Ga naar inhoud

sannebibi : 21 februari 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Erg eng mijn datum is gereserveerd op 21 febr in kliniek heyendael!  Na een eerder bezoek bij de Veldhoven kliniek werd mijn advies dual plane 300 cc met borstlift!

 

Bij kliniek heyendael frans straten werd mij geadviseerd 400 cc dual plane rond en geen borstlift in eerste instantie omdat het ss niet nodig is wel moest ik er rekening mee houden dat ik dit in de toekomst ss toch nodig zal hebben! 

 

Iemand ervaring met borstvergroting zonder borstlift en ook hangborsten heeft en erg tevreden is met het relultaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Cheyenne010

Ik ga deze topic volgen, ik heb hetzelfde probleem. Ik wil liefst ook geen lift, zit er ook net tegenaan. Maar heb wel een advies van zelf 700c gehad, mijn huidige cup maat is 80D met een hang

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi, welkom!

 

Ik heb na veel inlezen gekozen voor een lift incl protheses.

En ben super blij dat ik deze keuze heb gemaakt. Ik wilde absoluut van de hang en vorm af. Dat was enkel mogelijk met een lift. Een andere arts gaf aan dat het mogelijk was om voor nu alleen te vergroten, dan had ik voor 200cc meer kunnen gaan met de grote kans dat ze weer gaan hangen en als nog een lift zou moeten. Ik vond het een fijn idee dat ik gelijk voor een lift zou gaan zodat ik gelijk de borsten zou krijgen die ik wilde. Je kunt mijn albums zien. De littekens zijn amper zichtbaar, zelfs nu al na bijna 7 weken po. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal me even voorstellen! Ik ben trotse mama van 2 Kids! 

Al jaren wil ik heel graag een borstvergroting......Wil gewoon terug wat ik na mijn eerste zwangerschap had ( plus een beetje meer) haha!

Ben in de afgelopen 2 jaar op 3 verschillende consulten geweest! Veldhoven Schiettecatte en daarna koeijers nu uiteindelijk Frans straten gekozen!

Alle drie zeiden ze wat anders! Koeijers adviseerde er een lift bij te doen voor het mooiste resultaat!  Straten acht het niet nodig maar moet in mijn achterhoofd houden dat het wel in de toekomst nodig zal zijn alleen hij kan niet voorspellen hoe lang dit zal zijn! Donderdag heb ik 2de consult om alles nog eens Door te spreken en dan word ik 21 februari geopereerd echt spannend want wil liever geen lift!

 

Mensen met ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@sannebibi

 

He meis, 

 

Ik heb even je topics samengevoegd en de titel aangepast,hier nu in dit topic kun je al je verdere updates vragen en dadelijk na je operatie ook je verslag neerzetten, zodat je alles bij elkaar hebt staan, en zo blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk.

 

Als je aanklikt volgen, of breng mij bij reacties op de hoogte, dan krijg je een notificatie als iemand in dit topic reageert, en zo kun je dan altijd je eigen topic terug vinden.

 

Spannend hoor maar het is zeker goed om alles nog een keer door te spreken.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, sannebibi said:

Zal me even voorstellen! Ik ben trotse mama van 2 Kids! 

Al jaren wil ik heel graag een borstvergroting......Wil gewoon terug wat ik na mijn eerste zwangerschap had ( plus een beetje meer) haha!

Ben in de afgelopen 2 jaar op 3 verschillende consulten geweest! Veldhoven Schiettecatte en daarna koeijers nu uiteindelijk Frans straten gekozen!

Alle drie zeiden ze wat anders! Koeijers adviseerde er een lift bij te doen voor het mooiste resultaat!  Straten acht het niet nodig maar moet in mijn achterhoofd houden dat het wel in de toekomst nodig zal zijn alleen hij kan niet voorspellen hoe lang dit zal zijn! Donderdag heb ik 2de consult om alles nog eens Door te spreken en dan word ik 21 februari geopereerd echt spannend want wil liever geen lift!

 

Mensen met ervaring?

Hai Sanne,

 

schittecatte adviseerd iedereen die een beetje hangborsten heeft, borstlift, terwijl dit eigenlijk noet helemaal nodig zou zijn! Ik ben ook bij meerdere artsen geweest en bijna iedereen zei wat anders. Dit maakte het ook erg verwarrend voor mij als patient. Veldhuis kliniek Moojen is een vrouwelinke arts die blog schrijft over borstvergroting en veel onderzoek naar gedaan heeft, ze adviseerde 400cc high profile, alleen ik vind dat erg groot, de enige die in de buurt kwam is Frans Straten en we zijn samen uitgekomen op 375cc high profile, daar kan ik mee leven. Maar ik moet de operatie nog onder gaan bij Frans 13-2. 

Veel succes met keuze maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.