Ga naar inhoud

Naya : 23 januari 2017 : Dr. Schellekens : Bosch en Duin


Aanbevolen berichten

Hoiihoi! 

Ik ben Ashley, 27jr moeder van 2 kinderen. mooi compleet gezinnetje.

 

Maar toch ontbreekt er bog iets .. of naja dat is verdwenen door mijn 2 Kindjes. (Zou het zo weer over doen) 

 

Voor ik de kinderen had droeg ik van nature een mooie stevige volle cup E.

Na 2x borstvoeding te hebben gegeven loop ik nu met een zielig slap cupje C rond.

Ik ben zaterdag 7 januari op consult geweest bij Diana Gabriels. 11 januari had ik gesprek met de chirurg in bosch en duin. En de 23e Mag ik eindelijkkk voor de behandeling!!. Eindelijk weer mooie borsten !!

 

Hoe hebben jullie het ervaren?

 

Ik ben niet bang voor de operatie of de napijn ..

Ik stress me voor het infuus en de narcose.

 

Ooja ik krijg er een 475cc hp in.

I canttt wait! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid! Welkom en wat fijn dat de datum staat.

narcose hoef je niks voor te vrezen, je gaat slapen en wordt voor je gevoel gelijk alweer wakker. Apart maar best grappig eigenlijk! 

Infuus stelt ook niet zoveel voor, en zetten ze meestal zonder problemen. 

Ik vond alles meevallen en zou het zo weer doen. Ben nu zelf 4 weken po. De eerste 4 dagen zijn het ergste en ik vond zelfs de rugpijn vervelender dan de rest. Dus koop lekker balsem voor je spieren, laat je zo nu en dan masseren en probeer elke dag een beetje te bewegen om je spieren soepel te houden.

neem je medicatie goed en op tijd in en dan moet alles goedkomen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Wat fijn dat je nu de stap genomen hebt. Kijk eens bij mijn berichten naar mijn topic. Heb ik uitgebreid neergezet hoe ik het ervaren heb. Het is me uiteindelijk echt reuze meegevallen. 

 

Ik ben nu 8 dagen po. Dus doe het nog wel rustig aan en slik ook nog pijnstillers. 

 

Liefs Evi

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Naya

 

He meis, 

 

Ik heb even je titel aangepast en je topic verhuisd,in dit topic kun je nu verder al je vragen, updates en ook na je operatie je verslag neerzetten.

 

Ik heb in de titel de pc nog niet ingevuld,door welke pc word je geopereerd, is dat Dr. Schellenkens?

 

Nou meis, lekker aftellen, en met infuus en narcose, kun je van tevoren dat je daar heel erg tegenop ziet, dan kunnen ze er rekening mee houden, maar het valt echt heel erg mee.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiihoi! 

 

Ik word inderdaad geholpen door Dr Schellekens.

Is er ook ergens een topic over Bosch en duin en miss dr schellekens is toch wel leuk om ervaringen te lezen. 

 

Als het goed is krijg ik bij aankomst even iets om wat rustiger te worden. Haha

 

Na de operatie zet ik mijn verhaal erop!

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei Naya:

Hoiihoi! 

 

Ik word inderdaad geholpen door Dr Schellekens.

Is er ook ergens een topic over Bosch en duin en miss dr schellekens is toch wel leuk om ervaringen te lezen. 

 

Als het goed is krijg ik bij aankomst even iets om wat rustiger te worden. Haha

 

Na de operatie zet ik mijn verhaal erop!

 

Liefs

 

Er zijn nog maar heel weinig ervaringen te lezen over deze pc, want hij werkt pas sinds kort voor DG, je zou eens via de zoekbalk rechts bovenin kunnen kijken.

 

Oh dat is inderdaad fijn dat je iets krijgt om rustiger te worden,zal best gaan schelen meis.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Naya:

Waar kan ik mijn ervaring kwijt over de kliniek en de PC ? Hihi

 

he meis, gefeliciteerd met je nw boobs, 

 

Doe lekker rustig aan , goed op tijd je pijnstilling nemen, en ik wens je een goed herstel.

 

Je verslag kun je gewoon hier in dit topic neerzetten.

 

xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23-01-'17 Bosch en Duin

Bij Dr Schellekens.

 

Waauw, gewoon 1 woord WAUW! 

Vanaf het moment dat ik de naam van de PC wist en de datum van de Operatie ben ik op internet gaan zoeken over deze Chirurg en over de kliniek.

Heel veel is er niet te vinden over deze chirurg.

Maar me gevoel zal al ZOO goed bij het intake gesprek de PC dr Schellekens wist precies wat ik wilde en hoe ongeveer.

 

DE GROTE DAG.

Gister 23e moest ik om 12 uur aanwezig zijn. Was duidelijk aangegeven waar ik moest zijn ( bij de villa aan de voorkant van de kliniek )

Optijd aangekomen en 12 uur werd ik ook mee genomen. In het sexy operatie hesje. Spullen werden netjes in een Kluisje gedaan en iets van valium gehad.

DAAR was het moment van het infuus 

( waar ik serieus me het drukst heb om lopen maken. ) Zulke fijne mensen daar.

De vrouw die me infuus zette was me echt tot rust aan het brengen en zij heeft echt gewoon pijnloos dat infuus gezet waar van ik echt dat seriously ? Heb ik me daaar zoo druk om gemaakt.

Lekker in een warm bedje onder de dekens nog even wachten op de chirurg. 

Rond 1 uur kwam Dr Schellekens aftekenen. En al snel daarna werd ik mee genomen naar de OK.

Echt waar WAT EEN GROEP LIEVE MENSEN! Ze doen echt alles voor je om de spanning eraf te halen. Leuke geintjes en vriendelijke gezichten.

Toen mocht ik lekker gaan slapen! 

 

En WAUWW toen ik wakker werd gelijk die deken omhoog getrokken en serieus WAUWWWW ik hieldhet ff niet droog en een paar traantjes vam blijdschap en geluk weg moeten vegen. 

 

Me zus kwam me ophalen en ook zik was netjes optijd gebeld. Na een broodje een Boullionnetje en een kop koffie moest ik al naar de wc en mocht ik daarna al gaan. 

 

alles is echt BOVEN mijn verwachtingen!! 

En mochten er meer vrouwen/meiden geholpen worden door PC Schellekens 100% aanrader een Zo vriendelijke fijne Rustige man en hij leverd Topwerk !! 

 

Vannacht heerlijk geslapen. En ook nu valt de pijn mee. Ik had serieus erger verwacht!! 

 

( opstaan uit bed ging wat moeizamer en moest echtt opstaan voor de wc hahahahaha ) 

 

Ik ben zooo blij met me nieuwe boobs !! 

En ben heel benieuwd hoe het strx met een paar weken al is. 

 

Liefsss Ashley

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé gefeliciteerd met je boobs 

 

Ik ben afgelopen zaterdag door dokter schellekens geopereerd. Lieve arts is dat he. En de mensen daar ook. Ik zag er tegen de operatie op maar dat is me allemaal meegevallen. Voor ik t wist was ik weer wakker. Ik ben nu 3 po heb nog wel pijn maar met medicatie goed te doen. Nachten zijn alleen vreselijk. Rug slapen is niet mijn ding maar ja t moet he en t gaat ook niet anders. Voor de rest ben ik al weer even naar buiten geweest en ken ik toch redelijk veel al weer. Me vriend is echt de liefste..die zorgt wel zo goed voor me echt een topper. Neem lekker je rust meid en neem extra vitaminen doe ik nu ook en laat je lekker verwennen! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa wat een fijne mensen daar he en zooo lieve Man die Dr Schellekens.

 

Nu de 3e dag vind k het ergst hoor haha..

Branderig gevoel nu aan de zijkant van me borsten en onderkant. Iets branderig.

Maar heb het er allemaal voor over hahaha

 

Slapen gaat verder prima alleen het opstaan lukte me vanmorgen niet zelf haha

Mijn vriend moet gewoon werken dus logeert me zus hier.

Maar ze zorgen goed voor me hier haha.

Ben eigenwijs en merk toch dat k zelf nog teveel wil doen hahaha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat branderige gevoel heb ik ook wat jij zegt. Ik heb dat meest aan de linkerkant. Mijn linkerborst is ook het meest gezwollen. 

 

Fijn dat je zus bij je logeert. Sommige dingen moet je echt niet zelf doen en rust is erg belangrijk voor je herstel. 

 

Ik heb t ook hoor wilde gisteren zelf me haar wassen in de wasbak maar dat heb ik me vriend verder maar laten doen. Dat ging toch nog niet zo goed haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hey Naya!

Echt zo fijn om je verhaal te lezen over dr Schellekens!! Ik maak me de hele tijd zorgen omdat ik niks over hem kan vinden en geen resultaten... Ik heb wel al een afspraak op 18 maart!
Gefeliciteerd! In je shirtje zien ze er al onwijs mooi uit!

Ik ben benieuwd naar je volgende berichten! Hou je me op de hoogte? :) 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 4 weken verder en echt waar ik ben meer dan tevreden. Vorige week opcontrole geweest en het is zo superr lieve rustige man! 

Mocht ik ooit nog eens gaan dan vraag ik 100% weer naar dr Schellekens.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel haha

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje voor je snelle antwoord!
Fijn! Ik heb ook een gesprek gehad met hem, maar het was zondag avond en alles liep weer uit.. dus hij praatte best snel en ik vond hem ook erg zacht praten! Daarnaast leek hij me gewoon een goede en aardige arts, maar niet overdreven. 

 

Ik ben bij hem geplaatst vanwege mijn suikerziekte. Anders had ik zeker om dr. Kevin Peters gevraagd.

Maar dit stelt mij wel erg gerust! En ik las ook dat er niet veel over hem staat omdat hij nog niet zo lang bij Diana Gabriels zit.. dus dat verklaard ook een hoop voor mij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.