Ga naar inhoud

1 jaar po en ineens last van linkerkant


mysecret

Aanbevolen berichten

Hallo! 

Ik zit met een vraagje en ik hoop dat er iemand is die voor mij een antwoord heeft of mij gerust kan stellen.... 

 

Ik werd afgelopen donderdag ochtend wakker met wat steken in mijn linkerborst. Eerst dacht ik dat ik misschien wat gek gelegen had in mijn slaap maar de steken hielden de rest van de dag aan. Inmiddels is het maandag en zijn die erge steken weg maar ik heb nog steeds een vreemd gevoel aan de linkerkant... ik voel mijn prothese zitten ofzo. Vind het heel lastig om te omschrijven maar het is een onprettig gevoel. Het voelt een beetje beurs als ik het beweeg. Ik heb ook een beetje het gevoel dat er wat vocht zit ofzo. Zo voelt het ook een beetje. Ik heb niks geks gedaan voordat dit begon.. ik sport fanatiek en dat is nooit een probleem geweest dus dat kan het niet zijn. Ik heb alleen de woensdag voor die donderdag een strakke bh gedragen die eigenlijk een beetje te klein is, maar hou je daar zo lang last van?  Vind t zo gek........ 

 

Hoop dat iemand mij kan vertellen wat dit kan zijn ineens. Ik was 14 januari nl een jaar po. 

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Vervelend dat je ineens na zo lange tijd weer steken krijgt, maar dat kan altijd wel gebeuren, vooral inderdaad met sporten, kun je toch ineens door een verkeerde beweging, teveel overbelasting of wellicht de te kleine bh last krijgen.

 

Wat je eigenlijk eens zou moeten proberen is om weer even dag en nacht de sport bh te gaan dragen en eens kijken of alle klachten dan verdwijnen, zo niet dan kun je altijd voor de zekerheid een controle plannen bij je pc,hij is dan de enige die uitsluitsel kan geven of er iets aan de hand is.

 

Hou ook wel in de gaten of je borst niet gaat zwellen, een andere vorm gaat krijgen of rood word.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Heel erg bedankt voor je antwoord! Ik slaap vaak met mijn 'operatie bh' aan nog steeds, haha. Ik vind dat prettiger als ik op mijn zij wil bijvoorbeeld.. zal hem morgen ook overdag aantrekken! 

 

Mijn hypochonder-ik heeft die donderdag gelijk al de kliniek gebeld en mijn pc belde me terug later en toen heb ik mn verhaal gedaan. Hij vroeg of ik vervormingen had ontdekt of zwellingen, en of ik koorts had oid. Aangezien dit allemaal niet het geval was, vond hij het eerst niet nodig dat ik langs kwam maar als het langer dan 2 wk aanhield moest ik wel komen en dan wilde hij wel even kijken enzo. Heel gek maar ik voel de linkerkant met bepaalde spier aanspanningen ook veel beter ofzo. En als ik hoest of nies voel ik die kant ook trekken.. haha klinkt heel gek.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok nou dan zou ik inderdaad ook die sport bh overdag gaan dragen, en wat je toch eens kunt proberen is om toch heel even krachttraining van de borst achterwege te laten, want het kan best zijn dat je spier het allemaal toch te veel vind en nu vreselijk gaat tegensputteren.

 

Met dual plane kan het ook vaak gebeuren dat als je dus steeds de borstspier aanspant dat je dat altijd kunt blijven voelen, dat is soms het nadeel bij die plaatsing, en bij teveel wrijving kun je dan een soort beurs/tintelend/trekkend gevoel krijgen,en dat is toch een teken dat je even rustig aan moet doen.

 

Weet je als je niet gerust bent is het toch ook normaal dat je dan je pc vraagt om advies, dat hoort erbij vind ik.

Hou het goed in de gaten,en blijft het inderdaad aanhouden dan een afspraak maken. 

 

Ik hoop dat alles snel over is, en je je geen zorgen meer hoeft te maken,want onbewust blijf je dat toch doen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

T gevoel is inmiddels niet bepaald minder geworden en mijn stress des te groter. Ik ben helemaal kapot van alle stress. Ik overdrijf misschien wel ik heb geen idee maar ik vind t gewoon heel eng en rot. Begin te vermoeden dat mn pocket wellicht te groot is oid en dat mijn prothese daarom teveel ruimte heeft om te bewegen. Als ik op mijn zij lig, zie je die prothese heel goed aan de binnenkant van mn borst duwen. Ik kan dan mn vinger er onder duwen. Nou was mijn linkerkant altijd al beweeglijker en ik durf dus ook niet met zekerheid te zeggen of dit sinds kort is of al langer het geval is. Zou je pocket groter kunnen worden van het dragen van een te kleine bh of een soort push up bh??  Ik ga deze week maar een afspraak maken bij mijn pc en ik hoop dat hij mij gerust kan stellen of meer kan vertellen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, 

 

Als jij zo gestressed bent, dan is het echt beter dat je een afspraak maakt bij je pc,en alles weer uitlegt, want zo door blijven lopen moet je gewoon niet doen.

 

Een enkele keer een push up of een te kleine bh daar zal je pocket niet ineens groter van worden, maar heb jij bijv al heel snel na je bv vaak een push up gedragen, dan kan het idd wel.

 

En het kan best zijn omdat je al aangeeft dat die kant altijd al beweeglijker is geweest, dat dit al veel langer speelt, maar op een gegeven ogenblik ga je daar echt last van krijgen.

 

Dus idd pc bellen, want hij heeft er de expertise voor in huis, en hij had natuurlijk al aangegeven, blijf je klachten houden, aan de bel trekken, dus dat moet je ook echt gaan doen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag morgen ochtend langs komen.. ik hoop zo dat ik er wat wijzer van word.... pffff. Mijn eigen pc heeft geen avondconcult blijkbaar en op mijn vrije dag is hij er niet dus ik kom bij een ander terecht morgen maar misschien is een 'second opinion' wel fijn juist. Ben diep van binnen zo bang dat ik weer onder het mes moet ofzo. Hmpfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei mysecret:

Ik mag morgen ochtend langs komen.. ik hoop zo dat ik er wat wijzer van word.... pffff. Mijn eigen pc heeft geen avondconcult blijkbaar en op mijn vrije dag is hij er niet dus ik kom bij een ander terecht morgen maar misschien is een 'second opinion' wel fijn juist. Ben diep van binnen zo bang dat ik weer onder het mes moet ofzo. Hmpfff

 Ben je al geweest ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.