Ga naar inhoud

Sebbin 255 cc dr verdonck


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,:wub:

 

vorige week heb ik een consult gehad bij dhr verdonck, mij is de Sebbin 235 cc max 255 cc aangeraden.

ik ben heel small en klein vandaar dat er echt niet meer in gaat passen.

het maakt mij onzeker dat ik geen voorbeeld vind op het internet, en dus niet zo goed weet hoe het gaat uit zien.

 

Dit forum is nog mijn enige hoop.

zijn er dames met Sebbin? Zou fijn zijn als er wat dames zijn die ook max 255 cc hebben. Hopelijk krijg ik snel reactie :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heb je nu voor cup? Ik aa/a en sta nu gepland voor 245CC anatomisch. Dual plane (deels achter en deels voor de borstspier) heb een 3d scan in mijn album staan (zie profiel) mijn wens was een C cup en toen kwam dr arts met 215 en 245 pasprotheses. Erna komt 280cc. Die ga ik nog passen om te kijken of het nog natuurlijk is of niet. Anders ga ik voor de 245. Denk alleen na opmeten dat 280 ook niet meer gaat passen qua maat van de prothese en er dus niet meer natuurlijk uit gaat zien wat ik wel wil. 7-3 ga ik terug om te passen en 6-4 krijg ik boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Zuster89:

Wat heb je nu voor cup? Ik aa/a en sta nu gepland voor 245CC anatomisch. Dual plane (deels achter en deels voor de borstspier) heb een 3d scan in mijn album staan (zie profiel) mijn wens was een C cup en toen kwam dr arts met 215 en 245 pasprotheses. Erna komt 280cc. Die ga ik nog passen om te kijken of het nog natuurlijk is of niet. Anders ga ik voor de 245. Denk alleen na opmeten dat 280 ook niet meer gaat passen qua maat van de prothese en er dus niet meer natuurlijk uit gaat zien wat ik wel wil. 7-3 ga ik terug om te passen en 6-4 krijg ik boobs!

Ik heb nu een aa/a cup.

en ik ben 1m56 en rond de 46 kilo.

ik ga waarschijnlijk voor de high profile sebben. 255 zou echt de max zijn bij mij. Sebbin is een smalle prothese deze zou beter bij mijn postuur staan.  Als ik groter dan dat wil gaan zou ik een 2e operatie moeten ondergaan. Maar ben ik niet van plan want ik wil het niet te overdreven gaan maken! Ik zal zo eens een kijkje gaan nemen in je album! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.