Ga naar inhoud

Kmcj : 16 januari 2017 : Dr. Fresow : Sanavisie : Mill


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

 

ik heb me zojuist aangemeld hier omdat ik morgen een borstvergroting krijg en het fijn vind om er van alles over te lezen! Ik word geopereerd bij Faceland in de bodyclinic Sanavisie in Mill en krijg 350 cc. Erg spannend! Ben benieuwd!

 

Groetjes Kmcj

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Kmcj:

Hoi allemaal,

 

ik heb me zojuist aangemeld hier omdat ik morgen een borstvergroting krijg en het fijn vind om er van alles over te lezen! Ik word geopereerd bij Faceland in de bodyclinic Sanavisie in Mill en krijg 350 cc. Erg spannend! Ben benieuwd!

 

Groetjes Kmcj

 

He meis, welkom en gefeliciteerd met je nw boobs,

 

Ik heb even je titel gedeeltelijk aangepast en je topic verhuisd, hier kun je nu dadelijk wanneer je er aan toe bent, je verslag neerzetten.

 

Nu lekker uitrusten, goed op tijd je pijnstilling innemen, en ik wens je een goed herstel.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 1 na de operatie:

 

Zoals ik al zei moest in me gister om 09:00 uur melden bij Sanavisie in Mill. Een uurtje later kwam dokter Fresow me ophalen en weer een uur later (11:00 uur) werd ik alweer wakker en was het alweer achter de rug! Het is allemaal super vlotjes verlopen en ik zou Sanavisie (via Faceland) alle meiden kunnen aanraden, echt een top service! 

Ik moet wel zeggen dat ik echt heel erg veel pijn heb.. echt alsof er een olifant over me heen gewalst is. Hopelijk wordt dit snel minder!! Vandaag ook voor het eerst gedoucht en dat ging ook goed (wel met hulp natuurlijk). Ik kon ook eindelijk m'n boobies zien (ze zijn trouwens 375cc HP dual plan) maar zijn nog erg opgezet en roze haha! 

Slapen gaat gelukkig pijnloos! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi hoor!! Ben je er blij mee? Vast wel! Ik vind ze echt mooi van vorm al! Ronde had jij toch? 

Ik heb de afgelopen dagen erg veel pijn gehad. Jij ook? Vandaag voor het eerst wat minder maar ik kan nog niet veel zelf hoor. Doet echt zeer. Morgen voor het eerst even naar buiten. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei Maudje:

Mooi hoor!! Ben je er blij mee? Vast wel! Ik vind ze echt mooi van vorm al! Ronde had jij toch? 

Ik heb de afgelopen dagen erg veel pijn gehad. Jij ook? Vandaag voor het eerst wat minder maar ik kan nog niet veel zelf hoor. Doet echt zeer. Morgen voor het eerst even naar buiten. 

 

Ben er super blij mee! Heb idd ronde. Jup.. heb heel veel pijn gehad en nu is de pijn wel wat minder maar het trekt allemaal heel erg :(.. tip: je boobies 3x per dag met Nivea insmeren (niet het litteken!!) zo krijgt de huid vocht binnen en wordt het soepeler! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Suusie:

Hoi, mag ik vragen waarom je bij faceland dit hebt laten doen en niet bij sanavisie zelf. Ik ben nl bij sanavisie zelf geweest bij dokter bouwland voor een eerste gesprek maar wil nog verder kijke  al voelde het daar al erg goed. 

Hoi,

 

omdat ik door dr. Fresow geopereerd wilde worden en hij voor Faceland werkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Ichelle:

Hoi,

Dit is m'n eerste bericht hier maar was benieuwd hoe het nu met je ging? Ik word 8 februari door dr. Fresow geopereerd! 

Hoi hoi,

 

Het is nu ruim een week geleden en het gaat wel weer.. Moet wel zeggen dat ik heel veel pijn heb gehad maar het is het zeker waard! En dr. Fresow vind ik echt top! 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

Even een update! Bijna 2 weken P.O. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er super mooi uit! Ik krijg eind maart een consult bij Dr. Fresow. Ik zat zelf te denken aan 400cc. Jij hebt 375 toch? Ben je tevreden over de grote? Ik vind ze een mooie grote hebben bij jou. Maar ik ben zelf niet zo heel slank (68 kilo bij 1.70) en denk dat 400 ook wel zou kunnen bij mij. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden zei Maur1:

Ziet er super mooi uit! Ik krijg eind maart een consult bij Dr. Fresow. Ik zat zelf te denken aan 400cc. Jij hebt 375 toch? Ben je tevreden over de grote? Ik vind ze een mooie grote hebben bij jou. Maar ik ben zelf niet zo heel slank (68 kilo bij 1.70) en denk dat 400 ook wel zou kunnen bij mij. 

Ik heb inderdaad 375cc. Ik ben heel erg tevreden over de grote, past perfect bij mij. Ik ben 1,64 en 58kg. Denk dat 400cc bij jou zeker gaat lukken maar dat gaat dr. Fresow allemaal voor je uitzoeken! Succes hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben ondertussen ook door dr Fresow geopereerd 8 februari. Heb hetzelfde aantal cc gekregen als jij. Heb jij ook een foto album hoe het er nu uitziet en je voor situatie enz? Ben echt benieuwd hoe het uiteindelijk word dan kan ik alvast een beetje vergelijken haha. Onze lengte en gewicht is namelijk ook vrijwel hetzelfde!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei xxies:

Ik ben ondertussen ook door dr Fresow geopereerd 8 februari. Heb hetzelfde aantal cc gekregen als jij. Heb jij ook een foto album hoe het er nu uitziet en je voor situatie enz? Ben echt benieuwd hoe het uiteindelijk word dan kan ik alvast een beetje vergelijken haha. Onze lengte en gewicht is namelijk ook vrijwel hetzelfde!

Hoi hoi,

 

hier een foto! Al is deze wel al 2 weken geleden! Ze zien er ongeveer nog het zelfde uit maar ik zal vanavond weer eens een update plaatsen! Hoe gaat het met je? Heb je veel pijn (gehad)?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.