Ga naar inhoud

Even voorstellen; orientatie fase


Chimchim

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Zoals jullie allemaal kunnen zien aan de titel van dit topic wil ik me graag aan jullie voorstellen. Mijn naam is Kim en ben 19 jaar. 

 

Hier op dit forum wil ik me nu vooral oriënteren op verschillende plastische chirurgen, waarvan Frans Straten en Kevin Peters voor nu bovenaan mijn lijstje staan.

 

Met hier gelijk het dubio over het gehele Diana Gabriels praktijk, waar ik verschillende verhalen over lees.

 

Mochten er nog tips of vragen zijn hoor ik het graag.

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 

 

Ik ben twee weken geleden geholpen door Kevin Peters. Super vriendelijke en kundige man, helemaal tevreden! Ik heb het (ook) via Diana Gabriels laten doen en ook daar heb ik geen enkele klacht over! :) Volgens mij komen de negatieve ervaringen vooral als er problemen/complicaties zijn.. Zelf vond ik het fijn dat je eerst rustig bij hun kon passen en twijfelen voor de spiegel hihi. Vervolgens in het gesprek met de arts alle medische dingen bespreken! Eerste nacomtrole is dan wel weer door DG, die zelf geen arts is. Bij mij was dit geen probleem omdat alles goed was, maar kan me voorstellen dat het fijn is om je arts te zien als je wel problemen hebt. Controle na 3 maanden is wel door de chirurg! En ze geven aan dat je altijd tussendoor een afspraak kunt maken. 

 

Jammer dat je geen glazen bol hebt he om in te kijken :4:

 

Maar ik zou sowieso eens wat afspraken inplannen om te passen, merk je vanzelf waar je een goed gevoel bij hebt :) 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik lees net je verslagje, ben hier niet zo gek lang en niet mega actief, maar nu de datum van mijn operatie dichterbij komt wordt ik steeds nieuwsgieriger! Ik wordt 7 feb geholpen door Kevin en ben zo benieuwd! Ik vind tot nu toe de service ook goed bij Diana, heb veel contact met Soma en omdat ik zo twijfel over maten enzo heeft ze zelf een extra afspraak met Kevin gepland om eea nog te bespreken! Ik wist alleen niet dat er na 2 weken nog een controle kwam na 3 maanden! Ben wel nieuwsgierig naar jou resultaat en jou ervaringen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dr Peters via Diana en ik heb ook geen klachten. Wel jammer dat hij niet 500 cc wilde doen, want ik vind ze helaas nog steeds te klein! Hopelijk uiteindelijk wel een mooi resultaat, want ik vind het nog niet mooi, maar de vorige keer duurde het ook lang voordat de borsten vorm kregen. Tot nu toe ook nergens op internet een klacht gevonden over dr Peters! Wat ik ook echt fijn vond is dat hij genoeg ervaring heeft om zonder drains te werken. Scheelt een hoop extra pijn! 

Bij Diana voelde ik me verder op mijn gemak, dus geen spijt van. Misschien wat chaotisch, maar daar worden je borsten niet lelijker van! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-1-2017 om 00:16 zei lizzy12:

Hoi, ik lees net je verslagje, ben hier niet zo gek lang en niet mega actief, maar nu de datum van mijn operatie dichterbij komt wordt ik steeds nieuwsgieriger! Ik wordt 7 feb geholpen door Kevin en ben zo benieuwd! Ik vind tot nu toe de service ook goed bij Diana, heb veel contact met Soma en omdat ik zo twijfel over maten enzo heeft ze zelf een extra afspraak met Kevin gepland om eea nog te bespreken! Ik wist alleen niet dat er na 2 weken nog een controle kwam na 3 maanden! Ben wel nieuwsgierig naar jou resultaat en jou ervaringen! 

Oe spannend! Tussen welke twijfel je?

Ik ben nu bijna 3 weken po en helemaal tevreden over Peters :D In mijn topic kun je al wat terug lezen, maar als je nog specifieke vragen hebt kun je ze daar gerust stellen! :) (daar krijg ik een melding, hier las ik nu toevallig dat je reageerde). Ik zal je ook toevoegen aan mijn album zodat je de foto's kunt zien!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Miikelly:

Hoi! Ik ben afgelopen dinsdag geopereerd door dr Peters via Diana en ik heb ook geen klachten. Wel jammer dat hij niet 500 cc wilde doen, want ik vind ze helaas nog steeds te klein! Hopelijk uiteindelijk wel een mooi resultaat, want ik vind het nog niet mooi, maar de vorige keer duurde het ook lang voordat de borsten vorm kregen. Tot nu toe ook nergens op internet een klacht gevonden over dr Peters! Wat ik ook echt fijn vond is dat hij genoeg ervaring heeft om zonder drains te werken. Scheelt een hoop extra pijn! 

Bij Diana voelde ik me verder op mijn gemak, dus geen spijt van. Misschien wat chaotisch, maar daar worden je borsten niet lelijker van! :)

 

Oh wat jammer! Hoe veel heb je gekregen? 

Volgens mij kijkt hij wel echt wat er max kan in je borsten, dus het zal (helaas) een verstandige keuze zijn geweest. Hopelijk raak je toch tevreden! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎16‎-‎1‎-‎2017 om 09:49 zei Boobielicious~:

Oe spannend! Tussen welke twijfel je?

Ik ben nu bijna 3 weken po en helemaal tevreden over Peters :D In mijn topic kun je al wat terug lezen, maar als je nog specifieke vragen hebt kun je ze daar gerust stellen! :) (daar krijg ik een melding, hier las ik nu toevallig dat je reageerde). Ik zal je ook toevoegen aan mijn album zodat je de foto's kunt zien!

liefs

Ik heb vanavond een gesprek met Kevin, in eerste instantie zou ik 350 cc krijgen en toen zei die, omdat ik ze graag dichterbij elkaar wil hebben 375cc, ben zelf best klein, 1.58 cm en heb nu een 75 b, ben een beetje bang dat alles straks te groot wordt! onzekerheidsmomentje! Ben benieuwd wat ie gaat zeggen en owwww ben zo zenuwachtig, kijk er zo naar uit...07-02-2017 is de datum...en komt al aardig in de buurt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei lizzy12:

Ik heb vanavond een gesprek met Kevin, in eerste instantie zou ik 350 cc krijgen en toen zei die, omdat ik ze graag dichterbij elkaar wil hebben 375cc, ben zelf best klein, 1.58 cm en heb nu een 75 b, ben een beetje bang dat alles straks te groot wordt! onzekerheidsmomentje! Ben benieuwd wat ie gaat zeggen en owwww ben zo zenuwachtig, kijk er zo naar uit...07-02-2017 is de datum...en komt al aardig in de buurt!

 

Het is inderdaad maar net wat je wilt. Het went wel heeel snel hoor! Bijna iedereen wilde achteraf wel ietsje groter. Ook ik was bang dat het te groot zou worden met 400 en denk achteraf waar maakte ik me druk om ;) Veel plezier vanavond! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gesprek ging echt heel goed! Hij zei 375 is max en als je natuurlijke wilt moet je kleiner nemen, maar hoe dichter bijelkaar hoe groter prothese en gaf aan dat met 375 ik uiteindelijk uit zal komen op een grote c kleine d! Was bang dat ze groter zouden worden en ik ben zo klein! Dus nu wel echt een heel goed gevoel! Kan niet wachten tot de datum eindelijk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.