Ga naar inhoud

Miikelly : 10 januari 2017 : Dr. Peters : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Na veel gelezen te hebben op dit forum heb ik me aangemeld om de mijn overuge vragen gezellig te bespreken met jullie en wie weet anderen tips geven! :D

Ik ben bijna 28 en ben moeder van een kindje van bijna 1,5. Op mijn 19de heb ik de eerste borstvergroting laten doen bij Bergman Clinics. De naam van de arts ben ik helaas vergeten. Ik had toen 250cc en was hier nooit echt tevreden mee. Ook stonden heel erg uit elkaar en wezen m'n tepels (na borstband nog steeds) erg naar beneden.

Afgelopen dinsdag ben ik in vlaardingen geopereerd door Kevin Peters en daar heb ik een beter gevoel bij. Ik heb nu 450 cc ( wilde 500cc). 

 

xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meis, en welkom.

 

Gefeliciteerd met je nw boobs, en fijn dat je er nu een beter gevoel bij hebt dan jaren geleden.

 

Ik heb je titel even aangepast en je topic verhuisd naar een andere categorie, hier kun je nu verder al je updates in blijven zetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

 

Wel lekker rustig aan  blijven doen en  ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi!

 

bedankt voor je bericht en voor het goed zetten van mijn topic. Ik moet nog even inkomen met wat ik waarbij kan plaatsen. Ik dacht namelijk dat ik mezelf moest voorstellen bij de link uit jullie pb aan mij, maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen :rolleyes:

 

ik doe rustig aan, maar de pijn is gelukkig al bijna verdwenen! 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Miikelly:

Hoi!

 

bedankt voor je bericht en voor het goed zetten van mijn topic. Ik moet nog even inkomen met wat ik waarbij kan plaatsen. Ik dacht namelijk dat ik mezelf moest voorstellen bij de link uit jullie pb aan mij, maar dat heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen :rolleyes:

 

ik doe rustig aan, maar de pijn is gelukkig al bijna verdwenen! 

 

Xoxo

 

Klopt helemaal meis, dat had je ook helemaal goed gedaan, ook omdat een voorstel topic je de gelegenheid geeft om foto's etc te zien, 

Als BB of ik dan zien dat er een datum voor operatie is, dan passen we de titel aan en verhuizen het topic,zo voorkomen we ook dat iemand heel veel verschillende topics zou krijgen over hetzelfde onderwerp. heb je echter een specifieke vraag, dan kun je deze uiteraard in de desbetreffende categorie plaatsen.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op Monday, January 16, 2017 om 15:47 zei Miikelly:

Hoi allemaal!

 

Na veel gelezen te hebben op dit forum heb ik me aangemeld om de mijn overuge vragen gezellig te bespreken met jullie en wie weet anderen tips geven! :D

Ik ben bijna 28 en ben moeder van een kindje van bijna 1,5. Op mijn 19de heb ik de eerste borstvergroting laten doen bij Bergman Clinics. De naam van de arts ben ik helaas vergeten. Ik had toen 250cc en was hier nooit echt tevreden mee. Ook stonden heel erg uit elkaar en wezen m'n tepels (na borstband nog steeds) erg naar beneden.

Afgelopen dinsdag ben ik in vlaardingen geopereerd door Kevin Peters en daar heb ik een beter gevoel bij. Ik heb nu 450 cc ( wilde 500cc). 

 

xoxo

Hoihoi!

 

Wat leuk! Gefeliciteerd hihi.

 

Ik ben 20  , ik mag 7 februari, ook dinsdags bij kevin peters voor 300 Cc  ik ben zo bang voor de narcose of in idigeval het onder narcose gaan. Heb je tips en  hoe Is de napijn xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei ainovab:

 

Hi!

 

Spannend! Ik heb een goede ervaring gehad in Vlaardingen. Er werken allemaal

lieve mensen. Ik vind de narcose ook altijd eng, maar dat kan je daar het beste aangeven en dan weet ik zeker dat ze je je op je gemak gaan stellen. Er werd ook uitgelegd dat de narcose niet zwaar genoeg is om er niet meer uit te komen, dus daar hoef je niet bang voor te zijn!

Het in slaap vallen is eigenlijk een heerlijk moment en het lijkt net alsof je 1 min later alweer wakker bent.

Na beide borstoperaties had ik het gevoel dat ik een zwaar ongeluk had gehad toen ik wakker werd, maar zolang je kalm blijft en je pijnstillers altijd precies op tijd neemt komt het helemaal goed. De eerste 3 dagen heb je enorme spierpijn, maar daarna wordt het al snel steeds beter.

Ik ben nu 2 weken po en ik heb bijna nergens meer last van. Alleen soms als ik een verkeerde beweging maak. Eigenlijk had ik na een week al bijna geen pijn meer. Wel wat gevoelig natuurlijk. Maar het is het allemaal waard! 

Uhhhmmm tips?

-Het hielp mij vooral om heel kalm te blijven tegen de pijn. 

-wekkers zetten voor de paracetamol om je bloedsuiker op peil te houden.

-haartjes laten wassen bij de kapper in zo'n stoel ( voorover is best pijnlijk).

-blijven bewegen! 

-jezelf goed wassen om de troep van de narcose sneller uit je lichaam te krijgen ( ook veel water drinken)

 

En de standaard regels die je waarschijnlijk in een boekje hebt gekregen bij je arts! 

 

Hopelijk kan je er iets mee. Het is natuurlijk wel voor iedereen anders. Succes!

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2017 om 00:59 zei ainovab:

Hoihoi!

 

Wat leuk! Gefeliciteerd hihi.

 

Ik ben 20  , ik mag 7 februari, ook dinsdags bij kevin peters voor 300 Cc  ik ben zo bang voor de narcose of in idigeval het onder narcose gaan. Heb je tips en  hoe Is de napijn xxx

 

Hoi, wat leuk! Ik ben ook de 7e bij Kevin aan de buurt! Ik krijg 375 cc dp! Misschien zien we elkaar wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal!

 

Even een update... ik ben nu 4 weken po en ben toch echt ontevreden helaas. Ze zijn niet naar mijn verwachting en wat ik heb afgedproken. Morgen heb ik een gesprek met Diana zelf om mijn klachten te bespreken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er wat aan gaat doen, maar ik hoop dat ik opnieuw wordt geopereerd. Iemand enig idee of een operatie wel is opnieuw wordt gedaan als het resultaat niet goed is? Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Miikelly:

Hi allemaal!

 

Even een update... ik ben nu 4 weken po en ben toch echt ontevreden helaas. Ze zijn niet naar mijn verwachting en wat ik heb afgedproken. Morgen heb ik een gesprek met Diana zelf om mijn klachten te bespreken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er wat aan gaat doen, maar ik hoop dat ik opnieuw wordt geopereerd. Iemand enig idee of een operatie wel is opnieuw wordt gedaan als het resultaat niet goed is? Xoxo

 

he meis, wat naar om te horen, maar waar ben je zo ontevreden over?

 

Nu is het wel zo dat je natuurlijk nog maar vrij kort po bent, en je nog lang niet kunt zeggen in hoeverre  je borsten nog gaan veranderen, qua vorm en maat.

 

Dit zie je eigenlijk pas het beste als je ong 3 mnd po bent, en meestal moet je soms heel veel geduld opbrengen, maar ik ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.

 

Wel is het vaak zo dat een pc zich aan de afmetingen van je borst moet houden,dus het moet wel passen, want bijv een prothese die te breed zou zijn, daar krijg je klachten van, er zijn niet veel artsen die dan alsnog iets meer cc durven te plaatsen, want de meeste spelen echt op safe.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden zei Miikelly:

Hi allemaal!

 

Even een update... ik ben nu 4 weken po en ben toch echt ontevreden helaas. Ze zijn niet naar mijn verwachting en wat ik heb afgedproken. Morgen heb ik een gesprek met Diana zelf om mijn klachten te bespreken. Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze er wat aan gaat doen, maar ik hoop dat ik opnieuw wordt geopereerd. Iemand enig idee of een operatie wel is opnieuw wordt gedaan als het resultaat niet goed is? Xoxo

 

he meis, wat naar om te horen, maar waar ben je zo ontevreden over?

 

Nu is het wel zo dat je natuurlijk nog maar vrij kort po bent, en je nog lang niet kunt zeggen in hoeverre  je borsten nog gaan veranderen, qua vorm en maat.

 

Dit zie je eigenlijk pas het beste als je ong 3 mnd po bent, en meestal moet je soms heel veel geduld opbrengen, maar ik ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.

 

Wel is het vaak zo dat een pc zich aan de afmetingen van je borst moet houden,dus het moet wel passen, want bijv een prothese die te breed zou zijn, daar krijg je klachten van, er zijn niet veel artsen die dan alsnog iets meer cc durven te plaatsen, want de meeste spelen echt op safe.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Desert-Rose:

 

he meis, wat naar om te horen, maar waar ben je zo ontevreden over?

 

Nu is het wel zo dat je natuurlijk nog maar vrij kort po bent, en je nog lang niet kunt zeggen in hoeverre  je borsten nog gaan veranderen, qua vorm en maat.

 

Dit zie je eigenlijk pas het beste als je ong 3 mnd po bent, en meestal moet je soms heel veel geduld opbrengen, maar ik ben benieuwd wat je morgen te horen krijgt.

 

Wel is het vaak zo dat een pc zich aan de afmetingen van je borst moet houden,dus het moet wel passen, want bijv een prothese die te breed zou zijn, daar krijg je klachten van, er zijn niet veel artsen die dan alsnog iets meer cc durven te plaatsen, want de meeste spelen echt op safe.

 

xx

 

Hey!

 

Natuurlijk duurt het een aantal maanden voordat je pas echt resultaat ziet, maar ik geloof nooit dat ze nog 1 of 2 cupmaten gaan groeien. 

Ik zal even een toelichting geven. Ik had al 250 cc en ben daar noout tevreden over geweest. Ik vind ze te klein, ze stonden ver uit elkaar en m'n tepels wezen erg naar beneden. Nu na 8 jaar ben ik naar Diana gegaan om te kijken wat er mogelijk was. Ik heb 3 x een gesprek met Diana zelf gehad en aangegeven wat ik wilde. Ik heb duidelijk aan gegeven dat ik grote borsten wilde, dicht bij elkaar en m'n tepels wilde ik omhoog. Ze begreep me helemaal en zij dat het helemaal goed zou komen. Ze vertelde me dat m'n tepels omhoog zouden komen als ze dp werden geplaatst. Op de foto met het grijze shirtje zie je wat ik had gekozen en in het zwart wat het is geworden. Ik ben van 250 cc naar 450 cc gegaan, maar ik pas m'n oude bh nog makkelijk. In m'n fotoalbum zie je dat m'n tepels nog steeds naar beneden wijzen en de rechter staat een stuk hoger. Iedereen zegt ook tegen me dat er niet veel veranderd is. Het enige wat ik mooi vind is dat ze dichter bij elkaar staan. 

Als ze me van tevoren hadden laten zien wat ik echt kon verwachten ( dus niet zoals op de foto) dan had ik het niet gedaan. Het heeft 3100 euro en pijn gekost voor een minimaal verschil. Ze zei dat ik een F-cup zou krijgen, maar met kleding aan ziet het eruit als een C. 

Ik had me zo verheugd op mooie grote borsten en ik heb zelfs m'n trouwjurk gekocht met meer ruimte aan de bovenkant, maar die ga ik nu niet passen. Eigenlijk ben ik nu ongelukkiger met m'n borsten dan eerst, omdat er echt een grote verandering was beloofd. 

Waarschijnlijk gaan ze er niks aan doen, maar ik wil het wel proberen...

X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Miikelly:

 

Hey!

 

Natuurlijk duurt het een aantal maanden voordat je pas echt resultaat ziet, maar ik geloof nooit dat ze nog 1 of 2 cupmaten gaan groeien. 

Ik zal even een toelichting geven. Ik had al 250 cc en ben daar noout tevreden over geweest. Ik vind ze te klein, ze stonden ver uit elkaar en m'n tepels wezen erg naar beneden. Nu na 8 jaar ben ik naar Diana gegaan om te kijken wat er mogelijk was. Ik heb 3 x een gesprek met Diana zelf gehad en aangegeven wat ik wilde. Ik heb duidelijk aan gegeven dat ik grote borsten wilde, dicht bij elkaar en m'n tepels wilde ik omhoog. Ze begreep me helemaal en zij dat het helemaal goed zou komen. Ze vertelde me dat m'n tepels omhoog zouden komen als ze dp werden geplaatst. Op de foto met het grijze shirtje zie je wat ik had gekozen en in het zwart wat het is geworden. Ik ben van 250 cc naar 450 cc gegaan, maar ik pas m'n oude bh nog makkelijk. In m'n fotoalbum zie je dat m'n tepels nog steeds naar beneden wijzen en de rechter staat een stuk hoger. Iedereen zegt ook tegen me dat er niet veel veranderd is. Het enige wat ik mooi vind is dat ze dichter bij elkaar staan. 

Als ze me van tevoren hadden laten zien wat ik echt kon verwachten ( dus niet zoals op de foto) dan had ik het niet gedaan. Het heeft 3100 euro en pijn gekost voor een minimaal verschil. Ze zei dat ik een F-cup zou krijgen, maar met kleding aan ziet het eruit als een C. 

Ik had me zo verheugd op mooie grote borsten en ik heb zelfs m'n trouwjurk gekocht met meer ruimte aan de bovenkant, maar die ga ik nu niet passen. Eigenlijk ben ik nu ongelukkiger met m'n borsten dan eerst, omdat er echt een grote verandering was beloofd. 

Waarschijnlijk gaan ze er niks aan doen, maar ik wil het wel proberen...

X

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Miikelly

 

Ja meis, ik begrijp je helemaal,er word je door een "consulente" want meer is DG niet, iets voorgehouden en beloofd, wat achteraf door een pc niet gedaan kon worden, door welke reden dan ook, ik weet zijn beweegreden natuurlijk niet, kon er niet meer in qua breedte, etc, maar wat heeft de pc jou verteld toen je bij hem op consult was? 

 

Want daar gaat het nu een beetje om, heeft hij jou van te voren verteld dat het misschien wel minder dan de 500 cc zou kunnen worden, want hij heeft natuurlijk opgemeten, en aan de hand daarvan beslist welke prothese en hoeveel cc.

 

Maar ik zou het zeker gaan bespreken met haar, ben benieuwd wat er uit gaat komen.

 

Succes meis, en hou me maar op de hoogte als je wilt.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Desert-Rose:

@Miikelly

 

Ja meis, ik begrijp je helemaal,er word je door een "consulente" want meer is DG niet, iets voorgehouden en beloofd, wat achteraf door een pc niet gedaan kon worden, door welke reden dan ook, ik weet zijn beweegreden natuurlijk niet, kon er niet meer in qua breedte, etc, maar wat heeft de pc jou verteld toen je bij hem op consult was? 

 

Want daar gaat het nu een beetje om, heeft hij jou van te voren verteld dat het misschien wel minder dan de 500 cc zou kunnen worden, want hij heeft natuurlijk opgemeten, en aan de hand daarvan beslist welke prothese en hoeveel cc.

 

Maar ik zou het zeker gaan bespreken met haar, ben benieuwd wat er uit gaat komen.

 

Succes meis, en hou me maar op de hoogte als je wilt.

 

xx

 

 

Hey @Desert-Rose,

 

Eigenlijk heeft Diana mij gewoon 450cc laten passen en Kevin Peters zei dat dit zou passen. Ik heb later aangegeven dat ik toch 500cc wilde en net voor de operatie zei hij dat het niet zou passen, omdat ze dan teveel op m'n buik zouden hangen. Dat geloof ik sowieso niet, want al gaan ze straks nog uitzakken, steken ze niet veel uit naar beneden. 

Het gaat er eigenlijk vooral om dat ik 450cc heb gepast en dat vond ik mooi, dr Peters heeft hier akkoord op gegeven en nu ziet het er de helft kleiner uit :139:

 

ik ga er straks heen, dus ik laat het wel weten! 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, ja het is heel lastig dit soort dingen, en ik snap je teleurstelling,omdat het eigenlijk veel kleiner uitvalt als dat je voor ogen had. Je hoort wel af en toe dat er zogenaamde cc vreters zijn, en daar bedoel ik mee dat het uiteindelijk resultaat bij sommige meiden veel kleiner uitvalt als hoe het er met passen uitzag, en dit is iets wat je van te voren niet weet, dit wil absoluut niet zeggen dat ik jou niet begrijp hoor, want je gaat niet voor niets voor een wissel, en dan wil je ook resultaat zien, het kost inderdaad allemaal een hoop geld en dan wil je daarna ook tevreden kunnen zijn.

 

Nou meis, succes en ik hoor het later wel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Sorry dat ik nu pas reageer! Verrek van de pijn!  Ben gister geholpen en ik heb juist tegenovergestelde! Ik vind ze veel te groot! Ze zeiden grote c kleine d maar als ik dit zo zie, wordt het groter! Heb gewoon angst ervan! Heel veel succes straks bij Diana en hou ons op de hoogte! Leef met je mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei lizzy12:

 

Sorry dat ik nu pas reageer! Verrek van de pijn!  Ben gister geholpen en ik heb juist tegenovergestelde! Ik vind ze veel te groot! Ze zeiden grote c kleine d maar als ik dit zo zie, wordt het groter! Heb gewoon angst ervan! Heel veel succes straks bij Diana en hou ons op de hoogte! Leef met je mee

Hoi!

 

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Probeer je rustig te houden en probeer de pijn psychisch uit te schakelen. Veel afleiding zoeken. Je zal merken dat het over 3 dagen een stuk beter is. Schrik nog niet van de maat nu! Ze zijn nog helemaal opgezwollen door de operatie. Mijn sportbh zat in het begin superstrak en nu na 4 weken zit hij heel los. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk toch wordt wat je had afgesproken! Heel veel sterkte met de pijn. Ga je foto's plaatsen in je album? 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Miikelly:

@Ank

 

hoi,

 

450 cc. Wat er nu ook in zit haha. Het lijkt er allleen niet op.

 

xx

Dan is ook wel logisch dat je ze nu te klein vind je had 250 cc en nu 450 cc dus je hebt 200 cc meer gehad.

150 cc is ongeveer een cupmaat meer.

xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal! 

 

Ik ben net bij Diana geweest. Ze gaf me direct gelijk dat het fout is gegaan en half mei wordt het opnieuw gedaan. Ze vond het zelf ook niet mooi en zag direct dat ze toch achter de spier zijn geplaatst, terwijl er dp was afgesproken. 

Dus we beginnen weer fijn van voor af aan! 

Ik moet zeggen dat ik een fijn gevoel blijf houden bij DG. Ik zie zoveel horrorverhalen voorbij komen, maar ze gaf me direct gelijk en het wordt opgelost zonder dat ik ook maar iets moeten betalen. Ik ben er heel blij mee! 

 

Xoxo

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Miikelly:

Hoi!

 

Wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Probeer je rustig te houden en probeer de pijn psychisch uit te schakelen. Veel afleiding zoeken. Je zal merken dat het over 3 dagen een stuk beter is. Schrik nog niet van de maat nu! Ze zijn nog helemaal opgezwollen door de operatie. Mijn sportbh zat in het begin superstrak en nu na 4 weken zit hij heel los. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk toch wordt wat je had afgesproken! Heel veel sterkte met de pijn. Ga je foto's plaatsen in je album? 

 

Xoxo

Schok gister zo! Eerst in dat bed leken het puntjes, maakte ze foto toen was het duidelijk rond! Kwam thuis maakt ma een foto leken grote peren! Zag er niet uit! En nu alle kanten zwelling! Ik gebeld met dg me contactpersoon die zei ook hou je rustig! Maar angst is zo groot! Had wel pijn verwacht, maar niet zoveel als dit! En liggen is geen pretje haha! Had tip van kliniek met ijspack dat doe ik nu wel veel geeft verlichting! Zodra ik uitgevonden heb hoe ik foto's kan plaatsen zet ik foto's neer! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.