Ga naar inhoud

Chelsea34 : 4 februari 2017 : Dr. Grabietz : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hoi hoi,ben Chelsea 37 jaar oud,en ben al wat bekend met borstvergrotingen.

De eerste in t ziekenhuis maar dat was toen maar 200 cc 15 jaar geleden,ik wist niet beter!

Eenmaal genezen vond ik ze veel te klein,ik had immers 2 lege thee zakjes van de borstvoeding overgehouden.Ik heb 2 tieners.

Na 2 jaar besloten 350 cc te nemen boven de spier,waar ik tevreden mee was,alleen soms wat rimpels omdat ik maar 156 ben en 50 kilo weeg.Maarja toch vond ik ze mooi en natuurlijk.

Nu heb ik ook al ruim 10 jaar fibromyalgie en ik dacht dat het door de siliconen kwam,dus heb ik ze eruit laten halen!Nu 2 jaar later totaal niet opgeknapt, dus ik ben van mening dat dat er niks mee te maken had.

Nu ga ik dus opnieuw voor een bv maar bijna alle chirurgen willen het duel plane doen,en dan zitten ze dus aan mijn spieren,waar ik heel bang voor ben.

Zeker als ik de verhalen zo eens leest.

Ik vind het ontzettend moeilijk om een keus te maken,of wat rimpels en wellicht wat randen,of mooi en de kans dat ik er last van blijf houden.

Dus ik hoop dat er vrouwen op dit forum zijn die mij raad kunnen geven.

Alvast badankt!!

Chelsea

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chelsea34

 

He meis, en welkom,

 

Toch aan de ene kant wel fijn dat je op deze manier uit hebt kunnen sluiten dat de fibromyalgie veroorzaakt werd door siliconen.

En ik kan me dan nu wel goed voorstellen dat je liever de protheses op de spier wilt hebben,zodat de spier met rust gelaten kan worden.

Je zou eens een consult kunnen plannen bij Dr. DeMeyere, Artemedis  in Gent, deze arts werkt eigenlijk alleen maar met plaatsing voor de spier, en ook werkt hij in het geval van een hele dunne huid met de Natrelle 510, dit is een prothese met een hele dunne bovenrand,dus dit zou wellicht een goede optie voor je kunnen zijn.

 

Een andere pc die ook heel vaak voor de spier plaatst is Dr. van der Weij, Boerhaave, en Dr. Nio, OLVG , die plaatst zowel voor de spier ( mits het mogelijk is) als dual plane.hier heb je wel een verwijskaart nodig aangezien dit een ziekenhuis is.

 

Kijk anders eens via de zoekbalk rechtsboven, daar kun je heel veel info vinden over deze artsen, voor Nio zoek je op OLVG of SLAZ aangezien de zoekbalk gaat vanaf 4 letters of meer.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gisteren een goed consult gehad bij Dr Grabietz in Amstelveen via DG.

Eerst gesprek bij Diana zelf in Barendrecht en in de eerste plaats zou ik door dr hupkens geholpen worden.

Na heel lang wachten eindelijk aan de beurt.

Ik legde mijn verhaal uit dat ik fibromyalgie heb en dat ik het voor de spier wilde,wat ik al 10 jaar lang had gehad(ik heb ze eruit laten halen om te kijken of ik opknapte,niet dus) Wilde hij me niet opereren,hij doet alleen dual plane.

Dus ik was erg teleurgesteld.

Nu gister bij zijn collega geweest Dr Grabietz ook een aardige dokter en die gaat gelukkig wel voor de spier.

Ik krijg 400 cc ronde prothese high profile van mentor.

Ik kan last krijgen van rimpels,daar ben ik me van bewust maar dat kunnen we oplossen tegen die tijd met lipofilling met eigen vet.Ik durf dual plane echt niet aan,ik ben zo bang dat de spierpijn niet meer weggaat in mijn borst spier.

Dus nog 2 weekjes en dan is het zover.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Chelsea34

 

He meis,

 

Fijn dat je toch nu een pc hebt gevonden die de protheses voor de spier wilt plaatsen. 

 

Ik heb je topics even samengevoegd,en je titel aangepast, in dit topic kun je nu verder al je updates, vragen en ook dadelijk na je operatie je verslag neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan, en het zowel voor jou als voor ons overzichtelijk blijft.

 

xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Alles is goed gegaan,half 12 ging ik naar boven en 3 uur reden we weer naar huis.

Super lieve mensen op uitslaapkamer en de o.k !!

De Grabietz heeft super mooi werk afgeleverd,ik ben dik tevreden!!

Het is ook een hele leuke dokter ,gewoon lekker relaxed.

En luister naar je wensen,en geeft dan eerlijk zijn mening,maar luister ook naar jouw wensen.Dat was voor mij heel belangrijk ,omdat ik hem voor de spier wilde en geen dual plane,ivm mijn fibromyalgie.

Foto's volgen nog.

Nu lekker uitrusten.:D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is goed gegaan,half 12 ging ik naar boven en 3 uur reden we weer naar huis.

Super lieve mensen op uitslaapkamer en de o.k !!

De Grabietz heeft super mooi werk afgeleverd,ik ben dik tevreden!!

Het is ook een hele leuke dokter ,gewoon lekker relaxed

Foto's volgen nog.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Chelsea34:

Sorry per ongeuk 2 dezelfde foto's geplaats.Ik weet niet hoe ik hem moet verwijderen :(

 

Ten eerste Gefeliciteerd met de boobs :) Nu rustig herstellen en op tijd je medicatie innemen. Foto's zijn opgelost ? Zie nu een foto van de voorsituatie en erna ...maar niet meer dezelfde foto's? 

 

Fijn herstel en geniet van je zicht :35: 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.