Ga naar inhoud

Debster1001 : 23 januari 2017 : Dr. Lommen : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hoi dames,

 

as maandag 23 krijg ik mijn bv na lang twijfelen... Na twee kinderen gekregen te hebben en borstvoeding te hebben gegeven is er niet veel van over.

Ik heb 2 consulten gehad en beide pc adviseerde 450cc ronde protheses voor de spier. Nu hoor ik van iedereen dat het zoveel is? Heb nu een B cup? 

De zenuwen gaan nu ineens toeslaan.. is het niet teveel?:huh: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Debster1001:

Hoi dames,

 

as maandag 23 krijg ik mijn bv na lang twijfelen... Na twee kinderen gekregen te hebben en borstvoeding te hebben gegeven is er niet veel van over.

Ik heb 2 consulten gehad en beide pc adviseerde 450cc ronde protheses voor de spier. Nu hoor ik van iedereen dat het zoveel is? Heb nu een B cup? 

De zenuwen gaan nu ineens toeslaan.. is het niet teveel?:huh: 

 

He meis en welkom.

 

Ik zou me geen zorgen maken omdat andere mensen zeggen dat het veel cc is, als jij hebt gepast en je werd zelf blij van wat jij in de spiegel zag, moet je gewoon bij die beslissing blijven.

Twijfel gebeurt heel vaak, maar ga op je eigen gevoel af.

 

Ik heb je titel een klein beetje aangepast,als je nog kunt vertellen door welke pc en waar je geopereerd gaat worden, dan kan ik dat ook in de titel vermelden.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Debster1001:

Dank je wel, zijn denk ik de zenuwen die soms overheersen. :D 

ik word geholpen door pc dr lommen in Bergman clinics (Rijswijk) 

 

Ja maar het is ook hartstikke spannend, en gezonde zenuwen hebben we allemaal hoor, is helemaal niet gek.

 

Gewoon alles maar op je af laten komen, nog even de laatste voorbereidingen doen, en voor je het weet heb je een paar mooie boobs.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

het verhaal is te lang om hier op te schrijven zeg maar in een notendop 

de Ok ging erg vlot en herstel valt me niks tegen... weinig pijn gehad. 

Helaas is er iets volledig misgegaan en heb ik siliconen gekregen terwijl ik hydrogel besteld had. Ik zal dus voor wissel moeten. Om zacht uit te drukken zwaar klote dus.  Over de Ok en herstel heb ik dus geen klagen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik las het al in een status update, maar is dit dan niet nogmaals doorgenomen met je voor je de operatie inging, want ze horen voordat je onder narcose gaat, te herhalen welke protheses en hoeveel cc ze gaan plaatsen, vind dit echt allemaal heel vreemd.

 

Ook dat het niet netjes in je dossier is gezet, vind dat echt super slordig, maar werken ze überhaubt wel met hydrogel in Bergman?

 

Ben benieuwd hoe dit allemaal gaat lopen.

 

Voor nu moet je toch wel rustig aan blijven doen, want je hebt net een operatie en narcose achter de rug,en je moet jezelf toch ontzien.

 

Sterkte en beterschap 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, wat een apart verhaal zeg!!!
Ik kijk ook wel op ervan, dat Bergman hydrogel zou plaatsen... Dit was mij tot op heden niet bekend.. Weet je zeker dat dit vooraf goed gecommuniceerd is?
Niet om te zeggen dat jij hier een fout gemaakt hebt hoor, maar ik zit echt met verbazing te lezen! Heb echt nooit eerder gelezen (ook niet toen ik op zoek was naar welke klinieken hydrogel plaatsen, en dat zijn er maar weinig in Nederland) dat Bergmankliniek deze zou plaatsen..

Verder.. Niet om heel lullig te doen, maar hydrogel bestaat niet in 450 cc.. Tenminste, niet in de catalogus die ik heb....
Ik zag het net pas voor het eerst staan hier en dacht: nee, die bestaat niet in hydrogel! HEb het opgezocht en idd, ze hebben wel 440 en 480, maar geen 450..
Ik denk dus dat jouw pc nooit van plan geweest is om hydrogel te plaatsen....

Ik hoop dat je je dossier kunt opvragen om te zien wat er destijds genoteerd is.. Je kunt hier wel echt iets mee bereiken, denk ik..

Meid wat een ellende zeg!! Ga hier achteraan!!
Ik zal de catalogus van monobloc even bijvoegen, zodat je het zelf kunt zien. Je moet kijken bij de hydrogel prothesen CMC (dus niet de sizers die er een bladzijde voor staan)

Heel veel succes!!

 

xxx BB

Bijlage alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @best_boobie Het klopt dat Bergman deze protheses niet standaard plaatst. Mijn eerste consult ging ik dus voor de allergan 450. Dit werd genoteerd in dossier en ik zou hier over nadenken. Hierna heb ik over de mail gevraagd of hun ook monobloc hydrogel konden plaatsten en of ik dan een nieuw consult nodig had?! Ze ging het navragen aan de pc en ik kreeg enkele dagen later een mail dat ze deze protheses konden bestellen de pc bereid was deze te plaatsen en dat er geen nieuw consult nodig was. Hierop is de datum gepland van Ok. 

Tijdens Ok is niet gesproken over merk alleen de hoeveelheid aan cc dat erin zou gaan.  Toen we erachter kwamen dat er inderdaad siliconen in zaten is de pc gelijk langs gekomen die gaf aan deze protheses nooit te plaatsen en wist niks van dit mail contact af. Hij heeft dus gewoon volgens mijn oude dossier gehandeld.  

Voor nu is herstellen even prio 1 en de advocaat mag er verder mee aan de slag. 

Dus word vervolgd... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.