Ga naar inhoud

tita375 : april 2017 : Dr. Nio : OLVG-West


Aanbevolen berichten

Hallo
Ik ben Tita
Ik heb 375 dualplane en zal binnen enkele maanden bij DR. Nio een dualplane 600CC krijgen.
Ik ben zeer mager en klein. Wordt dit niet te groot? Ik hou wel van grote borsten.
Hij stelt de 600cc Eurosiliconen voor. Iemand ervaring hiermee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎2‎-‎12‎-‎2016 om 18:22 zei tita375:

Ik hoop niet te veel rugpijn nadien ☺

:45: 

Het is maar 225 gram per borst meer he, dus dat zal wel meevallen ;) 

Om even een beetje serieuzer antwoord te geven.. Weet je toevallig welk merk prothesen je nu hebt, en of die rond of anatomisch zijn en welk profile ze hebben? Ik zou evt de projecties (het volume naar voren van beide prothesen) eens onder elkaar kunnen zetten, om te zien hoeveel cupmaten je groeien gaat (ongeveer)
Je kunt dan zelf ook zien om hoeveel cm en mm het gaat :) 
Welke cupmaat heb je nu met je 375 cc en welke cupmaat had je voor je eerste bv?

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hallo

Ik heb nu 375 Dual plane. Ik vind dit persoonlijk te weinig.

Dr Nio Zou mij 600 cc kunnen geven.

Normaal zou ik dit laten uitvoeren, maar door een Plastische chirurg hier in België gehoord,

dat na 5 tal jaar er problemen zullen optreden met de te grote prothesen.
Dan zal er terug een operatie volgen noodzakelijk...
Heeft iemand hier dit ook al horen zeggen door Chirurgen die dit afraden??

Grtjs Tita!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai @tita375

 

Het eerste wat ik mij afvraag is dan waarom deze PC dit zegt? Wat zijn de beweegredenen om tot dit besluit te komen en hoe kan hij bepalen dat dit binnen 5 jaar gaat gebeuren?? 

 

Nou zijn Nio en Plovier wel de chirurgen die met grote protheses overweg kunnen. Kan echt niet iedere PC!! Zij hanteren een bepaalde operatietechniek en hebben genoeg ervaring en visie om te bepalen wat wel/niet kan. 

 

Succes ermee en hoop dat je tot een beslissing kan komen.

xx

 

ps; zie reacties in je eigen topic die je wellicht over het hoofd hebt gezien? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 17 februari 2017 om 21:06 zei Jaydee:

@BrownieG, ja, en jouw reactie wordt nu volgens mij ook weer over het hoofd gezien :4:. Maar niet door mij...:38:.

 

Xx Jaydee 

 

hahaha. Tja, sommige openen een topic maar volgen het zelf niet meer of weten de weg ernaar niet te vinden :45: In dit geval heeft @tita375 mij via pb benaderd en bedankt voor mijn reactie. 

 

Maar soms is het wel fijn om een topic zo compleet mogelijk te lezen ;) 

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.