Ga naar inhoud

Honorata : 20 september 2010 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

HALLO, :1bouncingboobs:

hier ben ik weer, na tijdtje weg geweest + 4 lekkere weeken vakatie, begin ik met mijn nieuwe topic, jaa in "Borstprothesewissel"

want het is het bijna zo veer.... iets meer dan 2 weken 20 september - spanend

als goed is krijg ik ronde protheses van cereform tussen 450-500 cc hoog profiele,

voor mensen die graag meer over mij willen lezen, oof weten waroom een wissel, hier een link voor mijn erste topic:

en link met mijn fotos, ook de latste van 8 manden po :102: en ook van de Complicatie :

http://www.mijnalbum.nl/Album=F3AAGXON

nu even wachten en hopen dat er beter word...... :38:

groetjes Honorata :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Honorata,

Oh meid,je begon zo mooi he,je had een prachtig stel borsten,mooie maat ook,erg jammer hoor :83:

ik ga zeker weten dat je beter af bent met de ronde prothesen en dat je dan na je herstel van je wisseloperatie wel eens mag genieten van je nieuwe aanwinsten zonder ellende.

heerlijk dat je niet zo lang meer hoeft te wachten,nog ff de laaste dagen aftellen :35:

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honorata,

Jammer dat je terug moet komen voor een prothesewissel vanwege je complicatie, altijd fijner dat alles goed loopt natuurlijk. Maar kan alleen maar beter worden nu, met ronde prothesen. Nog maar even aftellen :101: ! Worden ze terug onder de spier geplaatst?

Veel aftelplezier, dat je maar snel van die draaiende prothese af bent! Ik hou je nieuwe topic in de gaten!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

balen man die complicatie!!

ook ik heb jarenlang niet over de wissel na willen denken, die pijn weer brrrr

maar achteraf was het een schijntje vergeleken met de eerste keer. Ik zou zo weer gaan, piece of cake

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

he he he dat hoop ik, maar moet ik erlijk zegen qua pijn ben ik er minste bang voor :rolleyes: meer de narcose weer, hoe zouden ze er uit ziet - ik vond mijn borsten na erste keer meteen mooi, was ik erg tevreden over het form maat en zo...... en nu ook weer affwachten,

maaaaarrrr........ ik heb wel zien in, wil toch zo snel mogelijk van de elende aff zijn <_< valt niet me de latste weken , die durenzoooo lang :blush:

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mootje

eigenlijk draaien ze vaak,zo paar keer per dag, draai ik de prothese terug, en na een tijdtje ziet hij weer verkeerd, maar ik heb wel iets bedacht he he om nog even vool te houden zonder pijn, ik draag een super strake - eigenlijk een maatje kleiner sport bh, en daan draait hij niet voledig, dus kan ik zo hele dag volhouden - zeker op mijn werk, s'avonds doe ik gewone sport bh ann - want dan doe ik niet zo veel, en gaat het ook prima, maar dan s'nachts weer die strake bh aan, want anders word ik gewoon wakker van de pijn als hij gedraait is

gewoone bh draag ik even niet meer, want dan draai hij als gek, en heb soms niet de tijd(op mijn werk) om snel naar de wc te gaan om hem weer goed te krijgen, en het trekt erg, ziet een rare gevoel bij, plus ben bang dat hij echt voor goed gaat draaien - dus onderste boven off nog erger......... dus ik wil hem dan zoi sneel mogelijk terug draaien.

ja ik kan echt niet wachten hoor, gelukkig moet ik nou veel werken, en dan vligt de tijd sneel voorbij

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honorata,jee dat is best heftig allemaal hoor als ik dat zo lees,wist ook niet dat het zo vaak gebeurde ook,jeetje,ja ik geloof je meteen als je zegt het geeft een trekkerig gevoel :(

en je moet nu wel daardoor steeds een extra strakke bh aan ook,lijkt me alles behalve leuk,je verdiend het na je wissel ook wel om dan eens te kunnen genieten van je nieuwe borsten,als je dit had geweten,jee dan zou je er bang van zijn geworden en het nooit gedaan mischien,maar gelukkig komt e rnu ene oplossing en ben je straks super blij en trots dat het verbeterd is.

veel sucses met werken,en ideaal ja om de tijd te doden,laatste dagen even aftellen dan maar,en dat het maar snel 20sep is.

vind het heel dapper van je Honorata,en moedig dat je de stap heb gemaakt richting een wissel :6::)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honorata,

Goh, wat een gedoe voor jou zeg, echt vervelend. Kan het geloven dat je snel voor een wissel wilt gaan, nog maar effe aftellen en dan is heel die ellende eindelijk voorbij! Sterkte nog!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, spannend zeg, gelukkig kun je vroeg aan de beurt, hoef je niet te lang in de zenuwen te zitten! :104: Nog maar een paar nachtjes!!! En heel die ellende is voorbij en heb je weer mooie boobs waar je kunt van genieten! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi honorata

Ik heb je topic gelezen en tjonge wat vervelend :23: zeg van die draaiing!

Ik hoop het zelf niet mee te maken hoor,zou gelijk in paniek raken.

Gelukkig is er een oplossing geboden voor je en ben dan ook heel benieuwd hoe het vandaag met je is gegaan.

Nu ben je voor ronde gegaan en ben dan ook uiteraard nieuwsgierig :D ,

hoe dat het je bevalt qua vorm en grote,neem aan meer cc's?

Op na een goed herstel en lekker je laten verwennen.

Groetjes Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

dat ben ik weer,

om 9 uur moest ik zijn,

ik denk zo rond 10 10.15 lag ik op taffel, erg lieve anestesis gaat me erg goed onder de narcose gebracht

om 11.20 was ik al goe wakker op de uitslap kamer, en wat er me meten opviel had ik echt geen pijn, straks kreg ik betje last van onder mijn borsten - hechtingen, en zo is het tot nu toe, heb weinig tot gen pijn, nou ongelovlijk, met vergelijken met de erste keer, jajaja ik weet het jullie zeiden allll he he he he

ik hoef geen band om jeeeeeee super, ze zzitten weer onder de spier maar de pocket iis heel gebleven, dus band hoefte niet meer, allen sport bh 6 weken

ik heb 450 cc hoog profiele cereform.

deze keer ook geen bijverkingen na de narcoze (behalve erge kop pijn giesteren avond) rond 14 uur zatten we all in de auto onder weg naar huis

meten na de ingreep kwam dr van onselen even zeggen, dat de prothese ech aan het draaien was, hij kon hem mmakkelijk draaien, mijn licham producerde sort glij midden- sort reaktie op silicone- daar door kon het prothese extra makkelijk draaien.

fotos komen straks, heb ze zelf nog niet goed gezien........

dat was het even voor nou, tot straks

groetjes honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honorata,

GEFELICITEERD!!! :64: Je hebt het achter de rug, en zo te lezen is het je allemaal heel goed meegevallen! Fijn dat je bijna geen pijn hebt! Rust lekker uit en laat je verwennen, ben benieuwd naar je eerste picjes! Wens je een voorspoedig herstel toe!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Harte Proficiat met je nieuwe aanwinsten Honorata :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

en erg fijn te lezen dat de pijn meevalt tegen over de eerste keer :35:

wat maakt je lichaam nu precies aan dan,dat begreep ik ff niet goed,en blijft je lichaam dit nu aanmaken?niet te hopen,want anders blijf je het draai verhaal houden,zelf met de ronde,nu zie je dat wel niet,maar mischien zou je er dan wel een naar gevoel bij kunnen hebben????

beterschap en lekker genieten dat je het ergste gehad hebt nu...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

je zeker fijn dat er zo mee valt,

hij zei over extra glijmiddel die mijn licham producerde, weet niet off het nu ook zou geburen, moet ik na vragen bij mijn erste controle, snap ook niet zo goe....

en erste 3 fotos staan in mijn album, rechter borst ziet nog hoor, en boven wel vocht, linker borst lijk prima

gr honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.