Ga naar inhoud

Sereen : 7 maart 2017 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi meiden,

 

Een beetje nerveus typ ik dit berichtje. Ik heb al een heleboel verhalen gelezen en wil mijzelf toch ook graag voorstellen.

 

Mijn naam is Sereen. Ik ben 31 jaar en heb 2 kinderen van 4 & 5 jaar oud. Al van kinds af aan heb ik een minderwaardigheidscomplex. Ik was heel erg dun en altijd het enige meisje in de klas die twee erwtjes op een plankje had met grote tepels. Op latere leeftijd is dit niet verbeterd. Ik heb niet eens een volwaardige A-cup.  Ik sport 4 dagen in de week en mijn buikspieren steken bijna verder uit dan mijn borsten alleen mijn tepels steken ver naar voren (deze zijn 2 cm groot) Hierdoor durf ik niet in bikini en draag ik altijd weide kleding omdat strakke kleding niet past vanwege het missen van borsten (de hals is dan te laag waardoor mijn tepels er net buiten vallen) Na jaren twijfels heb ik de knoop doorgehakt. Ik wil graag mijn borsten laten vergroten. Vanaf afgelopen oktober ben ik hier al mee bezig. Eerst werd mij vertelt dat ik een medische indicatie zou hebben vanwege de trauma en vanwege het feit dat er minder dan 1cm klierweefsel is. Na lange discussies met het ziekenhuis en de zorgverzekeraar (die dit per 2017 zouden vergoeden) werd het alsnog afgewezen. Ik heb besloten om de operatie zelf te betalen en niet nogmaals met het ziekenhuis hier tegen in beroep te gaan.

 

Nu mag ik morgen (8-2) op consult in Amstelveen bij dokter Schiettecatte. Waar ik zo goed als 22-02 de operatie zou hebben. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring met deze arts en uiteraard ook naar de herstelperiode. Ook sport ik veel dus zou ik graag 6 weken na de operatie mijzelf weer fit willen trainen met oog op onze bruiloft in december op Curacao. 

 

Ja, een heel verhaal maar ben erg benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

 

Groetjes Sereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Vandaag ben ik bij dr Schiettecatte geweest. Ik had er een goed gevoel bij en wij hebben de operatie ingepland op 7 maart (een beter verjaardagscadeau kan ik mij niet wensen ☺)

 

Hij wil mentor 375/400 cc cohesive high profile dual plane plaatsen. Nu heb ik er echt geen verstand van... ☺ maar zouden jullie mij kunnen vertellen waar ik ongeveer op uit kom? Want ik wil niet dat ze te groot zijn en ben daar wel bang voor! Ik ben zelf 1.74 m en ik weeg 58 kg. Nu heb ik een AA75 dus de borsten zijn meer dan welkom ☺ ik ben zo benieuwd naar jullie advies want ik kan het mij moeilijk inbeelden.

 

verdere tips na de operatie zijn ook meer dan welkom!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai! Ik ben gisteren door Dr Schiettecatte geopereerd tot nu toe ben ik over alles super tevreden!! Foto bijgevoegd van 1 dag po ik heb ronde protheses van mentor 700cc dual plane

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sereen 

 

Hoi hoi, en welkom op BF :) 

 

Bijzonder dat je bent afgewezen want je zou denken dat je ervoor in aanmerking komt. Nou moet ik zeggen dat ik veelal lees dat sommige zorgverzekeraars of ziekenhuizen nog niet op de hoogte zijn of hun systemen niet hierop zijn aangepast... ( verwarring dus!) Heb je gevraagd wat ze WEL nodig hebben voor akkoord? Soms brengt deze vraag het probleem wel aan het daglicht. Zo zonde als je er naast heb gegrepen!! 

 

Met betrekking tot je sport zou ik advies vragen bij je PC. Sommige hanteren na 6 weken maar ook pas na 3 maanden. Echt afhangkelijk welke sport je beoefen. 

 

We hebben iemand op het forum met een glazen bol mbt maten inschatten. Stuur je maten en prothesesinfo etc naar haar per pb ( @best_boobie ) wel effe geduld hebben want ze is op vakantie en heeft slechte wifi maar ze reageert wel. Gezien je lengte en maat lijkt mij dit zeker niet te groot maar gok niet mee.. :P 

 

Als je in de zoekbalk tips of lijstje intikt, kids en bv...komen er genoeg topics  uit ;) Veel plezier bij het voorbereiden van je boobs en natuurlijk je tropische bruiloft :) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai! Wauw bekend verhaal zeg..

Ik ben dan wel 24 jaar maar ook 2 kids (4 en 2 jaar) ook weinig borsten en grote tepels. Ook via zorgverzekering bezig geweest en via ziekenhuis maar helaas...(maar dat was vorig jaar) ik zal als ik jou was je nog wel even in gaan verdiepen waar je recht op hebt nu alles is veranderd qua zorgverzekering en precies hun redenen vragen waarom ze het niet willen vergoeden

 

ik ben 1.75 en 56kg 

Ik ben afgelopen september geopereerd in amstelveen door koeijers en heb anatomisch 330cc gekregen.

 

Spannend voor jou zeg dat je 7 maart aan de beurt bent!

2 dagen later ben ik weer aan de beurt vanwegen complicaties helaas :16:

 

Let wel op trouwens (want dat wist ik dus niet) dat je in die kliniek alleen naar boven gaat naar de zaal en alles alleen doet dus... wel met verpleegsters enzo natuurlijk maar er mag niemand mee (man, ouder,vriendin etc) zodra je uitgeslapen bent en je mag naar huis wordt je naar beneden begeleid en zie je de gene weer in de wachtkamer die met je mee is. Dat vond ik het enige nadeel.

 

Succes met alle voorbereidingen en geniet van de voorpret ^_^

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Kimmy8374:

Hai hai! Ik ben gisteren door Dr Schiettecatte geopereerd tot nu toe ben ik over alles super tevreden!! Foto bijgevoegd van 1 dag po ik heb ronde protheses van mentor 700cc dual plane

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 WoW meis wat zijn ze mooi! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Heb je veel pijn? Hoe is alles gegaan?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei BrownieG:

@Sereen 

 

Hoi hoi, en welkom op BF :) 

 

Bijzonder dat je bent afgewezen want je zou denken dat je ervoor in aanmerking komt. Nou moet ik zeggen dat ik veelal lees dat sommige zorgverzekeraars of ziekenhuizen nog niet op de hoogte zijn of hun systemen niet hierop zijn aangepast... ( verwarring dus!) Heb je gevraagd wat ze WEL nodig hebben voor akkoord? Soms brengt deze vraag het probleem wel aan het daglicht. Zo zonde als je er naast heb gegrepen!! 

 

Met betrekking tot je sport zou ik advies vragen bij je PC. Sommige hanteren na 6 weken maar ook pas na 3 maanden. Echt afhangkelijk welke sport je beoefen. 

 

We hebben iemand op het forum met een glazen bol mbt maten inschatten. Stuur je maten en prothesesinfo etc naar haar per pb ( @best_boobie ) wel effe geduld hebben want ze is op vakantie en heeft slechte wifi maar ze reageert wel. Gezien je lengte en maat lijkt mij dit zeker niet te groot maar gok niet mee.. :P 

 

Als je in de zoekbalk tips of lijstje intikt, kids en bv...komen er genoeg topics  uit ;) Veel plezier bij het voorbereiden van je boobs en natuurlijk je tropische bruiloft :) 

 

xx

 Ja, wij hebben alles geprobeerd! Maar omdat zij van mening zijn dat ze op de foto een plooi zien in tegenstelling tot de echo willen ze het niet vergoeden. Die plooi is mijn borstspier! Niet het klierweefsel. Zelfs het ziekenhuis begrijpt er niks van. Hij heeft wel aangegeven dat ik de rekening kan opvoeren bij de belastingdienst omdat ik van hem een duidelijke medische verklaring heb. Wie niet waagt, wie niet wint Operatie in het ziekenhuis was alleen veel duurder dan in een kliniek. 

 

Ik ga zeker al jouw tips opvolgen Ben zo benieuwd naar het resultaat. Ik kan niet wachten tot 7 maart... en natuurlijk tot de bruiloft ( hopelijk staat de jurk nog net zo mooi... gelukkig heb ik in juli de laatste doorpas )

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

Hoi meis,

 

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten als je dat leuk vind.

 

x

Dankjewel!  Ik had het zelf al geprobeerd maar ik denk dat ik er niet zoveel verstand van heb! Haha 

 

ik hou jullie zeker op de hoogte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Mackytje:

Hai! Wauw bekend verhaal zeg..

Ik ben dan wel 24 jaar maar ook 2 kids (4 en 2 jaar) ook weinig borsten en grote tepels. Ook via zorgverzekering bezig geweest en via ziekenhuis maar helaas...(maar dat was vorig jaar) ik zal als ik jou was je nog wel even in gaan verdiepen waar je recht op hebt nu alles is veranderd qua zorgverzekering en precies hun redenen vragen waarom ze het niet willen vergoeden

 

ik ben 1.75 en 56kg 

Ik ben afgelopen september geopereerd in amstelveen door koeijers en heb anatomisch 330cc gekregen.

 

Spannend voor jou zeg dat je 7 maart aan de beurt bent!

2 dagen later ben ik weer aan de beurt vanwegen complicaties helaas :16:

 

Let wel op trouwens (want dat wist ik dus niet) dat je in die kliniek alleen naar boven gaat naar de zaal en alles alleen doet dus... wel met verpleegsters enzo natuurlijk maar er mag niemand mee (man, ouder,vriendin etc) zodra je uitgeslapen bent en je mag naar huis wordt je naar beneden begeleid en zie je de gene weer in de wachtkamer die met je mee is. Dat vond ik het enige nadeel.

 

Succes met alle voorbereidingen en geniet van de voorpret ^_^

 

X

 

Dankjewel voor je berichtje! Jeetje wat vreselijk dat je complicaties hebt... wat is er gebeurd? Ik ben daar zo bang voor! En moet je het dan weer zelf betalen?

 

Ik had al zoiets gelezen in de folder. Hoe lang heb jij daar gezeten voordat je naar beneden mocht? En ben je blij met het formaat? Ik ben zo benieuwd hoe groot 375/400cc is... maar ik ga @best_boobie een berichtje sturen!

 

sterkte meis, hou mij maar op de hoogte! Ben erg benieuwd. Ze vergoeden het niet omdat zij van mening zijn dat de foto anders oogt dan de echo (op de foto zien ze een plooi volgens hen ? Maar de echo geeft aan dat het duidelijk is dat mijn klierweefsel minder dan 1 cm is. De plooi op de foto is mijn borstspier. Zelfs de arts begrijpt het niet) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sereen:

 WoW meis wat zijn ze mooi! Ik ben zo benieuwd naar het resultaat! Heb je veel pijn? Hoe is alles gegaan?

 

Thanxxx morgen ga ik de tape eraf halen!! Ook zo nieuwsgierig... de pijn was het ergst de eerste nacht daarna gaat het langzaam wel weer steeds beter! Verder ben ik echt heel tevreden over hoe het is gegaan. Hele aardige mensen daar allemaal! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sereen Ook bijzonder om te lezen dat men een verschillende visie heeft op de foto. Je zou toch denken dat het ziekenhuis er wel zicht op heeft! Hopelijk heb je meer geluk met de belasting :) 

 

Meestal bij 3 maanden zijn de borsten wel in balans qua maat. Zullen wel vormen en zachter worden gedurende de maanden maar zal niet zoveel verschil moeten geven als jij je trouwjurk aan moet. Gaat vast goedkomen en tegen die tijd heb je al genoeg bikini's gescoord om te shinen op sunny island ;) 

 

Alvast heel veel succes 7 maart en een gezond herstel :35: 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Kimmy8374:

Thanxxx morgen ga ik de tape eraf halen!! Ook zo nieuwsgierig... de pijn was het ergst de eerste nacht daarna gaat het langzaam wel weer steeds beter! Verder ben ik echt heel tevreden over hoe het is gegaan. Hele aardige mensen daar allemaal! Xx

 

 

Spannend hoor! Ben benieuwd hoe ze er uit gaan zien :)En wat fijn dat de pijn mee viel! 

 

Ik ga dinsdag nog even doorpassen even het verschil zien tussen 375 cc en 400 cc... ik kan het niet goed zien dus ze gaan nu een 3D foto maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@BrownieG ja stom he! Wij snappen dit zelf ook nog steeds niet. Maar we hebben de centjes ervoor dus dan gaan we het zo maar doen ^_^ 

 

Bikini's!! Ohhh ik zie nu al zoveel mooie maar ik durf niets te kopen op de gok :blush: hahaha.. dalijk alle tijd! Ik kan echt niet wachten tot het zo ver is... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sereen idd stom!! Dit zou betekenen dat iemand bij de zorgverzekering geen foto's kan aflezen. Ach zo is het ook opgelost en je hebt het geprobeerd! Zou mij ook niet weerhouden :) 

 

Oh oh, idd niet op de gok kopen of te vroeg...pfff weet er alles van :45: Straks kun je los na de zomermaanden in de sale en...alles opkopen :P Of het je gaat lukken is een tweede ;) 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Thursday, February 09, 2017 om 06:33 zei Sereen:

 

Dankjewel voor je berichtje! Jeetje wat vreselijk dat je complicaties hebt... wat is er gebeurd? Ik ben daar zo bang voor! En moet je het dan weer zelf betalen?

 

Ik had al zoiets gelezen in de folder. Hoe lang heb jij daar gezeten voordat je naar beneden mocht? En ben je blij met het formaat? Ik ben zo benieuwd hoe groot 375/400cc is... maar ik ga @best_boobie een berichtje sturen!

 

sterkte meis, hou mij maar op de hoogte! Ben erg benieuwd. Ze vergoeden het niet omdat zij van mening zijn dat de foto anders oogt dan de echo (op de foto zien ze een plooi volgens hen ? Maar de echo geeft aan dat het duidelijk is dat mijn klierweefsel minder dan 1 cm is. De plooi op de foto is mijn borstspier. Zelfs de arts begrijpt het niet) 

 

 

Ik heb een bottoming out .. komt zelden voor. Gelukkig wordt het gewoon vergoed en hoort het bij de nazorg. 

En ja complicaties zullen altijd kunnen gebeuren helaas. Ik ben gewoon echt een pechvogel want dit had hij al 20 jaar niet meer gezien. 

 

Ik ben erg blij met het formaat. 

En ik denk dat ik ongeveer 3 a 4 uurtjes daar heb gelegen. 

 

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden van je verzekering. Ik zal zeker er nog achter aan gaan. Want een foto kan vertekend beeld geven en een echo niet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2017 om 22:05 zei Mackytje:

Ik heb een bottoming out .. komt zelden voor. Gelukkig wordt het gewoon vergoed en hoort het bij de nazorg. 

En ja complicaties zullen altijd kunnen gebeuren helaas. Ik ben gewoon echt een pechvogel want dit had hij al 20 jaar niet meer gezien. 

 

Ik ben erg blij met het formaat. 

En ik denk dat ik ongeveer 3 a 4 uurtjes daar heb gelegen. 

 

Ik vind het echt te belachelijk voor woorden van je verzekering. Ik zal zeker er nog achter aan gaan. Want een foto kan vertekend beeld geven en een echo niet. 

 

Jeetje! Dat is echt balen zeg... maar wel fijn dat het wordt opgelost.

 

ik ben vorige week toch nog even gaan passen, maar ik vond het niet groot ogen de 375 CC dus ik ga ervoor! (ik moet wel eerlijk bekennen dat ik echt zo bang ben voor de operatie! Geen idee waarom maar krijg het er wel een beetje benauwd van nu het dichterbij komt!)

 

wij hebben nogmaals een klacht ingediend... weer afwachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Sereen:

 

Jeetje! Dat is echt balen zeg... maar wel fijn dat het wordt opgelost.

 

ik ben vorige week toch nog even gaan passen, maar ik vond het niet groot ogen de 375 CC dus ik ga ervoor! (ik moet wel eerlijk bekennen dat ik echt zo bang ben voor de operatie! Geen idee waarom maar krijg het er wel een beetje benauwd van nu het dichterbij komt!)

 

wij hebben nogmaals een klacht ingediend... weer afwachten!

Ja echt balen idd. Maar niks aan toen. Het wordt als het goed is opgelost.

 

Goed dat je nog een keer hebt gepast. En uiteindelijk vind ik zelf dat het er echt veel anders (mooier) eruit ziet dan met het passen. 

 

Hoe komt het dat je zo bang bent? De narcose? De pijn erna? Bang voor complicaties? 

 

Makkelijker gezegd dan gedaan maar je er druk om maken heeft echt totaal geen zin. Je kunt er beter relaxt onder zijn want of het nou wel of niet goed gaat (dat niet goed gaan, gaan we maar niet van uit) die operatie komt er want dat wil je.

 

En twijfels komen misschien ook wel, daar hebben meerdere meiden hier last van.. maar bedenk je dan dat je dit al zo lang zo graag wilt. Nu is het moment! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo de skivakantie is voorbij en gelukkig hebben we niks gebroken hahahah... ik heb niet veel gevolgd omdat ik eerst de griep had en meteen daarna op vakantie ben geweest :blush:

 

Maar nu is het dan echt zo ver! Ik kan het eigenlijk nauwelijks bevatten zeker nadat ik gisteren nog hard heb staan poetsen, een post bh heb gekocht (1 was wel weinig:blink:) En vannacht nauwelijks geslapen... Vanmiddag om 13:00 uur staat de operatie gepland :D ik heb er enorm veel zin in...

 

Heeft er iemand nog last minute tips over wat ik bijvoorbeeld mee kan nemen etc.!? 

 

Ik hou jullie op de hoogte en als jullie het leuk vinden zou ik before en after foto's kunnen posten ^_^

 

keep you posted!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend hoor, ik voel je spanning door het scherm, maar komt vast goed. Ik zou mijn oude beha ritueel verbranden daar voor de deur :D

Heel veel succes, en keep us posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.