Ga naar inhoud

Welk formaat?! 250cc of 275cc


Aanbevolen berichten

Hi! Ik heb volgende week al een operatie gepland maar twijfel nog steeds over het formaat. Ik

heb zelf cupmaat 75B en wil niet ordinair grote borsten. Nu vond ik bij het passen 250cc heel mooi alleen hoor ik dat het daadwerkelijke resultaat iets kleiner is omdat de spier het nog wat plat drukt. Dus overweeg ik 275cc te doen. Maar dat is weer zo dichtbij 300cc en dat was echt te groot.. dillema. Heeft iemand hier ervaring mee? Dat het passen groter/puntiger lijkt dan het resultaat? Help me out!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi, 

Ik zou voor de 275cc kiezen, de meesten hadden achteraf iets groter gewild, omdat het erg snel went. En die 25cc extra maakt niet zo heel veel verschil. Het zou zonde zijn  als je het achteraf te klein vindt.

 

Mijn borsten zouden volgens de pc veel minder puntig uitvallen dan met de pasprotheses, maar dat kan misschien ook aan de door mij gekozen protheses liggen. 

 

Succes met de keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb amper iets en wil op een C uitkomen. (zie fotoalbum van mij de voor/na 3d scan)

 

215 en 245 gepast. 245 is mij aangeraden en als ik hier kijk zie ik meeste vanaf 300cc zitten. Ik ga daarom nog een keer de 245 passen en wat daarboven gaat komen om zeker te weten dat of meer te groot is en ik bij de keuze 245 blijf (215 krijg ik spijt dat te klein is achteraf) of ik ga voor de grotere. Wil een natuurlijk resultaat en pc gaf aan niet veel groter te moeten gaan dan.

 

Misschien ook nog een pas sessie doen? Om goed je keuze te kunnen maken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Ik ben gaan passen en heb de keuze tussen 245 en 290 (miste bovenop borst volume bij 245)

 

Denk dat het 290 gaat worden; zie mij album voor de 3d en het verschil. Vind de 290 net wat te groot ogen op de 3d maar met passen was het mooi. En dat was 300cc omdat ze 290 niet hadden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn pc had een goede tip. Weeg zakjes gekookte! rijst af en pas dat in een (sport)bh. Ik had 75B en heb er 280 bij gekregen. Ik ben blij dat ik daarvoor gekozen heb. Vind ze namelijk aardig groot en ik ben 1.74 en weeg 68 kilo. Ik ben er blij mee. Alleen valt het me tegen dat het na 4,5 week allemaal nog zo gevoelig is. Op de gevoelloze plekken na :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden, ik ben precies een week geleden geopereerd. Ik ben 1.59 en woog voor de bv 54. Bij mij hebben we de keuze gelaten aan de PC, ik twijfelse enorm aan 275 cc en de 300 cc HP rond. Zodra ik wakker werd kreeg ik te horen dat hij gekozen had voor 300 cc Nu een week later ben ik zelfs een beetje bang dag ik misschien nog ietsje groter had mogen durven. De welbekende "boobygreed" heeft nu dan ook bij mij toegeslagen. Dat neemt niet weg dat ik enorm blij wordt als ik naar mijn borsten kijk hoor. Maar stiekem.... Ben benieuws hoe het bij jou is afgelopen. Succes meid! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.