Ga naar inhoud

xxies : 8 februari 2017 : Dr. Fresow : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Hi,

ik lees nu al een paar weken met iedereen mee dus werd het nu wel tijd om zelf een operatieverslag aan te maken. Ik mag namelijk over 2 weken! :)

krijg siliconen van natrelle 340cc, als ik zo lees op het forum hier is dat volgens mij nog vrij klein haha. Blijkbaar kan er niet meer in -_-

super veel zin in en heb ondertussen al een paar dagen last van dromen erover. Daar ben ik volgens mij ook niet de enige in! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei mamalief:

We worden op dezelfde dag geopereerd.. Ik om 8.00 uur.. Jij?

Ik weet het niet ik kreeg een mail dat ik pas een werkdag van tevoren de definitieve tijd door krijg.. word jij ook daar geopereerd? En door wie? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, 

Ik ben Ichelle, 22 jaar. 8 februari heb ik mijn bv. Ik krijg 340cc voor de spier. Ik doe fanatiek aan krachttraining vandaar de keuze voor het plaatsen voor de spier. Ik heb ookal een operatieverslag aangemaakt maar ben heel benieuwd naar jullie foto's en ik geloof dat ik me dan eerst moet voorstellen als ik het goed begrepen heb! Mijn linker borst is ietsjes kleiner dan de rechter maar in overleg met de pc is wel besloten er hetzelfde aantal cc's in te doen. Nu lees ik hier soms verhalen dat na de bv het verschil juist groter is geworden? Maak me hier echt zorgen om, komt dat vaak voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Ichelle:

Hoi, 

Ik ben Ichelle, 22 jaar. 8 februari heb ik mijn bv. Ik krijg 340cc voor de spier. Ik doe fanatiek aan krachttraining vandaar de keuze voor het plaatsen voor de spier. Ik heb ookal een operatieverslag aangemaakt maar ben heel benieuwd naar jullie foto's en ik geloof dat ik me dan eerst moet voorstellen als ik het goed begrepen heb! Mijn linker borst is ietsjes kleiner dan de rechter maar in overleg met de pc is wel besloten er hetzelfde aantal cc's in te doen. Nu lees ik hier soms verhalen dat na de bv het verschil juist groter is geworden? Maak me hier echt zorgen om, komt dat vaak voor? 

 

He meis,

 

Ik heb je topics even samengevoegd, zo heb je alles netjes bij elkaar staan, en blijft het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk, en op deze manier hoef jij ook maar 1 topic bij te houden.

Als er een minimaal verschil zit tussen de borsten dan is het over het algemeen niet nodig om verschillende aantal cc te plaatsen,dus ik denk echt dat je je hierover geen zorgen hoeft te maken.

 

Blijf je echter twijfelen dan zou ik het nogmaals overleggen met je pc.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
2 uur geleden zei Mylove2016:

Hoi meiden,

ik ben ook daar geholpen wel via faceland kijk maar in mijn album..

Ik zal deze week nog foto's erop plaatsen..

 

liefs

Hoi Mylove2016,  en ben je tevreden over faceland/ dr. fresow/ sanavisie? ben heel benieuwd naar je foto's!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden zei San89:

Hoi Mylove2016,  en ben je tevreden over faceland/ dr. fresow/ sanavisie? ben heel benieuwd naar je foto's!

Hoi ,

ja ben erg tevreden ben zo blij ermee ..

foto's kun je gewoon zien hoor in mijn album! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei San89:

hoi Ichelle, ik ga volgende week op consult bij dr fresow en ben heel benieuwd hoe het bij jou is gegaan? ben je er blij mee en heb je misschien ook foto's die ik kan/mag zien?

Hey!

 

ik ben ook via Faceland geweest idd! Ben heel tevreden hoor. Ook vanaf het begin al geen last gehad. Ik heb ze alleen voor de spier ivm sporten dus dat scheelt qua pijn en herstel. Vandaag precies een maand po. Heb wel foto's gemaakt alleen nog niet geplaatst. Zal morgen even kijken of ik kan uitvinden hoe dat precies moet. vond dr. Fresow ook gelijk al ontzettend aardig dus dat komt vast goed als je volgende week je consult hebt! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei xxies:

Hey!

 

ik ben ook via Faceland geweest idd! Ben heel tevreden hoor. Ook vanaf het begin al geen last gehad. Ik heb ze alleen voor de spier ivm sporten dus dat scheelt qua pijn en herstel. Vandaag precies een maand po. Heb wel foto's gemaakt alleen nog niet geplaatst. Zal morgen even kijken of ik kan uitvinden hoe dat precies moet. vond dr. Fresow ook gelijk al ontzettend aardig dus dat komt vast goed als je volgende week je consult hebt! ;)

Oke super om te horen! ik heb nu al 390 cc voor de spier, alleen ik wil ze groter dus ga voor een prothesewissel nu naar faceland. (de kliniek waar ik voorheen geweest ben heeft de prijzen zo erg verhoogd dat ik dat niet kan betalen) heb nu 390 cc klinkt al heel groot maar ik had echt niks.. dus ben benieuwd wat dr Fresow me gaat adviseren. mijn vorige herstel ging ook super goeden snel dus ben niet bang dat het nu anders zal zijn.. ik zal het laten weten als ik op consult geweest ben! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oo dus niks nieuws voor jou haha. 390cc klinkt inderdaad al best groot ik heb nu namelijk 375 haha. 

Vond Faceland ook qua prijs heel positief idd dus begrijp je zeker, laat maar weten hoe je consult gaat ben benieuwd! Ook wat je uiteindelijk gaat krijgen haha. Wil je veel groter gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei xxies:

Oo dus niks nieuws voor jou haha. 390cc klinkt inderdaad al best groot ik heb nu namelijk 375 haha. 

Vond Faceland ook qua prijs heel positief idd dus begrijp je zeker, laat maar weten hoe je consult gaat ben benieuwd! Ook wat je uiteindelijk gaat krijgen haha. Wil je veel groter gaan?

ja alleen ik had dus echt helemaal geen borsten, was echt plat zoals een man zeg maar, dus daarom is 390 nu nog niet echt mega groot omdat andere vrouwen vaak toch al wel een a'tje of een b cup hebben als ze het laten doen. Ik denk zelf aan 520cc ongeveer, dat is 130cc extra, dat klinkt ook weer enorm veel 520 maar als je het verschil ziet in prothese tussen 390 en 520cc valt dat opzich wel mee (heb ik laatst gezien bij een vriendin op consult). maar even afwachten dus wat dr. fresow aanraad. Had je nog gekeken hoe je foto;s kunt plaatsen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-3-2017 om 08:27 zei San89:

ja alleen ik had dus echt helemaal geen borsten, was echt plat zoals een man zeg maar, dus daarom is 390 nu nog niet echt mega groot omdat andere vrouwen vaak toch al wel een a'tje of een b cup hebben als ze het laten doen. Ik denk zelf aan 520cc ongeveer, dat is 130cc extra, dat klinkt ook weer enorm veel 520 maar als je het verschil ziet in prothese tussen 390 en 520cc valt dat opzich wel mee (heb ik laatst gezien bij een vriendin op consult). maar even afwachten dus wat dr. fresow aanraad. Had je nog gekeken hoe je foto;s kunt plaatsen? :)

Oké ik begrijp het! Ik ben benieuwd wat je krijgt aan geraden haha. Ben je ondertussen al geweest? Heb het nog niet uitgezocht hoe ik foto's plaats eerlijk gezegd.. en jij? Heb jij al foto's van hoe het er nu uitziet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden zei xxies:

Oké ik begrijp het! Ik ben benieuwd wat je krijgt aan geraden haha. Ben je ondertussen al geweest? Heb het nog niet uitgezocht hoe ik foto's plaats eerlijk gezegd.. en jij? Heb jij al foto's van hoe het er nu uitziet?

ja ik ben ook benieuwd, ik ga a.s. donderdag op consult, als ik weet hoeveel cc enz ik krijg dan zal ik een voorsteltopic openen en later ook foto's plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt

@xxies Ik zie dat jij je borsten ook hebt laten vergroten door dokter Fresow. Ik hoop in augustus door hem geopereerd te gaan worden en vroeg me af hoe jij je nu, zo'n 1,5 maand na de operatie, voelt en of je tevreden bent met het resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden zei Deprinsesopdeerwt:

@xxies Ik zie dat jij je borsten ook hebt laten vergroten door dokter Fresow. Ik hoop in augustus door hem geopereerd te gaan worden en vroeg me af hoe jij je nu, zo'n 1,5 maand na de operatie, voelt en of je tevreden bent met het resultaat.

Hey, ja klopt.

voel me heel goed eigenlijk vanaf het begin al. Ben heel tevreden hoor had nog wel wat groter gemogen achteraf maar dat kon ook niet haha. Heb eergisteren een foto geüpload dan kun je het resultaat zien. :P 

jij ging nog een keer terug voor de maat zag ik in je topic geloof ik hè?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Deprinsesopdeerwt
1 uur geleden zei xxies:

Hey, ja klopt.

voel me heel goed eigenlijk vanaf het begin al. Ben heel tevreden hoor had nog wel wat groter gemogen achteraf maar dat kon ook niet haha. Heb eergisteren een foto geüpload dan kun je het resultaat zien. :P 

jij ging nog een keer terug voor de maat zag ik in je topic geloof ik hè?

 

Ja, ik ga nog een keer inderdaad, twijfel heel erg. Heb voor Motiva 350cc dual plane gekozen, maar ben bang dat het me snel te klein gaat worden. Geen idee of en hoeveel het nog groter kan, dus dat ga ik volgende keer eens navragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.