Ga naar inhoud

Renateeeeee : 18 februari 2017 : Dr. Hupkens : MFIV


Aanbevolen berichten

Hai iedereen,

 

Ik ben Renate en ik ben 21 jaar. Ik ben als kind en tiener veel gepest omdat ik altijd zo mager was. Doordat ik zo mager was heb ik ook amper borsten ontwikkeld. Ik ben sinds mijn 16e samen met mijn vriend en sinds die tijd ben ik van een kleine AA naar een kleine B gegaan. Grote vooruitgang, maar niet de vooruitgang die ik had willen zien. Ik ben sinds ik een jaar of 14/15 was aan het denken aan een borstvergroting. Sinds enige tijd ben ik serieus informatie aan het verzamelen en heb ik in elk geval al een kliniek gekozen, namelijk bij Diana Gabriels. 

Zoals iedereen zit ik nog met veel vragen, die ik uiteraard ga stellen tijdens een eventueel consult. Voor nu ben ik vooral voor mezelf aan het afwegen of ik dit echt wil. Ik hoop hier op dit forum meer bevestiging te vinden voor mijn keus, zowel positief als negatief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Renateeeeee

 

Welkom op dit forum! Wat verschrikkelijk om te horen dat je als tiener veel gepest bent!! Ik kan daar maar slecht tegen.:139:

 

Je bent hier in ieder geval op de juiste plek om alle informatie te vinden over een bv. Heb je al een consult ingepland bij DG? Je kan eventueel meerdere consult's inplannen bij verschillende pc's. Zo kan je kijken bij wie je een fijn gevoel krijgt. Verder raad ik je aan om lekker te veel lezen hier op het forum. Er zal je steeds meer duidelijk worden over wat jij nou wilt!

 

Liefss 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden zei Moonlight:

Hoi @Renateeeeee

 

Welkom op dit forum! Wat verschrikkelijk om te horen dat je als tiener veel gepest bent!! Ik kan daar maar slecht tegen.:139:

 

Je bent hier in ieder geval op de juiste plek om alle informatie te vinden over een bv. Heb je al een consult ingepland bij DG? Je kan eventueel meerdere consult's inplannen bij verschillende pc's. Zo kan je kijken bij wie je een fijn gevoel krijgt. Verder raad ik je aan om lekker te veel lezen hier op het forum. Er zal je steeds meer duidelijk worden over wat jij nou wilt!

 

Liefss 

Jaaa ik heb toevallig gisteren een consult gepland voor 14 februari! Heb er zo'n zin in! Ik denk dat ik ook al weet welke PC ik wil, dokter Hupkens zit ik aan te denken. De resultaten die ik hier van hem zie zien er echt goed uit!

Ik ben nu vooral veel vragen aan het verzamelen die ik tijdens het consult ga stellen, vooral met betrekking op een eventuele zwangerschap in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Renateeeeee 14 Februari leuk!! Iets om naar uit te kijken. Ik heb ook goeie verhalen gelezen over dr Hupkens. Ik heb nog even een vragenlijstje voor je opgezocht, die ik eerder ook eens van iemand heb overgenomen op het BF, misschien heb je er iets aan:

 

 

VRAGEN CONSULT BORSTVERGROTING:

• Kunt u mij foto’s laten zien van uw resultaten?

• Plaatst u het implantaat boven, onder of tussen (dual plane) de spier?

Waarom heeft deze techniek uw voorkeur?

• Naar welk merk implantaat gaat uw voorkeur uit? Waarom?

• Heeft u een voorkeur voor ronde of anatomische implantaten? Waarom?

• Als uw voorkeur uitgaat naar ronde implantaten, hoe gaat u om met het vullingeffect aan de bovenkant van de borst?

• Krijg ik de gegevens (catalogusnummer, lotnummer enz.)

• Hoeveel cc kan erin? Wens: … cup

• Wat zijn de ergste risico’s die kunnen voorkomen na mijn borstvergroting? Wat is de kans hierop? Wat precies gebeurt er in zo’n geval? Zijn daar extra kosten mee gemoeid? Wat zijn die kosten?

• Wat is de operatietijd in het ergste geval?

• Wat zijn de wachttijden?

• Kan ik het regelen dat ik als eerste geopereerd wordt op de dag?

• Krijg ik medicatie vóór de operatie? Zo ja, welke?

• Hoeveel uur na de operatie mag ik naar huis? Moet ik een nacht blijven?

• Heeft de grootte van het implantaat effect op de vorm als ik ouder word? In welke hoedanigheid?

• Als mijn implantaat vervangen moet worden, komen er dan extra kosten voor mij bij? Is er iets wat kan gebeuren waardoor ik op extra kosten kom?

• Als er kapselcontractie plaatsvindt, wordt de tweede operatie dan vergoed ?

• Bent u honderd procent zeker degene die de operatie gaat uitvoeren?

• Opereert iemand anders mee? Zijn deze personen daarvoor opgeleid?

• Wanneer kan ik mijn armen weer optillen, weer autorijden, mijn kinderen optillen of andere objecten?

• Wanneer mag ik weer sporten?

• Krijg ik drains na de operatie?

• Moet ik speciaal verband, Bh’s dragen? Hoe lang?

• Worden er foto´s van voor en na gemaakt. Krijg ik die ook?

DE KOSTEN

• Komen er nog meer rekeningen achteraf ?

• Wat zijn de kosten voor een borstvergroting ?

EXTRA VRAGEN: NA DE OPERATIE

• Gaat er verband om mijn borsten of een compressie BH?

• Moet ik een crème op de littekens smeren? Vanaf wanneer en welk merk ?

• Krijg ik een sportbeha of zelf kopen ?

• Welke sport beha is goed ?

• Wanneer moet ik terugkomen voor controle?

• Moeten de hechtingen er dan uitgehaald worden?

• Krijg ik pijnstillers mee?

• Moet ik iets slikken of smeren tegen blauwe plekken of zwelling?

• Worden mijn gegevens naar de huisarts gestuurd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Evi90 Jaa ik heb er ook zo veel zin in! Ik heb het gisteren op mijn werk verteld en gevraagd wanneer het zo vroeg mogelijk zou kunnen met oog op de gemaakte roosters, en dat is op 20 februari! Dus dat word nog even wachten (en hopen dat dr Hupkens ook al gelijk 20 februari kan natuurlijk) maar ik heb er nu al zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit achter de kassa in een supermarkt, dus ik moet soms best zwaar tillen (6 packs drinken, zakken aardappels). Dus ik ga vanavond vragen wanneer ik dat weer zou mogen doen, maar ik ga er toch wel van uit dat ik dat 6 weken lang niet mag doen, en dat weten ze ook op m'n werk. Maar als de arts (en de pijn haha) het toelaat zou ik het liefst met 4 weken wel weer willen werken met oog op inkomsten, maar als dat niet mag of niet gaat dan is dat zo en dan zal ik me daarbij neer moeten leggen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een consult gehad bij dokter Hupkens, en we hebben besloten dat we voor 450cc cohesive II gaan! Heb er zoveel zin in! Ik hoop dat ik er niet uit ga zien als Lola Ferrari, maar dat zal vast niet haha. Anders zou Hupkens het vast niet doen :p. Kan niet wachten tot de operatie op 18 februari! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-1-2017 om 20:00 zei Renateeeeee:

Ik heb net een consult gehad bij dokter Hupkens, en we hebben besloten dat we voor 450cc cohesive II gaan! Heb er zoveel zin in! Ik hoop dat ik er niet uit ga zien als Lola Ferrari, maar dat zal vast niet haha. Anders zou Hupkens het vast niet doen :p. Kan niet wachten tot de operatie op 18 februari! :145:

Hoi Renate,

 

Spannend zeg! Ik ben 2 weken geopereerd bij dokter Peters via Diana Gabriels. Ook 450 cc en ik had verwacht dat ze veel groter zouden zijn! Beetje teleurgesteld nu helaas haha. Welke cupmaat heb je nu van jezelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Miikelly:

Hoi Renate,

 

Spannend zeg! Ik ben 2 weken geopereerd bij dokter Peters via Diana Gabriels. Ook 450 cc en ik had verwacht dat ze veel groter zouden zijn! Beetje teleurgesteld nu helaas haha. Welke cupmaat heb je nu van jezelf? 

Ik heb nu een 75A of 75B, beetje grens gevalletje. Jammer dat ze niet zo groot zijn als je had verwacht, ik hoop dat het bij mij niet tegen gaat vallen haha! Wat had jij als voor situatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Ice93:

Spannend ik mag hopelijk 24 februari bij hupkens ben ontzettend benieuwd naar jou proces ga je dit delen hier? 

Ik ga sowieso een operatie verslag plaatsen (ik ben dol op schrijven haha) maar of ik ook foto's ga plaatsen moet ik even zien. Dat weet ik nog niet zeker haha. Maar mezelf kennende (beroepsfotograaf hier) zal ik dat vast wel doen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Renateeeeee:

Ik heb nu een 75A of 75B, beetje grens gevalletje. Jammer dat ze niet zo groot zijn als je had verwacht, ik hoop dat het bij mij niet tegen gaat vallen haha! Wat had jij als voor situatie?

Ik had 70A (als het niet minder was haha), dus die van jou zullen wat groter worden denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Miikelly:

Ik had 70A (als het niet minder was haha), dus die van jou zullen wat groter worden denk ik.

Ze kunnen in de komende 4 weken nog heel erg veranderen heaa, dus geef de hoop nog niet op! Ik ben benieuwd hoe die van mij gaan worden, kan in elk geval niet wachten tot de 18e! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.