Ga naar inhoud

Liesjexxx : 24 februari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik ben 20 jaar en kijk al superlang uit naar een nieuw paar borsten. Ik word 24 februari geopereerd door dr Verdonck ik kan al niet wachten! 

Nu zit ik wel met een vraagje, ik heb nu een kleine Bcup en heb gekozen voor 330cc XHP heeft er iemand enig idee hoe groot mijn nieuwe borsten gaan zijn? Ik zou graag een volle C of kleine D krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Heeft jouw chirurg niet gezegd welke maat je zou uitkomen?

Ikzelf heb een A-cup, en wou een mooie C, mijn PC heeft mij aangeraden om 210 cc te laten inbrengen omdat ik nogal mager ben, dus ik denk dat jij toch zeker aan een kleine D-cup zou komen.

Hebben ze bij jou ook en 3D scan gemaakt? :)

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Liesjexxx! Wat spannend allemaal! Ik weet precies hoe jij je voelt, maar no worries! bij Dr. Verdonck ben je echt in zeer goede handen. Ik twijfelde al jaren om een bv te laten uitvoeren en heb verschillende chirurgen bezocht voor advies. Toch had ik de beste click en vertrouwen in Dr. Verdonck. Ik heb hem in twee klinieken ontmoet en heb zoveel mogelijk info over hem opgezocht, ook van zijn werk. Je bent dus in goede handen!

 

Als je twijfels hebt kan je het hier bespreken maar natuurlijk ook met Dr. Verdonck. Je kan hem gerust bellen en opzoeken hoe vaak je wilt. Dat is echt geen enkel probleem. Ik schaamde me ook eerst om een last te zijn maar de lieve vrouwen op dit forum hebben mij aangemoedigd om wel contact op te nemen met de chirurg hoe vaak dat nodig is voor mezelf. Dr. Verdonck is ontzettend geduldig en het enige wat hij wilt is dat je tevreden bent.

 

Ik heb vorige week vrijdag (27 januari) een borstvergroting laten uitvoeren door Dr. Verdonck aan de Belgian Breast Clinic. De laatste 2 weken voor de operatie ben ik 2 keer bij hem geweest, helemaal uit Amsterdam. 2 dagen voor de operatie ging ik twijfelen over de maat en toch hebben zij mij met open armen ontvangen om weer te komen passen. Het is echt niet erg! Dus als je vragen hebt of twijfels neem gerust contact met hem op! Ik heb trouwens the medical manager van de Belgian Breast Clinic (Stephanie) plat gemaild met vragen haha en ze zijn super lief en snel met reageren. Bij welke kliniek gaat Dr. Verdonck je helpen?

 

Trouwens, ik heb een super lang verhaal geschreven over mezelf in mijn profiel hihih (je kan het lezen). Ik ben best klein (160 cm en 50kg) en had een kleine cup B ik wilde graag naar een kleine D maar wel natuurlijk!!! Dr. Verdonck had me 280 cc geadviseerd en ik ben zelf uiteindelijk voor 295cc Motiva Ergonomix High Profile. Dat was ook het maximale wat ik kon zetten voor een natuurlijk resultaat en om eigen weefsel over te houden rondom de prothese. Vergeet niet dat je niet naar cup maten en aantal cc moet kijken maar naar wat jij mooi vindt passen bij jouw postuur en lichaam.

 

Ik hoop dat dit jou een beetje helpt! Veel liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesjexxx & @JJ' wij hebben alle drie dezelfde datum en chirurg. 24 feb the BBC door dr Verdonck. Super spannend he ☺. 

 

Lastig he, het aantal cc. En dat terwijl er maar mm verschil in zit. Het is deels ook een stuk gevoel wat er bij komt kijken. 

 

Ik ben 172m en weeg ongeveer 66kg. Tijdens de borstvoeding (ik heb twee kinderen) had ik een prachtige volle D. Nu heb ik een lege B. Om terug te gaan naar die volle D zou ik ongeveer uitkomen op 375cc. 

Mijn keuze is sowieso Motiva, die protheses vond ik echt fijn aanvoelen. Motiva Full Ergonomix. 

 

Wat zijn jouw twijfels? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mia '82:

@Liesjexxx & @JJ' wij hebben alle drie dezelfde datum en chirurg. 24 feb the BBC door dr Verdonck. Super spannend he ☺. 

 

Lastig he, het aantal cc. En dat terwijl er maar mm verschil in zit. Het is deels ook een stuk gevoel wat er bij komt kijken. 

 

Ik ben 172m en weeg ongeveer 66kg. Tijdens de borstvoeding (ik heb twee kinderen) had ik een prachtige volle D. Nu heb ik een lege B. Om terug te gaan naar die volle D zou ik ongeveer uitkomen op 375cc. 

Mijn keuze is sowieso Motiva, die protheses vond ik echt fijn aanvoelen. Motiva Full Ergonomix. 

 

Wat zijn jouw twijfels? 

Wat gezellig! Dan zullen we elkaar vast tegenkomen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-2-2017 om 07:47 zei Mia '82:

@Liesjexxx & @JJ' wij hebben alle drie dezelfde datum en chirurg. 24 feb the BBC door dr Verdonck. Super spannend he ☺. 

 

Lastig he, het aantal cc. En dat terwijl er maar mm verschil in zit. Het is deels ook een stuk gevoel wat er bij komt kijken. 

 

Ik ben 172m en weeg ongeveer 66kg. Tijdens de borstvoeding (ik heb twee kinderen) had ik een prachtige volle D. Nu heb ik een lege B. Om terug te gaan naar die volle D zou ik ongeveer uitkomen op 375cc. 

Mijn keuze is sowieso Motiva, die protheses vond ik echt fijn aanvoelen. Motiva Full Ergonomix. 

 

Wat zijn jouw twijfels? 

Hoi! Jaa super spannend! Ik had eerst twijfels dat ze te groot of te klein gaan zijn maar mn vriend heeft me overtuigd om gewoon bij mn eerste keuze te blijven  Nu is het alleen nog afwachten pff wat duurt dat lang zeg! 

Groetjes! X 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2017 om 11:23 zei Mynthe:

Hey meid!

Heeft jouw chirurg niet gezegd welke maat je zou uitkomen?

Ikzelf heb een A-cup, en wou een mooie C, mijn PC heeft mij aangeraden om 210 cc te laten inbrengen omdat ik nogal mager ben, dus ik denk dat jij toch zeker aan een kleine D-cup zou komen.

Hebben ze bij jou ook en 3D scan gemaakt? :)

Groetjes! X

Hoi! Ik denk dat ik zaterdag iets verkeerd gedaan heb, mijn reactie is niet geplaatst zie ik net oepsie! Ik had eerst gekozen voor 350cc en dan zou ik uitkomen om een grote d. Bij 330cc hebben we het nier gehad over welke cup ik dan zou krijgen.. en wauw een 3D scan ik wist niet eens dat dat kon! Zou wel makkelijk geweest zijn dan wist ik wat ik kon verwachten. 

Groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-2-2017 om 14:32 zei Silvana:

Hi @Liesjexxx! Wat spannend allemaal! Ik weet precies hoe jij je voelt, maar no worries! bij Dr. Verdonck ben je echt in zeer goede handen. Ik twijfelde al jaren om een bv te laten uitvoeren en heb verschillende chirurgen bezocht voor advies. Toch had ik de beste click en vertrouwen in Dr. Verdonck. Ik heb hem in twee klinieken ontmoet en heb zoveel mogelijk info over hem opgezocht, ook van zijn werk. Je bent dus in goede handen!

 

Als je twijfels hebt kan je het hier bespreken maar natuurlijk ook met Dr. Verdonck. Je kan hem gerust bellen en opzoeken hoe vaak je wilt. Dat is echt geen enkel probleem. Ik schaamde me ook eerst om een last te zijn maar de lieve vrouwen op dit forum hebben mij aangemoedigd om wel contact op te nemen met de chirurg hoe vaak dat nodig is voor mezelf. Dr. Verdonck is ontzettend geduldig en het enige wat hij wilt is dat je tevreden bent.

 

Ik heb vorige week vrijdag (27 januari) een borstvergroting laten uitvoeren door Dr. Verdonck aan de Belgian Breast Clinic. De laatste 2 weken voor de operatie ben ik 2 keer bij hem geweest, helemaal uit Amsterdam. 2 dagen voor de operatie ging ik twijfelen over de maat en toch hebben zij mij met open armen ontvangen om weer te komen passen. Het is echt niet erg! Dus als je vragen hebt of twijfels neem gerust contact met hem op! Ik heb trouwens the medical manager van de Belgian Breast Clinic (Stephanie) plat gemaild met vragen haha en ze zijn super lief en snel met reageren. Bij welke kliniek gaat Dr. Verdonck je helpen?

 

Trouwens, ik heb een super lang verhaal geschreven over mezelf in mijn profiel hihih (je kan het lezen). Ik ben best klein (160 cm en 50kg) en had een kleine cup B ik wilde graag naar een kleine D maar wel natuurlijk!!! Dr. Verdonck had me 280 cc geadviseerd en ik ben zelf uiteindelijk voor 295cc Motiva Ergonomix High Profile. Dat was ook het maximale wat ik kon zetten voor een natuurlijk resultaat en om eigen weefsel over te houden rondom de prothese. Vergeet niet dat je niet naar cup maten en aantal cc moet kijken maar naar wat jij mooi vindt passen bij jouw postuur en lichaam.

 

Ik hoop dat dit jou een beetje helpt! Veel liefs!

Hoi! Ik zie net dat mijn reactiz niet geplaatst is sorry! Ik word geopereerd in turnhout. Geloof me ik heb ook al superveel mails gestuurd en gebeld hahah maarja het is natuurlijk niet niks he.. ik ga zometeen jouw verhaal lezen bedankt voor je reactie!

groetjes! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Desert-Rose:

@Liesjexxx

 

Hoi meis,

 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je gewoon verder al je updates en en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Nu nog maar heel even aftellen.

 

xx

Oke bedankt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey girls!

ik ben vrijdag geopereerd door dr Verdonck en tot nu toe gaat alles prima niet te veel pijn wel vrij veel jeuk . Het is nog erg vroeg om dit te zeggeb maar ik vind ze te klein  Worden ze nog groter? Ik heb 320 cc xhp van sebbin en ik moet eerlijk zeggen dat ik niet heel veel verschil zie met wat ik eerst had. Ik moet nog wel twee weken het verband aanhouden dus heb ze nog niet naakt gezien. Hopelijk groeien ze nog!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je Verdonckies!! Ze zitten nu nog ingesnoerd in de cadeauverpakking dus wacht het even af. Straks als ze zijn bevrijd,dalen en zachter worden zien ze er heel anders uit ;) Jeuk is goed want dat is een teken dat de boel aan het genezen is maar irritant is het wel. Verband zal ook wel een rolletje spelen.

 

Doe rustig aan en wens je een fijn herstel toe

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey girls!

Donderdag de draadjes eruit laten halen bij verdonck alles zag er super uit ben zo blij!

hij heeft er toen nog kleine plakkertjes over gedaan en hij zei dat ik er er twee dagen op moest laten en daarna mocht ik ze er zelf afhalen en douchen.

nu zie ik dat er nog wel korstjes op zitten ik denk niet dat het open is maar ik heb toch wel bang, het is zo kwetsbaar zonder plakkers :unsure:

wat denken jullie? Zal ik er toch terug plakkers over doen? Ben 24 februari geopereerd.

liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@xstephx hey meid, jaa ik vind ze naakt redelijk klein maar als ik een t-shirt aanheb vind ik ze goed. Ik ben nu bijna 5 weken en heb gehoord dat ze pas na 3 maanden hun 'definitieve' vorm hebben dus wie weet groeien ze nog. Ik heb nog steeds de sportbh aan dus de maat weet ik niet goed ik denk dat het een kleine D gaat zijn maar het ziet er een C uit denk ik :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx heb even een foto voor je gemaakt. Ik was enorm aan het twijfelen tussen 320 en 355 maar 355 zou veel te groot staan bij mij zei verdonck omdat het toch een vrij groot verschil is.. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx dankje! Goh ja tegen mij zei verdonck dat het wel een groot verschil zou zijn en dat ik spijt zou krijge omdzt ik ook nie supergroot wou.. ga je ook bij verdonck? Je kan de dag van de operatie nog een maatje groter of kleiner kiezen hoor een verpleger komt vragen of je zeker bent en als je dat niet bent haalt hij verdonck er nog even bij ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Liesjexxx ja ik ga ook bij verdonck, wel naar zijn privé kliniek.... ding is dat ik eigenlijk nooit tussen twee of meerdere mogelijkheden zat.... ik ging passen en ik vond alles klein en bij de laatste optie zei hij wat vid je hiervan? En ik zei "oh, zo.zijn ze wel goed" en toen deed hij de "nep tieten" er uit en ging hij verder met zijn uitleg. Aan het einde vroeg ik hoeveel cc het zou zijn en hij zei, ow 355cc.... en daarbij Is het gebleven..... mijn beste optie Is sebbin omdat ik niet zo breed ben en de prothesen zijn wat smaller..... dus ik denk dat de dag van operatie voor mij alleen 355cc gaat hebben.... waarom zou hij nog een maat bestellen groter of kleiner als ik tog niet aan het twijfelen was?? Wel zei hij dat ik niet meer dan 355cc kon nemen in een keer.... ik wil ze niet te klein :'( en nu zie ik bij jou dat je vindt dat ze tog aan de kleine kant zijn, begin ik te twijfelen..... waarschijnlijk de last minute twijfels hahahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@xstephx hahah herkenbaar ik heb zoooo lang zitten twijfelen:D en tegen mij zei hij dat hij zowieso een maat groter en kleiner besteld maar misschien was dat inderdaad omdzt ik zo twijfelde.. ik ben er wel zeker van dat ze niet te klein gaan zijn hoor 355 is echt niet niks. Bij mij wzs sebbin oon het beste omdzt ik ook redelijk smal ben. Ik ben 1.72m groot en weeg 56kg misschien dat je dan beter een beeld kan vormen en ohja ik had een A- kleine B cup. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.