Ga naar inhoud

Miikelly : 10 januari 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Miikelly:

Hoi allemaal! 

 

Ik ben net bij Diana geweest. Ze gaf me direct gelijk dat het fout is gegaan en half mei wordt het opnieuw gedaan. Ze vond het zelf ook niet mooi en zag direct dat ze toch achter de spier zijn geplaatst, terwijl er dp was afgesproken. 

Dus we beginnen weer fijn van voor af aan! 

Ik moet zeggen dat ik een fijn gevoel blijf houden bij DG. Ik zie zoveel horrorverhalen voorbij komen, maar ze gaf me direct gelijk en het wordt opgelost zonder dat ik ook maar iets moeten betalen. Ik ben er heel blij mee! 

 

Xoxo

 Wel super dat ze het oplossen voor je! Das wel echt goed nieuws! Ik zou vandaag gebeld worden, ben nog niet gebeld! Vind het raar! Dg zelf gebeld en zeiden dat dat nog komt! Ben benieuwd! Succes meis en hopelijk is het snel mei

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei lizzy12:

Schok gister zo! Eerst in dat bed leken het puntjes, maakte ze foto toen was het duidelijk rond! Kwam thuis maakt ma een foto leken grote peren! Zag er niet uit! En nu alle kanten zwelling! Ik gebeld met dg me contactpersoon die zei ook hou je rustig! Maar angst is zo groot! Had wel pijn verwacht, maar niet zoveel als dit! En liggen is geen pretje haha! Had tip van kliniek met ijspack dat doe ik nu wel veel geeft verlichting! Zodra ik uitgevonden heb hoe ik foto's kan plaatsen zet ik foto's neer! 

Ah ja snap ik. De eerste keer kan je best schrikken, dat had ik ook. Maar geloof me de pijn wordt snel minder. Je moet je er niet zo op focussen. En blijf bewegen! Niet alleen maar op de bank gaan liggen, want dan wordt je stijf en krijg je meer pijn. Ik ben heel benieuwd naar de foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei lizzy12:

 Wel super dat ze het oplossen voor je! Das wel echt goed nieuws! Ik zou vandaag gebeld worden, ben nog niet gebeld! Vind het raar! Dg zelf gebeld en zeiden dat dat nog komt! Ben benieuwd! Succes meis en hopelijk is het snel mei

Ja heel fijn opgelost zo! Ik denk dat er vandaag wat probleempjes waren bij DG, want het liep bijna een uur uit, de wachtkamer was overvol en de meiden daar moesten zich in het zweet werken om alle telefoontjes aan te nemen enzo. Er kwam ook een of andere controle binnen. Dat kostte ook een hoop tijd. Hopelijk bellen ze morgen als de chaos voorbij is! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei Miikelly:

Ah ja snap ik. De eerste keer kan je best schrikken, dat had ik ook. Maar geloof me de pijn wordt snel minder. Je moet je er niet zo op focussen. En blijf bewegen! Niet alleen maar op de bank gaan liggen, want dan wordt je stijf en krijg je meer pijn. Ik ben heel benieuwd naar de foto's! 

Ja dat stijve ondervind ik nu idd! Haha! Had ff gerust maar kwam niet meer omhoog! Zo erg gewoon haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Miikelly:

Ja heel fijn opgelost zo! Ik denk dat er vandaag wat probleempjes waren bij DG, want het liep bijna een uur uit, de wachtkamer was overvol en de meiden daar moesten zich in het zweet werken om alle telefoontjes aan te nemen enzo. Er kwam ook een of andere controle binnen. Dat kostte ook een hoop tijd. Hopelijk bellen ze morgen als de chaos voorbij is! 

Hoop dat ze vandaag nog bellen! Eerlijk gezegd! Haha! Wel Thanks voor het doorgeven! Dacht al dat er wat was, maar das nu dus wel zeker haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden zei Desert-Rose:

He meis, 

 

Nou dat is goed nieuws zeg, en heel fijn dat ze het voor je op gaan lossen.

 

xx

Ja gelukkig maar! Wat een pech ook... 2 borstvergrotingen gedaan en 2 x niet goed pfff. Hopelijk de derde keer beter!

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Miikelly:

Ja gelukkig maar! Wat een pech ook... 2 borstvergrotingen gedaan en 2 x niet goed pfff. Hopelijk de derde keer beter!

 

xx

 

Nou inderdaad meis, daar gaan we gewoon vanuit, 3 keer is scheepsrecht.

 

En ik stond er ook wel van te kijken dat het zo gemakkelijk werd opgelost door DG, 

 

Als je nu een definitieve datum hebt, dan kun je me dat even doorgeven, en dan pas ik dat in je titel aan, dan hoef je niet een apart topic te openen, en kun je gewoon hier verder blijven updaten, zodat je het hele verhaal bij elkaar hebt staan,dat is overzichtelijker.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Ank:

Dan is ook wel logisch dat je ze nu te klein vind je had 250 cc en nu 450 cc dus je hebt 200 cc meer gehad.

150 cc is ongeveer een cupmaat meer.

xx Ank

@Ank ja maar dan zou het een volle cupmaat meer moeten zijn en dat is nu ook niet zo. Ik pas m'n oude bh nog makkelijk.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Nou inderdaad meis, daar gaan we gewoon vanuit, 3 keer is scheepsrecht.

 

En ik stond er ook wel van te kijken dat het zo gemakkelijk werd opgelost door DG, 

 

Als je nu een definitieve datum hebt, dan kun je me dat even doorgeven, en dan pas ik dat in je titel aan, dan hoef je niet een apart topic te openen, en kun je gewoon hier verder blijven updaten, zodat je het hele verhaal bij elkaar hebt staan,dat is overzichtelijker.

 

xx

Ik zal het doorgeven! Voor nu staat het op 16 mei, maar deze datum kan nog veranderen, omdat de agenda nog niet gemaakt was voor mei. 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je verhaal gelezen. Balen zeg maar gelukkig een goede oplossing ! 

Word je nu weer door de zelfde arts geopereerd of kies je voor een andere ? Ik ben me aan het oriënteren welke arts me het meest aanspreekt bij praktijk gabriels en had dus ook een voorkeur voor

k. Peters. Iemand ook enig idee als ik een afspraak maak en wil bijv

een bepaalde periode geholpen worden dit ook kan ? Omdat ik net lees agenda nog niet gemaakt voor

mei... vraag ik me ineens af of het kan want had gedacht misschien in de mei vakantie te plannen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Gizmootje:

Heb je verhaal gelezen. Balen zeg maar gelukkig een goede oplossing ! 

Word je nu weer door de zelfde arts geopereerd of kies je voor een andere ? Ik ben me aan het oriënteren welke arts me het meest aanspreekt bij praktijk gabriels en had dus ook een voorkeur voor

k. Peters. Iemand ook enig idee als ik een afspraak maak en wil bijv

een bepaalde periode geholpen worden dit ook kan ? Omdat ik net lees agenda nog niet gemaakt voor

mei... vraag ik me ineens af of het kan want had gedacht misschien in de mei vakantie te plannen.

 

Hoi @Gizmootje,

 

ik ben verder nog steeds tevreden bij DG en dokter Peters is een goede chirurg. Ieder mens maakt fouten en ieder lichaam reageert anders. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat Kevin ze mooi gaat maken. Alle meiden die bij DG werken zeggen ook dat hij de beste is van de chirurgen die daar werken. 

Hoe het zit met die agenda weet ik niet eigenlijk. Je bespreekt de datum bij je eerste consult. 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde dat Kevin zo gewild is, dat ie echt zo vol zit tot mei! Maar hoe en wat durf ik ook niet te zeggen! Ik heb afgelopen dinsdag geholpen door hem en ben blij met hem als arts! Al moet ik eerlijk zijn dat het me zwaar tegenvalt het herstellen! En dan te weten dat jij dit nu voor de 3e keer gaat krijgen...jeetje petje af hoor! Ben wel mega benieuwd naar hoeveel cc ze erin gaan zetten nu bij jou en natuurlijk naar het resultaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei lizzy12:

Ik hoorde dat Kevin zo gewild is, dat ie echt zo vol zit tot mei! Maar hoe en wat durf ik ook niet te zeggen! Ik heb afgelopen dinsdag geholpen door hem en ben blij met hem als arts! Al moet ik eerlijk zijn dat het me zwaar tegenvalt het herstellen! En dan te weten dat jij dit nu voor de 3e keer gaat krijgen...jeetje petje af hoor! Ben wel mega benieuwd naar hoeveel cc ze erin gaan zetten nu bij jou en natuurlijk naar het resultaat! 

 

Ja hij is echt een topchirurg. Daarom ben ik ook echt teleurgestelddat hij bij een fout heeft gemaakt. Maarja het is gebeurd en gelukkig gaat hij het oplossing. Liever nog een keer pijn dan het zo laten. Ik ben ook heel benieuwd hoeveel cc ik krijg! Ik laat het weten als ik hem heb gesproken.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei Miikelly:

 

Ja hij is echt een topchirurg. Daarom ben ik ook echt teleurgestelddat hij bij een fout heeft gemaakt. Maarja het is gebeurd en gelukkig gaat hij het oplossing. Liever nog een keer pijn dan het zo laten. Ik ben ook heel benieuwd hoeveel cc ik krijg! Ik laat het weten als ik hem heb gesproken.

 

 

Wanneer heb je dat gesprek met Kevin? Ben echt benieuwd hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2017 om 17:57 zei Miikelly:

Ja gelukkig maar! Wat een pech ook... 2 borstvergrotingen gedaan en 2 x niet goed pfff. Hopelijk de derde keer beter!

 

xx

Oh echt. Heb net ook je verhaal even bijgelezen. Echt balen Meis. Alhoewel ik je er super goed vind uitzien met mooie volle borsten op je foto met het grijze truitje. Maar ind het verschil met de andere foto is dan minimaal als je je bedenkt dat er nu zoveel cc meer inzit. Heb echt respect voor jr dat je het in mei weer op nieuw laat doen. 

Ik zie al op tegen mijn wissel over 4 weken pfff nachtmerries heb ik ervan <_<

 

maar goed. Komt uiteindelijk altijd goed toch :43:

sterkte en ik ben benieuwd naar het resultaat in mei voor je. X x 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-2-2017 om 22:40 zei Wuppie:

Oh echt. Heb net ook je verhaal even bijgelezen. Echt balen Meis. Alhoewel ik je er super goed vind uitzien met mooie volle borsten op je foto met het grijze truitje. Maar ind het verschil met de andere foto is dan minimaal als je je bedenkt dat er nu zoveel cc meer inzit. Heb echt respect voor jr dat je het in mei weer op nieuw laat doen. 

Ik zie al op tegen mijn wissel over 4 weken pfff nachtmerries heb ik ervan <_<

 

maar goed. Komt uiteindelijk altijd goed toch :43:

sterkte en ik ben benieuwd naar het resultaat in mei voor je. X x 

 

Ja vooral ook balen, omdat m'n tepels naar beneden wijzen en ongelijk zijn. Ik heb ook ecjt geen zin om weer geopereerd te worden! De pijn kan ik wel aan, maar het is zo lastig met een kindje van 1,5. Hopelijk is het snel juli! Dan ben ik er helemaal klaar mee( als het dan echt goed gaat).

heb je alleen een wissel of ga je ook groter? En na hoeveel jaar? 

Bedankt! Ik zal het resultaat delen tegen die tijd. 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-2-2017 om 17:57 zei Miikelly:
13 uur geleden zei Miikelly:

 

Ja vooral ook balen, omdat m'n tepels naar beneden wijzen en ongelijk zijn. Ik heb ook ecjt geen zin om weer geopereerd te worden! De pijn kan ik wel aan, maar het is zo lastig met een kindje van 1,5. Hopelijk is het snel juli! Dan ben ik er helemaal klaar mee( als het dan echt goed gaat).

heb je alleen een wissel of ga je ook groter? En na hoeveel jaar? 

Bedankt! Ik zal het resultaat delen tegen die tijd. 

Xoxo

ja geloof ik goed dat jr er dan klaar mee bent pffff. Natuurlijk gaat het nu wel goed in juli:D daar ga je voor hè 

ik krijg ook wat groter aangezien de ruimte opgevuld moet worden van het kapsel wat ze eruit snijden. 

Dus ga van 310cc nu naar 390cc. Maar ik vind da ook niet erg. :rolleyes:

ik heb mijn protheses vanaf 2001 dus al een tijdje. Maar altijd tevreden geweest hoor ook qua maat 

maar ik zie wel op tegen de operatie en het herstel. Vooral omdat ik veel aan krachttraining doe en ik dat straks sowieso niet mag voor zeker 6 wkn en dan nog rustig aan. Dus da word veel benen trainen hi hi 

x x 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
7 minuten geleden zei Gizmootje:

Heyy ik las je berichtje over een conflict dacht die naam komt me bekend voor... ik had begrepen dat je in mei opnieuw kostenloos geholpen zou worden toch ??? 

Dit is niet gebeurd ? Of weer verkeerd ? 

Hey!  Dat klopt ik zou een correctie krijgen, maar dat is helaas niet gebeurd. Ik kan er op dit moment niet teveel op in gaan, omdat er een zaak loopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.