Ga naar inhoud

Mel89 : 14 maart 2017 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Eindelijk gaat het gebeuren, een borstvergroting!!

Ik ben afgelopen Woensdag op consult geweest bij Dr.Straten via Diana Gabriels en 14 Maart word ik geopereerd

Twijfel alleen nog een beetje kwa maat.

Heb 390cc en 440cc gepast (druppel)

Hij zegt dat 440cc te groot is

Maar zelf vond ik het wel meevallen en van vele hoor ik achteraf dat ze spijt hebben dat ze niet een maatje groter hebben genomen.

Iemand advies voor mij die vergelijkbaar cc's heeft?

ik heb zelf 75a aan op t moment met extra push Up

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 258
  • Created
  • Laatste Reactie

@Mel89

 

He meis, welkom,

 

Ik heb even je andere topic weggehaald omdat deze dezelfde inhoud heeft als dit topic, heb de titel aangepast en topic verhuisd,hier kun je nu verder al je updates, vragen en na je operatie je verslag neerzetten.

 

Het ligt er een beetje aan hoe Dr. Straten bedoeld dat het te groot word, het kan namelijk ook zo zijn dat hij dit zegt omdat het wellicht niet gaat passen,dus dat moet je nog eens even navragen bij hem.

 

Mocht het geen probleem zijn en kun je zowel de 390 als 440 hebben, dan kun je inderdaad beter voor de grootste kiezen.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel voor je reactie :)

Ik denk dat ik ook nog even een nieuwe pas afspraak in plan.

het was woensdag een gekkenhuis bij gabriels (dr straten) omdat hij gaat stoppen met werken via Diana.

dus iedereen was afgelopen woensdag nog bij hem ingepland waardoor hij waarschijnlijk niet echt de tijd nam, vond hem een beetje ongeïnteresseerd terwijl ik dat uit verhalen hier niet eruit kan halen dus ik vermoed echt door de drukte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat toevallig dat ik he hier tegenkom. Hoelaat had je een afspraak afgelopen woensdag?

ik had zoiets van regel maar meteen een datum want hij is toch degene die me moet opereren.

het heeft ook 1.5 dag geduurd voordat ik mijn datum kreeg.

hij heeft het nu zo druk omdat hij zijn eigen klanten en de klanten via Diana moet inplannen

 

Ik heb ook ruim 2uur moeten wachten denk tot ik aan de beurt was afgelopen woensdag 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mel89:

Oh wat toevallig dat ik he hier tegenkom. Hoelaat had je een afspraak afgelopen woensdag?

ik had zoiets van regel maar meteen een datum want hij is toch degene die me moet opereren.

het heeft ook 1.5 dag geduurd voordat ik mijn datum kreeg.

hij heeft het nu zo druk omdat hij zijn eigen klanten en de klanten via Diana moet inplannen

 

Ik heb ook ruim 2uur moeten wachten denk tot ik aan de beurt was afgelopen woensdag 

 

ik had een afspraak om 1 uur maar dat werd iets van half 3...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Mel89:

Ik eigenlijk om kwart voor 1 maar dat werd ook veel later..

als het resultaat maar mooi is hihi

oo jij was dan  voor mij.

 

hoorde jou indd zeggen met het plannen het liefst zo snel mogelijk toen zei ik nog tegen me moeder voor de gein nou eingelijk liever gisteren hahahahaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Dinsdag is het dan zover! Ik krijg nieuwe boobies.

ik ga nu rechtstreeks bij dr straten.

ik had een nieuwe afspraak gemaakt bij hem zelf en dat heeft wel de doorslag gegeven.

Ben zooooo benieuwd naar Dinsdag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei sannebibi:

Meid, zou over de maat wel op hem vertrouwen dat als hij zegt dat het te veel is dat van hem aan nemen!

Ja dat klopt, ik ben de eerste keer via diana Gabriels bij hem op gesprek geweest. Dit was tevens ook zijn laatste dag dat hij voor haar werkte.

Deze dag was zo rommelig ingedeeld voor de cliënten en ook voor hem.

Er werden 3 mensen in een kwartier ingepland zogezegd waardoor hij er geen zin meer in had en kortaf was.

ik ging hier heel erg door twijfelen of ik het toch wel bij hem zou laten doen terwijl ik hele goede verhalen las over hem.

Ik heb opnieuw een afspraak ingepland bij zijn eigen kliniek en hij heeft toen netjes de tijd genomen voor me.

Toen heeft hij ook ontdekt dat ze bij mij ongelijk zijn en adviseerde hij zelf bij de 1 390cc en de ander 440cc en dat ik idd niet groter moet gaan dan dit

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei Loulou_:

Spannend hoor! Ik las dat je drie kleine kinderen hebt. Hoe oud zijn ze en hoe ga je het allemaal doen na de operatie? 

De oudste is net 4 jaar en een tweeling van 2.5 jaar.

de oudste gaat na m'n operatie bij m'n moeder slapen doordeweeks zodat zij hem naar school kan brengen en daarna komt ze naar mij toe om de tweeling te verzorgen en eventueel hun meenemen zodat ik kan rusten.

Heel moeilijk voor mij Want ben geen vrager om hulp maar 't moet echt als ik het wil.

Savonds en het weekend neemt m'n vriend het werk over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

Ik ben dinsdag door frans geopereerd in zijn eigen kliniek heyendael. Ben heel goed geholpen echt een top kliniek! Kwa maten kun je zeker vertrouwen op hem, daar heeft hij een goede kijk op ^_^ ik heb gekozen voor 345cc omdat ik 390 echt te groot vond maar ieder lichaam is natuurlijk anders, ik heb ook anatomisch. Veel succes met je voorbereidingen! Als je wil spieken moet je het even laten weten, kus! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei xRenee:

Hoi!

 

Ik ben dinsdag door frans geopereerd in zijn eigen kliniek heyendael. Ben heel goed geholpen echt een top kliniek! Kwa maten kun je zeker vertrouwen op hem, daar heeft hij een goede kijk op ^_^ ik heb gekozen voor 345cc omdat ik 390 echt te groot vond maar ieder lichaam is natuurlijk anders, ik heb ook anatomisch. Veel succes met je voorbereidingen! Als je wil spieken moet je het even laten weten, kus! X

Jaaa ik wil wel even spieken.. :)

Moet hier nog even wegwijs worden hoor

 

Ik had je verslag ook gelezen.. Echt positief! Fijn om te lezen.. xxx 

 

Ps. Had jij trouwens van te voren al iets van medicatie geslikt? Heb er weleens over gelezen hier op 't forum 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden zei Wuppie:

@Mel89 spannend hè. Aftellen is begonnen. Benieuwd hoe het gaat en word bij je x x :D

Jaa heel spannend! Word nu ook wel met de dag zenuwachtiger maar kijk er toch enorm naar uit :) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Mel89:

Jaa heel spannend! Word nu ook wel met de dag zenuwachtiger maar kijk er toch enorm naar uit :) xx

ja ik kan het me voorstellen .. bij mij duurt het nog anderhalve week maar slaap er nu al slecht door hihi... ben erg benieuwd naar je verslag als je geopereerd bent.. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Wuppie:

ja ik kan het me voorstellen .. bij mij duurt het nog anderhalve week maar slaap er nu al slecht door hihi... ben erg benieuwd naar je verslag als je geopereerd bent.. :D

Voor je het weet is het zover hoor..

Ik vind het eigenlijk best snel gegaan en nu denk ik woow over 5 dagen al

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.