Ga naar inhoud

Kluts kwijt


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal...

 

Ik ben momenteel helemaal de kluts kwijt. Ik ben bij 4 verschillende pc geweest voor info en dit zijn de resultaten. Nu weet ik

niet wat het beste is en welke ik best kies.

 

Dr Paul Bosmans:

1e consult: 365cc sebbin prothese 85% gevuld

2e consult: 395cc sebbin prothese maar deze keer had hij 100% gevulde op zijn bureau liggen. Nu weet ik niet welke prothese hij wou gebruiken.

Plaatsing: absoluut voor de spier

 

Dr Nelissen:

Ultieme maximum: 275cc mentor high profile.

Plaatsing: sowieos voor de spier.

Bij deze pc voelde ik me niet zo op mijn gemak. 

 

dr Verdonck:

Ultieme max 265cc high profile monobloc silicone softone.

Plaatsing: tussen de spier

Hij heeft snel snel uitleg gegeven incl passen heeft 20 min geduurd.

 

Dr vanstraelen:

300cc motiva prothese demi. Ik kon ook eventueel naar 300cc full (high profile) gaan. 

Plaatsing: tussen de spier

 

Mijn eerste gevoel ging uit naar Dokter Bosmans met de sebbin prothese. Nu zei men mij ook dat ik best geen 85% gevulde prothese neem daar deze plooien geeft en dit daadwerkelijk voelbaar is. 

 

 Ben 28 jaar, 1m68 en weeg 55kg. mijn natuurlijke borst heeft een breedte van 11,5cm. Heb nu een platte 75a, 70b.Heb dus niet veel vet onder Mn huid. De prothese dan best voor of achter de spier? 

En wat met rekbaarheid van de huid? Volgens dr Verdonck zou ik striemen krijgen en is Mn huid niet rekbaar genoeg om groter te gaan... 

ik droom thans van een mooie D-cup...

 

wat nu? Iemand die me raad kan geven in deze zoektocht? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nailartistE

 

He meis, 

 

Bedoel je niet, Dr. Luc Bosmans en Dr. Paul Vanstraelen ? 

 

En weet je zeker dat het hier gaat om de Sebbin 85 en 100 % gevuld, want bij mijn weten heeft alleen de Eurosilicone de 85 en 100 % gevulde protheses, en ik heb vaker gezien dat Dr. Bosmans werkt met de Eurosilicone.

 

Zou ook niet kiezen voor de Motiva Demi, want dat is een Low Profile, en dan ga je echt geen mooie ronde bolling krijgen.

 

Voor de spier, dual plane of geheel achter de spier plaatsen heeft ermee te maken of je huid dik genoeg is, en of je zelf nog redelijk wat borstweefsel hebt,is dat niet zo, dan kun je dus bij plaatsing voor de spier heel snel de prothese rand gaan zien, en ook rimpel/plooivorming krijgen.

 

Dus heb je inderdaad een dunne huid dan is het aan te raden om dual plane of geheel achter de spier te nemen, of het zou soms voor de spier kunnen als je bijv de Natrelle 510 laat plaatsen , dit is alleen een anatomische prothese,  deze prothese heeft een hele dunne bovenrand,en een pc die daar redelijk vaak mee werkt is Dr. DeMeyere in Gent.

 

Tevens is het ook altijd heel erg belangrijk of jij je op je gemak voelt bij een pc, er moet een klik zijn, en je moet voldoende vertrouwen in hem hebben.

 

De 2e pc uit het rijtje staat niet zo heel erg goed bekend, de andere heb ik wel goede verhalen over gelezen, maar het gaat hier ook om jouw eigen wens hoe groot je wilt gaan, en als er al pc's zijn die dan te weinig cc willen/kunnen plaatsen, ga jij achteraf niet blij worden.

 

Wat je kunt doen,is nogmaals bij de artsen die jouw voorkeur hebben opnieuw gaan passen, en dan nog eens kijken waar je op uit zou komen, of je gaat verder zoeken naar een pc die aan jouw wensen kan en wilt voldoen qua grote.

 

Dan kun je in Belgie kijken voor Dr.Plovier, of eventueel Dr. DeMeyere, en wil je eventueel uitwijken naar Nederland dan zou je kunnen overwegen, Dr. Nio in Amsterdam.

 

Het is altijd een beetje een zoektocht, maar je betaald er een hoop voor en dan moet je wel volledig achter je keuze staan,en de protheses en cc krijgen die jij graag wilt ( mits het past)  maar bijv Plovier en Nio durven net iets meer cc te plaatsen.

 

Denk er gewoon eens rustig over na.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel inderdaad die 2 chirurgen! 

Hij heeft duidelijk opgeschreven sebbin 85% gevulde prothese.. vind het raar dat het zo tegenstrijdige consultaties waren.. ik denk dus ook dat het beter is om achter de spier te werken..

ik ga dokter Paul vanstraelen eens mailen of hij niet ietsje meer cc kan plaatsen...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat dacht ik al, je bent inderdaad een beetje de kluts kwijt ;)

 

Ja zo zie je dat iedere pc zijn eigen werkwijze en advies heeft, en dat is heel erg verwarrend.

 

Zou ik doen, en dan zeker geen Demi nemen , maar Full of eventueel  Corse vragen.

 

Ok, ja het zou best kunnen dat er bij de Sebbin ook al weer andere protheses zijn gekomen, maar ik ken deze alleen van de Eurosilicone.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.