Ga naar inhoud

Te koop Carefix Mary maat XL


daroe

Aanbevolen berichten

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
Op 1-2-2017 om 18:56 zei daroe:

Het zit te krap bij mij. De carefix valt klein. Maar 1 week aangehad.  Ik heb 85E als bh maat. 

dan vallen ze wel heel krap niet?? was net aan kijken in de maattabel.. ik heb nu 75E en krijg een wissel met 440CC.. dus zal ietsje groter worden.. dacht eraan om een L te bestellen

maar als die van jou met 85E de XL al te klein is.. in omvang borst of omvang taille ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Sonja1985:

@Wuppie ik had met 325cc na de operatie een XL gekregen en na de ergste zwelling een L 

ik heb omvang 65

Thanks voor je berichtje.. @Sonja1985dus dan kan ik denk ik het beste ook een XL bestellen en een L?? pfff moeilijk zeg.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Wuppie:

Thanks voor je berichtje.. @Sonja1985dus dan kan ik denk ik het beste ook een XL bestellen en een L?? pfff moeilijk zeg.. 

 

Of misschien zelfs een xxl en een XL. 

Zou vragen aan je kliniek of je er anders eentje om mag ruilen als ie te groot of te klein is. De XL heb je denk ik hoe dan ook wel nodig. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Wuppie:

dan vallen ze wel heel krap niet?? was net aan kijken in de maattabel.. ik heb nu 75E en krijg een wissel met 440CC.. dus zal ietsje groter worden.. dacht eraan om een L te bestellen

maar als die van jou met 85E de XL al te klein is.. in omvang borst of omvang taille ?

 Ik had 85E als sportbh vande Hema erbij. Hema heeft geen 75 taille.

Ik heb nu gewone BH. Maat 75F en soms75G

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei daroe:

 Ik had 85E als sportbh vande Hema erbij. Hema heeft geen 75 taille.

Ik heb nu gewone BH. Maat 75F en soms75G

@daroe ja ik heb nu al 75E met 310CC :D dus .....XXL it will BE :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wuppie, Oh ja, ik heb het zojuist gezien. Ik zal er ook eens zo één aanschaffen voor mijn operatie van de zomer. Ik heb ook de Bella hier liggen van de operatie van vorig jaar, maar ik ga nu groter en vorig jaar was de Bella al krap, dus die gaat nu helemaal niet passen denk ik :38:.

 

Xx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.