn ik had op een schaal van 0-10. Ergens tussen een 6 en 7 zei ik. Hierop kreeg ik pijnstilling en merkte ik dat het snel beter ging. Na een uurtje werd ik naar zaal gebracht en nadat dr. Van Onselen had gevoeld en gekeken, kreeg ik een lekker broodje en wat drinken.

De pijn viel heel erg mee, leek op spierpijn en was goed te doen.

Op 16.00 uur kwamen dr. Van Onselen en de anestesist nog even kijken en om 16.30 uur mochten we gaan. Hoop informatie mee van wat allemaal NIET mag. Thuis kwamen de waterlanders bij het zien van de kids en mijn vader en stiefmoeder.

Vannacht redelijk geslapen en nu lekker op de bank. Alles doet wel zeer en ik moet niet teveel bewegen en lachen. Dat is echt niet te doen. Zal blij zijn als deze week voorbij is en de ergste pijn over.

Ik stop ermee, hou het niet langer vol!!

:48: Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karen,

Je hebt ze :136: !!!!

Lees dat je toch wel pijn hebt, hopelijk duurt t niet te lang en kan je dan genieten!!! We moeten er toch iets voor over hebben hé. Ze zeggen dan: wie mooi wil zijn moet lijden. Maar binnenkort is dat weer helemaal vergeten :D als je gaat shoppen voor beha's en truitjes en alles past zo goed!!!!

Je hebt ook kids las ik. Hoe reageren zij er op, heb je ze verteld wat er ging gebeuren of zijn ze te klein om het te begrijpen? Ik heb mijn kids nog niks verteld, de jongste is te klein (2 jaar) en de oudste (4 jaar) die is nu op de leeftijd dat ze alles tegen iedereen vertelt, dus als ik het haar zou vertellen, weet straks iedereen dat haar mama nieuwe borsten krijgt en dat is niet de bedoeling. Vrienden en familie daar heb ik geen probleem mee (maar dan zeg ik het wel liever zelf), maar als straks op school iedereen zit te kijken dat hoeft echt niet :140: . Nu ben ik me wel aan het afvragen wat ik ze morgen ga vertellen als ik terug ben, want ik kan ze dan toch een tijdje niet opnemen (vooral de jongste) of knuffels geven of lekker rollebollen. Lijkt me wel erg lastig, maar is ook weer iets waar we even door moeten hé.

Rust nog goed en laat je maar lekker verwennen. Hopelijk gaat de pijn snel over!

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Leuk je verslagje te lezen.. :D

Klinkt als een vlot verlopen dag!!

Ben blij voor je dat je eindelijk boobs hebt!

Hoop dat de pijn snel wat minder word..

Heel veel sterkte, rust lekker uit en laat je lekker verwennen!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karen,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs!

Ik heb echt veel aan je zitten denken. Wat vervelend zeg dat je een waterbed hebt, dat is zeker niet te doen.

Ik kan nu, na 1 week, eindelijk weer zelf in en uit bed (omhoog en omlaag). Dus ik hoop dat je boven op zolder wel verterking hebt. Ik wens je weinig pijn en een snel herstel!

Oh heb je ze trouwens al goed bekeken? Heb je vandaag al gedouched?

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Wat lief allemaal, jullie reacties. Echt heel leuk dat jullie meeleven ondanks dat we elkaar niet kennen!

Dinsdag en gisteren waren zwaar. Veel last van mijn rechterborst. Links is goed te doen. Die band... :145: verschrikkelijk!!

Gisteren lekker gedouched en wat zijn ze mooi, al zeg ik het zelf :67: Precies wat ik gehoopt had. Niet te groot en past bij mijn lijf.

Slapen op het logeerbed is een verademing. Dat is er een met een verstelbare bodem. Op mijn gemak omhoog en omlaag. Maar mijn rug moet het aardig ontzien allemaal. Elke aai of massage is gewenst en gewild. :59::59:

Lang leve de paracetamol trouwens!!!

Debke; mijn kinderen zijn 6 en 9. We hebben ze het verteld en ze reageren leuk. Ze vinden het wel heel moeilijk om te zien dat mama pijn heeft, maar ik probeer veel te lachen naar ze en te zeggen dat het morgen allemaal wat beter zal gaan. Ze doen heel lief en voorzichtig met me. Ze hebben mijn nieuwe borsten nog niet gezien, maar dat zal nog wel komen. We zijn redelijk makkelijk met naakt door het huis lopen.

Ga weer stoppen, want typen doet weer zeer!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karen,

Gelukkig hebben jullie zo'n logeerbed! En als je massages thuis krijgt, is dat helemaal fijn!!

Heel lief van je kindertjes om je zo te helpen en zich zorgen te maken! schattig :)

En zoals je zegt, elke dag is het ietsje makkelijker! En ze worden alleen maar mooier !! :1bouncingboobs:

liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karen,

Goed om te lezen dat het slapen beter gaat.

Vraagje: heb je geen extra medicijnen gekregen van je arts?

Moet je het alleen doen met paracetamol?

En rechts meer pijn: Dat heb ik ook! Wellicht omdat ik rechtshandig ben en onbewust daar meer mee doe?! Of is de spier iets groter?

Ik lees dat je een band om hebt? Heb ik vaker gelezen maar ik heb die niet. Waarom heb je die?

Nou nogmaals veel beterschap!

Trouwens wat lief dat je kinderen zo met je meeleven. Die van mij: 1 en 2 jaar; willen de hele tijd op me springen!

hihihihi

groetjes

Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.