Ga naar inhoud

Ka1 : 25 oktober 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Gast ka1

Aanbevolen berichten

Hoi,

Het zijn twee meiden waarvan de oudste heeeeeeel zorgzaam is. Eergisteren had mijn man de BH even gewassen. Was nog helemaal oranje van het ontsmettingsmiddel. Dus ik op de bank. Even vergeten dat mijn moeder aan het koken was. De BH was nog niet droog toen we gingen eten. Aangezien ik NIETS :140: mocht doen zonder BH, werd ik gevoerd. :47:

Mijn dochter van 9 wilde mij het toetje geven en dat vond ze leuk om te doen. Wel apart hoor, als je gevoerd wordt door je moeder en dochter, :45:

Vandaag gaat het alweer een stuk beter als de eerste dagen. Wat dat betreft keek ik erg uit naar dit weekend. Poeh, wat een pijn de eerste dagen. :74:

Ik heb het gedaan op elke 4 uur paracetamol en ibuprufen. Meer niet. Ik had wel gelezen dat velen betere pijnstillers hebben gekregen, maar ik niet. Heb er eerlijk gezegd ook niet om gevraagd. Dacht dat ik na twee bevallingen (waarvan 1 een keizersnee) wel heel stoer was en het hierop zou redden. :23: Maar dit is duidelijk andere pijn. Gisteren zat er al 6 uur tussen de pijnstillers en vannacht heb ik heerlijk geslapen tussen 23.00 uur en 09.00 uur. Kan prima op mijn rug slapen en ook daar is de pijn grotendeels weg. Heb wel het geluk dat ik elke dag een schouder en rugmassage krijg van mijn moeder!! :127: De eerste keer dat zij mijn schouders aanraakte, ging ik zowat door de grond. Nu is de boel al aardig soepel aan het worden.

Ga zo douchen en kijken of ik een fototoestel mee kan nemen om wat foto's te maken. Heb geen foto's van hoe het was. Durfde dat niet. Ik ga vragen of dr. Van Onselen een paar wil opsturen. Hij heeft ze natuurlijk gemaakt voor de operatie. Maar zodra ik foto's heb, zet ik ze erop. Kunnen jullie in elk geval zien hoe ze nu zijn.

:53: Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hoi,

Vandaag gaat het alweer een stuk beter als de eerste dagen. Wat dat betreft keek ik erg uit naar dit weekend. Poeh, wat een pijn de eerste dagen. :74:

Ik heb het gedaan op elke 4 uur paracetamol en ibuprufen. Meer niet. Ik had wel gelezen dat velen betere pijnstillers hebben gekregen, maar ik niet. Heb er eerlijk gezegd ook niet om gevraagd. Dacht dat ik na twee bevallingen (waarvan 1 een keizersnee) wel heel stoer was en het hierop zou redden. :23:

:53: Karen

Ik denk ook dat dat hele andere pijn is ja, ik ga dan ook lekker zoveel mogelijk pijnstillers slikken, krijg ook wel goeie mee van de kliniek gelukkig. Ik denk dat het wel goed is om ze te slikken omdat je anders verkrampt raakt van de pijn en door die pijnstillers toch wat soepeler blijft. Natuurlijk is het niet goed voor je lijf maar je slikt ze ook niet wekenlang natuurlijk.....en een lichaam kan veel hebben hoor, er zijn mensen die chronisch ziek zijn en jaar in jaar uit aan hele heftige pijnstillers en medicijnen zitten....

Fijn dat je zo goed geholpen wordt door iedereen, je hebt een lieve moeder!!!

Ben benieuwd naar je foto's!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karen,

Fijn te lezen dat het beter gaat met de pijn!

Heel lief hoe je moeder en je dochter je voeren. En je krijgt dagelijks massages... jeetje, Jij wordt goed verwend! Geniet ervan!

Qua pijnstillers... inderdaad gewoon slikken! Ik ging na 5 dagen minderen. Maar ik zou gewoon naar mn lichaam luisteren! Iedereen is anders.

Ben benieuwd naar je foto's!

Liefs,

marie xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, mijn eerste foto's staan erop. Ik lijk wel dik, maar denk dat dat vocht is of zo. Heb normaal gesproken niet zo'n dikke buik :wacko:

Links is beter ingedaald dan rechts.

Ga effe eten!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ka1

ik bekeek je foto,s in de gallery,net of ik naar me eigen foto,s keek van me eerste bv,ik herkende er wel wat in,alleen jij hebt ze net wat mooier rond van onderen.

staat je goed deze maat,al het nog meer komt projecteren hoor na tal weken :1bouncingboobs:

en ja dik lijken vlak na operatie,komt me bekend voor,idd vocht :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi Karen!!!!!!!!

Dat wordt een stel mooie boobs hoor!!!! En je buik valt toch hartstikke mee? Door wat jij schreef verwachtte ik een enorme pens haha.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey

mooi hoor

je hebt ook nog bovenin zo'n bolletje, dat heb ik ook... zakt dat nog denk je???

en buik.. jup hiero ook denk dat het komt omdat we ineens wat minder doen maar wel veel drinken enzo

stoelgang is ook niet regelmatig dus voel me ook een proppie

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie foto!!

Gaat zeker heel mooi worden, meid!!

Over dat buikje... is bij mij eindelijk minder! Ik drink ook liters water en thee per dag, heeft erg geholpen. Dat helpt ook voor he stoelgang, je darmen hebben veel vocht nodig om goed te functioneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Karen,

Heb juist je foto's gezien, goed hé!! Ik heb daarnet ook foto's van mijn :1boobs: gemaakt, en ja die buik steekt bij mij ook goed vooruit. Mijn man zei nog dat ik mijn buik zo vooruit stak, maar ik kon er niets aan doen, intrekken hielp niet echt en ik voelde me ook niet zo erg op mijn gemak zonder die sportbeha dus durfde ik niet veel te bewegen. Heb zo een opgeblazen gevoel.

Liefs

Debke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!! Fijn om te horen dat iedereen last heeft van een 'dikke' buik.

Tja, mijn stoelgang is altijd een drama geweest. Van alles geprobeerd; olijfolie, veeeeeeeeel vezels, 10 kniebuigingen, eerst een kopje lauw water drinken, hielp allemaal niet veel. Maar als iemand ergens nog een goede tip heeft, graag!!!!

@jennyC; ja, tuurlijk gaan ze nog zakken. Geduld en vertrouwen!! Ik heb zo'n strakke band om de bovenkant van mijn borsten, heb jij die ook? Die zorgt er volgens mij voor dat ze naar beneden worden geduwd.

@debke; mooie foto's hoor!! Zie dat ze bij jou ook nog hoog zitten.

@daffyduck; ik schrok nogal van mijn buik bij het zien van de foto's, lijk wel 4 maanden zwanger, :45:

Groetjes, :48: Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ka1,

Je foto's (borsten) zien er al goed uit hoor.

En wat die buik betreft mag je echt op vertrouwen gaat weg.

Heb zelf ook veel water en thee gedronken en weeg nu zelfs nog minder dan voor de operatie.

Maar dat zal ook wel te wijten zijn dat de snoepkast hoog is en er niet bij kon :153:

En wat de stoelgang betreft ik kan ook maar max. 2 à 3 x per week dus heeft bij mij ook een dag of 5 geduurd na de operatie voor ik kon gaan.

Mijn dokter heeft eens gezegd 's morgens op nuchtere maag een groot glas fruitsap en daarop een groot glas lauw water drinken, hielp wel maar werd hier super misselijk van ook dus aan jouw om eventueel uit te proberen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Karen!

Goed geslapen?

Ik had vroeger ook altijd last van mijn stoelgang, maar laatste 6 jaar niet meer... Tja, had tijd nodig. Heel veel water drinken, veel olijfolie, veel groenten, bonen, noten enz... Alles wat je al weet! Ik nam altijd van die theetjes en pilletjes, maar wilde het gewoon gezond doen, dus na paar maanden ging het wel goed!! Heb nu een hele goede stoelgang zelf haha... gezond eten heeft dus vele voordelen!

Ik gebruik nu vochtevenwicht van Bional, een plantaardig voedingssupplement. Ik ga hierdoor denk ik veel vaker naar de toillet voor mn stoelgang. Echt te vaak zelf denk ik, maar goed, misschien is dat wel handig voor je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik kom er net achter dat bij mij de snoeppot ook veeeeel te hoog staat :102: Ben geen grote snoeperd, meer een koekjesmonster :101: Mijn man heeft zaterdag boodschappen gedaan en heel bewust geen koekjes meegenomen, zag ik net. Hij kent me beter dan ik dacht! :45:

En naar de supermarkt lopen is echt nog te ver vandaag!

@evi; bedankt. Ook dat van die sap met lauw water heb ik geprobeerd in het verleden. Vond het ook smerig :134:. Na een paar weken hielp dat ook niet meer.

@marie; Heerlijk geslapen, jij ook? Ik heb als ik wakker wordt last van krampen van mijn spieren. Ook in mijn borstspieren. Heb jij dat ook?? Ga Bional proberen. Baat het niet, dan schaadt het niet, toch??

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wakker worden met spierpijn in je borst is normaal!! Alles voelt 's ochtens stijver aan. Maar dit wordt met de dagen wel minder. Ik kan nu heel snel mn bed uit en mn borsten wennen binnen een paar seconden weer aan het 'wakker worden'. Mn borstspier voel ik niet echt meer, maar wel mn borsten zelf. Maar wel minder dan eerst, dus komt zeker goed!! Heb ook minder last van steken nu.

Ik had die vochtevenwicht gekocht vanwege dat buikje. Ik wilde wel eerst wachten totdat mn antibioticakuur af was, voor het geval het teveel uit mijn systeem haalt hehe... Maar zoals je zegt, gewoon proberen!! Wie weet helpt het wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Marie,

het is geen spierpijn, maar mijn spieren trekken samen tot een kramp en dat houdt een paar seconden aan. Daarna ontspannen ze zich weer. Doet ook geen pijn, maar ik vind het vervelend omdat de borstspieren zoveel mogelijk rust moet houden voor het inkapselen. Ze waren bij de kliniek erg duidelijk over rust houden in de borstspieren, vandaar.

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

hay

denk dat een beetje bewegen juis goed is voor je spiertjes overdag, dan lopen ze een beetje warm, zeg maar

en heb je misschien minder last van krampen

ik doe zelf best veel mijn licchaam geeft vast wel aan of het te ver ging

ben je ook al van de paracetamol af enzo? ik ben er vrij van heerlijk

alleen sochtends wat last en savonds

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey JennyC,

Gisteren zat ik op 4 paracetamol. Vond ik best netjes. Heb nog wel pijn, maar is te doen. Vooral rechts is errug gevoelig. Heb vandaag nog geen paracetamol genomen en zolang ik rustig aan doe, gaat het goed.

Ga vanmiddag nog wel een stukje wandelen. Het is droog, dus dat is wel lekker.

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Heb die weleens zien staan ja. Ga het proberen. Alles om maar wat vaker op de wc te kunnen zitten, hahaha.

Jenny, veel plezier vanmiddag!! Ben zaterdag de stad ingeweest. Wat veel mensen die ineens heel dicht bij je komen wha, botsen moest ik niet aan denken en probeerde zoveel mogelijk van iedereen uit de buurt te blijven!!

Maar vanmiddag zal het rustiger zijn in de stad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heb ik ook! Elke keer ik buiten ben let ik erg goed op. Lijkt me verschrikkelijk pijnlijk als je een stootje krijgt in je borsten!

Heb vandaag best veel gewandeld en heb nu rugpijn... ik denk dat ik te lang op straat was hehe

Roosvice (zoiets) werkt inderdaad ook. Heb het ook ooit genomen. Het is een soort pruimensap he?

Zoals JennyC zegt, je moet wel blijven bewegen... maar gewoon echt rustig doen... lekker wandelen, thuis dingetjes doen.. niet uren in je bed blijven hangen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, inderdaad. Vorige week ben ik lekker lang blijven liggen, maar vanmorgen stond ik om 8 uur op. Volgende week is mijn moeder er niet meer en moet mijn man vroeg werken. Wordt het weer 7 uur voor de kids :100:

Dus deze week nog lekker rustig aan en me veel laten verwennen! :101:

Fijne avond allemaal!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.