Ga naar inhoud

Eef.n : 27 januari 2017 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Ik ben Eef, moeder van 2 prachtige kids! Een zoon van bijna 3 en een dochter van 1,5. Na de zwangerschappen is er niet veel meer over van mijn borsten. Hier voel ik me erg onzeker over. Uiteindelijk de stap durven nemen om een afspraak te maken voor een intake gesprek met als resultaat dat ik 27/01 zal worden geholpen door dr. Verdonck! 

 

Erg spannend!! 

 

Ik heb gekozen voor 350cc motiva implantaten. Ik heb nu een kleine A-cup en ben erg benieuwd wat ik straks zal krijgen! 

 

Alle tips zijn welkom! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose @popie dank jullie wel! Ik ben er nu al erg blij mee, al is t ook nog wat onwerkelijk! Ik heb ze nog niet gezien dus dat is nog even spannend! 

 

Mijn verslag had ik al geplaatst in n topic waar ik aan deelnam maar nu ik mn eigen topic heb zal ik m hier ook even plaatsen: 

 

27/01 ging om 06:15uur de wekker al! Na een goede nachtrust, een dikke knuffel aan kids en redelijk zenuwachtig vertrokken we richting de kliniek. 

 

We werden om 09:15 uur verwacht maar waren al om 08:45 uur aanwezig. Na n half uurtje nagelbijten in de wachtkamer werd ik naar binnen geroepen! Nog even snel een kus aan manlief en daar ging ik dan! 

 

Ik mocht mn kleren uittrekken en er werden nog even foto's gemaakt! Leuk voor later. Pff ik was behoorlijk zenuwachtig, nooit eerder heb ik in t ziekenhuis gelegen of iets qua gezondheid gehad dus zelfs een infuus was geheel nieuw voor me. 

 

De mevrouw die t infuus aan kwam leggen maakte een praatje met me en stelde me goed gerust! Dit was erg prettig. Van t infuus voelde ik weinig. 

 

Vervolgens kwam dr. Verdonck even pijlen of alles goed was, daarna kwam Stephanie nog even. En na enige tijd was t mijn beurt! 

 

Op de OK mocht ik op bed gaan liggen, de anesthesist kwam zich even voorstellen, dr. Verdonck tekende mijn borsten nog af en daar gingen we dan. Ik heb totaal niet gemerkt dat ik onder narcose gebracht werd. Ik had verwacht dat ik dit zou merken of me er tegen zou verzetten onbewust. Maar ik kan me alleen nog herinneren dat ik mijn naam hoorde roepen, waarna ik vaag wakker werd en heel veel pijn ervaarde. T volgende moment dat ik me weer herinner lag ik in bed. Ik wist niet hoe ik daar gekomen  was. Ik ben er zelf heen gelopen maar hoe weet ik niet meer.

 

Ik had ijskoude armen, deze leken ook maar niet warm te worden. En ontzettende pijn aan mn borsten. De eerste paar keren dat iemand bij me kwam controleren kan ik me niet meer echt herinneren. Na n tijdje slapen werd ik wat beter wakker en mocht ik rechtop gaan zitten. Dit was t eerste moment waarop ik mijn nieuwe borsten zag, in verband welliswaar maar wauww!!! Ik kreeg spontaan een lach op mn gezicht! Ik kon mn navel niet zien! Haha... Nadat mn kleren aangetrokken waren liep ik naar buiten en was ik heel blij mn man te zien! 

 

Eenmaal thuis ben ik direct in bed gaan liggen. De pijn viel me echt ontzettend tegen en alles wat ik binnen kreeg spuugde ik direct weer uit. Van de narcose ben ik dus flink ziek geweest. 

 

Vannacht heb ik redelijk goed geslapen. Als ik me rustig hou en de pijnstillers op tijd neem dan is de pijn te doen. Uit bed komen lukt me nog niet alleen. T eerste knuffel incidentje is ook al n feit.. auww! voorlopig echt even niet knuffelen met de kids!! 

 

9 februari wordt het verband en de hechtingen verwijderd! Daar kijk ik nu al naar uit!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook te laat gezien dat je een datum had, maar fijn dat je even gekopieerd hebt. 

 

Ja dat is echt een cadeautje uitpakken als je bij Verdonck bent, spannend hoe het dadelijk er uit gaat zien.

 

Het uit bed komen word ook iets makkelijker als je iets hoger in bed gaat liggen,een paar kussens op elkaar stapelen, en er dan ook 1 tegenaan zetten, zo heb je ook niet al te veel druk op je borsten als je ligt, maar de eerste dagen is het zeker even op je tanden bijten, maar het is het echt allemaal waard.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Desert-Rose  Ik heb inderdaad een aantal kussens in bed en merk meteen als ik te plat lig snachts,  dan heb ik t gevoel alsof ze ontploffen! Het opstaan gaat gelukkig steeds beter en de pijn wordt ook minder. Als vind ik t wel tegenvallen, ik kan echt vrijwel niks in huis.

 

@popie het verband begint bij mij ook wat losser te zitten. Dit zal wel n goed teken zijn dat de zwelling begint af te nemen. Maar ik laat t verband er lekker om zitten, durf t zelf niet te verwijderen. Ben jij ook bij dr. Verdonck geweest?

 

Tijdens mijn werk draag ik een veiligheidsvest,  bekend of hier mensen zijn die hier ervaring hebben met het dragen van een veiligheidsvest icm een bv? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Eef.n:

@Desert-Rose  Ik heb inderdaad een aantal kussens in bed en merk meteen als ik te plat lig snachts,  dan heb ik t gevoel alsof ze ontploffen! Het opstaan gaat gelukkig steeds beter en de pijn wordt ook minder. Als vind ik t wel tegenvallen, ik kan echt vrijwel niks in huis.

 

Oh mooi, je merkt het gelijk dat met platter liggen het vocht gaat verzamelen bij je boobs.

 

Nou dat is eigenlijk mooi dat je vrijwel niks kan in huis ;)  nee ff zonder gekheid, je mag ook haast niks,en hoe meer jij je aan regels houd en niets doet, des te beter verloopt je herstel.

Klopt het wordt heel vaak onderschat, maar het is en blijft een operatie.

 

Maar vanaf nu is het iedere dag een stapje verder in je herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

13 uur geleden zei Patries:

Hey @Eef.n! Erg he als je niks kunt.. Ik word er vervelend van dat ik alles moet vragen, dus ik probeer steeds meer zelf. Heb vandaag m'n haren gewassen boven de wasbak, voel me een heel stuk frisser. Mijn verband begint ook los te zitten en flink te irriteren. Heb jij ook zo'n jeuk?

 

@Patries Ja ik heb ook jeuk, haha.. niet fijn! Ik moet zeggen dat ik vandaag de eerste dag heb dat ik me goed voel en ik meest van de tijd pijnloos doorbreng! Dat is wel een prettige verandering! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Eef.n:

 

 

@Patries Ja ik heb ook jeuk, haha.. niet fijn! Ik moet zeggen dat ik vandaag de eerste dag heb dat ik me goed voel en ik meest van de tijd pijnloos doorbreng! Dat is wel een prettige verandering! 

 

 

Ooh fijn is dat he minder pijn.. Voel je je meteen een heel ander mens :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei popie:

Hey, 

Ben bij hem in zijn privé kliniek geweest, nu meer dan een jaar geleden.

Je kan hier onmiddellijk herkennen of iemand bij hem geweest is, hij is de enige die met het blauwe 'inpakpapier' werkt ^_^

 

Hoi, 

Ik ben ook in zijn privé klinik geweest, erg goed gevoel meteen bij de intake dus ook niet verder gekeken! 

 

Ik ben zo benieuwd naar t resultaat! 

 

Van welke cup kwam jij af en wat voor implantaten heb je? 

 

Ik had een kleine a-cup en heb nu de motiva 355cc gekregen dus ben echt benieuwd hoe t gaat uitzien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Patries:

Ooh fijn is dat he minder pijn.. Voel je je meteen een heel ander mens :) 

 Ja dat klopt, al merk ik wel dat ik dan meteen dingen wil doen. 

 

Hoe waren jou eerste dagen na de operatie? Veel last gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

13 uur geleden zei popie:

Ik had een half gevulde B-cup, ben ook voor de Motiva full gegaan, 295cc.

Nu draag ik een 70D. 

Heb lang getwijfeld voor de 295 en 315cc. Dat was volgens Verdonck echt wel de max wat erin zou gegaan zijn. 

 

Ziet er heel mooi uit! 

 

355cc was ook t maximale wat er bij mij in kon. Ik twijfelde heel erg tussen 335cc en 355cc maar uiteindelijk de grootste gepakt. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-1-2017 om 20:07 zei popie:

Je verhaal klinkt zeer vertrouwd :).

Het verband heb ik maar 7 dagen volgehouden, was veel te nieuwsgierig en het was los te komen zitten...

Nu is het een kwestie van veel te rusten en goed verzorgd te worden.

Hey popie 

 

Ik hoor hier van veel vrouwen dat ze vroegtijdig het verband eraf halen. Heeft dit bepaalde nadelen of voordelen? 

Ik vrees dat ik ook van zodra het eraf kan dit wil doen. 

 

Groetjes 1988

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei 1988:

Hey popie 

 

Ik hoor hier van veel vrouwen dat ze vroegtijdig het verband eraf halen. Heeft dit bepaalde nadelen of voordelen? 

Ik vrees dat ik ook van zodra het eraf kan dit wil doen. 

 

Groetjes 1988

 

Nee, op zich kan het geen kwaad. Zoals gezegd is hij één van de weinigen die met een verband werken. 

Ik ben toen wel onmiddellijk bij hem langs geweest om een sportbh aan te laten meten  ( anna carefix )

Maar als je het 2 weken kan volhouden dan zou ik persoonlijk het laten zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verband is vervelend he :( Ik word er ook niet blij van. Het zit overal opgekruld en de plaklaag van het witte gedeelte voelt zo vies plakkerig op m'n huid.. Kan niet wachten tot t eraf mag, maar wil toch wel echt proberen het vol te houden tot donderdag.

Neem aan dat Verdonck wel n mondkapje voordoet als hij ze uitpakt, geloof niet dat t zo fris is wat eronder zit:45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei popie:

Nee, op zich kan het geen kwaad. Zoals gezegd is hij één van de weinigen die met een verband werken. 

Ik ben toen wel onmiddellijk bij hem langs geweest om een sportbh aan te laten meten  ( anna carefix )

Maar als je het 2 weken kan volhouden dan zou ik persoonlijk het laten zitten.

 

Hee popie,

 

Kreeg je de sportbh meteen mee, toen je bij dr. Verdonck was? Heb je van te voren aangegeven dat je deze wilde aanschaffen en wat moest je ervoor afrekenen? 

 

Ik heb al op internet rond gekeken voor sportbh's maar weet totaal niet naar wat voor maat ik moet kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.