Ga naar inhoud

ainovab : 11 februari 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Goedenavond Forum-gangers,

 

Ik ben nieuw hier dus mijn excuus als ik dit verkeerd heb geopend/geplaatst.

 

Ik ben 20, ik heb een kleine Cup A, ik ben 1.60 en 50 kilo. Ik krijg 350cc , ronde mentor protheses.

 

Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus ik ben er erg nerveus voor! Ik ben vooral bang van het moment om in slaap te vallen. Word je duizelig? Of word het helemaal zwart voor je ogen?

Heb je besef van hoelang je onder narcose bent?

Of half wakker worden tijdens de narcose en dat je niets kunt aangeven maar wel alles voelt en hoort ( bah die horror verhalen!!)

 

 

Ik word geopereerd door Kevin peters, kliniek Diana Gabriels.

 

Ik hoor graag jullie ervaring over de narcose, of foto's van jullie 350 cc ( als dat mag op dit forum) , de na pijn en herstel hoor ik ook graag meer over.

 

 

Groetjes!!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 57
  • Created
  • Laatste Reactie
Op Tuesday, January 17, 2017 om 23:25 zei Ebydrr:

Hoi hoi^_^

Hier nog een hoor ik mag 2 mei.. duurd nog wel even..'maar ben even nerveus voor de zelfde dingen..

 

wij denken volgens mij gelijk aan de aller ergste dingen.. je bent iniedergeval niet de enige :) Waneer mag je ? 

Hoihoi!

Fijn dat iemand reageerd. Ik mag 7 februari al!!! Super spannend!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Tuesday, January 17, 2017 om 22:35 zei ainovab:

Goedenavond Forum-gangers,

 

Ik ben nieuw hier dus mijn excuus als ik dit verkeerd heb geopend/geplaatst.

 

Ik ben 20, ik heb een kleine Cup A, ik ben 1.60 en 50 kilo. Ik krijg 350cc , ronde mentor protheses.

 

Ik ben nog nooit onder narcose geweest dus ik ben er erg nerveus voor! Ik ben vooral bang van het moment om in slaap te vallen. Word je duizelig? Of word het helemaal zwart voor je ogen?

Heb je besef van hoelang je onder narcose bent?

Of half wakker worden tijdens de narcose en dat je niets kunt aangeven maar wel alles voelt en hoort ( bah die horror verhalen!!)

 

 

Ik word geopereerd door Kevin peters, kliniek Diana Gabriels.

 

Ik hoor graag jullie ervaring over de narcose, of foto's van jullie 350 cc ( als dat mag op dit forum) , de na pijn en herstel hoor ik ook graag meer over.

 

 

Groetjes!!!

 

Ik ga voor 300 Cc! Dat is me aangeraden door Kevin peters via diana gabriels. Ik ben erg tevreden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ainovab

 

He meis, 

 

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder alles neerzetten, van updates, vragen tot je operatie verslag.

 

Met een narcose krijg je eerst je infuus, daarna krijg je een kapje met zuurstof en tegelijk spuiten ze de vloeistof in, hierdoor kun je inderdaad het gevoel krijgen dat je duizelig word ( een soort dronken gevoel)  en voor je het weet ben je eigenlijk weer wakker, want van duizelig naar slapen gaat zo snel, daar krijg je zelf weinig van mee.

 

Je ligt aangesloten aan allerlei apparatuur en mocht de anesthesioloog merken dat je bijv minder diep slaapt ( dat ziet en hoort hij op/aan de apparaten) dan krijg je gelijk iets meer in je infuus, dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je half wakker word tijdens de operatie.

 

Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken over de narcose,

 

Laat het gewoon lekker over je heen komen, je kunt vooraf wel aangeven dat je heel erg nerveus bent, en dan kun je vaak van te voren al iets krijgen om rustiger te worden.

 

Dus focussen op het feit dat je wakker word met boobs, het komt echt goed.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei ainovab:

Ehm jahoor. Ik heb alleen geen idee hoe ik dat kan doen zonder dat iedereen ze zo ziet

Je kan bij afbeeldingen foto's toevoegen en hier een album aanmaken. Deze album kan je op privé zetten waardoor je mensen toegang kunt geven door hun naam in te typen. Een duidelijkere uitleg hierover kan je vinden in die aller eerste welkomst privé bericht die je hebt gehad met alle info over dit forum! Ik heb ze zelf ook op privé staan hoor vind het ook niet prettig als iedereen het kan zien:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Wednesday, January 25, 2017 om 10:21 zei Desert-Rose:

@ainovab

 

He meis, 

 

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder alles neerzetten, van updates, vragen tot je operatie verslag.

 

Met een narcose krijg je eerst je infuus, daarna krijg je een kapje met zuurstof en tegelijk spuiten ze de vloeistof in, hierdoor kun je inderdaad het gevoel krijgen dat je duizelig word ( een soort dronken gevoel)  en voor je het weet ben je eigenlijk weer wakker, want van duizelig naar slapen gaat zo snel, daar krijg je zelf weinig van mee.

 

Je ligt aangesloten aan allerlei apparatuur en mocht de anesthesioloog merken dat je bijv minder diep slaapt ( dat ziet en hoort hij op/aan de apparaten) dan krijg je gelijk iets meer in je infuus, dus je hoeft echt niet bang te zijn dat je half wakker word tijdens de operatie.

 

Dus je hoeft je echt geen zorgen te maken over de narcose,

 

Laat het gewoon lekker over je heen komen, je kunt vooraf wel aangeven dat je heel erg nerveus bent, en dan kun je vaak van te voren al iets krijgen om rustiger te worden.

 

Dus focussen op het feit dat je wakker word met boobs, het komt echt goed.

 

xx

Hoihoi dankjewel 

 

Stelt me toch gerust. Enige waar ik juist bang voor bent, en verklaar me voor gek maar ik droom er zelfs van. Dat me lichaam onder narcose is en ik alles voel ,hoor , en kan nadenken maar niks kan aangeven door die narcose bah! 

 

En is er iemand die alleen de monitoren mij in de gaten houd? En die beademing bah!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei ainovab:

Hoihoi dankjewel 

 

Stelt me toch gerust. Enige waar ik juist bang voor bent, en verklaar me voor gek maar ik droom er zelfs van. Dat me lichaam onder narcose is en ik alles voel ,hoor , en kan nadenken maar niks kan aangeven door die narcose bah! 

 

En is er iemand die alleen de monitoren mij in de gaten houd? En die beademing bah!!!

 

Meis,als je inderdaad bang bent, dan komt het vaker voor dat je er over gaat dromen.

 

Je ligt aan allerlei apparatuur aangesloten,en de anesthesioloog is de hele operatie aanwezig, dus je word echt nauwlettend in de gaten gehouden.

 

De beademing krijg je zelf ook niets van mee, want je word pas beademd op het moment dat je slaapt,enige is dat je na het ontwaken een beetje keelpijn kunt hebben.

 

Meis, het gaat echt goed komen.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Meis,als je inderdaad bang bent, dan komt het vaker voor dat je er over gaat dromen.

 

Je ligt aan allerlei apparatuur aangesloten,en de anesthesioloog is de hele operatie aanwezig, dus je word echt nauwlettend in de gaten gehouden.

 

De beademing krijg je zelf ook niets van mee, want je word pas beademd op het moment dat je slaapt,enige is dat je na het ontwaken een beetje keelpijn kunt hebben.

 

Meis, het gaat echt goed komen.

 

xx

Heel erg bedankt! Hoe bedoel je  "als je inderdaad bang bent dan komt het vaker voordat je erover gaat dromen", ik lees t nu al 3x haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei ainovab:

Heel erg bedankt! Hoe bedoel je  "als je inderdaad bang bent dan komt het vaker voordat je erover gaat dromen", ik lees t nu al 3x haha. 

 

Daar bedoel ik mee, als je dus zo bang bent voor iets, of dat nu een narcose of iets anders is, dat je die angsten verwerkt in je slaap,en dan ga je raar dromen,want je verwerkt dingen in je onderbewustzijn.

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

 

Daar bedoel ik mee, als je dus zo bang bent voor iets, of dat nu een narcose of iets anders is, dat je die angsten verwerkt in je slaap,en dan ga je raar dromen,want je verwerkt dingen in je onderbewustzijn.

 

 

 

 

 

 

Oh op die fiets!

 

Ja echt van de week ook al dat ze me hadden geopereerd had echt punttieten gekregen , daarbij veel littekens vreselijk.  Hoop snel dat 't voorbij is

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei ainovab:

Oh op die fiets!

 

Ja echt van de week ook al dat ze me hadden geopereerd had echt punttieten gekregen , daarbij veel littekens vreselijk.  Hoop snel dat 't voorbij is

 

Idd op die fiets, oh meid, ik heb al zoveel rare dromen hier voorbij zien komen, je bent er gewoon 24/7 mee bezig, en dat hoort erbij, nog heel even aftellen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

Idd op die fiets, oh meid, ik heb al zoveel rare dromen hier voorbij zien komen, je bent er gewoon 24/7 mee bezig, en dat hoort erbij, nog heel even aftellen.

 

xx

 

 

Jaa zeker. Ik tel ook af nog 9 nachtjes. heb je het ook gedaan? En mag ik dan vragen hoeveel Cc je hebt gekregen

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond meiden!

 

Ik ben 20 , 1.56 maatje xs 50 kilo haha.

Zaterdag is het zover! Mijn borstvergroting  ik krijg ronde mentor protheses, 325 cc  ( grote c ) ik heb nu grote a70. Ik word in vlaardingen door pieter hupkens via diana gabriels geopereerd.  Ik moet om 12 uur aanwezig zijn. Ik ben zo enorm zenuwachtig !!! Ik ben nog nooit onder narcose geweest of geopereerd! 

 

Ik ben bang voor allerlei films senario's  haha, door de film awake, dat mijn lichaam wakker is. Dus ik kan denken horen en voelen maar niets aangeven omdat me lichaam wel onder narcose is ofzo. Zoiets geks. 

 

Of dat ik heel duizelig word als ik in slaap val bah!! Ik denk nu, waarom doe ik dit vrijwillig haha... 

 

Nouja.. zaterdag de grote dag! Boobday!!  Hebben jullie tips.en hoe was jullie na pijn??

 

Kusjes!! Mijn verslag volgd

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Desert-Rose:

@ainovab

 

He meis,

 

Ik heb je laatste topic samengevoegd met deze,zo heb je alles bij elkaar staan, en blijft het voor zowel jou als voor ons overzichtelijk.

 

En zoals ik al eerder aangaf,niet te druk maken, het gaat allemaal goed komen.

 

xx

Dankjewel!! 

 

Ja ik moet echt even uitzoeken hoe dit werkt. Ik wil jullie niet teveel werk bezorgen haha  

 

Die zenuwen nemen alleen maar toe , vreselijk haha.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei ainovab:

Dankjewel!! 

 

Ja ik moet echt even uitzoeken hoe dit werkt. Ik wil jullie niet teveel werk bezorgen haha  

 

Die zenuwen nemen alleen maar toe , vreselijk haha.

 

Je kunt gewoon alle updates etc in dit topic neerzetten, en als je aanvinkt, breng mij bij reacties op de hoogte, dit zie je in de balk staan als je weer reageert op een bericht, dan krijg je een notificatie als er iemand in dit topic reageert.

 

Ik snap dat je nerveus bent,maar vraag anders zodra je daar zaterdag aankomt of je iets kunt krijgen tegen de zenuwen,dat werkt heel snel en word je ook rustiger van.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!  Ik krijg 13 maart ronde protheses 355 CC achter de spier van dr Vangenechten in Hasselt (België)

Ben wel al eens geopereerd (amandelen weghalen) en daar was ik toen ook kei nerveus voor!! Maar is toen reuze meegevallen, had inderdaad wel wat keelpijn, Allez een hele droge keel, want de pijn zal wel aan de amandelen gelegen hebben :-)

 

die horor verhalen die je leest moet je maar negeren, komt echt niet veel voor hoor, is echt meer voor de film!;)

 

ben ook heel benieuwd hoe het herstel achteraf gaat zijn

heb namelijk twee kindjes die nog niet zonder mij kunnen

dus hopelijk ben ik bij de helft die snel weer zonder pijn medicatie kunnen!

 

Zelf heb ik nu een b of C van beha maat, omtrek is wel groot 90cm, dus lijkt de cup soms groter dan het eigenlijk is, beha's zijn nooit gevuld, doe al jaaaaaren voorgevormde aan.  Ben het nu wel beu en wil mooi gevormde borsten :-). Maar da wil iedereen hier denk ik ;-)

 

alvast veeel succes zaterdag!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.