Ga naar inhoud

Honorata : 20 september 2010 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi, gefeliciteerd met je nieuwe boobies! :1bouncingboobs: Hoop dat deze keer wel alles goed blijft gaan en dat je lekker kunt genieten ! Heb je voor je album een ww nodig? dan zou ik die graag wille hebben om te spieken ! :blush: Wens je een voorspoedig herstel... xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

daj je wel allemal, ik vind ze nu ook all mooi, best vool, en zo, en ik weet dat ze nu allen mooier worden,

nu dag 3 en ik voel me ontzetend goed, echt, moet wel opleten , want soms verget ik dat ik me armen niet mag gebruiken, dat komt door dat ik echt geen pijn heb, betje last van hegtingen, moest total tot nu 2 paracetamols inenem, maar niet dat ik last van me borsten hand, maar voor erge kop pijn, denk bijverking na de narcose,

hoi mii18,

nee je heb geen ww nodig om mijn fotos te bekijken

hier nog mijn link a.u.b.

http://www.mijnalbum.nl/Album=F3AAGXON

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

fijn he,dat je dus niet zo erg veel last hebt van je wissel,scheelt wel,anders was je er nog sip van geworden,want zoiezo een wissel wegens complicaties is al niet echt leuk,nu heb je een goed herstel omdat je gelukkig weinig last hebt,en je weet hoe het gaat,ook minder zorgen dus,je weet nu al dat je borsten pas na tal weekjes op zijn mooist zijn,dus dat geduld kan je nu wat beter opbrengen denk ik :rolleyes:

vond je andere ook echt mooi,en deze lijken nog net iets voller,goede keus en word prachtig!

blijf je volgen... :1bouncingboobs:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

bedankt...... :rolleyes:

ben zeker blij dat mijn "probleem" opgelost is, nu maar 6 weken affwachten, en dan geniten maar :1big_boobs:

nou even vrag aan jullie allemaal

,wie kan me helpen, ben op zoek,naar een goede sportbh/po bh, wel met sluiting aan het voorkant maat 75D,wie weet iets, oof heeft eetje over.Hoor ik het graag

groetjes Honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo alemaal, :D

hier gaat nog steds goed, geen pijn, soms wat stekjes, betje last van gechtingen, maar echt heel wenig en allen als ik me wat meer beweg,

morgen gaan mijn gechtingen er uit, maak ik ook wat fotos, ben zelf beneuwd off ze wat verandert zijn :1big_boobs:

groetjes Honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo,

vanmiddag gingen (heel makkelijk) draadjes er uit, alles ziet er goed uit, en volgens asistente genes ik ongelovelijk sneel he he. jaa allen rechter kan doet nog wat moeilijk, het ziet nog wat vocht in

maar ja te hopen dat er goed komt

nieuwe fotos in mijn album

groetje honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zijn echt al heeel mooi!!!:123: Ook je littekens zien er al heeel goed uit zeg, niet eens rood en een heel mooi dun lijntje! Fijn dat het herstel ook goed verloopt, geniet ervan meis!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Honorata,het zier er keurig uit hoor,en zeker rustig ook,vond ik al vanaf dag 1po,hele rustige borsten en littekentjes heb je,dit beloofd echt goeds,en ze zijn zeker mooi :1bouncingboobs:

geniet er maar van,dat je nu geen draaiende ellende meer hebt,vind de ronde je goed staan :136:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Hoi Angela,

ja dat hoop ik ook,

wil gewoon graag weten wat er aan de hand is..... want het is niet goed....

en heb afspraak met mijn PC 27 januari, even affwachten..

ben benuwd wat zou hij zegen????

ik houd jullie op de hoogte..

groetjes Honorata

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Honorata,

Veel succes op gesprek bij je pc! Vind het ook heel jammer voor je, er komt vast wel een oplossing, elke redelijke pc zal daarvoor zorgen! Kop op meid! :147:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.